3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Încerc să fac din fiecare zi de marţi o sărbătoare şi îmi doresc ca cele 3 ceasuri să fie întotdeauna de bun augur pentru toţi cititorii mei. Citesc cu atenţie maximă ceea ce se scrie în virtual, descopăr mereu scrieri interesante şi le aduc în atenţia voastră convinsă fiind de faptul că sunteţi interesaţi să-i descoperiţi pe autorii din spatele textelor prin cuvânt.

Nu pot şi nici nu vreau să trec cu uşurinţă peste ziua de ieri când am descoperit nu doar în căsuţa mea virtuală mesajele voastre calde, mesaje pentru care MĂ ÎNCLIN şi VĂ MULŢUMESC, dar şi pe alte bloguri care-mi încântă existenţa de când mă aflu în virtual. Unii spun că este greu sau imposibil să legi prietenii de durată în virtual, eu spun că este greu şi în real, dar nu imposibil.

Când am descoperit blogul scriitorului Cristian Lisandru, m-a cucerit poezia postată în acea zi pe pagina lui virtuală. Am spus în repetate rânduri că marea mea dragoste, literar vorbind, a fost, este şi va rămâne poezia. Probabil că un text de proză, gen APE TULBURI, nu mi-ar fi atras atenţia aşa cum au făcut-o versurile acelui poem. Nu m-am gândit niciodată că totul se va transforma în ceea ce este astăzi, o iubire pe care toţi o căutăm şi o dorim toată viaţa. Nimic premeditat, destinul şi-a spus cuvântul.

Mulţumesc pentru ceea ce s-a întâmplat aici şi aici, Lisandru! Te iubesc!

Paşii mei s-au îndreptat sfios către blogul http://hailaplimbare.blogspot.ro Am ţinut cont de sfatul doctorului, dar şi al prietenei mele şi m-am plimbat printre rândurile ei cu ochii umezi, se înţelege şi de ce, bucuroasă fiind că El mi-a dăruit prieteni puţini, dar buni. Am descoperit blogul Elenei, aşa cum scrie şi ea, în urmă cu aproape 4 ani, 16 aprilie 2009, cu puţin timp înainte de a-l descoperi pe cel al lui Cristian Lisandru, poetul meu favorit, 4 mai 2009. Nu se pot uita momentele întâlnirii, acestea rămân în suflet pe tot parcursul vieţii.

Elena, mulţumesc pentru tot şi pentru ceea ce simţi şi ai presărat aici.

Pentru Lia Mureşan tradiţiile şi obiceiurile poporului român reprezintă ideea de bază a scrierilor sale. Autoarea reuşeşte să scoată în evidenţă, prin stilul său original, puritatea şi frumuseţea satului românesc neatins de kitsch. Dacă vă este dor de toate acestea, drumul este scurt şi plin de frumuseţea cuvintelor Liei.

Lia, mulţumesc pentru momentul emoţionat desfăşurat cu delicateţe aici.

Despre blogul Melaniei am mai scris într-o zi de marţi, dar revin astăzi, sper să nu fie cu supărare pentru nimeni şi mai ales pentru autoarea blogului, pentru a-i ura LA MULŢI, MULŢI ANI, MELANIE TOULOUSE!

geaninalisandru la multi ani

O incursiune aniversară, astfel o voi numi pe cea de astăzi, plină de recunoştinţă pentru voi, dragii mei. Pentru cei care citiţi cu maximă plăcere ceea ce se scrie în virtual.

Geanina Lisandru

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

14 responses

  1. Ma voi întoarce mereu cu multa placere sa va citesc. Sunteți niște oameni minunați! Dumnezeu sa va tina sănătoși și plini de iubire!

    ianuarie 8, 2013 la 4:24 pm

    • Dana,
      îţi mulţumim şi îţi dorim să-ţi fie bine.

      O seară liniştită!

      ianuarie 12, 2013 la 6:47 pm

  2. melanietoulouse

    Draga mea draga, sunt impresionata si onorata de-aceasta surpriza ce mi-a fost semnalata mai devreme… Mii de multumiri pentru prietenia-ti sincera si generozitatea-ti sufleteasca! Suntem “cappies” de ianuarie, eu din ultimu’ decan… :-)
    – – –
    Sanatate, o seara senina si îmbratisari afectuoase, caci mi-s demonstrativa, ca tine… :-)

    ianuarie 8, 2013 la 5:15 pm

    • Melanie,
      am vrut să fiu prima care să îţi aducă urările într-o zi specială pentru tine.

      Te îmbrăţişăm peste normă!

      ianuarie 12, 2013 la 6:49 pm

  3. La Multi Ani! Bune alegeri!

    ianuarie 8, 2013 la 6:22 pm

  4. indiferent

    La multi ani ! Minunat, ce am citit eu aici !

    ianuarie 9, 2013 la 7:28 pm

  5. Reblogged this on TeMeMi.

    ianuarie 10, 2013 la 7:35 am

  6. Fără exagerare pot afirma că întâlnirea noastră a fost o mare binecuvântare pentru mine, draga mea, Gena :) !!! Îi mulţumesc lui Dumnezeu că ni s-au intersectat drumurile..virtuale şi astfel am înţeles că nu-i totul pierdut cât încă mai sunt oameni valoroşi printre noi. Vă iubesc şi vă preţuiesc, fără normă ( cum spui tu) dragii mei dragi!

    ianuarie 11, 2013 la 8:13 pm

    • Elena,

      eşti draga noastră. Respectul este reciproc.

      Să ai o seară plină de magie!

      ianuarie 12, 2013 la 6:53 pm

  7. Pingback: Primesti moca, primesti si bani! « Dan Talmaciu

  8. Scuzele mele pentru reacţia cu întârziere. Este pentru mine o surpriză plăcută la care nu mă aşteptam. Am tot spus că mă simt norocoasă că ne-am intersectat. Nu voi spune mai multe, adevărul este că nu prea ştiu să fac faţă atunci când sunt lăudată.
    Mulţumesc din tot sufletul, Geanina!
    Te îmbrăţişez cu toată căldura sufletului, femeie frumoasă!

    ianuarie 13, 2013 la 10:03 am

    • Gânduri senine, Lia!
      Abia acum am descoperit că nu am răspuns mesajului tău.

      Sărbători pline de farmecul copilăriei!

      mai 8, 2013 la 6:30 pm

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 633 other followers