Remember – Amor de iarnă

“În mijlocul iernilor îngheţate am învaţat că există în mine o vară fără putinţă de învins.”

Albert Camus

38 raspunsuri

  1. Pingback: Stângăcia primei iubiri - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Şedinţă «

  3. LA MULTI ANI!!!!! si un 2011 cu multe vise devenite realitate ………

    ianuarie 3, 2011 la 5:32 pm

    • Bine ai revenit!

      Să ai un an cu împliniri personale şi profesionale!

      Ore pline de magie!

      ianuarie 3, 2011 la 8:39 pm

  4. Iarna ta fierbe în seva iubirii”sub troienele privirilor”, stârnind patimi!
    2011 cu multă iubire îți doresc!

    ianuarie 3, 2011 la 9:00 pm

    • Mulţumesc din suflet Gina. Este o poezie scrisă cu gândul la prima întâlnire cu Lisandru şi serile de neuitat petrecute alături de omul meu drag.
      Seri şi clipe pline de tandreţe şi pasiune dozate în iubire peste normă.

      La mulţi ani!

      ianuarie 3, 2011 la 9:24 pm

  5. Pingback: Dragoste sub ochi de pescăruş «

  6. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 49) « Blogul lui Teo Negură

  7. Ador impletitura imaginii cu versurile tale, draga mea draga.
    Sa dea Somnul sa-ti fie anul bogat in dragoste si bucurii!

    ianuarie 4, 2011 la 4:23 am

    • Totul din vina iubirii. Lisandru se face vinovat de această iubire, de această stângăcie a primei iubiri pe care am trăit-o amândoi la prima întâlnire pe care destinul nu s-a sfiit să ne-o programeze.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      ianuarie 4, 2011 la 3:30 pm

      • …sunteti printre putinii fericiti de soarta….cei ce soarta v-a facut unul pentru celalalt…si tot soarta a facut ca voi sa va intalniti….

        februarie 10, 2013 la 12:55 am

        • Îi mulțumim destinului. Vom avea grijă de ceea ce am primit.

          Seară divină!

          februarie 18, 2013 la 5:02 pm

  8. scuze am vrut sa scriu “ador”

    ianuarie 4, 2011 la 4:24 am

  9. Pingback: Marsden Hartley(4 ianuarie 1877 – 2 septembrie 1943), pictor american modernist « my heart to your heart

  10. Fiecare cuvânt reprezintă un strop de iubire profundă.
    Fie ca fiecare an să vă înmulțească stropii și să vă încânte privirile!!!

    ianuarie 4, 2011 la 1:38 pm

    • Iubirea şi-a pus amprenta cât se poate de serios asupra noastră.
      Scriem exact ceea ce trăim, spre încântarea cititorilor dragi şi disperarea frustraţilor.

      Mulţumim pentru urări.

      Ore pline de magie alături de cei dragi!

      ianuarie 4, 2011 la 3:47 pm

  11. http://cammely.wordpress.com/2011/01/04/trec-anii-cu-bune-cu-rele/
    Frumos finalul.
    O iubire de o viaţă vă doresc şi dacă e posibil şi dincolo de ea!

    ianuarie 4, 2011 la 2:03 pm

    • Bine ai revenit!

      Mulţumim pentru urări şi vizită.

      Iubirea să încălzească sufletele tuturor, e mai bună decât multe altele câte se perindă prin mintea şi trupul omenesc.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Am preluat videoclipul cu mare drag. Mulţumesc.

      ianuarie 4, 2011 la 3:49 pm

      • :lol: Soţul meu credea că doar eu mă delectez cu “animaţia”. Văd că mai sunt şi alţii cărora le place videoclipul, adică sper, oricum deja suntem 2.
        Hai mai aproape să-ţi şoptesc ceva Geanina, aşa să nu ne audă nimeni.;) Defapt soţiorul meu face degeaba pe cocoşul,iar eu mă prefac că nu observ când se uită la Tom and Jerry. :lol:

        ianuarie 4, 2011 la 4:20 pm

        • Mi-a plăcut foarte mult, mai ales că timp de cinci ani am lucrat animaţie alături de elevii pe care i-am pregătit pentru concursuri.

          Mi-a plăcut finalul comentariului, am zâmbit şi este de apreciat fineţea de care dai dovadă în relaţia cu soţul care priveşte şi acum la Tom şi Jerry. Toţi ne uităm. Copilul din noi cere să facem şi asta.

          Pupici geaninoşi peste normă!

          ianuarie 4, 2011 la 7:31 pm

  12. Florin Matei

    În generozitatea lor expansivă, inimile ning, într-adevăr, zbateri stângace peste iubiri năvalnice, dar şi peste sentimente vremelnice care durează un solstiţiu, două…

    O zi bună, doamnă, şi scuze dacă m-am obişnuit să vă vizitez prea des…

    ianuarie 4, 2011 la 3:20 pm

    • Bine ai revenit!

      Sunt Geanina, aşa doresc să-mi spună prietenii.

      Nu este nevoie de scuze, îţi mulţumesc pentru vizite şi comentariile pertinente.

      Sper să dureze cât mai multe solstiţii iubirea alături de Lisandru. Este un visător incredibil şi un om care ştie să iubească şi să respecte femeia.

      Ore pline de frumos alături de cei dragi!

      ianuarie 4, 2011 la 3:55 pm

  13. Florin Matei

    Mulţumesc pentru condescendenţă, Geanina!

    Eu nu mă referam la iubirea ta alături de Lisandru. Făceam, pur şi simplu, un exerciţiu de logică, încercând să completez metafora ta.

    Altfel, sunt convins că tu şi Cristi sunteţi suflete-pereche şi că sentimentele dintre voi sunt dintre cele mai puternice. Vă doresc să trăiţi împreună un veac de fericire!

    O seară frumoasă, alături de Cristi, bineînţeles… :)

    ianuarie 4, 2011 la 4:10 pm

  14. Nici nu m-am gândit că noi am fi eroii.

    Mulţumim pentru urări şi vizite.
    Ne bucurăm să avem astfel de prieteni virtuali care ne citesc cu plăcere scrierile.

    Ore pline de magie alături de cei dragi!

    ianuarie 4, 2011 la 7:33 pm

  15. Pingback: Sete de foc « Gabriela Elena

  16. Bine te-am găsit, iubirea mea…
    Vrei să selectez întreg poemul? Nu pot, pentru că l-ai făcut jpg şi e imposibil. Ha, Ha!
    Nu mai este o surpriză pentru nimeni că ai capacitatea literară de a te juca foarte frumos cu imaginile, într-un număr mic de versuri.
    Inspiraţia merge braţ la braţ cu tine, ceea ce se vede în fiecare poem pe care ni-l propui.
    Mie îmi vine destul de greu să comentez, pentru că nu vreau să fiu acuzat de subiectivismul îndrăgostitului căruia îi dedică iubita poezii. Dar ce poţi să mai spui atunci când
    “buzele zvelte schiază
    pe pârtia gleznelor”?
    Cuvintele sunt de prisos, iar imaginea, ca şi celelalte imagini din acest poem, de altfel, este/sunt înfiorător de frumoase…

    Te sărut pe suflet, iubire! Mulţumesc…

    ianuarie 4, 2011 la 11:46 pm

    • Lisandru,
      acest poem şi anteriorul, Contopirea anotimpurilor din noi, reprezintă pentru mine esenţa iubirii noastre, stângăcia iubirii la prima întâlnire şi ultima noapte dinaintea scrierii. Pentru mine, subliniez, aceste poeme spun totul despre iubirea care ne îmbată zilnic. Spuneam într-un comentariu pe blogul tău “Las aici iubirea mea toată pentru omul pe care-l iubesc până la durere, durerea fericirii absolute.”, nu am scris această frază doar pentru a mă afla în treabă. Ochii şi sufletul tău au înţeles exact ceea ce am exprimat în câteva cuvinte.

      Nu trebuie să-mi mulţumeşti, trebuie doar să mă iubeşti…

      Te ador, minune de om!

      ianuarie 5, 2011 la 7:43 am

  17. Frumos ….cam atat pot spune :)

    ianuarie 5, 2011 la 12:28 pm

    • Bine ai venit!

      Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

      Seară faină alături de cei dragi!

      ianuarie 6, 2011 la 3:38 pm

  18. That makes me shiver just to look at it…

    noiembrie 30, 2012 la 1:28 pm

  19. Foarte frumos ;)

    decembrie 30, 2012 la 11:28 am

  20. melanietoulouse

    Amour d’hiver… winter love…

    Calatorie pâna la capatul unei nopti de iarna sau un anotimp în rai… :-) Gândurile si amintirile danseaza cu fulgii de nea… iubirea se armonizeaza cu dragostea înainte de ivirea zorilor, caci “dorinta e pofta placerii”(Aristotel)… Slalom placut! :-)
    - – -
    Camus forever! :-) Si St-exupéry(alt “racusor”!) sunt autorii mei preferati… :-)

    Je vous embrasse…<3

    ianuarie 13, 2013 la 11:14 pm

  21. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    Dear Cristian,l admire your posts and the art work.Thank you for liking my post (Soltana) Jalal

    ianuarie 18, 2013 la 4:03 pm

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 547 other followers