VĂ MAI AMINTIŢI?


RĂPIREA DIN…IRAK

Dimineaţă m-am trezit,
De cei trei mi-am amintit.
Băse ne-a promis solemn
Folosind limbaj de lemn.
Adevăru-l veti afla,
Când toti porcii or zbura.
Cica-ar fi 50 de ani,
Unii am putea spera
Că Băse ar putea spune
Vă dau astăzi doar un nume,
Dacă vreti să mai aflaţi
Încă 50 aşteptaţi.

Marie Jeanne Ion, Sorin Mişcoci şi Ovidiu Ohanesian au fost răpiţi în 28 martie 2005 și au fost ţinuţi ostatici 55 de zile în Irak. Jurnaliştii români au fost eliberați în 22 mai 2005.Răpire… sau…
Sursa foto: Mediafax

27 responses

  1. boss

    rapire! cu siguranta rapire, dar asta pentru ca ..din pacate, ziaristii nostrii nu respecta nicio norma de securitate, nu respecta niciun sfat si au senzatia ca sunt cei mai buni din lume! Sunt prea individualisti si prea ahtiati dupa bani si glorie…. Au avut noroc acum! Parerea mea e ca si-au cam meritat-o! Mr. President doar a profitat de moment….

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 8:38 am

  2. Uuoana

    rapire..sau nu.A fost o inscenare..mai bine zis.

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 9:29 am

  3. Mariana

    Cine mai ştie?!…doar ei şi Dumnezeu…

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 2:20 pm

  4. andibob

    buna seara2 dintre ei sigur au fost rapiti🙂

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 3:46 pm

  5. Geanina Codita

    @boss,în primul rând, bine ai revenit! Ne cam întrebam pe unde eşti şi nu mai dai niciun semn de viaţă.Glorie şi bani, adevărat!Prea mulţi vor asta şi mult prea uşor, însă mult prea scump.

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:20 pm

  6. Geanina Codita

    @Uuoana,câte puţin din fiecare.Îmbraţişări!

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:22 pm

  7. raza de soare

    da…tin minte…

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:22 pm

  8. Geanina Codita

    @Mariana,Dumnezeu ştie sigur.Mă bucur să te regăsesc aici.Mulţumesc.

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:25 pm

  9. Geanina Codita

    @andibob,şi de asta suntem siguri. Mulţumesc pentru revenire. Pe curând!

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:26 pm

  10. Geanina Codita

    @rază de soare,tu siguri apuci sa afli şi adevărul, mai sunt 46 de ani de aşteptat. Mulţumesc de vizită.

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 4:31 pm

  11. antoanelanaaji

    Cat de naivi am putut fi !

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 5:41 pm

  12. Geanina Codita

    @antoanelanaaji,şi naivitatea face parte din viaţa noastră. Mă bucur fiindcă ai trecut pe la mine, transmit sănatate tuturor prietenilor din Arad.

    Apreciază

    Mai 22, 2009 la 6:42 pm

  13. rakyatindonesia

    hi .. Sono da Indonesia, mi spiace se la mia lingua italiana è male. Mi piace il tuo articolo, e voglio essere tuo amico. Mi auguro che si desidera visitare indo-online e il mio blog at blog rakyatindonesia , se volete alcuni consigli su alcuni articoli di blog e di integrazione sociale. si prega di lasciare un commento. se in difficoltà, è possibile utilizzare Google Translate. ringrazio gli amici

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 8:08 am

  14. Geanina Codita

    @rakyatindonesia,benvenuto. Grazie per il feedback e gli interessi. Una bella giornata!

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 9:08 am

  15. amor y libertad

    libertad siempre, geaninaun beso muuy grande

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 9:21 am

  16. Geanina Codita

    @amor y libertad,cierto, por lo que este.Bine viene! Hermoso día!

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 9:27 am

  17. ENCANTADORA DE DEMONIOS

    Vă mulţumesc foarte mult pentru un sejur, a fost o placere. Sper să ştii mai multe despre tine. Un besin.

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 9:48 am

  18. Steki

    HOla, Geanina! Gracias por pasar por mi blog.Viva la libertad de expresión!BACI, STEKI.

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 2:13 pm

  19. Geanina Codita

    @ENCANTADORA DE DEMONIOS,Thanks for visiting. Beautiful days and I expect to back.

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 2:27 pm

  20. Geanina Codita

    @Steki,Gracias por visitarnos. ¡Viva la libertad de expresión! Hermosos días y espero volver.

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 2:28 pm

  21. Rosa

    Thank you for visiting my blog and for your beautiful words. Excuse me but I prefer communicating with you in English, because I think translations can be very uncorrect and difficult to comprehend at times. I hope to hear from you soon, Rosa

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 4:53 pm

  22. Maria Cavalcante

    Tudo que se faz com o coração é precioso demais! Líndissimo a pureza e a objetividade do texto.Maria Cavalcante *Suedmar

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 6:35 pm

  23. Geanina Codita

    @Maria Cavalcante,Obrigado e vir, além disso, as pessoas adoram-nos melhor. Beijos.

    Apreciază

    Mai 23, 2009 la 7:02 pm

  24. vicky

    Gracias por tu visita te diré que en el pueblecito que vivo en Toledo hay muchos compatriotas tuyos con los cuales me llevomuy bién y también tengo un sobrino rumano que se casara pronto con mi sobrina ,llevan ya seis años y es una persona magnifica y me adora.Besitos mi niña desde España

    Apreciază

    Mai 24, 2009 la 8:55 pm

  25. vilo13

    La început a fost înscenare. Înscenarea n-a reuşit şi apoi s-a transformat în răpire pe bune.Dacă nu erau serviciile secrete româneşti nu-i mai vedea nimeni la ochi.A zis bine „boss” că ei nu-şi respectă măsurile de securitate însă eu doar aduc completarea că iniţial n-a fost răpire ci o înscenare bine pusă la punct ;)Desigur, Băselu n-a ratat momentul de se da în stampă puţin.

    Apreciază

    Mai 25, 2009 la 7:06 am

  26. arteseriscos

    SalutIi multumesc pentru vizita si comentariu ..Inapoi, ori de câte ori doriţi ..Au o bună săptămâni .. http://www.arteseriscos.com

    Apreciază

    Mai 25, 2009 la 10:45 pm

  27. Geanina Codita

    @vicky gracias por visitarnos, querida. Yo siempre le esperan.

    Apreciază

    Mai 27, 2009 la 4:48 pm

Lasă un răspuns

