Dor de tine…

Mi-e foame de tine , iubito,
Mi-e sete de roua buzelor, ce-n mine-ai sădit-o,
Mi-e dor de viaţa vibrândă din tine,
Mi-e sufletul sfâşiat , de nopţile pline.

Nu dai niciun semn, să ştiu că eşti bine,
Nu ştiu, nu-nţeleg ce-i cu tine,
Îmi bântuie-n minte, doar gânduri străine
Ce strigă mereu”Ce dor mi-e de tine!!!”

E dorul acela ce l-am cunoscut
La prima-ntâlnire, când tu mi-ai plăcut.
Plecată ai fost, te-ai întors, ai tăcut,
Iar eu, disperat, am sufletul mut.

Te strig încontinuu, cu mintea rănită
Ce caută odihna, în noaptea răpită
De gândul, ce-apasă greoi peste mine,
Nelinişti, iubiri, tristeţi, ce plâng cu rubine.

Îţi scriu două vorbe, ziua şi seara,
Sperând c-o să vezi ce grea-i aşteptarea,
Te rog, trimite-mi un gând , de urgenţă,
De nu vrei să mor în paşi de cadenţă.

Inima-mi plânge de-atâta durere,
De ochii tăi verzi, ce îmi dau putere,
Ia-mă de mână, să simt că eşti bine,
Du-mă cu tine-n pustiu , dacă-i bine.

Te chem., te doresc, secundă de secundă,
Nimic nu-mi mai place în viaţa mea sumbră,
De-atâta trăire ascunsă în umbră,
Ca ochii din jur să nu o pătrundă.

Aştept acea clipă în liniştea serii,
O clipă să pună lacăt durerii,
Mă plimb într-un cerc, nu-mi găsesc locul,
Mă-ntreb ce-i cu mine, cum să sting focul?

Un foc ce mă mistuie şi arde acum
Făcându-mă torţă, făcându-mă scrum.
Sper să renasc din iubirea ta blândă,
Ce vine cu patimă şi mă inundă.

Sursa foto – http://images.google.ro

103 responses

  1. Dilimache

    Of ce frumos, parca se aude vocea recitand cu disperare de dor, saltand pe ritmul versurilor… ce frumos stau toae cuvintele parca exact in locul lor bine asezate de o mana maiastra…

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:36 pm

  2. Geanina Codita

    Dilimache,bine ai revenit, draga mea!M-am gândit să prelungesc puţin atmosfera bacoviană.Dacă aseară s-a auzit cântecul barbar al femeii, astăzi vreau să-l auzim şi pe cel al bărbatului.

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:40 pm

  3. Dilimache

    hehe, nu facusem legatura, dar, in orice caz, ma bucur ca azi am si putut parca auzi jelania lui, fiindca ieri doar o banuiam pe a ei 😀

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:46 pm

  4. Geanina Codita

    Dilimache ,bărbaţii pot fi frumoşi chiar şi în această postură.Unii cred că dau dovadă de slăbiciune, dar acestea sunt trăiri fireşti…

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:49 pm

  5. Mariana

    Geanina, e incredibil! De două zile mă frământ…nu am veşti…mi-e dor, cumplit de dor…Acum o oră am adormit cu lacrimi în gene…Acum sunt trează şi citesc versurile astea! Mulţumesc! Nu mai pot spune nimic! Noapte bună!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:57 pm

  6. TreXeL

    ce de'a lirică pe la tine 🙂

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 9:57 pm

  7. Geanina Codita

    Mariana ,draga mea, aş fi fericită să ştiu că versurile acestea îţi fac bine, nu rău.Regret să aflu că treci prin aceste stări.Poate o să citească versurile acestea şi la întoarcere o să ţi le recite cu aceeaşi patimă pe care o simţi şi o doreşti.Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:02 pm

  8. Geanina Codita

    TreXeL,încercăm să-i împăcăm pe toţi.Tu nu ai trecut prin astfel de stări?

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:03 pm

  9. Mariana

    E un dor cuminte, Geanina…si deja am veşti 🙂 Fii binecuvântată de Dumnezeu pentru gândul tău bun!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:11 pm

  10. Geanina Codita

    Mariana ,mă bucur să aflu toate acestea.Îţi urez să ai un somn liniştit şi te îmbrăţişez cu drag, bună prietenă!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:13 pm

  11. mmary

    "Mi-e foame de tine , iubito,Mi-e sete de roua buzelor, ce-n mine-ai sădit-o,Mi-e dor de viaţa vibrândă din tine,Mi-e sufletul sfâşiat , de nopţile pline."fascinanta intreaga poezie Geanina… FASCINANTA…sensibila,insetata si totusi coplesita de irizari venite din profunzimile cele mai vibrante ale fiintei… SINCER : e cea mai frumoasa poezie pe care ai scris-o…a daruit sufletului meu incandescenta, tandrete,frumusete…e minunata, iti seamana… o noapte frumoasa..

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:26 pm

  12. Geanina Codita

    mmary ,mulţumesc cu tot sufletul.Am crezut că dormi, am fost pe la tine.Sunt onorată de cuvintele ce mi le scrii zinic.Te îmbrăţişez!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:29 pm

  13. elena marin-alexe

    Astept acea clipa in linistea seriiO clipa sa puna lacat dureriiDraga mea draga, mi-ai ucis noaptea cu minunea de vers….E superba trairea si lacrimarea inimii pare autentica ca si strigatul unui suflet agonizand in iubire, daruindu-se ei….Frumos la superlativ!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:35 pm

  14. Geanina Codita

    elena marin-alexe ,eram la tine în vizită, reciteam poezia.Mulţumesc pentru gândurile tale bune şi pentru buchetul dăruit astăzi, buchet de binecuvântări, tare frumos.O noapte liniştită şi multe îmbrăţişări, draga mea!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 10:38 pm

  15. silvo

    Buen fin de semana Geanina, con tus poemas será mejor

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 11:09 pm

  16. Geanina Codita

    @silvo,Bienvenido de nuevo!Gracias por la visita, gracias por los comentarios, porque leer mis creaciones, gracias por todo.Tiene un gran fin de semana!

    Apreciază

    Iulie 10, 2009 la 11:12 pm

  17. tartoras

    Dorul, durerea….si ei , barbatii, stiu foarte bine!Geanina, nu am citit tot ce ai scris …insa aceasta este cea mai frumoasa din poeziile tale de pana acum!Cata sensibilitate, cata pasiune, cata ardere interioara!Voi fi fana versurilor tale forever!Soler sa dormi, daca nu cumva te-a vizitata muza din nou…Pupici si imbratisari!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 1:09 am

  18. boss

    Draga Geanina…Touché!!!Nu stiu daca imi ridica moralul poezia ta, sau mi-l coboara! Ma rog…asta ma priveste doar pe mine, cert este ca mi-a placut mult! Mi l-a ridicat, mi l-a coborat, mi l-a ridicat… si tot asa….Ma-nclin!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 1:21 am

  19. raza de soare

    ehe draga mea Genina…cn stie poate o sa renasca din scrumul propriului foc ca pasarea Phoenix…redand iubirii culoarea nemuririi:D

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 5:32 am

  20. Mihaela Chelaru

    frumoase versuri si atat de intense in trairi! Un weekend placut iti doresc!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:03 am

  21. Geanina Codita

    @tartoras ,draga mea prietenă, bine ai revenit!Regret, nu am putut fi prezentă când tu m-ai vizitat, însă activităţile extrem de plăcute pe care le voi desfăşura astăzi, m-au trimis la somnic, pentru a fi fresh.Mulţumesc pentru comentariu, îmi place să cred că vei fi cititoarea mea fidelă şi de astăzi înainte, îmi face tare bine să ştiu acets lucru.O zi de sâmbătă minunată să ai, draga mea!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:07 am

  22. Geanina Codita

    boss ,am zâmbit,citind cele scrise de tine.Trebuie să ne comnunici totuşi dacă moralul este la înălţime sau aruncat undevaaaa….în hău.Mulţumesc pentru comentariu şi sper că totul este Ok după citirea versurilor.O zi de mare minune să ai, Cătălin.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:10 am

  23. Geanina Codita

    raza de soare ,cu siguranţă aşa se va întâmpla, draga mea, după ce o va întâlni.E dorul prea mare ca să se întâmple altfel.Mulţumesc de vizită şi trimit pupicii geaninoşi către tine în teancuri mari.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:12 am

  24. Lisandru Cristian

    "Aştept acea clipă în liniştea serii,O clipă să pună lacăt dureriiMă plimb într-un cerc, nu-mi găsesc locul,Mă-ntreb ce-i cu mine, cum să sting focul?" – minunat, Geanina… Am citit cu mare plăcere acest strigăt de dor pus în versuri… Să ştii că ai reuşit să prelungeşti extrem de plăcut atmosfera bacoviană… O zi cât mai bună îţi doresc şi multe îmbrăţişări! Fără normă sau peste normă!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:14 am

  25. Geanina Codita

    Mihaela Chelaru ,bine ai revenit!Mă bucur să ştiu că ai trăit cu intensitate vibraţia acestor versuri.Ziua de astăzi să-ţi semene în frumuseţe, draga mea!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:15 am

  26. Geanina Codita

    Cristian ,mulţumesc pentru comentariu, prieten drag.Se pare că versurile au ajuns în starea lor naturală la sufletul tău. Nu au suferit modificări pe traseu.Primesc îmbrăţişările peste normă, rămăsese contul aproape gol.Să ai o zi de sâmbătă de mare frumuseţe, Cristi.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:21 am

  27. Ana-Maria

    Geanina….io is tot pe invers,ai vazut si tu asta :-D…si zic ca versurile astea,pentru mine,suna a racorit sufletul si a orgoliu femeiesc…nah ca am zis-o :-)))…Citind randurile tale,parca il si vedeam pe el smulgandu-si parul de pe cap…asa ca mie una mi-au prins bine sa le citesc,versurile….si mi-au turnat oleaca de miere pe sufletul inca cu coji de buba.Sa ai o sambata bestiala!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:23 am

  28. Geanina Codita

    Ana-Maria,bine ai revenit, draga mea! Trebuie să recunosc, am râs după citirea comentariului tău.Pe invers???NUUUUUU! îmi place tare mult aşa cum eşti.Îşi smulge părul??? Ce mi-a plăcut şi asta!!!Îţi mulţumesc pentru vizită şi te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:28 am

  29. Ioana(DarkDrama)

    am citit si recitit postarea…superba poezia,frumoase ganduri(pure,sincere).Sa ai o zi linistita!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:47 am

  30. Geanina Codita

    Ioana(DarkDrama) ,iar eu citeam"Culori", exact în acestă clipă.Mulţumesc de comentariu, draga mea.Pupici geaninoşi trimit!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 6:49 am

  31. Geocer

    Inca o poezie geaninoasa ! Frumoasa, adica.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:00 am

  32. Geanina Codita

    Geocer ,bine ai revenit, metafora nopţii.Dacă ţi-a plăcut înseamnă că am şanse mari să fiu invitată la următoarea întâlnire cu "virtualul" de la Piteşti.Pupicii geaninoşi vin către tine!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:04 am

  33. INCERTITUDINI

    " nelinishti, iubiri, tristetzi , ce plang"…o spirala a vietzii , frumos.O zi linishtita!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:19 am

  34. Geanina Codita

    INCERTITUDINI ,şi bărbaţii trec prin acestă spirală după cum se poate observa.Poate chiar mai intens…Îmbrăţişări, draga mea!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:22 am

  35. ivanuska

    Iubita pare surdă, pierdută-n lucruri prozaice…

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 9:12 am

  36. anielle

    Geanina, eu ma minunez cum de te poti pune atat de bine in pielea personajului, tu care esti o persoana atat de fericita si optimista! Schimb ochii verzi cu unii caprui si imi inchipui ca poezia e pentru mine:).

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 10:08 am

  37. angela

    acest dor despre care vorbesti Geanina m-a fascinat dintotdeauna. stie sa ne invete sa zburam.o poezie care poate fi recitita din nou si din nou.multumesc 🙂

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 10:23 am

  38. angela

    si inca ceva. de catva timp incoace, stiu ce este dorul :))))si imi uit cumparaturile pe unde apuc :))))

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 10:23 am

  39. Neliniştitu'

    Măi, Geanina, măi… Cum mă arunci tu (aproape) cu fiecare articol în recipientul cu melancolie. Nici nu apuc să ies bine, că zdup!, "treci la loc, monsieur"!Oricum, superb, ca totdeauna… :)PS: Tot de pe blogspot îţi vorbesc, pentru că iar ai scos alte opţiuni. 🙂

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 10:26 am

  40. Lisandru Cristian

    Şi tu la fel, Geanina, din tot sufletul… O zi de VIS!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:24 am

  41. flaviusobeada

    servus…e de bine atita vreme cit dorul se mai cere scris… rostit, arătat lumii… făcut poezie…toate cele bune!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 12:45 pm

  42. gabi

    Caci tu stii ca dragostea e si dor, durere, bucurie si iar dor !

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 12:58 pm

  43. Isabel

    Hola!!Gracias por tu visita y comentario a mi cocina.Te sigo aun que no dejo comentario, pues ando fatal de tiempo. En verano estoy muy lida.Un besico y buen fin de semana.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 2:56 pm

  44. bl000g

    Incep sa pricep spiritul geaninos si tare fruos mai e… Imbratisari calde.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 2:58 pm

  45. jamaik

    Wave Sper să mă înţeleg, pentru că am un traducător pesimo JAJA Pero NU TE înţelege mult GRASIAS DE VIZITA

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:02 pm

  46. jamaik

    ola espero te guste lo que escribo espro saber mas de ti

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:03 pm

  47. inka

    Ar fi trebuit totusi sa o scrii in numele tau, nu in numele iubitului 😀

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:12 pm

  48. Marina-Emer

    QUE LASTIMA NO ENTIENDO EL IDIOMA …UN BLOG MUY BONITO ABRAZOSMARINA

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:31 pm

  49. Adolfo Payés

    Un gusto leerlos. gracia por su visitas se aprecia mucho.. espero me disculpen por lo tarde que me acerco a sus blog..Un abrazosaludos fraternos

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:47 pm

  50. Geocer

    Geanina, in mod sigur te voi invita. Si poate ca o sa vina si Gina (Incertitudini), ca doar e pitesteanca de-a mea. Si profesoara de-a ta.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 4:49 pm

  51. Dumitru Negoita

    Tot ma mir, ma si intreb : Ce bine-o fi tanara si cu roua buzelor, in atata iubire?

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 5:12 pm

  52. Geanina Codita

    @ivanuska ,cum le mai nimereşti!!!!!Cam surdă iubita, ai mare dreptate, câteodată dă din cap şi spune"numai puţin, vorbim imediat", un imediat care se transformă în "ai mai multă …răbdare"O zi frumoasă, Maestre!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:36 pm

  53. Geanina Codita

    anielle,draga mea, "văd" personajul,îl simt, de aici pleacă totul.Nu trebuie sa fie lângă mine neapărat fizic, aceste trăiri le simţi de la mii de kilometri.Sunt multe de spus …Dacă dorinţa ta este să schimbăm culoarea ochilor, sunt de acord, cu mare drag.Luăm ochii mei verzi şi îi punem pe cei căprui.Îmbrăţişări!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:41 pm

  54. Geanina Codita

    angela,bine ai revenit, draga mea.Mă bucur să aflu că ţi-a plăcut.Partea cu uitatul cumpărăturilor nu-mi trece nici mie, astăzi mi s-a întâmplat iar.Dacă mă vedeai…Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:43 pm

  55. Geanina Codita

    Neliniştitu' ,am râs de m-am "prăpădit".Mare figură eşti!Intri şi iar ieşi.Mi-a plăcut.Mulţumesc pentru comentariu.Pupici geaninoşi trimit către tine.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:46 pm

  56. Geanina Codita

    Cristian ,a fost o zi de VIS. Am râs mult, am vorbit şi mai mult, a plouat (era trecut în contract), am vărsat paharele, a fost minunat.Mulţumesc pentru gândurile tale bune şi trimit de urgenţă pupicii geaninoşi.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:49 pm

  57. Geanina Codita

    flaviusobeada ,bine ai venit!Mulţumesc pentru comentariu. Aşa este , dorul încă se mai cere scris, strigă, cât poate. O seară de mare minune să ai!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:52 pm

  58. Geanina Codita

    gabi,bine ai revenit, draga mea!Da, dragostea este şi dor, dragostea este de fapt tot ceea ce ne înconjoară, traire, fericire, lacrimă, suspin şi un cer senin.Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:54 pm

  59. Geanina Codita

    bl000g ,mulţumesc, prieten drag.Dacă am reuşit să transmit iubire către sufletul vostru, am încercat de acestă dată să vă vorbesc şi despre dor. Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:56 pm

  60. Geanina Codita

    inka ,bine ai revenit!Trăirile acestea aparţin iubitului.Am scris doar ceea ce simte el.O seară frumoasă!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 7:59 pm

  61. Geanina Codita

    Geocer ,mulţumesc, metafora nopţii.Voi veni fără comentarii, ador să cunosc oameni noi, să ne împărtăşim idei, să legăm prietenii.Să ai o seară de vis şi poezie!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 8:01 pm

  62. Geanina Codita

    Dumitru Negoita ,bine aţi revenit, Maestre!E tare bine, să fie aşa până la 123 de ani, abia atunci am de gând să "plec".O seară de mare frumuseţe să aveţi!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 8:03 pm

  63. Geanina Codita

    Isabel ,bueno saber que he visitado.Con gran placer he leído lo que escribe.Hasta pronto!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 8:05 pm

  64. Geanina Codita

    jamaik ,disfrutó de su visita.Es cómo nos comunicamos muy bien.Una hermosa noche!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 8:07 pm

  65. Geanina Codita

    Marina-Emer, Bienvenido de nuevo!Vine muy caro para usted visitar.Un gran gran noche!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 8:09 pm

  66. Lisandru Cristian

    Primesc cu mare drag pupicii geaninoşi, cred că vor face istorie!!!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:19 pm

  67. Geanina Codita

    Cristian,sper ca aceşti pupici geaninoşi intraţi în istorie, să nu creeze insomnii nimănui.Dacă sunt pe placul dumneavoastră domnule, mai avem în cantităţi deloc de neglijat.Noapte cu vise din cele mai frumoase!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:25 pm

  68. tartoras

    Am revenit, draga mea draga…pentru a-mi alina dorul de poezie, de iubire!Iti doresc noapte(ce a mai ramas din ea!) cu vise frumoase!Iar muza sa te viziteze din nou…Ibratisari si ganduri bune trimit spre tine!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:37 pm

  69. Geanina Codita

    tartoras ,bine ai revenit, draga mea dragă.Astăzi am fost mai mult plecată, acum lucrez la nişte subiecte pentru seria care dă mâine examen, cred că nu mă voi culca deloc până mâine seară.Orice vers din poezie, tot ceea ce îţi place îţi dăruiesc cu mult drag.Te îmbrăţisez peste normă şi îţi doresc o noapte liniştită!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:40 pm

  70. Lisandru Cristian

    Insomnnii alături de pupici geaninoşi… Cred că perspectiva nu este deloc obositoare!

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:44 pm

  71. Geanina Codita

    Cristian ,merită incercat, pentru certitudine.Eu vă dau idei şi pupici geaninoşi iar cititorii cu dor nebun de "EA" vor face ceea ce cred de cuviinţă.

    Apreciază

    Iulie 11, 2009 la 11:50 pm

  72. Lisandru Cristian

    Bun sfat… Poate au mai mult decât CURAJ RELATIV… Mi-am pus un şpriţ.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 12:08 am

  73. Mikka

    Geaninaaaaa! Inca nu dormi, draga mea? Plina de pupici sa fii… nu mai e loooc! Gata! Te-am umpluuut!Mai, si acum vad ploaia aia frumoasa! Si ce verde e lacul ala frumos, noi am stat in mult verde… si de apa, si de iarba, si de flori!Tare fain a fost, si e doar inceputul… Multumesc pentru frumoasa zi si pentru rasul tau superb!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 12:30 am

  74. Lisandru Cristian

    Ce face scumpa gazdă? A adormit? Dacă da, atunci sper să viseze cât mai frumos…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 12:43 am

  75. Geanina Codita

    Cristian ,şpriţul dă avânt CURAJULUI RELATIV…este o idee interesantă…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 1:47 am

  76. Geanina Codita

    Mikka ,iertareeeee.Ieşirea mea din scenă a fost "posibilă" datorită ploii care a lăsat oraşul într-o beznă de zile mari. Acum s-a remediat problema, dar voi deja v-aţi retras către vastele dormitoare.Eu vă mulţumesc pentru această întâlnire de zile mari,pentru vorbele voastre frumoase, pentru atmosfera incendiară creată de sufletele voastre deschise, suflete MARI.Vă mulţumesc fiindcă existaţi şi îmi doresc să vă revăd cât mai des posibil.Vă iubesc din tot sufletul, iar dacă sufletul meu plânge, o face de atâta fericire ce voi astăzi i-aţi dăruit-o.Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 1:54 am

  77. Geanina Codita

    Cristian,gazda nu a adormit. Probabil va face acest lucru abia mâine seara, dar ploaia a tăiat orice conexiune cu tot ceea ce se numeşte electricitate.Gânduri frumoase pentru un om cu suflet MARE!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 1:58 am

  78. Mikka

    Geanina scumpa, bine ca esti iar in lumina… adica ai conexiune luminoasa… Yo ma uit la un filmulet din ala de care povesteam, si ma distrez grozav… Am liniste – musafirii vin abia maine – si toata noaptea e a mea… Ma bucur de conexiune si mai trimit pupici magici, sa-ti tina in brate sulfetul tau frumos.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 2:06 am

  79. Lisandru Cristian

    Geanina, sincer să fiu nu prea am încredere în CURAJUL RELATIV dat de şpriţ… Te face să te simţi cam curajos… Reversul medaliei poate fi trezirea la realitate. Bine că s-a rezolvat cu netul, iar plătirăm tribut tehnicii… Numai ploaia este constantă, curge şi nu se mai opreşte… Dar nu-i rău!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 2:10 am

  80. Geanina Codita

    Mikka,mă bucur fiindcă eşti aici, am crezut că eşti la somnic deja.Astăzi m-am simţit DIVIN. Acesta este cuvântul.V mulţumesc de mii de ori pentru acestă prietenie rară.Pupicii geaninoşi ţopăie de bucurie şi au plecat către tine, draga mea.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 2:10 am

  81. Geanina Codita

    Cristian ,să fie deja efectul cafelei, care vine şi anulează efectul şriţului?

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 2:13 am

  82. Lisandru Cristian

    Nu e, nu e… E vorba despre o trezire ÎN realitate… Şi e bine…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:07 am

  83. Geanina Codita

    Cristian ,atunci e bine, trăind în realitateefectul şpriţului dă arome frumoase vieţii, iar aroma cafelei împrospătează.Cu atâtea arome şi prospeţime în jur oamenii uită de foarte multe…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:11 am

  84. tartoras

    Mai oameni cu suflet frumos….Geanina, e un adevarat party la tine!Sa inchinam un pahar in cinstea gazdei!De alti pupici mai e loc????

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:15 am

  85. Geanina Codita

    tartoras ,DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!Bine ai revenit, am pregătit ceaiul de la MIKKA, te rog, îţi ofer cu mare drag o cească.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:17 am

  86. tartoras

    "Si-un ceai, si-o cafea!"La tine, in prag de noua zi…la mine-n ceas de seara!Hmmmm, bun tare!Multam fain!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:19 am

  87. Geanina Codita

    tartoras,mă bucur să te ştiu aici.Uite am adus ieri de la Întâlnirea cu sufletele dragi mie şi fursecuri, din cele mai bune. Pentru tine, cu mare, mare drag!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 3:21 am

  88. April

    Superb. Cat de bine poti sa transmiti o stare, un sentiment in cuvinte. Foarte, foarte frumoasa poezia. Pupici draga mea.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 9:58 am

  89. raza de soare

    am primit pupicii si acum rezervorul e plin si motorul e gata de plecat…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 10:09 am

  90. raza de soare

    plec la mare si cred ca nu mai revin pe blog prea curand , dar pana la urma vin …iti spun acum :Pe curand draga mea!!!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 10:10 am

  91. raza de soare

    o sa-mi fie dor de toata lumea, dar am nevoie de o pauza…pe blog la mine am postat un La revedere:D

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 10:11 am

  92. raza de soare

    asa ca PE CURAND si-ti ofer acum imbratisarea unei Raze De Soare:*

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 10:11 am

  93. gaborpaul

    Daca e vorba de fursecuri si de picaturi lirice vin si eu pe strada asta… As vrea sa te rog ceva si nu stiu daca sa indraznesc… Te rog sa-mi dai din nou mailul tau, as dori sa te intreb o chestiuta… al meu e paulgabor73@gmail.com

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 10:48 am

  94. Mariana

    Geanina, mă urmăreşte poezia ta..dorul acesta frumos…Ai observat că eu am multe ,,doruri" :)Vreau să scriu o poezie cu titlul ,,Dor de Tine" gândindu-mă la Domnul Iisus…Nu ştiu dacă mă poţi înţelege…E un dor cuminte, sfânt, e un dor de tihna unei iubiri sfinte şi statornicie, a unei iubiri divine… Am nevoie de acordul tău pentru a prelua ideea de titlu…Am o idee: ce-ar fi să încerci şi tu ceva de acest gen…ca o rugăciune…Ai un talent deosebit, dat de Sus şi ar zâmbi Cerul şi îngerii şi Dumnezeu vâzând darul tău prin vers…Mă gândec de două zile la asta…Am zis că e corect să îţi mărturisesc gândul meu…Dacă am greşit, cer iertare! Mulţumesc că ştiu că mi-o vei acorda! O seară liniştită, dragă Geanina!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 6:36 pm

  95. Geanina Codita

    Paul ,bine ai revenit!Sunt convinsă că declaraţia ta va ajunge la la sufletul persoanei în cauză.Mă alătur gândurilor tale frumoase, îţi doresc să ai putere pentru a merge mai departe cu zâmbetul pe buze şi dragostea în suflet.O seară de mare frumuseţe să ai, Paul!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:20 pm

  96. Geanina Codita

    April ,bineeeeee ai revenit, draga mea dragă!!!!!!Dor mi-a fost de tine.Mulţumesc din suflet pentru gândurile tale frumoase şi te aştept zilnic cu mare drag.Pupici geaninoşi trimit către tine.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:22 pm

  97. Geanina Codita

    raza de soare ,minune de om, îmi va fi tare dor de tine!Regret că nu am fost aici când ai venit să-ţi iei rămas bun înainte de a pleca în vacanţă.O să-mi fie tare dor de căldura razelor tale, dar ştiu că mă vei purta în suflet aşa cum o fac şi eu, iar asta înseamnă foarte mult pentru mine.Te îmbrăţişez peste normă şi aştept cu nerăbdare revenirea ta.Drum bun, minune de om!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:25 pm

  98. Geanina Codita

    gaborpaul ,ia uite cine a venit în vizită!Un prieten drag, care este primit cu fursecuri şi picături lirice de vin.Avem din belşug, Paul.S-a rezolvat şi problema adresei, îţi răspund imediat.Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:28 pm

  99. Geanina Codita

    Mariana ,suflet frumos, bine ai revenit!Ideea de a scrie o poezie cu acest titlu este binecuvântată.Cu mare drag aştept să o citesc, poţi folosi orice titlu din scrierile mele. Acest lucru mă onorează.O să mă gândesc la ideea pe care mi-ai sugerat-o, pentru care îţi mulţumesc din suflet.Să ai o seară de mare minune, draga mea!

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:31 pm

  100. mmary

    iti doresc o noapte frumoasa Geanina…vise diafane,pline de candoare sa se reverse spre tine…ingeri tandri sa te imbratiseze, stele sclipitoare sa te lumineze, iar IUBIREA SFANTA suav sa te cuprinda…

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:39 pm

  101. Geanina Codita

    mmary,draga mea dragă, mi-a fost dor de tine.Îmi cer scuze pentru absenţa mea, am avut nişte zile pline, încărcate de frumos, dar care m-au ţinut departe de voi.Mulţumesc cu tot sufletul pentru urări pe care le întorc de mii de ori către tine , alături de pupicii geaninoşi.

    Apreciază

    Iulie 12, 2009 la 8:43 pm

  102. Ale

    Nu dai niciun semn, să ştiu că eşti bine,Nu ştiu, nu-nţeleg ce-i cu tine,Îmi bântuie-n minte, doar gânduri străineCe strigă mereu”Ce dor mi-e de tine!!!”Absolut superba strofa aceasta! Mi-am terorizat toate prietenele pentru ca sufar din dragoste, iar acum mi-am gasit o ocupatie, in sfarsit, si anume sa citesc toate aceste poezii, in care se pare ca ma regasesc. Cu permisiunea dumneavoastra, as vrea sa va rog sa imi dati voie sa fur strofa aceasta si o sa pun la mine pe blog, semnata de dumneavoastra, desigur.

    Apreciază

    Iulie 19, 2009 la 3:09 pm

  103. Geanina Codita

    Ale,cu mare drag îţi dăruiesc orice vers, strofă sau poezie.Mă simt onorată şi mă înclin!Te îmbrăţişez!

    Apreciază

    Iulie 19, 2009 la 3:11 pm

Lasă un răspuns

