Povestea tangoului…

S-a scris mereu, şi–o să se scrie,
El este pasiune, muzică şi poezie,
În Argentina s-a născut,
La Buenos Aires, istorie a făcut.

La sfârşitul secolului XIX,
În suburbii dădea bineţe,
Un tango simplu se năştea,
Bucurii, iubiri, tristeţi el exprima.

Parfum, atingere, mişcare,
Aşa-i tangoul, e visare,
E zâmbet cald într-o privire,
Sunt două inimi, e iubire.

Intimitate el creează,
Între cei doi ce îl dansează,
Deschideri în necunoscut,
Numai tangoul a făcut.

Tangoul e sinceritate,
Şi îl dansează cel ce poate,
Să fie astfel permanent,
Dând vieţii doar rafinament.

El e poveste de iubire,
Cei doi trăind cu fericire,
Dorinţă , emoţii, graţii
În tango şi multe senzaţii.

E armonie în priviri,
E ironie în trăiri,
E nepăsare, eleganţă,
Când noi în tango prindem viaţă.

160 responses

  1. boss

    Frumos…Se spune ca un adevarat tango trebuie sa cuprinda toate starile sufletesti … o succesiune de trairi la intensitate maxima…. iar cel mai important lucru in tango… e ….si va ramane …privirea! De la ea pleaca totul si cu ea se termina !Ma-nclin Geanina!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 12:57 pm

  2. boss

    Frumos…Se spune ca un adevarat tango trebuie sa cuprinda toate starile sufletesti … o succesiune de trairi la intensitate maxima…. iar cel mai important lucru in tango… e ….si va ramane …privirea! De la ea pleaca totul si cu ea se termina !Ma-nclin Geanina!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 12:57 pm

  3. Geanina Codita

    boss,bine punctat…Privirea, de acolo pleacă absolut totul, succesiunea aceea de trăiri despre care vorbeşti.Mulţumesc pentru comentariu.O zi cu priviri şi succesiuni…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:01 pm

  4. Geanina Codita

    boss,bine punctat…Privirea, de acolo pleacă absolut totul, succesiunea aceea de trăiri despre care vorbeşti.Mulţumesc pentru comentariu.O zi cu priviri şi succesiuni…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:01 pm

  5. April

    Tangoul, un dans ce exprima pasiune, tandrete, putere, echilibru, visare. E dansul iubirii inflacarate.O zi excelenta pupacioaso!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:03 pm

  6. April

    Tangoul, un dans ce exprima pasiune, tandrete, putere, echilibru, visare. E dansul iubirii inflacarate.O zi excelenta pupacioaso!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:03 pm

  7. Lisandru Cristian

    "Parfum, atingere, mişcare,Aşa-i tangoul, e visare,E zâmbet cald într-o privire,Sunt două inimi, e iubire.Intimitate el creează,Între cei doi ce îl dansează,Deschideri în necunoscut,Numai tangoul a făcut" – s-au spus şi se spun atâtea cuvinte frumoase despre acest dans în care senzualitatea debordează. Tu ai reuşit să transmiţi esenţa tangoului – iubirea şi pasiunea nestăvilită. Tangoul este un preludiu amoros. Eu aşa îl văd…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:05 pm

  8. Lisandru Cristian

    "Parfum, atingere, mişcare,Aşa-i tangoul, e visare,E zâmbet cald într-o privire,Sunt două inimi, e iubire.Intimitate el creează,Între cei doi ce îl dansează,Deschideri în necunoscut,Numai tangoul a făcut" – s-au spus şi se spun atâtea cuvinte frumoase despre acest dans în care senzualitatea debordează. Tu ai reuşit să transmiţi esenţa tangoului – iubirea şi pasiunea nestăvilită. Tangoul este un preludiu amoros. Eu aşa îl văd…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:05 pm

  9. Geanina Codita

    April ,draga mea, mă gândesc foarte serios să dansez astăzi un tango…De fapt, cred că toţi ar trebui să simţim succesiunea aceea de trăiri la intensitate maximă despre vorbim…Pupicii geaninoşi vin către tine în paşi de TANGO…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:07 pm

  10. Geanina Codita

    April ,draga mea, mă gândesc foarte serios să dansez astăzi un tango…De fapt, cred că toţi ar trebui să simţim succesiunea aceea de trăiri la intensitate maximă despre vorbim…Pupicii geaninoşi vin către tine în paşi de TANGO…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:07 pm

  11. Geanina Codita

    Cristian,o idee foarte interesantă…Dansezi tango , succesiunea de trăiri dă năvală şi totul se termină în cel mai frumos mod posibil, cu o intensitate de zile mari…Frumos. Uite ce bărbaţi sensibili!!!Cine spunea că bărbaţii nu ştiu să danseze tango şi să iubească???Mai spune cineva asta , după aceste declaraţii???NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÎmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:13 pm

  12. Geanina Codita

    Cristian,o idee foarte interesantă…Dansezi tango , succesiunea de trăiri dă năvală şi totul se termină în cel mai frumos mod posibil, cu o intensitate de zile mari…Frumos. Uite ce bărbaţi sensibili!!!Cine spunea că bărbaţii nu ştiu să danseze tango şi să iubească???Mai spune cineva asta , după aceste declaraţii???NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÎmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:13 pm

  13. Lisandru Cristian

    Întorc şi eu îmbrăţişările şi o invit pe scumpa doamnă la dans…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:28 pm

  14. Lisandru Cristian

    Întorc şi eu îmbrăţişările şi o invit pe scumpa doamnă la dans…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:28 pm

  15. Geanina Codita

    Cristian,se acceptă, domnule…Atunci, primul dans este al dumneavoastră, domnule…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:32 pm

  16. Geanina Codita

    Cristian,se acceptă, domnule…Atunci, primul dans este al dumneavoastră, domnule…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:32 pm

  17. Lisandru Cristian

    Onorat… Ca de fiecare dată… Dai omului un deget şi îţi toată mâna. Aş îndrăzni să îl cer şi pe al doilea… Ha, ha… Sper să nu fi acuzat că doresc să monopolizez ringul şi partenera.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:46 pm

  18. Lisandru Cristian

    Onorat… Ca de fiecare dată… Dai omului un deget şi îţi toată mâna. Aş îndrăzni să îl cer şi pe al doilea… Ha, ha… Sper să nu fi acuzat că doresc să monopolizez ringul şi partenera.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 1:46 pm

  19. mmary

    Cand am zarit clipul am spus instantaneu :" HOPAAAA!"citit versurile sensibilitatea si-a facut loc printre pasii de tango…"Intimitate el creează,Între cei doi ce îl dansează,Deschideri în necunoscut,Numai tangoul a făcut.Tangoul e sinceritate,Şi îl dansează cel ce poate,Să fie astfel permanent,Dând vieţii doar rafinament."…superb…te imratisez draga mea draga…:)

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:07 pm

  20. mmary

    Cand am zarit clipul am spus instantaneu :" HOPAAAA!"citit versurile sensibilitatea si-a facut loc printre pasii de tango…"Intimitate el creează,Între cei doi ce îl dansează,Deschideri în necunoscut,Numai tangoul a făcut.Tangoul e sinceritate,Şi îl dansează cel ce poate,Să fie astfel permanent,Dând vieţii doar rafinament."…superb…te imratisez draga mea draga…:)

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:07 pm

  21. raza de soare

    tangoul e pasiune, atingere, iubire, violenta tandra, sufocare eliberanta…si mai presus de toate e unire…Julio Iglesias a fost mereu unul din preferatii mei…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:34 pm

  22. raza de soare

    tangoul e pasiune, atingere, iubire, violenta tandra, sufocare eliberanta…si mai presus de toate e unire…Julio Iglesias a fost mereu unul din preferatii mei…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:34 pm

  23. raza de soare

    te imbratisez draga mea cu caldura unei Raze De Soare:D

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:35 pm

  24. raza de soare

    te imbratisez draga mea cu caldura unei Raze De Soare:D

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:35 pm

  25. Călin Hera

    Tnagoul e o conventie, una dintre cele mai acceptabile.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:37 pm

  26. Călin Hera

    Tnagoul e o conventie, una dintre cele mai acceptabile.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 2:37 pm

  27. orianda

    o daaaaaaaaaa! Tagoul! Cel mai sensibil si mai "indragostit" dans! Indragostit de noi – oamenii!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 3:05 pm

  28. orianda

    o daaaaaaaaaa! Tagoul! Cel mai sensibil si mai "indragostit" dans! Indragostit de noi – oamenii!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 3:05 pm

  29. orianda

    te invit pe blogul meu unde te asteapta un premiu! te rog sa-l transmiti mai departe, pentru ca premiul are urmatoarele reguli:1. sa-l afisezi pe pagina ta2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat3. sa da-i premiul mai departe la 10 persoane4. sa anunti premianti, printr-un comentariu!5. sa te bucuri de el!!!!!!!Te-am pupat si trebuie sa sti ca e o onoare pentru mine sa-ti inmanez acest premiu!O duminica placuta!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 3:21 pm

  30. orianda

    te invit pe blogul meu unde te asteapta un premiu! te rog sa-l transmiti mai departe, pentru ca premiul are urmatoarele reguli:1. sa-l afisezi pe pagina ta2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat3. sa da-i premiul mai departe la 10 persoane4. sa anunti premianti, printr-un comentariu!5. sa te bucuri de el!!!!!!!Te-am pupat si trebuie sa sti ca e o onoare pentru mine sa-ti inmanez acest premiu!O duminica placuta!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 3:21 pm

  31. ADITEEA

    Tango-ul… un dans al sufletului…Sper sa-ti placa si acesta (interpretarea este deosebita)http://www.youtube.com/watch?v=dsU9zmnZ37g

    Apreciază

    August 9, 2009 la 4:46 pm

  32. ADITEEA

    Tango-ul… un dans al sufletului…Sper sa-ti placa si acesta (interpretarea este deosebita)http://www.youtube.com/watch?v=dsU9zmnZ37g

    Apreciază

    August 9, 2009 la 4:46 pm

  33. silvo

    El tango es la forma de expresarse, sentir, amar de todo un pueblo, por eso llega, un abrazo

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:04 pm

  34. silvo

    El tango es la forma de expresarse, sentir, amar de todo un pueblo, por eso llega, un abrazo

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:04 pm

  35. Mikka

    Danseaza si bucura-te, frumoaso! Baila, querida!Esta es la vida!Esto el el baile del amor! Tango!Stii deja una din secventele mele preferate, tango in ploaie, care ti/vi se potriveste…http://www.youtube.com/watch?v=PH-gUBVNGnc

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:09 pm

  36. Mikka

    Danseaza si bucura-te, frumoaso! Baila, querida!Esta es la vida!Esto el el baile del amor! Tango!Stii deja una din secventele mele preferate, tango in ploaie, care ti/vi se potriveste…http://www.youtube.com/watch?v=PH-gUBVNGnc

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:09 pm

  37. Bogdana

    multumesc geanina!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:24 pm

  38. Bogdana

    multumesc geanina!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:24 pm

  39. Ana-Maria

    Uau,Geanina….sunt fra cuvinte!Poem dedicat tangoului?!N-am mai intalnit…super!Adevarul ca acest dans este ceva sangvin,clocotitor,vulcanic,te urca si te coboara….de la cer si pana sub pamant,de la dragoste intensa te trimite in ura sfasietoare….apoi te urca iar prin straturi inalte de iubire….minunat!Te arzi si renasti,in pasi de tango!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:37 pm

  40. Ana-Maria

    Uau,Geanina….sunt fra cuvinte!Poem dedicat tangoului?!N-am mai intalnit…super!Adevarul ca acest dans este ceva sangvin,clocotitor,vulcanic,te urca si te coboara….de la cer si pana sub pamant,de la dragoste intensa te trimite in ura sfasietoare….apoi te urca iar prin straturi inalte de iubire….minunat!Te arzi si renasti,in pasi de tango!

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:37 pm

  41. ivanuska

    Azi nu voi dansa, am vertij…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:49 pm

  42. ivanuska

    Azi nu voi dansa, am vertij…

    Apreciază

    August 9, 2009 la 6:49 pm

  43. elena.n

    tare frumos …tangoul = pasiunetransmite mult, aproape tot … :-)–-ce ma prinde / cuprinde la tango, PRIVIREA partenerului ;-)ganduri frumoase.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 7:54 pm

  44. elena.n

    tare frumos …tangoul = pasiunetransmite mult, aproape tot … :-)–-ce ma prinde / cuprinde la tango, PRIVIREA partenerului ;-)ganduri frumoase.

    Apreciază

    August 9, 2009 la 7:54 pm

  45. irina

    Mi-ar placea sa stiu sa dansez tango…Din pacate nu-mi reuseste sub nici o forma.Oricum,fug sa mai exersez.Poate,poate…Imbratisari,irina

    Apreciază

    August 9, 2009 la 10:36 pm

  46. irina

    Mi-ar placea sa stiu sa dansez tango…Din pacate nu-mi reuseste sub nici o forma.Oricum,fug sa mai exersez.Poate,poate…Imbratisari,irina

    Apreciază

    August 9, 2009 la 10:36 pm

  47. Buhu

    Buna seara, mi-am schimbat adresa blogului de la buhulici.blogspot.com in alexbuhu.infoSchimbati daca vreti in blogroll adresa.va multumesc anticipat

    Apreciază

    August 10, 2009 la 3:24 am

  48. Buhu

    Buna seara, mi-am schimbat adresa blogului de la buhulici.blogspot.com in alexbuhu.infoSchimbati daca vreti in blogroll adresa.va multumesc anticipat

    Apreciază

    August 10, 2009 la 3:24 am

  49. Geanina Codita

    Cristian,monopol??????Domnule sunteţi acceptat şi pentru cel de-al doilea dans.Mulţumesc de invitaţie şi ziua să îţi fie precum tangoul.

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:28 am

  50. Geanina Codita

    Cristian,monopol??????Domnule sunteţi acceptat şi pentru cel de-al doilea dans.Mulţumesc de invitaţie şi ziua să îţi fie precum tangoul.

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:28 am

  51. Geanina Codita

    mmary,buna mea prietenă, tangoul a fost şi va fi ceva de excepţie în inimile noastre, a celor care iubim dansul.Un tango de zile mari să-ţi fie viaţa!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:30 am

  52. Geanina Codita

    mmary,buna mea prietenă, tangoul a fost şi va fi ceva de excepţie în inimile noastre, a celor care iubim dansul.Un tango de zile mari să-ţi fie viaţa!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:30 am

  53. Geanina Codita

    raza de soare ,A juns la mine raza,Şi acum îmi râde faţa,Mulţi pupici eu ti-am trimis,Un tango desprins din vis.Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:32 am

  54. Geanina Codita

    raza de soare ,A juns la mine raza,Şi acum îmi râde faţa,Mulţi pupici eu ti-am trimis,Un tango desprins din vis.Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:32 am

  55. Geanina Codita

    Călin,eu aş spune o delicioasă convenţie…Mulţumesc pentru vizită, om al munţilor.O săptămână precum melodia lui Iglesias!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:34 am

  56. Geanina Codita

    Călin,eu aş spune o delicioasă convenţie…Mulţumesc pentru vizită, om al munţilor.O săptămână precum melodia lui Iglesias!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:34 am

  57. Geanina Codita

    orianda,să nu lipsească de la nunta ta acest dans minunat!Mulţumesc din suflet pentru premiu, voi trece imediat să îl ridic.Onorată sunt eu, prietenă dragă.Pupicii geaninoşi nu mai au astâmpăr, vin către tine în ritm de tango…

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:36 am

  58. Geanina Codita

    orianda,să nu lipsească de la nunta ta acest dans minunat!Mulţumesc din suflet pentru premiu, voi trece imediat să îl ridic.Onorată sunt eu, prietenă dragă.Pupicii geaninoşi nu mai au astâmpăr, vin către tine în ritm de tango…

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:36 am

  59. Geanina Codita

    ADITEEA ,nu numai că-mi place, dar mă şi inspiră.Mulţumesc pentru toate linkurile lăsate pe blogul meu, îmi plac toate, absolut toate.O zi plină de frumos, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:39 am

  60. Geanina Codita

    ADITEEA ,nu numai că-mi place, dar mă şi inspiră.Mulţumesc pentru toate linkurile lăsate pe blogul meu, îmi plac toate, absolut toate.O zi plină de frumos, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:39 am

  61. Geanina Codita

    silvo , El tango es un baile de grandes días. No olvide nunca que la danza con deleite …Una semana de ensueño!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:41 am

  62. Geanina Codita

    silvo , El tango es un baile de grandes días. No olvide nunca que la danza con deleite …Una semana de ensueño!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:41 am

  63. Geanina Codita

    Mikka ,mulţumesc de dar, draga mea dragă!Cuvintele tale m-au cam trimis într-o nostalgie de zile mari.Te îmbrăţişez peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:43 am

  64. Geanina Codita

    Mikka ,mulţumesc de dar, draga mea dragă!Cuvintele tale m-au cam trimis într-o nostalgie de zile mari.Te îmbrăţişez peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:43 am

  65. Geanina Codita

    Bogdana ,bine ai revenit!Te pierdusem… iar tangoul mi te-a adus iar în căsuţa virtuală.O fi fost de vină capacul sau borcanul cu miere???ha,ha,ha…Voi trece pe la tine, fiindcă tare mi-a fost dor.Nu mai ştiam nimic, nimic…Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:46 am

  66. Geanina Codita

    Bogdana ,bine ai revenit!Te pierdusem… iar tangoul mi te-a adus iar în căsuţa virtuală.O fi fost de vină capacul sau borcanul cu miere???ha,ha,ha…Voi trece pe la tine, fiindcă tare mi-a fost dor.Nu mai ştiam nimic, nimic…Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:46 am

  67. Geanina Codita

    Ana-Maria ,renaştere din tango…Asta îmi plăcu la nebunie, draga mea.Mulţumesc pentru aceste gânduri adresate tangoului.Să ai o săptămână de excepţie, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:48 am

  68. Geanina Codita

    Ana-Maria ,renaştere din tango…Asta îmi plăcu la nebunie, draga mea.Mulţumesc pentru aceste gânduri adresate tangoului.Să ai o săptămână de excepţie, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:48 am

  69. Geanina Codita

    ivanuska ,vom găsi o zi fără vertijuri, prieten drag.O săptămână frumoasă, fără vertijuri , dacă se poate!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:50 am

  70. Geanina Codita

    ivanuska ,vom găsi o zi fără vertijuri, prieten drag.O săptămână frumoasă, fără vertijuri , dacă se poate!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:50 am

  71. Geanina Codita

    elena.n ,bine ai revenit, draga mea!Se pare că şi tu eşti îndrăgostită de acest dans minunat.Pasiune, asta este , frumos punctat.Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:52 am

  72. Geanina Codita

    elena.n ,bine ai revenit, draga mea!Se pare că şi tu eşti îndrăgostită de acest dans minunat.Pasiune, asta este , frumos punctat.Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:52 am

  73. Geanina Codita

    irina ,insistă, sunt sigură că rezultatul va fi spectaculos.Te îmbrăţişez şi îţi urez o zi plină de pasiune!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:53 am

  74. Geanina Codita

    irina ,insistă, sunt sigură că rezultatul va fi spectaculos.Te îmbrăţişez şi îţi urez o zi plină de pasiune!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:53 am

  75. orianda

    Da, cu siguranta nu va lipsi!Pupicii geaninosi ii pastrez pe cand se intoarce cel ce stie atat de bine sa-i imparta! :))O zi perfecta, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:55 am

  76. orianda

    Da, cu siguranta nu va lipsi!Pupicii geaninosi ii pastrez pe cand se intoarce cel ce stie atat de bine sa-i imparta! :))O zi perfecta, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:55 am

  77. Geanina Codita

    Buhu,voi schimba numai dacă îmi spui pe nume, aşa discutarăm, prieten drag!ha,ha,ha…Modific imediat, îmi face plăcere să îţi citesc blogul…Să ai o zi minunată alături de iubită, în ritm de tango!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:56 am

  78. Geanina Codita

    Buhu,voi schimba numai dacă îmi spui pe nume, aşa discutarăm, prieten drag!ha,ha,ha…Modific imediat, îmi face plăcere să îţi citesc blogul…Să ai o zi minunată alături de iubită, în ritm de tango!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:56 am

  79. andibob

    imi place cum ai schimbat poza de la avatar: culoarea pasiunii marcheaza noua ta stare de spirit :)saptamana buna

    Apreciază

    August 10, 2009 la 8:05 am

  80. andibob

    imi place cum ai schimbat poza de la avatar: culoarea pasiunii marcheaza noua ta stare de spirit :)saptamana buna

    Apreciază

    August 10, 2009 la 8:05 am

  81. ILANA

    de trei zile ma chinui cu un tango pe care trebuie sa-l prezint in toamna pentru balul bobocilor.cu poezsia aceatsa ai facut efortul sa meite.o zi buna!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 11:01 am

  82. ILANA

    de trei zile ma chinui cu un tango pe care trebuie sa-l prezint in toamna pentru balul bobocilor.cu poezsia aceatsa ai facut efortul sa meite.o zi buna!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 11:01 am

  83. Geanina Codita

    orianda ,aşa să fie!!!!!!!!!Până vine trimit alţi pupici geaninoşi, să fie contul plin.Îmbrăţişări şi zile de vis, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:35 pm

  84. Geanina Codita

    orianda ,aşa să fie!!!!!!!!!Până vine trimit alţi pupici geaninoşi, să fie contul plin.Îmbrăţişări şi zile de vis, draga mea!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:35 pm

  85. Geanina Codita

    andibob ,mulţumesc, o schimbare, probabil era necesară.Cu starea de spirit sunt la superlativ, starea mea normală…ha,ha,ha…Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:37 pm

  86. Geanina Codita

    andibob ,mulţumesc, o schimbare, probabil era necesară.Cu starea de spirit sunt la superlativ, starea mea normală…ha,ha,ha…Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:37 pm

  87. Geanina Codita

    ILANA ,fericită voi fi să aflu că vei fi alesă regina balului. Aşa va fi, sunt sigură.Mulţumesc pentru gândurile bune şi multe îmbrăţişări!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:39 pm

  88. Geanina Codita

    ILANA ,fericită voi fi să aflu că vei fi alesă regina balului. Aşa va fi, sunt sigură.Mulţumesc pentru gândurile bune şi multe îmbrăţişări!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 12:39 pm

  89. Dri Viaro

    Boa semana pra vc.Voltarei com mais tempo depois.bjssss

    Apreciază

    August 10, 2009 la 2:01 pm

  90. Dri Viaro

    Boa semana pra vc.Voltarei com mais tempo depois.bjssss

    Apreciază

    August 10, 2009 la 2:01 pm

  91. Mariana

    Geanina, mi-a fost dor de poeziile tale…şi-mi va fi şi mai dor că iar plec pentru câteva zile…Continuă să iubeşti şi să scrii!Nu uita de sugestia mea de mai demult de a scrie o poezie pentru Cer, pentru Cel ce e Iubire…Cred că va fi de o foarte mare sensibilitate…Abia aştept să o citesc…Te îmbrăţişez cu dor, suflet drag!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 2:06 pm

  92. Mariana

    Geanina, mi-a fost dor de poeziile tale…şi-mi va fi şi mai dor că iar plec pentru câteva zile…Continuă să iubeşti şi să scrii!Nu uita de sugestia mea de mai demult de a scrie o poezie pentru Cer, pentru Cel ce e Iubire…Cred că va fi de o foarte mare sensibilitate…Abia aştept să o citesc…Te îmbrăţişez cu dor, suflet drag!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 2:06 pm

  93. criss

    Interesanta -idea ….frumos -dansul….minunat-partenerul :}Te pupik si o saptamana petrecuta in "pasi de dans" 🙂

    Apreciază

    August 10, 2009 la 4:03 pm

  94. criss

    Interesanta -idea ….frumos -dansul….minunat-partenerul :}Te pupik si o saptamana petrecuta in "pasi de dans" 🙂

    Apreciază

    August 10, 2009 la 4:03 pm

  95. INCERTITUDINI

    Geanina, despre tango- numai de bine. iubesc deopotriva – tangoul si valsul. Sunt de moda veche( eu). Voiam sa spun ceva in legatura cu fotografia ta, dar mi-a luat-o Andi inainte! Sustin opinia ei!! O seara in ritm de tango…

    Apreciază

    August 10, 2009 la 6:58 pm

  96. INCERTITUDINI

    Geanina, despre tango- numai de bine. iubesc deopotriva – tangoul si valsul. Sunt de moda veche( eu). Voiam sa spun ceva in legatura cu fotografia ta, dar mi-a luat-o Andi inainte! Sustin opinia ei!! O seara in ritm de tango…

    Apreciază

    August 10, 2009 la 6:58 pm

  97. flaviusobeada

    servus…minunat gînd… amintirea tangoului, nostalgia sau regretul netrăirii lui… toate ar trebui să ne însoţească ceva mai… des…toate cele bune!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:13 pm

  98. flaviusobeada

    servus…minunat gînd… amintirea tangoului, nostalgia sau regretul netrăirii lui… toate ar trebui să ne însoţească ceva mai… des…toate cele bune!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:13 pm

  99. Horabaixa

    Me gusta tu blog.Saludos

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:40 pm

  100. Horabaixa

    Me gusta tu blog.Saludos

    Apreciază

    August 10, 2009 la 7:40 pm

  101. Dumitru Negoita

    miscarevisareiubiretoate-ntr-o armoniemangaiata de-o …tandrete seculara.

    Apreciază

    August 10, 2009 la 8:01 pm

  102. Dumitru Negoita

    miscarevisareiubiretoate-ntr-o armoniemangaiata de-o …tandrete seculara.

    Apreciază

    August 10, 2009 la 8:01 pm

  103. Ioana(DarkDrama)

    Absolut ingenioasă ideea unei poezii dedicate tangoului… a fost plăcut să citesc ata într-o seară răcoroasă(la mine).Îmbrățișări!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 9:24 pm

  104. Ioana(DarkDrama)

    Absolut ingenioasă ideea unei poezii dedicate tangoului… a fost plăcut să citesc ata într-o seară răcoroasă(la mine).Îmbrățișări!

    Apreciază

    August 10, 2009 la 9:24 pm

  105. Şu

    "EL: viaţa noastră este un tangoEL: şi tu mă faci să cred că eu conducEA: dar paşii mei alături de ai tăiacolo unde vrei mă duc"Ştefan IordacheFelicitări pentru post! Te îmbrăţişez!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 12:48 am

  106. Şu

    "EL: viaţa noastră este un tangoEL: şi tu mă faci să cred că eu conducEA: dar paşii mei alături de ai tăiacolo unde vrei mă duc"Ştefan IordacheFelicitări pentru post! Te îmbrăţişez!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 12:48 am

  107. bl000g

    Frumoase, versuri, frumos dans. Frumos tangoul inventat de tine aici. A fost o incantare sa il privesc. Merci.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 2:10 am

  108. bl000g

    Frumoase, versuri, frumos dans. Frumos tangoul inventat de tine aici. A fost o incantare sa il privesc. Merci.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 2:10 am

  109. Geanina Codita

    Dri Viaro, Gostei muito visita feita por você.Estão felizes de saber que eu adoro ler o que você escreve.Uma semana de tango etapas você!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:02 am

  110. Geanina Codita

    Dri Viaro, Gostei muito visita feita por você.Estão felizes de saber que eu adoro ler o que você escreve.Uma semana de tango etapas você!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:02 am

  111. Geanina Codita

    Mariana ,să ştii că mi-ai lipsit!Nu am uitat de propunerea ta, procesez, draga mea dragă.Sper să ai un concediu minunat în continuare şi să ne citim cât mai curând…Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:06 am

  112. Geanina Codita

    Mariana ,să ştii că mi-ai lipsit!Nu am uitat de propunerea ta, procesez, draga mea dragă.Sper să ai un concediu minunat în continuare şi să ne citim cât mai curând…Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:06 am

  113. Geanina Codita

    criss ,mulţumesc,mulţumesc,mulţumesc…pentru tot…Îţi doresc din tot sufletul să ai o săptămână de excepţie.Pupicii geaninoşi sunt pe cale de a străbate traseul până la tine în paşi de tango.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:09 am

  114. Geanina Codita

    criss ,mulţumesc,mulţumesc,mulţumesc…pentru tot…Îţi doresc din tot sufletul să ai o săptămână de excepţie.Pupicii geaninoşi sunt pe cale de a străbate traseul până la tine în paşi de tango.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:09 am

  115. Geanina Codita

    INCERTITUDINI ,nu mă gândeam ca o fotografie în care sunt puţin încruntată să fie pe placul cititorilor.Mulţumesc pentru gândurile tale frumoase pe care le aşterni de fiecare dată aici.Sunt foarte bine draga mea, excepţional…Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:12 am

  116. Geanina Codita

    INCERTITUDINI ,nu mă gândeam ca o fotografie în care sunt puţin încruntată să fie pe placul cititorilor.Mulţumesc pentru gândurile tale frumoase pe care le aşterni de fiecare dată aici.Sunt foarte bine draga mea, excepţional…Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:12 am

  117. Geanina Codita

    flaviusobeada ,o să încerc să-l aduc în atenţia cititorilor şi cu altă ocazie.Nu este niciodată prea târziu să învăţăm a-l dansa.O zi plină de frumos, prieten drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:14 am

  118. Geanina Codita

    flaviusobeada ,o să încerc să-l aduc în atenţia cititorilor şi cu altă ocazie.Nu este niciodată prea târziu să învăţăm a-l dansa.O zi plină de frumos, prieten drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:14 am

  119. Geanina Codita

    Horabaixa ,Obrigado por visitar, espero que não o último.Um dia de grande beleza!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:18 am

  120. Geanina Codita

    Horabaixa ,Obrigado por visitar, espero que não o último.Um dia de grande beleza!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:18 am

  121. Geanina Codita

    Dumitru Negoita ,bine aţi revenit, Maestre!Sunt convinsă că ştiţi cum stau lucrurile cu paşii acestui minunat dans.Poate nu ar fi rău să-l dansăm cât mai des posibil.O zi mununată!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:20 am

  122. Geanina Codita

    Dumitru Negoita ,bine aţi revenit, Maestre!Sunt convinsă că ştiţi cum stau lucrurile cu paşii acestui minunat dans.Poate nu ar fi rău să-l dansăm cât mai des posibil.O zi mununată!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:20 am

  123. Geanina Codita

    Ioana(DarkDrama) ,bine ai revenit , draga mea!Este minunat că tangoul este preferat de toate vârstele.Iar tu l-ai primit cu mare căldură în suflet şi nu pot fi decât încântată.Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:22 am

  124. Geanina Codita

    Ioana(DarkDrama) ,bine ai revenit , draga mea!Este minunat că tangoul este preferat de toate vârstele.Iar tu l-ai primit cu mare căldură în suflet şi nu pot fi decât încântată.Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:22 am

  125. Geanina Codita

    Şu ,mulţumesc din suflet pentru aceste rânduri.Stefan Iordache rămâne actorul meu preferat.Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi îţi urez o zi plină de frumos, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:24 am

  126. Geanina Codita

    Şu ,mulţumesc din suflet pentru aceste rânduri.Stefan Iordache rămâne actorul meu preferat.Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi îţi urez o zi plină de frumos, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:24 am

  127. Geanina Codita

    bl000g ,mulţumesc, prieten drag!Să nu uiţi să dansezi din când în când pe ritmurile acestui dans de excepţie.O îmbrăţişare trimit către tine, prieten drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:26 am

  128. Geanina Codita

    bl000g ,mulţumesc, prieten drag!Să nu uiţi să dansezi din când în când pe ritmurile acestui dans de excepţie.O îmbrăţişare trimit către tine, prieten drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 7:26 am

  129. bl000g

    Multumesc pentru aceste ganduri, buna mea prietena. Multumesc mult.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 11:21 am

  130. bl000g

    Multumesc pentru aceste ganduri, buna mea prietena. Multumesc mult.

    Apreciază

    August 11, 2009 la 11:21 am

  131. criss

    Buna Geanina,te asteapta premiul Blog D`oro la mine in blog, desi, cred ca l-ai mai primit deja. oricum, ti-l daruiesc cu mare dragoste.Pupik si o zi frumoasa.:)

    Apreciază

    August 11, 2009 la 12:13 pm

  132. criss

    Buna Geanina,te asteapta premiul Blog D`oro la mine in blog, desi, cred ca l-ai mai primit deja. oricum, ti-l daruiesc cu mare dragoste.Pupik si o zi frumoasa.:)

    Apreciază

    August 11, 2009 la 12:13 pm

  133. April

    Pupacioaso, ai un premiu la mine pe blog…blogul de aur

    Apreciază

    August 11, 2009 la 3:05 pm

  134. April

    Pupacioaso, ai un premiu la mine pe blog…blogul de aur

    Apreciază

    August 11, 2009 la 3:05 pm

  135. Carmen

    "Parfum, atingere, mişcare,Aşa-i tangoul, e visare,E zâmbet cald într-o privire,Sunt două inimi, e iubire."Frumos!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 4:17 pm

  136. Carmen

    "Parfum, atingere, mişcare,Aşa-i tangoul, e visare,E zâmbet cald într-o privire,Sunt două inimi, e iubire."Frumos!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 4:17 pm

  137. Bogdana

    geanina, eu nu te pierdusem 🙂 nu ai parasit blogrollul meu niciodata, te citesc de fiecare data, atat doar ca nu mai imi permit luxul de a scrie peste tot. deh, timpul asta e de vina.in rest te astept la mine in vizita oricand, chiar daca e la fel cum fac eu, doar tras cu ochiul 🙂

    Apreciază

    August 11, 2009 la 5:07 pm

  138. Bogdana

    geanina, eu nu te pierdusem 🙂 nu ai parasit blogrollul meu niciodata, te citesc de fiecare data, atat doar ca nu mai imi permit luxul de a scrie peste tot. deh, timpul asta e de vina.in rest te astept la mine in vizita oricand, chiar daca e la fel cum fac eu, doar tras cu ochiul 🙂

    Apreciază

    August 11, 2009 la 5:07 pm

  139. Geanina Codita

    criss ,mulţumesc din suflet, draga mea!Doar ce am ajuns acasă , încerc să-mi intru în ritm…Acum ridic premiul…Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:03 pm

  140. Geanina Codita

    criss ,mulţumesc din suflet, draga mea!Doar ce am ajuns acasă , încerc să-mi intru în ritm…Acum ridic premiul…Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:03 pm

  141. Geanina Codita

    April ,vine pupăcioasaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Acum îl preiau cu mare, mare drag.Pupici geaninoşi în teancuri, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:04 pm

  142. Geanina Codita

    April ,vine pupăcioasaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Acum îl preiau cu mare, mare drag.Pupici geaninoşi în teancuri, draga mea!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:04 pm

  143. Geanina Codita

    Carmen,mulţumesc de vizită, draga mea!Se pare că ţi-au plăcut în mod special versurile selectate.Ţi le dăruiesc cu toată dragostea.Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:07 pm

  144. Geanina Codita

    Carmen,mulţumesc de vizită, draga mea!Se pare că ţi-au plăcut în mod special versurile selectate.Ţi le dăruiesc cu toată dragostea.Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:07 pm

  145. Geanina Codita

    Bogdana ,cum sunt eu pierdută în spaţiu, printre metafore, nici nu este de mirare că am mai făcut încurcături.Te aştept de fiecare dată cu mare drag, eu voi fi prezentă în cotidian, cu picioarele pe pământ şi capul pe umeri, sper…Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:10 pm

  146. Geanina Codita

    Bogdana ,cum sunt eu pierdută în spaţiu, printre metafore, nici nu este de mirare că am mai făcut încurcături.Te aştept de fiecare dată cu mare drag, eu voi fi prezentă în cotidian, cu picioarele pe pământ şi capul pe umeri, sper…Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:10 pm

  147. Geanina Codita

    bl000g ,mulţumesc pentru vizitele tale şi gândurile frumoase aşternute aici de fiecare dată!O seară de mare frumuseţe şi pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:15 pm

  148. Geanina Codita

    bl000g ,mulţumesc pentru vizitele tale şi gândurile frumoase aşternute aici de fiecare dată!O seară de mare frumuseţe şi pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    August 11, 2009 la 8:15 pm

  149. simioncristian

    Poezia si muzica se intrepatrund mirific… Multumesc!

    Apreciază

    August 12, 2009 la 7:55 am

  150. simioncristian

    Poezia si muzica se intrepatrund mirific… Multumesc!

    Apreciază

    August 12, 2009 la 7:55 am

  151. DAVELLA si MARIO

    Buna draga mea Geanina! Multumesc si ma simt onorata pentru premiul primit. Iar "povestea tangoului…" este povestea de dragoste a parintilor mei: s-au cunoscut si indragostit intr-un tango…Din pacate, numai mama mea mai traieste…O zi buna si pupici "cu caru'".

    Apreciază

    August 12, 2009 la 3:53 pm

  152. DAVELLA si MARIO

    Buna draga mea Geanina! Multumesc si ma simt onorata pentru premiul primit. Iar "povestea tangoului…" este povestea de dragoste a parintilor mei: s-au cunoscut si indragostit intr-un tango…Din pacate, numai mama mea mai traieste…O zi buna si pupici "cu caru'".

    Apreciază

    August 12, 2009 la 3:53 pm

  153. raza de soare

    Eu tangoul l-am dansatCu imbratisarea ce mi-ai datSi in dar eu nazuiescmulti pupici sa-ti daruiesc.

    Apreciază

    August 12, 2009 la 9:04 pm

  154. raza de soare

    Eu tangoul l-am dansatCu imbratisarea ce mi-ai datSi in dar eu nazuiescmulti pupici sa-ti daruiesc.

    Apreciază

    August 12, 2009 la 9:04 pm

  155. Geanina Codita

    DAVELLA si MARIO ,Eu sunt onorată fiindcă mă vizitezi şi ai primit modestul premiu.O zi cât mai frumoasă alături de cei dragi, draga mea!

    Apreciază

    August 13, 2009 la 5:13 am

  156. Geanina Codita

    DAVELLA si MARIO ,Eu sunt onorată fiindcă mă vizitezi şi ai primit modestul premiu.O zi cât mai frumoasă alături de cei dragi, draga mea!

    Apreciază

    August 13, 2009 la 5:13 am

  157. Geanina Codita

    raza de soare ,mulţumesc de versuri.Trecerea ta aduce prospeţime…Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 13, 2009 la 5:15 am

  158. Geanina Codita

    raza de soare ,mulţumesc de versuri.Trecerea ta aduce prospeţime…Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    August 13, 2009 la 5:15 am

  159. Ale

    Ehee… Intersante senzatii… Dar pana inveti sa dansezi tango…

    Apreciază

    August 13, 2009 la 3:49 pm

  160. Ale

    Ehee… Intersante senzatii… Dar pana inveti sa dansezi tango…

    Apreciază

    August 13, 2009 la 3:49 pm

Lasă un răspuns

