GÂNDURI BUNE…

Vă voi duce dorul cu siguranţă, o să-mi lipsească gândurile voastre bune, postările voastre care de fiecare dată mi-au dat o stare de bine şi o linişte interioară de zile mari, hrănindu-mi sufletul însetat de imagine şi creaţie.

Voi fi departe pentru o perioadă, însă cu sufletul aproape de voi, cititorii mei fideli.

Vă mulţumesc pentru că îmi umpleţi sufletul de bucurie şi ochii de fericire de fiecare dată când mă vizitaţi, de fiecare dată când aveţi răbdarea de a citi ceea ce eu scriu pentru sufletul vostru.

Să aveţi zile însorite, clipe de fericire, iubire în suflet şi vă trimit ca de fiecare dată, pupicii geaninoşi peste normă, îmbrăţişări din tot sufletul, cu toată dragostea!

Geanina Codiţă

78 responses

  1. boss

    Si noi o sa-ti ducem dorul Geanina!Sper sa te intorci curand!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:32 am

  2. boss

    Si noi o sa-ti ducem dorul Geanina!Sper sa te intorci curand!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:32 am

  3. iulia

    O toamna cat mai frumoasa sa aveti, si sa reveniti cu bine! Va astept cu drag!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:50 am

  4. iulia

    O toamna cat mai frumoasa sa aveti, si sa reveniti cu bine! Va astept cu drag!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:50 am

  5. Passion4God

    Domnul sa fie cu tine oriunde vei merge si nu uita: pasii tai sunt calauziti de El si cand iti va fi greu,te va lua in bratele Sale protectoare.Multa binecuvantare!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:52 am

  6. Passion4God

    Domnul sa fie cu tine oriunde vei merge si nu uita: pasii tai sunt calauziti de El si cand iti va fi greu,te va lua in bratele Sale protectoare.Multa binecuvantare!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:52 am

  7. gabriela

    sa te intorci cat mai repede,si sa fii fericita acolo unde pleci,te imbratisez cu drag.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:04 am

  8. gabriela

    sa te intorci cat mai repede,si sa fii fericita acolo unde pleci,te imbratisez cu drag.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:04 am

  9. gaborpaul

    Reintoarcerile sunt cele mai asteptate…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:19 am

  10. gaborpaul

    Reintoarcerile sunt cele mai asteptate…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:19 am

  11. raza de soare

    Geanina draga mea…si noi o sa-ti ducem dorul poeziilor tale fantastice, dar in special simplei tale prezente care ne aduce bucurie in suflet…si noi draga mea iti multumim pt toata dragostea si intelegerea pe care ne-ai oferit-o si nu-mi ramane decat sa-ti urez calatorie placuta, momente de nedescris si sa revii cat mai repede:D iti intorc pupicii si imbratisarile:D

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:29 am

  12. raza de soare

    Geanina draga mea…si noi o sa-ti ducem dorul poeziilor tale fantastice, dar in special simplei tale prezente care ne aduce bucurie in suflet…si noi draga mea iti multumim pt toata dragostea si intelegerea pe care ne-ai oferit-o si nu-mi ramane decat sa-ti urez calatorie placuta, momente de nedescris si sa revii cat mai repede:D iti intorc pupicii si imbratisarile:D

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:29 am

  13. froZen

    concediu plăcut şi să ai parte numai de momente frumoase! 🙂 o îmbrăţişare răcoroasă de aici >:D< :* :* :*

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:30 am

  14. froZen

    concediu plăcut şi să ai parte numai de momente frumoase! 🙂 o îmbrăţişare răcoroasă de aici >:D< :* :* :*

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:30 am

  15. TreXeL

    concediu? si io vreau 😀

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:35 am

  16. TreXeL

    concediu? si io vreau 😀

    Apreciază

    August 24, 2009 la 9:35 am

  17. irina

    Calatorie frumoasa si sa te intorci cu bine acasa!imbratisari,irina

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:25 am

  18. irina

    Calatorie frumoasa si sa te intorci cu bine acasa!imbratisari,irina

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:25 am

  19. giulia_szavo

    îti doresc toate cele bune .si o sa-mi lipseasca postarile tale.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:29 am

  20. giulia_szavo

    îti doresc toate cele bune .si o sa-mi lipseasca postarile tale.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:29 am

  21. starsgates

    Să te întorci cu bine.:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:43 am

  22. starsgates

    Să te întorci cu bine.:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:43 am

  23. silvo

    Gracias a tí Geanina, abrazos y espero tu regreso, un placer leerte

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:47 am

  24. silvo

    Gracias a tí Geanina, abrazos y espero tu regreso, un placer leerte

    Apreciază

    August 24, 2009 la 10:47 am

  25. orianda

    Numai bine si tie, scumpa mea prietena! Sa te odihnesti, sa profiti de timpul liber, sa te gandesti la noi si sa fi sigura ca si gandul nostru se va indrepta in directia in care sufletul tau ne va chema!Multa fericire! Si te asteptam inapoi!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 11:32 am

  26. orianda

    Numai bine si tie, scumpa mea prietena! Sa te odihnesti, sa profiti de timpul liber, sa te gandesti la noi si sa fi sigura ca si gandul nostru se va indrepta in directia in care sufletul tau ne va chema!Multa fericire! Si te asteptam inapoi!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 11:32 am

  27. Ana-Maria

    Geanina..pleci in concediu?Eu asa sper…tocmai de aceea iti doresc concediu minunat,cu distractie la maxim si zile la superlativ,de frumoase!Sa te intorci cu bine!:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 12:49 pm

  28. Ana-Maria

    Geanina..pleci in concediu?Eu asa sper…tocmai de aceea iti doresc concediu minunat,cu distractie la maxim si zile la superlativ,de frumoase!Sa te intorci cu bine!:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 12:49 pm

  29. mmary

    Sper ca totusi inca nu ai plecat…O sa-mi fie dor de tine draga mea draga…iti doresc sa te reintorci cu vise implinite,cu pace si iubire in sufletul tau cald…Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te ocroteasca,iar daca vor fi clipe in care vei fi trista, sa-ti amintesti ca El e mereu cu bratele deschise ,asteptandu-te…Te imbratisez si eu cu mult ,mult drag…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 1:13 pm

  30. mmary

    Sper ca totusi inca nu ai plecat…O sa-mi fie dor de tine draga mea draga…iti doresc sa te reintorci cu vise implinite,cu pace si iubire in sufletul tau cald…Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te ocroteasca,iar daca vor fi clipe in care vei fi trista, sa-ti amintesti ca El e mereu cu bratele deschise ,asteptandu-te…Te imbratisez si eu cu mult ,mult drag…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 1:13 pm

  31. elena marin-alexe

    Oriunde vei pleca draga mea Geanina, sa stii ca te voi urmari cu gandurile si rugaciunile mele. Roaga-te si tu ca acolo unde vei fi EL CREATORUL, ISUS HRISTOS DOMNUL, SA TE CALAUZEASCA ! Nu te voi uita, ba mai mult de atat, te voi insoti cu gandurile luminate de razele soarelui ziua si de sclipirea misterioasa a lunii, noaptea….Imbratisari mult …peste norma, vorba cuiva drag mie!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 1:55 pm

  32. elena marin-alexe

    Oriunde vei pleca draga mea Geanina, sa stii ca te voi urmari cu gandurile si rugaciunile mele. Roaga-te si tu ca acolo unde vei fi EL CREATORUL, ISUS HRISTOS DOMNUL, SA TE CALAUZEASCA ! Nu te voi uita, ba mai mult de atat, te voi insoti cu gandurile luminate de razele soarelui ziua si de sclipirea misterioasa a lunii, noaptea….Imbratisari mult …peste norma, vorba cuiva drag mie!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 1:55 pm

  33. Lisandru Cristian

    Doresc scumpei doamne drum bun, să se întoarcă la noi cu bine şi să ne bucure din nou cu tot ceea ce scrie…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 2:18 pm

  34. Lisandru Cristian

    Doresc scumpei doamne drum bun, să se întoarcă la noi cu bine şi să ne bucure din nou cu tot ceea ce scrie…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 2:18 pm

  35. Angela Ribus

    Sa-ti fie bine. Te asteptam rabdatori. Ne gasesti tot aici la intoarcere.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 2:35 pm

  36. Angela Ribus

    Sa-ti fie bine. Te asteptam rabdatori. Ne gasesti tot aici la intoarcere.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 2:35 pm

  37. Ioana(DarkDrama)

    Te vom aștepta cuminți și cu sufletul deschis.:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:19 pm

  38. Ioana(DarkDrama)

    Te vom aștepta cuminți și cu sufletul deschis.:)

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:19 pm

  39. Leo

    Geanina, si tu pleci ? Ramaneam orfani de tot !Te asteptam cu drag, o sa ne lipseasca pupicii geaninosi… 😀

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:25 pm

  40. Leo

    Geanina, si tu pleci ? Ramaneam orfani de tot !Te asteptam cu drag, o sa ne lipseasca pupicii geaninosi… 😀

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:25 pm

  41. DiliMache

    Eee, frumoasa treaba plecatul in concediu, felicitari si sa aveti zile minunate. Sa strangi in tolba ta cu amintiri mult material pentru intreaga iarna si sa revii cu multe raze de soare in suflet!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:34 pm

  42. DiliMache

    Eee, frumoasa treaba plecatul in concediu, felicitari si sa aveti zile minunate. Sa strangi in tolba ta cu amintiri mult material pentru intreaga iarna si sa revii cu multe raze de soare in suflet!

    Apreciază

    August 24, 2009 la 4:34 pm

  43. Sadd

    distractie placuta 🙂

    Apreciază

    August 24, 2009 la 6:29 pm

  44. Sadd

    distractie placuta 🙂

    Apreciază

    August 24, 2009 la 6:29 pm

  45. Mihaela Chelaru

    Te asteptam cu mare drag!! Sa ai grija de tine.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:21 pm

  46. Mihaela Chelaru

    Te asteptam cu mare drag!! Sa ai grija de tine.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:21 pm

  47. Sergiu

    Interesant blogul asta al tau. Mai ales ca e despre viata de zi cu zi si nu e despre politica in marea lui majoritate. Intra si pe blogul meu daca ai timp. Numai bine.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:26 pm

  48. Sergiu

    Interesant blogul asta al tau. Mai ales ca e despre viata de zi cu zi si nu e despre politica in marea lui majoritate. Intra si pe blogul meu daca ai timp. Numai bine.

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:26 pm

  49. salmi

    Geanina, o imbratisare calda si toate cele bune. Camerele te vor astepta si ele, la fel ca si mine. Imi vor lipsi pupicii geaninosi peste norma ;). Cu mult drag…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:54 pm

  50. salmi

    Geanina, o imbratisare calda si toate cele bune. Camerele te vor astepta si ele, la fel ca si mine. Imi vor lipsi pupicii geaninosi peste norma ;). Cu mult drag…

    Apreciază

    August 24, 2009 la 8:54 pm

  51. DAVELLA si MARIO

    Imi vei lipsi teribil de mult draga mea prietena. Iti doresc sa petreci zile frumoase si senine, iar zambetul de pe buze sa nu-ti lipseasca. Te astept cu mult drag cu ceva bun si delicios. Sa te intorci cu bine! Pupici pe obrajori!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 1:17 am

  52. DAVELLA si MARIO

    Imi vei lipsi teribil de mult draga mea prietena. Iti doresc sa petreci zile frumoase si senine, iar zambetul de pe buze sa nu-ti lipseasca. Te astept cu mult drag cu ceva bun si delicios. Sa te intorci cu bine! Pupici pe obrajori!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 1:17 am

  53. Neliniştitu'

    Numai bine să ai pe unde te-or purta paşii…

    Apreciază

    August 25, 2009 la 6:16 am

  54. Neliniştitu'

    Numai bine să ai pe unde te-or purta paşii…

    Apreciază

    August 25, 2009 la 6:16 am

  55. April

    O vacanta de vis!!!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 11:42 am

  56. April

    O vacanta de vis!!!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 11:42 am

  57. Geocer

    Sa ai parte de un drum lin si o intoarcere glorioasa.

    Apreciază

    August 25, 2009 la 2:15 pm

  58. Geocer

    Sa ai parte de un drum lin si o intoarcere glorioasa.

    Apreciază

    August 25, 2009 la 2:15 pm

  59. bl000g

    Cum bine spunea cineva, "reintoarcerile sunt cele mai asteptate"…

    Apreciază

    August 25, 2009 la 2:56 pm

  60. bl000g

    Cum bine spunea cineva, "reintoarcerile sunt cele mai asteptate"…

    Apreciază

    August 25, 2009 la 2:56 pm

  61. Carmen

    Chiar daca sunt doar un fir de praf ratacit si prins in capcana acestei lumi materiale, a mea micime stie sa recunoasca si sa se plece in fata oamenilor adevarati,oameni care prin scrierile lor incanta simturile si sufletul.Pe acesti oameni deosebiti i-am cunoscut in ultimile saptamani prin intermediul scrierilor lor.Acestia sunt:MMary- un luceafar al iubirii divinePr.Constantin Lupu Marinei- un izvor de intelepciunePr.Cazacu Gheorghe- un astru calauzitorGeanina Codita – o stea a versuluiNakudo- un inger al dragostei de frumosKis- un mesager al intelepciuniiAcelasi- un ganditor indragostit de CreatorMariana -o stea plina de dor,de frumosDardinar-o stea calatoare cu o inima mareCora-un suflet de luminaCristian-un cautator al adevaruluiNastase Catalin-un cantaret al vietiiVasile Andreica -un cautator de luminaSimion Cristian-un cantaret al vietii si al rationalismului.Monica Daniela -o adevarata luptatoare a LuminiiFlavius Obeada-un cercetator al vietii insetat de adevar.Compadvice-un cantaret al iubiriiAzi gandul meu se indreapta spre sufletele pline de lumina ale acestor oamneni si chiar daca nu am talent in a scrie versuri ,totusi am sa incerc sa criu cu inima pentru ei.Voi stele ce stralucitipe cerul vietii si faceti fericitipe cei ce va citesc,care indata va indragesc.Voi ce ma-nvatati ce-i iubireadragostea si fericirea,va multumesc ca existati,din ale voastre suflete curate cantatisi lumina imprastiati.Eu vin la fiecaresa culeg cate o floare,din gradina voastra minunatasi o sadesc la mine in vatra.Cate un margaritar de la voi culegsi cu o salba intreaga ma aleg.Adun luminitele voastre pline de splendorisi le asez in sufletul meu,ca pe adevarate comori.Si-mi impodobesc inima cu diamante luminoasedin scrierile voastre frumoase.Voi scanteiute imprastiatisi cu dragoste le dati,oricarui suflet curatce vrea sa devina om adevarat.Voi lumini cantatoarece aveti in suflete iubiri arzatoare,cantand si semanand neincetatdragostea si iubirea,intr-o zi veti culege nemurirea.

    Apreciază

    August 25, 2009 la 6:46 pm

  62. Carmen

    Chiar daca sunt doar un fir de praf ratacit si prins in capcana acestei lumi materiale, a mea micime stie sa recunoasca si sa se plece in fata oamenilor adevarati,oameni care prin scrierile lor incanta simturile si sufletul.Pe acesti oameni deosebiti i-am cunoscut in ultimile saptamani prin intermediul scrierilor lor.Acestia sunt:MMary- un luceafar al iubirii divinePr.Constantin Lupu Marinei- un izvor de intelepciunePr.Cazacu Gheorghe- un astru calauzitorGeanina Codita – o stea a versuluiNakudo- un inger al dragostei de frumosKis- un mesager al intelepciuniiAcelasi- un ganditor indragostit de CreatorMariana -o stea plina de dor,de frumosDardinar-o stea calatoare cu o inima mareCora-un suflet de luminaCristian-un cautator al adevaruluiNastase Catalin-un cantaret al vietiiVasile Andreica -un cautator de luminaSimion Cristian-un cantaret al vietii si al rationalismului.Monica Daniela -o adevarata luptatoare a LuminiiFlavius Obeada-un cercetator al vietii insetat de adevar.Compadvice-un cantaret al iubiriiAzi gandul meu se indreapta spre sufletele pline de lumina ale acestor oamneni si chiar daca nu am talent in a scrie versuri ,totusi am sa incerc sa criu cu inima pentru ei.Voi stele ce stralucitipe cerul vietii si faceti fericitipe cei ce va citesc,care indata va indragesc.Voi ce ma-nvatati ce-i iubireadragostea si fericirea,va multumesc ca existati,din ale voastre suflete curate cantatisi lumina imprastiati.Eu vin la fiecaresa culeg cate o floare,din gradina voastra minunatasi o sadesc la mine in vatra.Cate un margaritar de la voi culegsi cu o salba intreaga ma aleg.Adun luminitele voastre pline de splendorisi le asez in sufletul meu,ca pe adevarate comori.Si-mi impodobesc inima cu diamante luminoasedin scrierile voastre frumoase.Voi scanteiute imprastiatisi cu dragoste le dati,oricarui suflet curatce vrea sa devina om adevarat.Voi lumini cantatoarece aveti in suflete iubiri arzatoare,cantand si semanand neincetatdragostea si iubirea,intr-o zi veti culege nemurirea.

    Apreciază

    August 25, 2009 la 6:46 pm

  63. Dumitru Negoita

    Incarcata de noi energiibucuriile reveniriivor genera … nemarginiri!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 7:00 pm

  64. Dumitru Negoita

    Incarcata de noi energiibucuriile reveniriivor genera … nemarginiri!

    Apreciază

    August 25, 2009 la 7:00 pm

  65. mmary

    Mi-e doooorrrr de tineeeee, Geanina!

    Apreciază

    August 27, 2009 la 10:25 am

  66. mmary

    Mi-e doooorrrr de tineeeee, Geanina!

    Apreciază

    August 27, 2009 la 10:25 am

  67. raza de soare

    gand bun aduc cu mine draga mea:D…un premiu te asteapta la mine pe blog…cu inimi si diamante:D

    Apreciază

    August 27, 2009 la 10:56 am

  68. raza de soare

    gand bun aduc cu mine draga mea:D…un premiu te asteapta la mine pe blog…cu inimi si diamante:D

    Apreciază

    August 27, 2009 la 10:56 am

  69. April

    Pupici pupacioasei! Te asteptam cu nerabdare. Distractie placuta!!!!

    Apreciază

    August 28, 2009 la 1:41 pm

  70. April

    Pupici pupacioasei! Te asteptam cu nerabdare. Distractie placuta!!!!

    Apreciază

    August 28, 2009 la 1:41 pm

  71. angela

    Geaninaam venit sa te vad. esti plecata si sper ca esti bine, oriunde si oricand.eu te astept aici cuminte si rabdatoare :)te cuprind

    Apreciază

    August 28, 2009 la 3:59 pm

  72. angela

    Geaninaam venit sa te vad. esti plecata si sper ca esti bine, oriunde si oricand.eu te astept aici cuminte si rabdatoare :)te cuprind

    Apreciază

    August 28, 2009 la 3:59 pm

  73. secarica

    Șurubelnița deșurubează scârțâind șuruburi înțepenite.

    Apreciază

    August 28, 2009 la 10:46 pm

  74. secarica

    Șurubelnița deșurubează scârțâind șuruburi înțepenite.

    Apreciază

    August 28, 2009 la 10:46 pm

  75. secarica

    În șanțul din Țărculești țopăie țanțoș țânțarii.

    Apreciază

    August 28, 2009 la 10:50 pm

  76. secarica

    În șanțul din Țărculești țopăie țanțoș țânțarii.

    Apreciază

    August 28, 2009 la 10:50 pm

  77. Geanina Codita

    MULŢUMESC TUTUROR PENTRU GÂNDURILE FRUMOASE, MI-A FOST DOR DE CITITORII MEI FIDELI .IATĂ-MĂ IAR LA PUPITRUL DE COMANDĂ ŞI VĂ SPUN "BINE V-AM REGĂSIT!"

    Apreciază

    August 30, 2009 la 2:53 pm

  78. Geanina Codita

    MULŢUMESC TUTUROR PENTRU GÂNDURILE FRUMOASE, MI-A FOST DOR DE CITITORII MEI FIDELI .IATĂ-MĂ IAR LA PUPITRUL DE COMANDĂ ŞI VĂ SPUN "BINE V-AM REGĂSIT!"

    Apreciază

    August 30, 2009 la 2:53 pm

Lasă un răspuns

