Zile de octombrie

Vom săvârși bilanțul acestor zile,
În care suntem fericiți deplin,
Avem constant privirile senine
Și prosternăm tăcuți cupa cu vin.

Iubito, spune-mi cum îți este
Acum,spre acest final de zi,
Când eu mă simt eroul din poveste,
Iar tu-mi șoptești din Ray Bradbury.

Nu – ncerc nicicum din el să mă inspir,
Doar dorul vreau să-ncerc să-l sting,
Așa cum el s-a inspirat din Shakespeare,
Așa cum el l-a influențat pe Stephen King.

Încerc să-ți scriu acum un rând,
Dar nu ca el pe-un petic de împachetat,
Ci îți metamorfozez versuri din gând,
Un gând ce nu va fi nicicând uitat.

Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire.

Așa sunt toate zilele cu tine,
Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,
Așa-mi doresc și nopțile, divine,
Când mă cuprinde un năprasnic dor.

E dorul greu, iubito, viu și arzător,
Ce-mi stăpânește gândul întotdeauna seara,
În tot acest octombrie, ca un cuptor,
Ca-n luna august când apune vara.

SURSA FOTO – http://mickyyo.weblog.ro/usercontent/31/31086/169-indragostiti.jpg

66 responses

  1. Lisandru Cristian

    Bine te-am regăsit pe blog, femeie dulce şi dragă… Mi-era dor de versurile tale şi le aşteptam cum sufletul la gură… "Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.Așa sunt toate zilele cu tine,Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,Așa-mi doresc și nopțile, divine,Când mă cuprinde un năprasnic dor"…Da, iarăşi ai pus în cuvinte nestemate şi mister, aşa cum faci tu de fiecare dată, spre încântarea celor care vin să citească. Menţionarea lui Stephen King – atât de drag mie – mi-a făcut o deosebită plăcere, trebuie să recunosc. Şi Bradbury – cum să uit de el vreodată?Patimi, amor, nopţi divine care devin albe alturi de tine… Te îmbrăţişez cu mare dragoste şi voi reciti încă o dată aceste versuri frumoase pe care le-ai croit cu delicateţea sufletului tău… Te sărut şi TE IUBESC!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:31 am

  2. Lisandru Cristian

    Bine te-am regăsit pe blog, femeie dulce şi dragă… Mi-era dor de versurile tale şi le aşteptam cum sufletul la gură… "Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.Așa sunt toate zilele cu tine,Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,Așa-mi doresc și nopțile, divine,Când mă cuprinde un năprasnic dor"…Da, iarăşi ai pus în cuvinte nestemate şi mister, aşa cum faci tu de fiecare dată, spre încântarea celor care vin să citească. Menţionarea lui Stephen King – atât de drag mie – mi-a făcut o deosebită plăcere, trebuie să recunosc. Şi Bradbury – cum să uit de el vreodată?Patimi, amor, nopţi divine care devin albe alturi de tine… Te îmbrăţişez cu mare dragoste şi voi reciti încă o dată aceste versuri frumoase pe care le-ai croit cu delicateţea sufletului tău… Te sărut şi TE IUBESC!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:31 am

  3. Marius Ola

    Octombrie, vin, patimi și amor. Ce ar putea fi mai frumos?:)

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:33 am

  4. Marius Ola

    Octombrie, vin, patimi și amor. Ce ar putea fi mai frumos?:)

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:33 am

  5. Ana-Maria

    Te tzuc Geanina!Mi-a placut poezia asta…foarte frumos!iti doresc o zi excelenta si o saptamana la superlativ!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:45 am

  6. Ana-Maria

    Te tzuc Geanina!Mi-a placut poezia asta…foarte frumos!iti doresc o zi excelenta si o saptamana la superlativ!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:45 am

  7. April

    "Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire."asa sa fie!toate cele bune dragilor!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:48 am

  8. April

    "Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire."asa sa fie!toate cele bune dragilor!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 10:48 am

  9. ARIPI DE FLUTURE

    foarte frumos:)

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:02 am

  10. ARIPI DE FLUTURE

    foarte frumos:)

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:02 am

  11. Carmen

    Minunate versuri!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:07 am

  12. Carmen

    Minunate versuri!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:07 am

  13. Carmen

    Minunate versuri!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:08 am

  14. Carmen

    Minunate versuri!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:08 am

  15. Zenna

    Frumoase versuri, ca de fiecare dată :)Mă bucur atât de mult când văd atâta iubire între doi prieteni dragi, să vă dea Dumnezeu numai fericire… :* :*

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:19 am

  16. Zenna

    Frumoase versuri, ca de fiecare dată :)Mă bucur atât de mult când văd atâta iubire între doi prieteni dragi, să vă dea Dumnezeu numai fericire… :* :*

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:19 am

  17. Green

    Superb !Un octombrie minunat in continuare va doresc !

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:23 am

  18. Green

    Superb !Un octombrie minunat in continuare va doresc !

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:23 am

  19. nideleacristian

    Buna ziua.Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web http://www.edelbeta.ro.Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri.In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:Titlu – Web designurl – http://www.nidweb.roDaca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:25 am

  20. nideleacristian

    Buna ziua.Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web http://www.edelbeta.ro.Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri.In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:Titlu – Web designurl – http://www.nidweb.roDaca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:25 am

  21. Geocer

    Mi-mi place mai mult august decat octombrie, chiar daca apune vara in el.

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:29 am

  22. Geocer

    Mi-mi place mai mult august decat octombrie, chiar daca apune vara in el.

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:29 am

  23. silvo

    Siempre es buen riempo si hay amor, la felicicdad va con ello, un abrazo Geanina

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:46 am

  24. silvo

    Siempre es buen riempo si hay amor, la felicicdad va con ello, un abrazo Geanina

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 11:46 am

  25. anielle

    Imi plac enigmele dulci, imbatatoare :).

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 12:06 pm

  26. anielle

    Imi plac enigmele dulci, imbatatoare :).

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 12:06 pm

  27. Călin Hera

    Toamna si iubirea. Ce mai lispeste? Nitică ploaie?

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:13 pm

  28. Călin Hera

    Toamna si iubirea. Ce mai lispeste? Nitică ploaie?

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:13 pm

  29. compadvice

    E dorul greu, iubito, viu și arzător,Ce-mi stăpânește gândul întotdeauna seara,În tot acest octombrie, ca un cuptor,Ca-n luna august când apune vara.Romantic cu melancolic,combinatie superba!Multa fericire va doresc!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:36 pm

  30. compadvice

    E dorul greu, iubito, viu și arzător,Ce-mi stăpânește gândul întotdeauna seara,În tot acest octombrie, ca un cuptor,Ca-n luna august când apune vara.Romantic cu melancolic,combinatie superba!Multa fericire va doresc!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:36 pm

  31. Passion4God

    supeeerrrrr poezia…romantism la maxim…

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:52 pm

  32. Passion4God

    supeeerrrrr poezia…romantism la maxim…

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 2:52 pm

  33. mmary

    "Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire."…asa sa fie Geanina…sa fii vesnic fericita impreuna cu iubirile tale:Cristian si Maria !iar zilele sa-ti fie asemeni acestor versuri : sensibile , frumoase , surazatoare…Te imbratisez cu drag..

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 3:19 pm

  34. mmary

    "Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire."…asa sa fie Geanina…sa fii vesnic fericita impreuna cu iubirile tale:Cristian si Maria !iar zilele sa-ti fie asemeni acestor versuri : sensibile , frumoase , surazatoare…Te imbratisez cu drag..

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 3:19 pm

  35. elena marin-alexe

    Aceste versuri te descriu perfect. draga Geanina;Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.SA AI PARTE DE IUBIRE MULTI ANI FERICITI!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 3:40 pm

  36. elena marin-alexe

    Aceste versuri te descriu perfect. draga Geanina;Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.SA AI PARTE DE IUBIRE MULTI ANI FERICITI!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 3:40 pm

  37. Mariana

    Geanina, bine te-am regasit!Sa nu renuntati nicicand la acest mod de a va declara iubirea…E modul in care v-ati cunoscut si v-ati indragostit…Eu si sotul meu obisnuim, o data la 2, 3 ani, sa mai trecem prin locul in care ne intalneam in tinerete :)Observ o alta profunzime si tihna a iubirii…era si normal…si o alta asezare a versului…Ma bucur din nou si din nou, draga mea Geanina!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 4:19 pm

  38. Mariana

    Geanina, bine te-am regasit!Sa nu renuntati nicicand la acest mod de a va declara iubirea…E modul in care v-ati cunoscut si v-ati indragostit…Eu si sotul meu obisnuim, o data la 2, 3 ani, sa mai trecem prin locul in care ne intalneam in tinerete :)Observ o alta profunzime si tihna a iubirii…era si normal…si o alta asezare a versului…Ma bucur din nou si din nou, draga mea Geanina!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 4:19 pm

  39. Adrian

    Octombrie si-a lasat amprenta frumos, frunzele rosesc sub soarele care inca ne mai zambeste.O saptamana placuta iti doresc!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 7:46 pm

  40. Adrian

    Octombrie si-a lasat amprenta frumos, frunzele rosesc sub soarele care inca ne mai zambeste.O saptamana placuta iti doresc!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 7:46 pm

  41. paulgsandu

    asadar aici se odihnesc toate versurile lui Cristi:)? de aici isi trag sevele si prospetimea?e cald aici, e frumos, spatiul asta e saturat de poezie..

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 7:46 pm

  42. paulgsandu

    asadar aici se odihnesc toate versurile lui Cristi:)? de aici isi trag sevele si prospetimea?e cald aici, e frumos, spatiul asta e saturat de poezie..

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 7:46 pm

  43. *.Jessica.*

    ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ø¶¶¶$øø$¶¶¶´´´´´77¶¶¶¶1o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶øøøøøøøø¶¶1ø¶¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øøøøøøøøø¢ø¶$¶øøøøøøøøøøø¶¶¢´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øøøøøøøøøøøø¢øøøøøøøøøøøøøøø¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶1´¶øøøøøøøøøøøø¢øøøøøøøøøøøøøøøø¶7´´´´´´´´´o¶1´´¶¶øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$7´´´´´´´´´$¶øø¶¶$øø¢øøøøøøøøKİSSSSSSSøøøøøøøøøøø¶o´´´´´´´¶¶¶¶øø¶¶¶ø$ø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶1´´´´´¶¶øooo¶ø´´´ø¶¶øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶ø´´´´´¶¶¢¶o$$¢¶´´´´1$$¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶¶¶´´´´´¶¶oo¢ø¶´´´´´´´1øø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$¶¶´´´´1¶¶¶$¢ooø1´´´´´´´¶øø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$¶¶1´´¶$´7¶¢o¢¢¶1´´´´1¶¶¶¶$øøøøøøøøøøøøøøøøøø¶¶¶7´´´$1´´¶$$ø¢ø$¶ø¶¶¶¶o´1ø¶øøø¢¢¢øøøøøøøø¶¶¶¶´´´´´1¶¶¶¶7¶¶¶¶¶øø¶¶¶´´´´´o¶$øø$ø¢øø$¶¶¶¶¶7´´´´´´´´´´´´´´´´¶$øøø¶¶¶¶¶$ooooø¶¶¶¶¶71´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢ooo¢¢¢¢¢ooø¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´øø¢ø$$¶$¶¶¶¶¶¶7´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´øøø¢$´oø$o¢´´ø´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢ooøo´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢o¢¶o´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øoo¢¶¶ø´´´$¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢¢¢¢¶$¶¶$ø¶1´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ø¢¢¢¢¢¢o¶o¢$´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ø¢¢oooøøo¢¶¢♥pg♥ Te dejo muchoss besitoss y mi deseo de que tu semana sea muyyyyyyyyy lindaaa, yo ya estoy mucho mejor de mi gripeeeeeeee solo me queda una tosesilla majadera jeje, que tengas linda tarde chaitoooooooooooo

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 8:31 pm

  44. *.Jessica.*

    ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ø¶¶¶$øø$¶¶¶´´´´´77¶¶¶¶1o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶øøøøøøøø¶¶1ø¶¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øøøøøøøøø¢ø¶$¶øøøøøøøøøøø¶¶¢´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øøøøøøøøøøøø¢øøøøøøøøøøøøøøø¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶1´¶øøøøøøøøøøøø¢øøøøøøøøøøøøøøøø¶7´´´´´´´´´o¶1´´¶¶øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$7´´´´´´´´´$¶øø¶¶$øø¢øøøøøøøøKİSSSSSSSøøøøøøøøøøø¶o´´´´´´´¶¶¶¶øø¶¶¶ø$ø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶1´´´´´¶¶øooo¶ø´´´ø¶¶øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶ø´´´´´¶¶¢¶o$$¢¶´´´´1$$¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¶¶¶´´´´´¶¶oo¢ø¶´´´´´´´1øø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$¶¶´´´´1¶¶¶$¢ooø1´´´´´´´¶øø¢øøøøøøøøøøøøøøøøøøøø$¶¶1´´¶$´7¶¢o¢¢¶1´´´´1¶¶¶¶$øøøøøøøøøøøøøøøøøø¶¶¶7´´´$1´´¶$$ø¢ø$¶ø¶¶¶¶o´1ø¶øøø¢¢¢øøøøøøøø¶¶¶¶´´´´´1¶¶¶¶7¶¶¶¶¶øø¶¶¶´´´´´o¶$øø$ø¢øø$¶¶¶¶¶7´´´´´´´´´´´´´´´´¶$øøø¶¶¶¶¶$ooooø¶¶¶¶¶71´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢ooo¢¢¢¢¢ooø¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´øø¢ø$$¶$¶¶¶¶¶¶7´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´øøø¢$´oø$o¢´´ø´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢ooøo´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢o¢¶o´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶øoo¢¶¶ø´´´$¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¢¢¢¢¢¶$¶¶$ø¶1´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ø¢¢¢¢¢¢o¶o¢$´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ø¢¢oooøøo¢¶¢♥pg♥ Te dejo muchoss besitoss y mi deseo de que tu semana sea muyyyyyyyyy lindaaa, yo ya estoy mucho mejor de mi gripeeeeeeee solo me queda una tosesilla majadera jeje, que tengas linda tarde chaitoooooooooooo

    Apreciază

    Octombrie 12, 2009 la 8:31 pm

  45. vilo13

    Ocotmbrie… a inceput facultatea… ce poate fi mai frumos…Iiih !

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 1:09 am

  46. vilo13

    Ocotmbrie… a inceput facultatea… ce poate fi mai frumos…Iiih !

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 1:09 am

  47. Ioana(DarkDrama)

    sufletul meu a rămas blocat la strofa asta:Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.superbe versuri dragă Geanina.

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 6:58 am

  48. Ioana(DarkDrama)

    sufletul meu a rămas blocat la strofa asta:Pun în cuvinte nestemate și misterȘi croiesc versuri pline de iubire,Iubire-n care cred neîncetat și sper,Că-mi va aduce-n suflet fericire.superbe versuri dragă Geanina.

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 6:58 am

  49. starsgates

    frumoase versuri, geanina.:)

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 9:36 am

  50. starsgates

    frumoase versuri, geanina.:)

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 9:36 am

  51. cristinutza

    "Așa sunt toate zilele cu tine,Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,Așa-mi doresc și nopțile, divine,Când mă cuprinde un năprasnic dor."Cat de frumos 🙂 numai un suflet indragostit poate spune asa 🙂

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 7:52 pm

  52. cristinutza

    "Așa sunt toate zilele cu tine,Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,Așa-mi doresc și nopțile, divine,Când mă cuprinde un năprasnic dor."Cat de frumos 🙂 numai un suflet indragostit poate spune asa 🙂

    Apreciază

    Octombrie 13, 2009 la 7:52 pm

  53. simioncristian

    mie deja imi miroase a vin fiert si scortisoara…de la poezie sa fie?

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 10:33 am

  54. simioncristian

    mie deja imi miroase a vin fiert si scortisoara…de la poezie sa fie?

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 10:33 am

  55. Leo

    Am spus eu ca toamna e mai usor de suportat cand esti indragostit… :)Geanina, o imbratisare !

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 2:26 pm

  56. Leo

    Am spus eu ca toamna e mai usor de suportat cand esti indragostit… :)Geanina, o imbratisare !

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 2:26 pm

  57. Mikka

    Querida,Una copa de sangria, in zile de octombrie auriu si insorit…Salud, dinero y amor…Fericire in continua crestere, draga mea!

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 3:26 pm

  58. Mikka

    Querida,Una copa de sangria, in zile de octombrie auriu si insorit…Salud, dinero y amor…Fericire in continua crestere, draga mea!

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 3:26 pm

  59. irina

    Superbe versuri!Ma surprinzi de fiecare data cu metafore absolut fascinante…Te imbratisez si-ti urez ca in aceste zile de octombrie sa fii coplesita de iubire!Irina

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 5:06 pm

  60. irina

    Superbe versuri!Ma surprinzi de fiecare data cu metafore absolut fascinante…Te imbratisez si-ti urez ca in aceste zile de octombrie sa fii coplesita de iubire!Irina

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 5:06 pm

  61. andibob

    Ți-am lăsat The Flower Duet din Lakmé la Cristian 🙂 Să-l ascultați împreună …Noapte bună

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 10:07 pm

  62. andibob

    Ți-am lăsat The Flower Duet din Lakmé la Cristian 🙂 Să-l ascultați împreună …Noapte bună

    Apreciază

    Octombrie 14, 2009 la 10:07 pm

  63. DAVELLA & MARIO

    Buna draga mea prietena! Am venit sa-mi adap sufletul cu versurile tale miraculoase. Minunat graiesti draga mea! Sa fii mereu iubita precum meriti; pentru mine esti o raza de soare care-mi lumineaza fiecare zi…Te pupicesc si iti doresc un octombrie pe masura sufletului tau!

    Apreciază

    Octombrie 15, 2009 la 4:51 am

  64. DAVELLA & MARIO

    Buna draga mea prietena! Am venit sa-mi adap sufletul cu versurile tale miraculoase. Minunat graiesti draga mea! Sa fii mereu iubita precum meriti; pentru mine esti o raza de soare care-mi lumineaza fiecare zi…Te pupicesc si iti doresc un octombrie pe masura sufletului tau!

    Apreciază

    Octombrie 15, 2009 la 4:51 am

  65. Mariana

    Dragă Geanina, datorită ţie, am retrăit în mod plăcut ora de română în care am citit chiar poezia ,,Duşmancele", la lecturi suplimentare, dintr-o carte cu foile îngălbenite :)Atunci a fost prima întâlnire cu această poezie minunată!Nu mai reţineam dacă e vorba chiar de un Lisandru aşa că am răsfoit repede netul zâmbind şi şoptind: ,,E fenomenală, Geanina!"Când am găsit textul, am zis din nou:,, Ce mult îi iubeşte Dumnezeu pe aceşti oameni deosebiţi!"Geanina, eşti…nu îmi găsesc cuvintele :)Am altele două la îndemână care aşteaptă să fie rostite: ,,Te iubesc ca pe o surioară mai mică dar cu o inimă mai mare!" >:D< Ştie el, Lisandru, ce iubeşte! Cât despre duşmance şi duşmani, zic şi eu ca şi Cristian într-un coment la postarea de azi:,,Nu i-aş numi duşmani, pentru că nu cred că avem, totuşi, aşa ceva…"Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

    Apreciază

    Octombrie 16, 2009 la 6:17 pm

  66. Mariana

    Dragă Geanina, datorită ţie, am retrăit în mod plăcut ora de română în care am citit chiar poezia ,,Duşmancele", la lecturi suplimentare, dintr-o carte cu foile îngălbenite :)Atunci a fost prima întâlnire cu această poezie minunată!Nu mai reţineam dacă e vorba chiar de un Lisandru aşa că am răsfoit repede netul zâmbind şi şoptind: ,,E fenomenală, Geanina!"Când am găsit textul, am zis din nou:,, Ce mult îi iubeşte Dumnezeu pe aceşti oameni deosebiţi!"Geanina, eşti…nu îmi găsesc cuvintele :)Am altele două la îndemână care aşteaptă să fie rostite: ,,Te iubesc ca pe o surioară mai mică dar cu o inimă mai mare!" >:D< Ştie el, Lisandru, ce iubeşte! Cât despre duşmance şi duşmani, zic şi eu ca şi Cristian într-un coment la postarea de azi:,,Nu i-aş numi duşmani, pentru că nu cred că avem, totuşi, aşa ceva…"Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

    Apreciază

    Octombrie 16, 2009 la 6:17 pm

Lasă un răspuns

