Rugă pentru părinti – de Adrian Păunescu

ASTĂZI AM PIERDUT UN OM DRAG SUFLETULUI MEU, DOMNUL LISANDRU, UN OM PE CARE AŞ FI DORIT SĂ-L CUNOSC MAI BINE, ÎNSĂ VIAŢA NE-A DAT ÎNTÂLNIRE PROBABIL MULT PREA TÂRZIU.

ADIO, DOMNULE LISANDRU!

Enigmatici si cuminti,
Terminându-si rostul lor,
Lângă noi se sting si mor,
Dragii nostri, dragi părinti.

Cheamă-i Doamne înapoi
Că si-asa au dus-o prost,
Si fă-i tineri cum au fost,
Fă-i mai tineri decât noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Să-i mai poti întârzia
Să o ia de la început.

Au plătit cu viata lor
Ale fiilor erori,
Doamne fă-i nemuritori
Pe părintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc,
Ia priviti-i cum se sting,
Lumânări în cuib de cuc,
Parcă tac, si parcă ning.

Plini de boli si suferind
Ne întoarcem în pământ,
Cât mai suntem, cât mai sunt,
Mângâiati-i pe părinti.

E pământul tot mai greu,
Despărtirea-i tot mai grea,
Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.

Dar de ce priviti asa,
Fata mea si fiul meu,
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei, mă duc si eu.

Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.
Rămas bun, băiatul meu,
Rămas bun, fetita mea,

Tatăl meu, băiatul meu,
Mama mea, fetita mea.

84 responses

  1. April

    Draga mea, imi pare nespus de rau sa aud asemenea intamplari. Sincere condoleante!Sa-i fie tarana usoara. Dumnezeu sa-l odihneasca.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 6:37 pm

  2. April

    Draga mea, imi pare nespus de rau sa aud asemenea intamplari. Sincere condoleante!Sa-i fie tarana usoara. Dumnezeu sa-l odihneasca.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 6:37 pm

  3. Mundo Animal.

    ________,-~-. ___.–.__ .-~-,______________/ .- ,'__________`. -.\_____________\ ` /`__________' \ '/______________`-/___'a___a`___\-'_________________|____,'(_)`.____|__________________\___ (._|_.)_____/___________________\___`.__,'___/____________________.-`._______,'-.__________________,'__,'___`-'____`.__`.______________/___/___Pase___\___\_________,'____/____para ____\___`.______,'_____|___dejar un____|_____`.___|_____,'|____ABRAZO____|`._____|___`.__,'_.-\____________/-.___`.__,'__________/_`._________,'__\_________.""-._,'______`._:_,'_______`._,-"".__/_,-._`_______)___(________'_,-.__\(_(___`._____,'_____`.______,'___)_)_\_\____\__,'________`.____/___/____LINDA ENTRADAA, QUE TENGAS UN BUEN FIN DE SEMANAAAAAAAAAAAAAAA CHRISSSSS

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 6:47 pm

  4. Mundo Animal.

    ________,-~-. ___.–.__ .-~-,______________/ .- ,'__________`. -.\_____________\ ` /`__________' \ '/______________`-/___'a___a`___\-'_________________|____,'(_)`.____|__________________\___ (._|_.)_____/___________________\___`.__,'___/____________________.-`._______,'-.__________________,'__,'___`-'____`.__`.______________/___/___Pase___\___\_________,'____/____para ____\___`.______,'_____|___dejar un____|_____`.___|_____,'|____ABRAZO____|`._____|___`.__,'_.-\____________/-.___`.__,'__________/_`._________,'__\_________.""-._,'______`._:_,'_______`._,-"".__/_,-._`_______)___(________'_,-.__\(_(___`._____,'_____`.______,'___)_)_\_\____\__,'________`.____/___/____LINDA ENTRADAA, QUE TENGAS UN BUEN FIN DE SEMANAAAAAAAAAAAAAAA CHRISSSSS

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 6:47 pm

  5. Marius Ola

    Încă îmi sună melodia în cap. Şi e atât de frumoasă şi melodia şi versurile:)

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:02 pm

  6. Marius Ola

    Încă îmi sună melodia în cap. Şi e atât de frumoasă şi melodia şi versurile:)

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:02 pm

  7. cell61

    Doamne, ce veste tristă!Condoleanțe! Dumnezeu să-l odihnească în pace.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:16 pm

  8. cell61

    Doamne, ce veste tristă!Condoleanțe! Dumnezeu să-l odihnească în pace.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:16 pm

  9. raza de soare

    imi pare rau…nespus de mult…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:18 pm

  10. raza de soare

    imi pare rau…nespus de mult…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:18 pm

  11. compadvice

    Sincere condoleante din inima!Mangaiati-va cu gandul ca s-a dus pe meleaguri mai bune.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:22 pm

  12. compadvice

    Sincere condoleante din inima!Mangaiati-va cu gandul ca s-a dus pe meleaguri mai bune.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:22 pm

  13. nikol

    Imi imaginez ce simtiti…Imi pare rau…Dumnezeu sa-l odihneasca !

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:26 pm

  14. nikol

    Imi imaginez ce simtiti…Imi pare rau…Dumnezeu sa-l odihneasca !

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:26 pm

  15. silvo

    Descase en paz, siento que tengamos que pasar por esto, hace el próximo mes cinco años que se fué el mío, y me ha emocionado leer esta entrada, escanse en paz, un abrazo

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:33 pm

  16. silvo

    Descase en paz, siento que tengamos que pasar por esto, hace el próximo mes cinco años que se fué el mío, y me ha emocionado leer esta entrada, escanse en paz, un abrazo

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:33 pm

  17. Zenna

    îmi pare foarte rău sa aud aşa ceva… sincere condoleanţe…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:51 pm

  18. Zenna

    îmi pare foarte rău sa aud aşa ceva… sincere condoleanţe…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 7:51 pm

  19. Handesion

    bun sfat este titlul blogului tau… probabil daca il vedeam acum 2-3 luni ma gandeam ca mie nu mi se poate intampla lucruri de genu… aiurea toti gandim asa (sau aproape toti pana la un moment dat)… si apoi vedem ca este chiar atat de posibil incat sa se intamplescuze ca ospun aici, unde nu are nici olegatura…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:01 pm

  20. Handesion

    bun sfat este titlul blogului tau… probabil daca il vedeam acum 2-3 luni ma gandeam ca mie nu mi se poate intampla lucruri de genu… aiurea toti gandim asa (sau aproape toti pana la un moment dat)… si apoi vedem ca este chiar atat de posibil incat sa se intamplescuze ca ospun aici, unde nu are nici olegatura…

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:01 pm

  21. mmary

    "Enigmatici si cuminti,Terminându-si rostul lor,Lângă noi se sting si mor,Dragii nostri, dragi părinti."Sincere condoleante Geanina, Cristian…Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in bratele Sale !

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:19 pm

  22. mmary

    "Enigmatici si cuminti,Terminându-si rostul lor,Lângă noi se sting si mor,Dragii nostri, dragi părinti."Sincere condoleante Geanina, Cristian…Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in bratele Sale !

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:19 pm

  23. ADITEEA

    Imi pare tare rau! Condoleante!Dumnezeu sa-i ierte pacatele si sa-i odihneasca sufletul in pace!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:21 pm

  24. ADITEEA

    Imi pare tare rau! Condoleante!Dumnezeu sa-i ierte pacatele si sa-i odihneasca sufletul in pace!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 8:21 pm

  25. Mikka

    Raza de lumina pe drum, sa-i calauzeasca zborul…Pentru voi, cei dragi, ramasi aici, raza de lumina, sa va tina impreuna.Geanina draga, tu stii… Omul drag ESTE!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 9:23 pm

  26. Mikka

    Raza de lumina pe drum, sa-i calauzeasca zborul…Pentru voi, cei dragi, ramasi aici, raza de lumina, sa va tina impreuna.Geanina draga, tu stii… Omul drag ESTE!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 9:23 pm

  27. anielle

    Geanina, draga mea imi pare rau. Condoleante.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 10:47 pm

  28. anielle

    Geanina, draga mea imi pare rau. Condoleante.

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 10:47 pm

  29. elena marin-alexe

    Sunt trista sa aud asemenea veste.Condoleante si tie si lui Cristian!Dumnezeu sa va dea pacea!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 11:06 pm

  30. elena marin-alexe

    Sunt trista sa aud asemenea veste.Condoleante si tie si lui Cristian!Dumnezeu sa va dea pacea!

    Apreciază

    Octombrie 23, 2009 la 11:06 pm

  31. angela

    Dumnezeu sa il odihneasca Geanina.daca ai reusti sa il cunosti totusi, cred ca Dumnezeu stie de ce.ma inchin cu durere in fata lui Cris.

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 12:25 am

  32. angela

    Dumnezeu sa il odihneasca Geanina.daca ai reusti sa il cunosti totusi, cred ca Dumnezeu stie de ce.ma inchin cu durere in fata lui Cris.

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 12:25 am

  33. starsgates

    Dumnezeu să-l odihnescă în pace!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 7:31 am

  34. starsgates

    Dumnezeu să-l odihnescă în pace!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 7:31 am

  35. Mariana

    Of!…Vă îmbrăţişez, Geanina şi Cristian…mi s-au umplut ochii de lacrimi …ştiu cum e să îţi pierzi tatăl…Dumnezeu să îl primească în corturile sale veşnice!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 8:35 am

  36. Mariana

    Of!…Vă îmbrăţişez, Geanina şi Cristian…mi s-au umplut ochii de lacrimi …ştiu cum e să îţi pierzi tatăl…Dumnezeu să îl primească în corturile sale veşnice!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 8:35 am

  37. Ioana(DarkDrama)

    Ah, sincere condoleanțe! însă eu cred că a plecat fericit că tu și Cristian sunteți împreună și vă iubiți așa de frumos.

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 11:06 am

  38. Ioana(DarkDrama)

    Ah, sincere condoleanțe! însă eu cred că a plecat fericit că tu și Cristian sunteți împreună și vă iubiți așa de frumos.

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 11:06 am

  39. Buhu

    Sincere condoleante!imi pare chiar rau…Stiu cum e sa pierzi un…tata

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 2:39 pm

  40. Buhu

    Sincere condoleante!imi pare chiar rau…Stiu cum e sa pierzi un…tata

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 2:39 pm

  41. Carmen

    Sincere condoleante!Dumnezeu sa-l odihneasca!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 4:18 pm

  42. Carmen

    Sincere condoleante!Dumnezeu sa-l odihneasca!

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 4:18 pm

  43. nakudo

    e tare trist..trista vestea..trista realitatea..nu stiu ce sa spun decat ca va imbratisez cu toata dragostea si sa fiti tari si mereu impreuna..

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 6:22 pm

  44. nakudo

    e tare trist..trista vestea..trista realitatea..nu stiu ce sa spun decat ca va imbratisez cu toata dragostea si sa fiti tari si mereu impreuna..

    Apreciază

    Octombrie 24, 2009 la 6:22 pm

  45. Simion Cristian

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Iar voua sa va de-a puterea sa treceti peste o pierdere asa de grea.

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 9:10 am

  46. Simion Cristian

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Iar voua sa va de-a puterea sa treceti peste o pierdere asa de grea.

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 9:10 am

  47. stella

    No comprendo demasiado la lengua, pero por lo que adivino me ha gustado mucho, te seguiré viitando Un abrazoStella

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 12:03 pm

  48. stella

    No comprendo demasiado la lengua, pero por lo que adivino me ha gustado mucho, te seguiré viitando Un abrazoStella

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 12:03 pm

  49. Geocer

    Condoleante. Cristian sper ca se tine tare !

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 3:31 pm

  50. Geocer

    Condoleante. Cristian sper ca se tine tare !

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 3:31 pm

  51. Adrian

    Condoleante, sa-i fie tarana usoara!imi pare rau sa aud asta…

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 6:21 pm

  52. Adrian

    Condoleante, sa-i fie tarana usoara!imi pare rau sa aud asta…

    Apreciază

    Octombrie 25, 2009 la 6:21 pm

  53. tartoras

    Sincere condoleante, draga mea Geanina!Dumnezeu sa-i odiheasca sufletul!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 12:36 am

  54. tartoras

    Sincere condoleante, draga mea Geanina!Dumnezeu sa-i odiheasca sufletul!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 12:36 am

  55. orianda

    O veste trista! Condoleante!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 8:06 am

  56. orianda

    O veste trista! Condoleante!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 8:06 am

  57. boss

    Sincere condoleante. Sper sa puteti trece peste acest moment greu.

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 8:33 am

  58. boss

    Sincere condoleante. Sper sa puteti trece peste acest moment greu.

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 8:33 am

  59. Diana Z.

    Bunicul a predat stafeta vietii, nepotului…Condoleante

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 11:58 am

  60. Diana Z.

    Bunicul a predat stafeta vietii, nepotului…Condoleante

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 11:58 am

  61. irina

    Dumnezeu sa-l odihneasca!Sincere condoleante!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 5:10 pm

  62. irina

    Dumnezeu sa-l odihneasca!Sincere condoleante!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 5:10 pm

  63. cristinutza

    imi pare foarte rau,cand se duc parintii ii pierdem pe cei care ne iubesc fara rezervaDumnezeul sa-l odihneasca.

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 10:00 pm

  64. cristinutza

    imi pare foarte rau,cand se duc parintii ii pierdem pe cei care ne iubesc fara rezervaDumnezeul sa-l odihneasca.

    Apreciază

    Octombrie 26, 2009 la 10:00 pm

  65. Cristian Lisandru

    VĂ MULŢUMESC TUTUROR PENTRU GÂNDURILE BUNE PE CARE MI LE-AŢI LĂSAT AICI… Viaţa merge, totuşi, mai departe, nu avem timp să ne plângem durerea prea multă vreme… Dar o vom face în fiecare zi, atunci când vom ridica ochii către un cer de unde sper că tata ne va privi zâmbitor iubirea…

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 8:25 am

  66. Cristian Lisandru

    VĂ MULŢUMESC TUTUROR PENTRU GÂNDURILE BUNE PE CARE MI LE-AŢI LĂSAT AICI… Viaţa merge, totuşi, mai departe, nu avem timp să ne plângem durerea prea multă vreme… Dar o vom face în fiecare zi, atunci când vom ridica ochii către un cer de unde sper că tata ne va privi zâmbitor iubirea…

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 8:25 am

  67. April

    Draga mea, blogul tau a primit un cadou. Pup

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 9:07 am

  68. April

    Draga mea, blogul tau a primit un cadou. Pup

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 9:07 am

  69. Leo

    Condoleante, Geanina. :(Te imbratisez.

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:33 am

  70. Leo

    Condoleante, Geanina. :(Te imbratisez.

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:33 am

  71. Neliniştitu'

    Condoleanţe! Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:01 pm

  72. Neliniştitu'

    Condoleanţe! Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:01 pm

  73. Blogorescovici

    in interpretarea lui Hrusca melodia e superba…

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:21 pm

  74. Blogorescovici

    in interpretarea lui Hrusca melodia e superba…

    Apreciază

    Octombrie 27, 2009 la 10:21 pm

  75. April

    Geanina, cum mai esti? Ne lipsesti. Trimit o raza de soare…

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 12:07 pm

  76. April

    Geanina, cum mai esti? Ne lipsesti. Trimit o raza de soare…

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 12:07 pm

  77. La Gata Coqueta

    No comprendo muy bien esta entrada pongo el traductor pero el sentido de la traducción no es del todo correcta, disculpame por favor.`Pero intuyo que ha fallecido tu papa si así es, desde aquí te envío mi humilde pésame ante tu dolor por una perdida tan importante en tu vida.Que sepas que estoy contigo.Un abrazo afectuoso.María del Carmen.

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 1:16 pm

  78. La Gata Coqueta

    No comprendo muy bien esta entrada pongo el traductor pero el sentido de la traducción no es del todo correcta, disculpame por favor.`Pero intuyo que ha fallecido tu papa si así es, desde aquí te envío mi humilde pésame ante tu dolor por una perdida tan importante en tu vida.Que sepas que estoy contigo.Un abrazo afectuoso.María del Carmen.

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 1:16 pm

  79. incasha

    Condoleantele mele…. imi pare rau ca n-am mai trecut pe la tine, dar niciodata nu e prea tarziu, sper. Dumnezeu sa-l ierte :-<

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 1:39 pm

  80. incasha

    Condoleantele mele…. imi pare rau ca n-am mai trecut pe la tine, dar niciodata nu e prea tarziu, sper. Dumnezeu sa-l ierte :-<

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 1:39 pm

  81. giuliaszavo

    am învatat sa nu las niciodata garda jos, pentru ca fiecare bucurie mare vine cu o tristete la fel de mare.Va îmbratisez pe amândoi si va plâng durerea.

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 3:10 pm

  82. giuliaszavo

    am învatat sa nu las niciodata garda jos, pentru ca fiecare bucurie mare vine cu o tristete la fel de mare.Va îmbratisez pe amândoi si va plâng durerea.

    Apreciază

    Octombrie 28, 2009 la 3:10 pm

  83. I.B.

    Iniţial mă gîndeam la Cristian, apoi am înţeles, durerea e cu atît mai mare, durerea trebuie împărtăşită. Prietenii nu pot decît să rezoneze. O floare e prea puţin. Însă viaţa transcende veacurile. Pentru aceasta trăim. Şi, cu siguranţă, ve veţi cunoaşte mai bine cîndva. Poate nu e un mesaj optimist, dar e din suflet.

    Apreciază

    Octombrie 30, 2009 la 9:29 pm

  84. I.B.

    Iniţial mă gîndeam la Cristian, apoi am înţeles, durerea e cu atît mai mare, durerea trebuie împărtăşită. Prietenii nu pot decît să rezoneze. O floare e prea puţin. Însă viaţa transcende veacurile. Pentru aceasta trăim. Şi, cu siguranţă, ve veţi cunoaşte mai bine cîndva. Poate nu e un mesaj optimist, dar e din suflet.

    Apreciază

    Octombrie 30, 2009 la 9:29 pm

Lasă un răspuns

