Viața ca o frunză


Un vis frumos de toamnă am scris pe palma-ți frunză,

Iar gândurile toate le-am transformat pe pânză,

Pe pânză am zugrăvit visul ce l-am visat,

Și galbenul din vis în colț l-am picurat.

Am presărat și roșu din visul de iubire,

Pentru ca frunza-palmă să treacă-n nemurire,

Pe-arătătorul frunzei s-a scurs povara vieții,

Cu toate celelalte alung gândul tristeții.

Parcurg lin cu privirea visul fardat pe degetul cel mare,

Stropit puțin cu negru în drumul vieții tale,

Cu grijă sărut frunza, pe degete, pe față,

Încet și sigur frunza revine iar la viață.

Ea plină de-ncântare se-așează pe verdeață,

Verde de brad o strânge și cald o-mbrățișează,

Îi mângâie suspinul, îi cântă fericirea,

Îi cântă viața toată, îi cântă nemurirea.

Din verde crud de brad și galben de stejar,

Am construit un vis ce-mi face viața dar,

O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire,

Ce dă zilelor mele noimă și strălucire.

SURSA FOTO – http://images.google.ro/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:ro:official&channel=s&hl=ro&source=hp&q=noiembrie%20frunze%20toamna&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

48 responses

  1. Passion4God

    Superbe versuri…"Am construit un vis ce-mi face viața dar,O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire, Ce dă zilelor mele noimă și strălucire."

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:23 pm

  2. Passion4God

    Superbe versuri…"Am construit un vis ce-mi face viața dar,O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire, Ce dă zilelor mele noimă și strălucire."

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:23 pm

  3. April

    Frumos vis de toamna. Superb, ca de obicei.Imbratisari draga.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:42 pm

  4. April

    Frumos vis de toamna. Superb, ca de obicei.Imbratisari draga.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:42 pm

  5. silvo

    Precioso sueño y pintado con arte, un abarzo

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:44 pm

  6. silvo

    Precioso sueño y pintado con arte, un abarzo

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:44 pm

  7. mmary

    "Un vis frumos de toamnă am scris pe palma-ți frunză,Iar gândurile toate le-am transformat pe pânză,Pe pânză am zugrăvit visul ce l-am visat,Și galbenul din vis în colț l-am picurat.Am presărat și roșu din visul de iubire,Pentru ca frunza-palmă să treacă-n nemurire, "…foarte frumos…si uite cum incet, incet, iubirea descopera artistul din tine…azi , o pictorita calda…Astept sculptura !Te imbratisez cu drag Geanina !

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:55 pm

  8. mmary

    "Un vis frumos de toamnă am scris pe palma-ți frunză,Iar gândurile toate le-am transformat pe pânză,Pe pânză am zugrăvit visul ce l-am visat,Și galbenul din vis în colț l-am picurat.Am presărat și roșu din visul de iubire,Pentru ca frunza-palmă să treacă-n nemurire, "…foarte frumos…si uite cum incet, incet, iubirea descopera artistul din tine…azi , o pictorita calda…Astept sculptura !Te imbratisez cu drag Geanina !

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 2:55 pm

  9. DiliMache

    Of, frumos, e o frunza care ar fi frumos sa nu piara niciodata… ci sa reinvie direct in primavara…

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:00 pm

  10. DiliMache

    Of, frumos, e o frunza care ar fi frumos sa nu piara niciodata… ci sa reinvie direct in primavara…

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:00 pm

  11. Ioana

    Incet si sigur revin si eu la viata..:)Foarte frumos spus..O zi frumoasa! :*

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:04 pm

  12. Ioana

    Incet si sigur revin si eu la viata..:)Foarte frumos spus..O zi frumoasa! :*

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:04 pm

  13. Ana-Maria

    "Pe-arătătorul frunzei s-a scurs povara vieții, Cu toate celelalte alung gândul tristeții. "That's the spirit!,cum ar zice Unchiul Sam….Mi-a placut asta!Mi-a placut pozitivul din aceste versuri…eu l-am perceput ca un pozitiv…Frumos!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:04 pm

  14. Ana-Maria

    "Pe-arătătorul frunzei s-a scurs povara vieții, Cu toate celelalte alung gândul tristeții. "That's the spirit!,cum ar zice Unchiul Sam….Mi-a placut asta!Mi-a placut pozitivul din aceste versuri…eu l-am perceput ca un pozitiv…Frumos!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 3:04 pm

  15. Lisandru Cristian

    Bine te-am regăsit, Geanina, căsuţa literară se dovedeşte a fi din nou tare primitoare…"Cu grijă sărut frunza, pe degete, pe față,Încet și sigur frunza revine iar la viață.Ea plină de-ncântare se-așează pe verdeață,Verde de brad o strânge și cald o-mbrățișează,Îi mângâie suspinul, îi cântă fericirea,Îi cântă viața toată, îi cântă nemurirea"…Poezie în care toamna dansează cu iubirea, iar personalizarea unei frunze uscate a fost o idee excelentă… Revenirea ei la viaţă, sub sărutările tale fierbinţi, devine miracol atins de aripa realităţii…Te îmbrăţişez cu toată dragostea, iubire!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:21 pm

  16. Lisandru Cristian

    Bine te-am regăsit, Geanina, căsuţa literară se dovedeşte a fi din nou tare primitoare…"Cu grijă sărut frunza, pe degete, pe față,Încet și sigur frunza revine iar la viață.Ea plină de-ncântare se-așează pe verdeață,Verde de brad o strânge și cald o-mbrățișează,Îi mângâie suspinul, îi cântă fericirea,Îi cântă viața toată, îi cântă nemurirea"…Poezie în care toamna dansează cu iubirea, iar personalizarea unei frunze uscate a fost o idee excelentă… Revenirea ei la viaţă, sub sărutările tale fierbinţi, devine miracol atins de aripa realităţii…Te îmbrăţişez cu toată dragostea, iubire!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:21 pm

  17. elena marin-alexe

    Din verde crud de brad și galben de stejar,Am construit un vis ce-mi face viața dar, Ce-as mai putea comenta eu aici?Nimic.Ai spus atat de frumos tot ce ti-ai propus, presarat in vers linistitor.Seara frumoasa Geanina draga mea!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:27 pm

  18. elena marin-alexe

    Din verde crud de brad și galben de stejar,Am construit un vis ce-mi face viața dar, Ce-as mai putea comenta eu aici?Nimic.Ai spus atat de frumos tot ce ti-ai propus, presarat in vers linistitor.Seara frumoasa Geanina draga mea!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:27 pm

  19. Ioana(DarkDrama)

    Am construit un vis ce-mi face viața dar, O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire, superbe gânduri ca întotdeaunasă ai un noiembrie de vis!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:50 pm

  20. Ioana(DarkDrama)

    Am construit un vis ce-mi face viața dar, O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire, superbe gânduri ca întotdeaunasă ai un noiembrie de vis!

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 4:50 pm

  21. acuarele

    Un gand frumos pentru tine, Geanina!… Cu drag si admiratie, Ileana.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 6:12 pm

  22. acuarele

    Un gand frumos pentru tine, Geanina!… Cu drag si admiratie, Ileana.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 6:12 pm

  23. Simion Cristian

    Geanina, nu stiu cum faci, dar mereu ma regasesc in versurile tale.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 7:29 pm

  24. Simion Cristian

    Geanina, nu stiu cum faci, dar mereu ma regasesc in versurile tale.

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 7:29 pm

  25. Mariana

    ,,Ea plină de-ncântare se-așează pe verdeață,Verde de brad o strânge și cald o-mbrățișează,Îi mângâie suspinul, îi cântă fericirea,Îi cântă viața toată, îi cântă nemurirea.Din verde crud de brad și galben de stejar,Am construit un vis ce-mi face viața dar,O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire,Ce dă zilelor mele noimă și strălucire. "Minunate versuri, draga Geanina!…M-ai lasat fara cuvinte…

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 8:27 pm

  26. Mariana

    ,,Ea plină de-ncântare se-așează pe verdeață,Verde de brad o strânge și cald o-mbrățișează,Îi mângâie suspinul, îi cântă fericirea,Îi cântă viața toată, îi cântă nemurirea.Din verde crud de brad și galben de stejar,Am construit un vis ce-mi face viața dar,O-ncarcă de speranță, crâmpei de fericire,Ce dă zilelor mele noimă și strălucire. "Minunate versuri, draga Geanina!…M-ai lasat fara cuvinte…

    Apreciază

    Noiembrie 9, 2009 la 8:27 pm

  27. irina

    Ce frumoase versuri,Geanina!Le gasesc absolut fascinante!Imbratisari,Irina

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 2:19 am

  28. irina

    Ce frumoase versuri,Geanina!Le gasesc absolut fascinante!Imbratisari,Irina

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 2:19 am

  29. Marius Ola

    "Pe-arătătorul frunzei s-a scurs povara vieții,Cu toate celelalte alung gândul tristeții", o imagine puternică care îmi place mult:).

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 12:30 pm

  30. Marius Ola

    "Pe-arătătorul frunzei s-a scurs povara vieții,Cu toate celelalte alung gândul tristeții", o imagine puternică care îmi place mult:).

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 12:30 pm

  31. elena marin-alexe

    Te invit la o 'leapsa'.Te asteapta la mine, la plimbare, pentru un strop de veselie.Imbratisari calde!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 1:11 pm

  32. elena marin-alexe

    Te invit la o 'leapsa'.Te asteapta la mine, la plimbare, pentru un strop de veselie.Imbratisari calde!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 1:11 pm

  33. Zbor

    Viata este ca o frunza… purtata de vantul destinului..!Frumos!Pupicei!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 3:05 pm

  34. Zbor

    Viata este ca o frunza… purtata de vantul destinului..!Frumos!Pupicei!

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 3:05 pm

  35. raza de soare

    minunat peisaj de toamna dulce…te imbratisez cu drag scumpa mea Geanina…

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 7:34 pm

  36. raza de soare

    minunat peisaj de toamna dulce…te imbratisez cu drag scumpa mea Geanina…

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 7:34 pm

  37. raza de soare

    dar ce s-a intamplat cu blogul micutei Ana-Maria??? ca nu pot intra pe el…oi fi eu de vina…revin mai tarziu:D…te pup…

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 7:34 pm

  38. raza de soare

    dar ce s-a intamplat cu blogul micutei Ana-Maria??? ca nu pot intra pe el…oi fi eu de vina…revin mai tarziu:D…te pup…

    Apreciază

    Noiembrie 10, 2009 la 7:34 pm

  39. criss

    Extraordinara poezie Geanina…asa cum este si sufletul tau.Te pup mult si iti doresc o toamna creativa.Criss.

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2009 la 1:34 pm

  40. criss

    Extraordinara poezie Geanina…asa cum este si sufletul tau.Te pup mult si iti doresc o toamna creativa.Criss.

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2009 la 1:34 pm

  41. cell61

    Ne răsfeţi cu poezii optimiste, Geanina! O adevărată încântare să vin în vizită la tine!

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2009 la 4:44 pm

  42. cell61

    Ne răsfeţi cu poezii optimiste, Geanina! O adevărată încântare să vin în vizită la tine!

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2009 la 4:44 pm

  43. Anne

    superbe versuri

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2009 la 3:04 pm

  44. Anne

    superbe versuri

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2009 la 3:04 pm

  45. Călin Hera

    ce romantică atmosferă!

    Apreciază

    Noiembrie 24, 2009 la 8:29 pm

  46. Călin Hera

    ce romantică atmosferă!

    Apreciază

    Noiembrie 24, 2009 la 8:29 pm

  47. Splendid, splendid, splendid !

    Apreciază

    Noiembrie 13, 2012 la 10:18 pm

Lasă un răspuns

