Ocupat pentru un veac

Franţuzoaică regăsită,
Cam tristă, cam necăjită,
De mine ţi-ai amintit
Şi-mi repeţi cum ne-am iubit.
O iubire scurtă, scurtă,
Precum mintea ta zăludă,
Îmi trimiţi la două zile
Scrisorele de iubire,
Dar eu sunt cam ocupat
Cel puţin încă un veac,
Într-un mail ai ataşat
Amintiri ce le-am uitat,
Amintiri pe care eu
Le-am trimis la coş mereu,
Tu insişti şi scrii de zor
Poate, poate capeţi spor.
Ce să-ţi spun ca să-nţelegi
Că-s îndrăgostit pe veci.
De cine? nu întreba,
Asta chiar nu-i treaba ta.
O iubesc cum n-am iubit
De suflet mi s-a lipit,
Pe stradă merg rătutit
Fiidcă visul s-a împlinit.
Am găsit marea iubire,
Viaţa cântă împlinire,
Iar tu franţuzoaică tristă
Caută o altă pistă
Şi nu te mai umili,
Nici nu te copilări
S-ar putea să ai surprize
Dacă faci şi mâine crize,
Franţuzoaică regăsită,
Cam tristă, cam necăjită,
Fiindcă viaţa mea-i frumoasă
Lângă femeia aleasă.

http://media.photobucket.com/image/fata%20trista/suzi_55/amor/e91ad530b734f9be0d0f6f365b0855e2.jpg

66 responses

  1. Passion4God

    Frumoasa poezie cu iz frantuzesc…inimi ranite…inimi implinite…final fericit

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:40 pm

  2. Passion4God

    Frumoasa poezie cu iz frantuzesc…inimi ranite…inimi implinite…final fericit

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:40 pm

  3. elena marin-alexe

    Geanina de ce asa rar? Postarea ta cade ca o rapaiala de ploaie de vara, iute si racoroasa…atat de benefica sufletului…Te imbratisez cu mare, mare drag frumoaso!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:41 pm

  4. elena marin-alexe

    Geanina de ce asa rar? Postarea ta cade ca o rapaiala de ploaie de vara, iute si racoroasa…atat de benefica sufletului…Te imbratisez cu mare, mare drag frumoaso!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:41 pm

  5. Mariana

    O poveste în vers, o asumare a iubirii şi o declarare a acestei iubiri care să convingă şi să stingă speranţele deşarte ale celor ce nu-şi înţeleg destinul…Iubirea, când e de Sus, e reciprocă, e curată, leagă pe vecie…iar ceilalţi trebuie să se bucure, aşa cum ne bucurăm şi noi pentru voi şi vă dorim sincer ca să aveţi tihna unei iubiri în familia proaspăt întemeiată.Te îmbrăţişez din nou, Geanina, şi îndrept către tine, către voi, un şuvoi de gânduri bune! >:D<

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:50 pm

  6. Mariana

    O poveste în vers, o asumare a iubirii şi o declarare a acestei iubiri care să convingă şi să stingă speranţele deşarte ale celor ce nu-şi înţeleg destinul…Iubirea, când e de Sus, e reciprocă, e curată, leagă pe vecie…iar ceilalţi trebuie să se bucure, aşa cum ne bucurăm şi noi pentru voi şi vă dorim sincer ca să aveţi tihna unei iubiri în familia proaspăt întemeiată.Te îmbrăţişez din nou, Geanina, şi îndrept către tine, către voi, un şuvoi de gânduri bune! >:D<

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:50 pm

  7. Geanina Codita

    Passion4God,bine punctat, draga mea.Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:50 pm

  8. Geanina Codita

    Passion4God,bine punctat, draga mea.Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:50 pm

  9. Geanina Codita

    elena marin-alexe,rar, mult prea rar, sarcina nu este prea uşoară, iar calculatorul îmi dă stări deloc plăcute.Sufăr mult pentru acest aspect, dar sper ca la patru luni să îmi treacă aceste stări îngrozitoare.Este inutil să spun cît de mult îmi lipsesc scrierile voastre.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:55 pm

  10. Geanina Codita

    elena marin-alexe,rar, mult prea rar, sarcina nu este prea uşoară, iar calculatorul îmi dă stări deloc plăcute.Sufăr mult pentru acest aspect, dar sper ca la patru luni să îmi treacă aceste stări îngrozitoare.Este inutil să spun cît de mult îmi lipsesc scrierile voastre.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:55 pm

  11. Geanina Codita

    Mariana,ai prins esenţa ca de fiecare dată.Mi-e dor şi mie de tine, de voi toţi, dar sper că va veni ziua cănd voi putea sta mai mult timp la calculator.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:58 pm

  12. Geanina Codita

    Mariana,ai prins esenţa ca de fiecare dată.Mi-e dor şi mie de tine, de voi toţi, dar sper că va veni ziua cănd voi putea sta mai mult timp la calculator.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 8:58 pm

  13. Erys

    Suna a poezie care are are o viata traita…

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 9:02 pm

  14. Erys

    Suna a poezie care are are o viata traita…

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 9:02 pm

  15. gabriela

    pupici geninosi isi fac aparitia din nou,poezia mi-a palacut foarte mult,iubire frantuzeasca.o seara placuta sa aveti.

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 9:28 pm

  16. gabriela

    pupici geninosi isi fac aparitia din nou,poezia mi-a palacut foarte mult,iubire frantuzeasca.o seara placuta sa aveti.

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 9:28 pm

  17. April

    draga mea,noi avem rabdare, tu sa fii bine.Ma bucur sa te citesc din nou. Frumoasa povestioara poezie.Pupici si imbratisari peste norma :)Off-topic: nu stiu de ce uneori cand iti deschid blogul imi aprare avertizare de trojan (nu prea inteleg cum poate fi virusata o pagina doar uneori).

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:21 pm

  18. April

    draga mea,noi avem rabdare, tu sa fii bine.Ma bucur sa te citesc din nou. Frumoasa povestioara poezie.Pupici si imbratisari peste norma :)Off-topic: nu stiu de ce uneori cand iti deschid blogul imi aprare avertizare de trojan (nu prea inteleg cum poate fi virusata o pagina doar uneori).

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:21 pm

  19. silvo

    Siempre que triunfa el amor, triunfa la vida, buena noche

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:33 pm

  20. silvo

    Siempre que triunfa el amor, triunfa la vida, buena noche

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:33 pm

  21. Cristian Lisandru

    Geanina, iubire, aşa te vreau, cu un zâmbet mare pe chip şi cu poftă de pamflet în versuri… Bine zis, bine scris, bine transmis… Recomand tuturor cu multă căldură să se iubească intens, aşa cum facem şi noi. Şi să nu pună niciodată mai presus de iubirea lor eventualele imixtiuni care nu au ca scop decât ştirbirea fericirii pe care o trăiesc alţii… Ia vino tu încoace să te şi îmbrăţişez acum, dragostea mea mare! Îţi mulţumesc anticipat pentru aprobarea îmbrăţişării! Te iubesc!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:54 pm

  22. Cristian Lisandru

    Geanina, iubire, aşa te vreau, cu un zâmbet mare pe chip şi cu poftă de pamflet în versuri… Bine zis, bine scris, bine transmis… Recomand tuturor cu multă căldură să se iubească intens, aşa cum facem şi noi. Şi să nu pună niciodată mai presus de iubirea lor eventualele imixtiuni care nu au ca scop decât ştirbirea fericirii pe care o trăiesc alţii… Ia vino tu încoace să te şi îmbrăţişez acum, dragostea mea mare! Îţi mulţumesc anticipat pentru aprobarea îmbrăţişării! Te iubesc!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 10:54 pm

  23. Geanina Codita

    gabriela,sper să fiu prezentă zilnic, deşi starea actuală nu îmi permite în totalitate.Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:29 pm

  24. Geanina Codita

    gabriela,sper să fiu prezentă zilnic, deşi starea actuală nu îmi permite în totalitate.Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:29 pm

  25. Geanina Codita

    April,se întâmplă ceea ce spui dacă nu intri cu Mozilla.Mulţumesc de comentariu şi eu te citesc de fiecare dată cu mare drag.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:32 pm

  26. Geanina Codita

    April,se întâmplă ceea ce spui dacă nu intri cu Mozilla.Mulţumesc de comentariu şi eu te citesc de fiecare dată cu mare drag.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:32 pm

  27. Geanina Codita

    silvo,siempre triunfa amor.Gracias por visita.

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:33 pm

  28. Geanina Codita

    silvo,siempre triunfa amor.Gracias por visita.

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:33 pm

  29. Geanina Codita

    Cristian ,dragule, îmbrăţisări doar cu aprobare de la doctor…ha,ha,ha…în rest liber la …îmbrăţişări…ha,ha,ha…ştrengarule…Viiiiinnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!Te îmbrăţişez cu toată dragostea , minune de om!TE IUBESC!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:37 pm

  30. Geanina Codita

    Cristian ,dragule, îmbrăţisări doar cu aprobare de la doctor…ha,ha,ha…în rest liber la …îmbrăţişări…ha,ha,ha…ştrengarule…Viiiiinnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!Te îmbrăţişez cu toată dragostea , minune de om!TE IUBESC!

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:37 pm

  31. Mundo Animal.

    …(.)""(.)… …( ’o’, )… …(),O,().. …(_)-(_)… HOLA QUE TENGAS UNA LINDA TARDE Y MUY BUENAS NOCHES . FRASE::: " LOS ANIMALES TIENEN SENTIMIENTOS COMO NOSOTROS Y LAS MISMAS NECESIDADES DE ALIMENTACION, AGUA, REFUGIO, AMOR Y AMISTAD, NO SE LOS NEGUEMOS SALUDOSS CHRISTIAN

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:44 pm

  32. Mundo Animal.

    …(.)""(.)… …( ’o’, )… …(),O,().. …(_)-(_)… HOLA QUE TENGAS UNA LINDA TARDE Y MUY BUENAS NOCHES . FRASE::: " LOS ANIMALES TIENEN SENTIMIENTOS COMO NOSOTROS Y LAS MISMAS NECESIDADES DE ALIMENTACION, AGUA, REFUGIO, AMOR Y AMISTAD, NO SE LOS NEGUEMOS SALUDOSS CHRISTIAN

    Apreciază

    Decembrie 9, 2009 la 11:44 pm

  33. Geanina Codita

    Mundo Animal.,¡Gracias por pasar, querido amigo.Y me encantan los animales, y su blog es muy interesante.Tener un día lleno de belleza!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 8:12 am

  34. Geanina Codita

    Mundo Animal.,¡Gracias por pasar, querido amigo.Y me encantan los animales, y su blog es muy interesante.Tener un día lleno de belleza!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 8:12 am

  35. mmary

    Ia uite cum am gasit o Geanina putin ironica insa foarte hotarata sa lamureasca anumite "situatii cotidiene" , anumite stari sufletesti care nu mai exista in fiinta ei, si lase sa straluceasca iubirea care o copleseste…Te imbratisez delicat , insa cu mare , mare drag si-ti binecuvantez ingerasul:)…binecuvantari senine se indreapta si catre parintii si surioara lui…

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:22 am

  36. mmary

    Ia uite cum am gasit o Geanina putin ironica insa foarte hotarata sa lamureasca anumite "situatii cotidiene" , anumite stari sufletesti care nu mai exista in fiinta ei, si lase sa straluceasca iubirea care o copleseste…Te imbratisez delicat , insa cu mare , mare drag si-ti binecuvantez ingerasul:)…binecuvantari senine se indreapta si catre parintii si surioara lui…

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:22 am

  37. elena marin-alexe

    Lasa nu mai fii tristisoara, ca vor trece si astea si bucuria va fi mare.Te apreciez la fel de mult, ca si atunci cand erai mai prezenta…Acum ma rog pentru tine si Cristian. Salutari sincere pentru tine draga prietena draga!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:29 am

  38. elena marin-alexe

    Lasa nu mai fii tristisoara, ca vor trece si astea si bucuria va fi mare.Te apreciez la fel de mult, ca si atunci cand erai mai prezenta…Acum ma rog pentru tine si Cristian. Salutari sincere pentru tine draga prietena draga!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:29 am

  39. Andrei S.

    Hahah! Foarte frumos.Numai bine.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:34 am

  40. Andrei S.

    Hahah! Foarte frumos.Numai bine.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:34 am

  41. Geanina Codita

    mmary ,bine ai revenit, draga mea dragă!Îmi pare bine că te-a amuzat ceea ce am scris, aşa cum spuneam evenimente de acest fel se întâlnesc la tot pasul, iar versurile sunt inspirate dintr-o poveste reală citită de mine de curând.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea şi îţi mulţumim pentru toate gândurile trimise către noi.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:41 am

  42. Geanina Codita

    mmary ,bine ai revenit, draga mea dragă!Îmi pare bine că te-a amuzat ceea ce am scris, aşa cum spuneam evenimente de acest fel se întâlnesc la tot pasul, iar versurile sunt inspirate dintr-o poveste reală citită de mine de curând.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea şi îţi mulţumim pentru toate gândurile trimise către noi.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:41 am

  43. Geanina Codita

    elena marin-alexe ,iertare îmi cer pentru că de multe ori nu am putut răspunde la toate comentariile, dar am citit tot şi sunt mereu cu gândul la cititorii mei fideli.Mulţumesc din tot sufletul pentru toate vizitele şi pentru toate comentariile pe care le laşi pe blogurile noastre.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea , minunată prietenă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:43 am

  44. Geanina Codita

    elena marin-alexe ,iertare îmi cer pentru că de multe ori nu am putut răspunde la toate comentariile, dar am citit tot şi sunt mereu cu gândul la cititorii mei fideli.Mulţumesc din tot sufletul pentru toate vizitele şi pentru toate comentariile pe care le laşi pe blogurile noastre.Te îmbrăţişăm cu toată dragostea , minunată prietenă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:43 am

  45. Geanina Codita

    Andrei S. ,bine ai venit!Mă bucur să ştiu că citeşti ceea ce scriu.Mulţumesc pentru comentariu.Să ai o zi plină de frumos!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:45 am

  46. Geanina Codita

    Andrei S. ,bine ai venit!Mă bucur să ştiu că citeşti ceea ce scriu.Mulţumesc pentru comentariu.Să ai o zi plină de frumos!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:45 am

  47. starsgates

    Se pare ca atunci cand a pierdut şi-a adus aminte…ce.:)Frumoasă poezia!:)

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 6:59 pm

  48. starsgates

    Se pare ca atunci cand a pierdut şi-a adus aminte…ce.:)Frumoasă poezia!:)

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 6:59 pm

  49. Geanina Codita

    starsgates,m-ai lăsat fără replică, draga mea.Ai spus tot în câteva cuvinte.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 7:56 pm

  50. Geanina Codita

    starsgates,m-ai lăsat fără replică, draga mea.Ai spus tot în câteva cuvinte.Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 7:56 pm

  51. compadvice

    Frumoase randuri Geanina,ca si sufletul tau.O seara cat mai frumoasa!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 9:01 pm

  52. compadvice

    Frumoase randuri Geanina,ca si sufletul tau.O seara cat mai frumoasa!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 9:01 pm

  53. mihaela13o

    Frumoasă poezie, simplă, perfectă! 🙂

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:41 pm

  54. mihaela13o

    Frumoasă poezie, simplă, perfectă! 🙂

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 10:41 pm

  55. Geanina Codita

    compadvice,mulţumesc pentru trecere şi comentariu.Aşteptăm luna august…ha,ha,ha…O seară de mare minune şi ţie!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 11:21 pm

  56. Geanina Codita

    compadvice,mulţumesc pentru trecere şi comentariu.Aşteptăm luna august…ha,ha,ha…O seară de mare minune şi ţie!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 11:21 pm

  57. Geanina Codita

    mihaela13o ,mulţumesc pentru gândurile frumoase.Simplă şi la obiect, draga mea!Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 11:23 pm

  58. Geanina Codita

    mihaela13o ,mulţumesc pentru gândurile frumoase.Simplă şi la obiect, draga mea!Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2009 la 11:23 pm

  59. *.Jessica.*

    Mi arbolito de Navidad para ti..Con mucho Cariño.. ____________________*Paz*___________________*Unión*__________________*Alegrias*_________________*Esperanzas*________________*Amor_Sucesos* ________________*Realizaciones*______________*Respeto_armonía* _____________*Salud__solidaridad*____________*Felicidad___Humildad*___________*Cofraternización__Pureza*__________*Amistad__Sabiduría_Perdón*_________*Igualdad_Libertad_BuenaSuerte*________*Sinceridad_Estima__Fraternidad*_______*Equilíbrio__Dignidad__Benevolencia*______*Fé_Bondad_Paciência_Ventura _Fuerza*____*Tenacidad-Prosperidad–_Reconocimento***__*Son mis deseos Felíz Navidad y Año Nuevo 2010*___________________ (¨`•.•´¨)_________________`•.¸(¨`•.•´¨) ____________ ×`•.¸.•´× (¨`•.•´¨)___________________.(¨`•.•´¨). .×`•.¸.•´ Que tengas un lindo viernes y disfrutes del feliz fin de semana besitosss de tu amiga ..Jessi..

    Apreciază

    Decembrie 11, 2009 la 12:00 am

  60. *.Jessica.*

    Mi arbolito de Navidad para ti..Con mucho Cariño.. ____________________*Paz*___________________*Unión*__________________*Alegrias*_________________*Esperanzas*________________*Amor_Sucesos* ________________*Realizaciones*______________*Respeto_armonía* _____________*Salud__solidaridad*____________*Felicidad___Humildad*___________*Cofraternización__Pureza*__________*Amistad__Sabiduría_Perdón*_________*Igualdad_Libertad_BuenaSuerte*________*Sinceridad_Estima__Fraternidad*_______*Equilíbrio__Dignidad__Benevolencia*______*Fé_Bondad_Paciência_Ventura _Fuerza*____*Tenacidad-Prosperidad–_Reconocimento***__*Son mis deseos Felíz Navidad y Año Nuevo 2010*___________________ (¨`•.•´¨)_________________`•.¸(¨`•.•´¨) ____________ ×`•.¸.•´× (¨`•.•´¨)___________________.(¨`•.•´¨). .×`•.¸.•´ Que tengas un lindo viernes y disfrutes del feliz fin de semana besitosss de tu amiga ..Jessi..

    Apreciază

    Decembrie 11, 2009 la 12:00 am

  61. irina

    Frumoasa idila surprinsa in versurile tale,dar mult mai frumoasa este povestea ta de dragoste!!Ma bucur pentru tine,Geanina!Te imbratisez cu drag si-ti urez tot binele din lume!Irina

    Apreciază

    Decembrie 11, 2009 la 12:53 am

  62. irina

    Frumoasa idila surprinsa in versurile tale,dar mult mai frumoasa este povestea ta de dragoste!!Ma bucur pentru tine,Geanina!Te imbratisez cu drag si-ti urez tot binele din lume!Irina

    Apreciază

    Decembrie 11, 2009 la 12:53 am

  63. Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia)

    O poezie frumoasă, delicată şi plină de suflet!Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Decembrie 12, 2009 la 9:59 pm

  64. Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia)

    O poezie frumoasă, delicată şi plină de suflet!Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Decembrie 12, 2009 la 9:59 pm

  65. Geanina Codita

    Erys,când am scris-o m-am gândit la toţi şi la toate care au trecut cel puţin o dată prin astfel de momente.Ideea mi-a venit în urmă cu două zile, după ce am aflat povestea celor care are tendinţa de a trăi în trecut.O seară plină de frumos!

    Apreciază

    Decembrie 16, 2009 la 10:47 pm

  66. Geanina Codita

    Erys,când am scris-o m-am gândit la toţi şi la toate care au trecut cel puţin o dată prin astfel de momente.Ideea mi-a venit în urmă cu două zile, după ce am aflat povestea celor care are tendinţa de a trăi în trecut.O seară plină de frumos!

    Apreciază

    Decembrie 16, 2009 la 10:47 pm

Lasă un răspuns

