Tezaur

UPDATE – AM PRIMIT ACEST PREMIU DE LA DOUĂ CITITOARE DRAGI SUFLETULUI MEU DAVELLA ŞI TASHA. MULŢUMESC PENTRU PRIETENIA VOASTRĂ ŞI ÎL OFER TUTUROR, DAR ABSOLUT TUTUROR PRIETENILOR DIN BLOGROLL.
ZI PLINĂ DE MAGIE SĂ AVEŢI!

Am adunat iubirea din tezaur de pădure

Şi am presărat-o peste suflet de mac,
A încolţit  lan de poveşti ce răsună în urechi de vânt.
Am pus sărut  pe frunte de floarea soarelui,
Iar căldura radiată de razele sale mi-a ars buzele.

Am rourat lacrimi de fericire în adânc de munte

Şi a erupt izvorul ce s-a prelins prin vene
Punând  balsamul florii de colţ pe suflet.

Am grafiat veşti pe norul pufos din coamă de cer
Şi l-am trimis spre tine prin păsări curier,
Va ajunge la timp pentru ca somnul să-ţi aştearnă
Vise împlinite pe pernă de nor,
Iar luna să-ţi pună pe gene lumină de dor.

Răsăritul să-ţi prindă-n priviri zâmbet de viaţă smarald,

Iar eu să-ţi presar peste trup colb de clipe eterne.

39 responses

  1. adniana

    cat e de frumoasa prima poza…

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:25 am

  2. adniana

    cat e de frumoasa prima poza…

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:25 am

  3. mmary

    Versuri inmiresmate de iubire, fotografii superbe ce te-ndeamna la visare, suflete calde si indragostite, franturi de viata…cristale de clipe …"poveşti ce răsună în urechi de vânt."…Frumusete!!!Iti multumesc Geanina…si te imbratisez cu mult drag…:)

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:33 am

  4. mmary

    Versuri inmiresmate de iubire, fotografii superbe ce te-ndeamna la visare, suflete calde si indragostite, franturi de viata…cristale de clipe …"poveşti ce răsună în urechi de vânt."…Frumusete!!!Iti multumesc Geanina…si te imbratisez cu mult drag…:)

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:33 am

  5. Passion4God

    Frumoase versuri si imaginile spun totul…O zi binecuvantata!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:35 am

  6. Passion4God

    Frumoase versuri si imaginile spun totul…O zi binecuvantata!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:35 am

  7. Geanina Codita

    adniana,mulţumesc pentru trecere, draga mea.Pupici geaninoşi trimit către tine.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:38 am

  8. Geanina Codita

    adniana,mulţumesc pentru trecere, draga mea.Pupici geaninoşi trimit către tine.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:38 am

  9. Geanina Codita

    mmary ,frânturi de viaţa, aşa cum spui, draga mea dragă.Gândul îmi este la tine tot timpul şi la momentele divine prin care treci.Te îmbrăţişez cu toată dragostea.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:49 am

  10. Geanina Codita

    mmary ,frânturi de viaţa, aşa cum spui, draga mea dragă.Gândul îmi este la tine tot timpul şi la momentele divine prin care treci.Te îmbrăţişez cu toată dragostea.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:49 am

  11. Geanina Codita

    Passion4God,imagini ce ne îndeamnă la visare, la iubire, la viaţă…Zi magică, draga mea!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:50 am

  12. Geanina Codita

    Passion4God,imagini ce ne îndeamnă la visare, la iubire, la viaţă…Zi magică, draga mea!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 11:50 am

  13. silvo

    Felicidades por el premio, te lo mereces.La primavra y el amor qué bien combinan en la realidad y este bello problema, buen día y un abrazo Geanina

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 12:13 pm

  14. silvo

    Felicidades por el premio, te lo mereces.La primavra y el amor qué bien combinan en la realidad y este bello problema, buen día y un abrazo Geanina

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 12:13 pm

  15. Lisandru Cristian

    "Am grafiat veşti pe norul pufos din coamă de cerŞi l-am trimis spre tine prin păsări curier,Va ajunge la timp pentru ca somnul să-ţi aştearnăVise împlinite pe pernă de nor,Iar luna să-ţi pună pe gene lumină de dor"…Bine te-am regăsit, iubire, m-am trezit cu norul pufos alături, în postură de mesager… Erau şi păsările-curier acolo, mi-au transmis că ai o poftă teribilă de iubire şi că dragostea este din ce în ce mai mare.Iar asta se poate observa din toate versurile pe care le scrii în ultima vreme. De multe luni… Mângâierea luminii de dor m-a înfiorat la primele ore şi am zâmbit la început de nouă zi petrecută alături de tine…"Răsăritul să-ţi prindă-n priviri zâmbet de viaţă smarald,Iar eu să-ţi presar peste trup colb de clipe eterne"…Să-ţi fie ziua frumoasă, iubire, liniştită şi plină de gânduri bune…Te iubesc şi te sărut pe suflet, dragostea mea…

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 12:52 pm

  16. Lisandru Cristian

    "Am grafiat veşti pe norul pufos din coamă de cerŞi l-am trimis spre tine prin păsări curier,Va ajunge la timp pentru ca somnul să-ţi aştearnăVise împlinite pe pernă de nor,Iar luna să-ţi pună pe gene lumină de dor"…Bine te-am regăsit, iubire, m-am trezit cu norul pufos alături, în postură de mesager… Erau şi păsările-curier acolo, mi-au transmis că ai o poftă teribilă de iubire şi că dragostea este din ce în ce mai mare.Iar asta se poate observa din toate versurile pe care le scrii în ultima vreme. De multe luni… Mângâierea luminii de dor m-a înfiorat la primele ore şi am zâmbit la început de nouă zi petrecută alături de tine…"Răsăritul să-ţi prindă-n priviri zâmbet de viaţă smarald,Iar eu să-ţi presar peste trup colb de clipe eterne"…Să-ţi fie ziua frumoasă, iubire, liniştită şi plină de gânduri bune…Te iubesc şi te sărut pe suflet, dragostea mea…

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 12:52 pm

  17. Geanina Codita

    silvo, volvió a encender que vivo cada momento con el amor de mi vida y es sublime.Días llenos de hermosos pensamientos.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 1:29 pm

  18. Geanina Codita

    silvo, volvió a encender que vivo cada momento con el amor de mi vida y es sublime.Días llenos de hermosos pensamientos.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 1:29 pm

  19. Geanina Codita

    Cristian,am aşezat iubirea pe nor pufos pentru ca zilele alături de mine să-ţi fie catifelate şi liniştite.Zâmbetul să nu-ţi lipsească la început de nouă zi .Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 1:34 pm

  20. Geanina Codita

    Cristian,am aşezat iubirea pe nor pufos pentru ca zilele alături de mine să-ţi fie catifelate şi liniştite.Zâmbetul să nu-ţi lipsească la început de nouă zi .Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 1:34 pm

  21. tasha

    Ma bucur draga Geanina ca ai ridicat premiul,te pup si te imbratisez…sa fii mereu iubita si sa iubesti asa cum o faci acum!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 2:42 pm

  22. tasha

    Ma bucur draga Geanina ca ai ridicat premiul,te pup si te imbratisez…sa fii mereu iubita si sa iubesti asa cum o faci acum!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 2:42 pm

  23. Geanina Codita

    tasha,cu mare drag l-am reluat, draga mea dragă.Mulţumesc pentru urări.Zile pline de iubire.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 4:05 pm

  24. Geanina Codita

    tasha,cu mare drag l-am reluat, draga mea dragă.Mulţumesc pentru urări.Zile pline de iubire.

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 4:05 pm

  25. sinsdesign

    Geanina te invit la o un mic proiect literar numit de mine "leapsa creativa" aici http://sinsdesign.wordpress.com/2010/01/20/cuciureanu-in-alb-si-negru/

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:02 pm

  26. sinsdesign

    Geanina te invit la o un mic proiect literar numit de mine "leapsa creativa" aici http://sinsdesign.wordpress.com/2010/01/20/cuciureanu-in-alb-si-negru/

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:02 pm

  27. G0oDBoY

    Felicitari pentru premiu:):DP.S: Nu te mai gandi la pozitii:))

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:29 pm

  28. G0oDBoY

    Felicitari pentru premiu:):DP.S: Nu te mai gandi la pozitii:))

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:29 pm

  29. Geanina Codita

    sinsdesign ,abia acum am văzut comentariul de la tine.Am răspuns invitaţiei pe blogul tău fără să ştiu de acest mesaj.Mulţumesc şi promit să onorez invitaţia.Seară magică!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:53 pm

  30. Geanina Codita

    sinsdesign ,abia acum am văzut comentariul de la tine.Am răspuns invitaţiei pe blogul tău fără să ştiu de acest mesaj.Mulţumesc şi promit să onorez invitaţia.Seară magică!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:53 pm

  31. Geanina Codita

    sinsdesign ,abia acum am văzut comentariul de la tine.Am răspuns invitaţiei pe blogul tău fără să ştiu de acest mesaj.Mulţumesc şi promit să onorez invitaţia.Seară magică!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:53 pm

  32. Geanina Codita

    G0oDBoY,mulţumesc pentru urări.Cât despre PS, tu ne pui imaginaţia la încercare.Gânduri bune!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:54 pm

  33. Geanina Codita

    G0oDBoY,mulţumesc pentru urări.Cât despre PS, tu ne pui imaginaţia la încercare.Gânduri bune!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:54 pm

  34. Geanina Codita

    G0oDBoY,mulţumesc pentru urări.Cât despre PS, tu ne pui imaginaţia la încercare.Gânduri bune!

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 5:54 pm

  35. silvo

    Geanina, gracias por ser tan amable además de deleitarnos con tus escritos, un beso

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 6:03 pm

  36. silvo

    Geanina, gracias por ser tan amable además de deleitarnos con tus escritos, un beso

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 6:03 pm

  37. silvo

    Geanina, gracias por ser tan amable además de deleitarnos con tus escritos, un beso

    Apreciază

    Ianuarie 20, 2010 la 6:03 pm

  38. Am grafiat veşti pe norul pufos din coamă de cer
    Şi l-am trimis spre tine prin păsări curier,
    Va ajunge la timp pentru ca somnul să-ţi aştearnă
    Vise împlinite pe pernă de nor,
    Iar luna să-ţi pună pe gene lumină de dor.

    Poezia ta ca de obicei plina de incarcatura cu suflet asezata aici pentru a fi culeasa de inimile noastre.
    O zi plina de haruri le Lui sa ai draga prietena!

    Apreciază

    Ianuarie 25, 2010 la 9:32 am

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!

      Am aflat de la nakudo despre problemele tehnice pe care le-ai întâmpinat cu PC-ul.

      Mulţumesc pentru gânduri, pufoase ca întotdeauna.

      Zile frumoase alături de cei dragi!

      Apreciază

      Ianuarie 25, 2010 la 12:25 pm

Lasă un răspuns

