Bine v-am regăsit, dragii mei dragi!

Începând de astăzi vă invit să îmi citiţi scrierile aici, pe WordPress. Îmi doresc să lecturaţi cu aceeaşi pasiune creaţiile, să nu ezitaţi în a vă spune punctual părerea cu aceeaşi sinceritate. Voi încerca să vă încânt sufletele cu versuri pline de iubire, aşa cum v-am obişnuit. Iubirea, tema poeziilor mele, ne face mai buni, mai frumoşi, iar de cele mai multe ori ne aduce în starea de plutire pe nori pufoşi de vise. Vă mulţumesc pentru vizită, care sper din tot sufletul să nu fie ultima, iar acum mă retrag să completez rubrica din stânga blogului, coloana numită blogroll…

Pupici geaninoşi peste normă!

110 responses

  1. Bine te-am găsit în casă nouă, dragostea mea! Sunt convins că toţi prietenii din blogosferă vor veni şi aici cu aceeaşi plăcere cu care au venit pe blogspot şi vor citi versurile tale de suflet… Îţi doresc să ai parte numai de bucurii şi de inspiraţie maximă, pentru a ne delecta în continuare cu toate gândurile tale bune şi cu talentul prin care filtrezi toate subiectele despre care scrii…

    Te sărut pe suflet, iubirea mea, TE IUBESC şi mă bucur că începe un alt drum literar, de data aceasta la wordpress… Pe nori pufoşi de vise, aşa cum ai scris tu…

    O mare îmbrăţişare pentru tine, Geanina Lisandru!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 5:54 am

    • Bine te-am regăsit , minune de om.

      Astăzi mă aflu pe o nouă platformă pe care o explorez cu teamă, dar şi cu fericire. Voi scrie mereu despre iubire, chiar dacă am schimbat haina blogului şi locaţia gândurile rămân aceleaşi, pure, constante şi pline de frumos.

      Mulţumesc pentru gânduri, mulţumesc pentru tot, Cristian Lisandru!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:24 pm

  2. Sa fie intr-un ceas bun! Multa, multa inspiratie si putere de lucru… Zi frumoasa iti doresc.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:03 am

    • Să fie precum spui şi fie ca inspiraţia să se simtă acasă.

      Gânduri din cele mai bune trimit către tine şi către cei dragi ţie!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:25 pm

  3. Să fie într-un ceas bun această schimbare. Purced acum să efectuez şi eu schimbarea în blogroll:)

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:12 am

    • Mulţumesc pentru promptitudine, ca de obicei urări venite din suflet şi pentru care îţi mulţumesc deplin.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:26 pm

  4. bine te-am găsit în noua ta casa, draga mea Geanina! îți urez spor la scris poezii superbe cum ne-ai obișnuit mereu!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:18 am

    • Mulţumiri din suflet, dxraga mea dragă!

      Te citesc şi eu de fiecare dată cu mare, mare drag.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:27 pm

  5. Sa ai parte de aceasta noua „casa”!
    Sa fi aceeasi Geanina plina de iubire, de ganduri minunate, sa ne bucuri mereu si sa ne umpli sufletul de scrierile tale!
    Pupici si imbratisari de la noi !

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:27 am

    • Emoţii, m-au năpădit, vin şi lacrimile…offf…mulţumesc cu tot sufletul pentru urări.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea.

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:28 pm

  6. La mai mare, geanina!:)
    SUCCES!:)

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:27 am

    • Decât mult şi fără rost, mai bine puţin şi prost…ha,ha,ha…

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:29 pm

  7. Geanina…sa iti fie de bine la casa noua….io am asa , un fel de regret , ca sunt tare conservatoare de felul meu si tin la lucrurile pe care le am deja….deci am un fel de regret ca ai plecat din blogg si ai venit in wordpress…..cu toate ca si aici am sa te urmaresc zilnic….si-am sa ma enervez cand nu postezi zilnic…hehehehehehehe….si chiar daca nu comentez , citesc sa ma umplu de frumos….asa…si ce ziceam?!
    Nu mai conteaza….sa iti fie de bine cu noul look si sa fi sanatoasa si iubita mereu….Salutari tizei si lui Cristian!:)Sa aveti un week end minunat!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:28 am

    • Acum plâng bine de tot, nine că nu este Cristian pe lângă mine, ar fi aici Valea Plângerii. Mulţumirile nu sunt de ajuns pentru prietenia pe care mi-o oferi. Te citesc cu mare plăcere, îmi place că scrii mult despre cei dragi ţie, iubirea faţă de semeni reiese din toate scrierile tale. Nu uiţi niciodată să pui punctul pe „i”.

      Pupici geaninoşi în cantităţi industriale trimit către tine, draga mea dragă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:32 pm

  8. Ma bucur pentru tine, pentru voi!
    Sa inteleg ca e oficial? 😉 …numele

    Felicitari si va pupa Primavara!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:36 am

    • Ştiu că te bucuri pentru noi cu tot sufletul.

      O să fie şi un Breaking News, dar de acest lucru se ocupă doar iubirea vieţii mele, Cristian Lisandru, el este jurnalistul, nu vreau să îi fur pâinea de la gură…ha,ha,ha…

      Te îmbrăţişăm şi noi!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:35 pm

  9. Welcome 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:04 am

    • Mulţumesc pentru trecere şi pentru toate comentariile lăsate la scrierile mele.

      Zi faină!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:35 pm

  10. Tasha

    Ce frumos!v-ati facut o casa comuna! sa fie intr-un ceas bun si sa fie inspiratie multa,multa!!! …pe masura iubirii voastre care ne misca sincer si pe noi,va citesc cu atata admiratie pe amindoi.
    Daca o sa te rog o sa iei premiul de la mine pe aceasta pagina noua?te roooog!!! >:D<

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:13 am

    • Nu am uitat de premiu, draga mea dragă.

      Acelaşi premiu l-am primit şi de la Lisandru în urmă cu 3 zile, îl voi prelua cu mare drag de la amândoi, doar că eu sunt cam moşcăită nu sunt atât de rapidă precum Cristian.

      Mulţumim din suflet pentru urări şi trimitem pupici sinceri către tine !

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:37 pm

  11. Bine te-am regăsit în noua casă, să-ţi fie mereu plină de prieteni!
    Inspiraţie la scris!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:14 am

    • Aşa va fi precum spui, am cunoscut mulţi oameni de calitate prin intermediul blogurilor.

      Gânduri bune şi zile pline de iubire!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:39 pm

  12. servus, Geanina…
    bun gasit in casa noua 😉 sper sa fie trainica si plina de inspiratie, ginduri bune şi soare in toate, asa cum ne-ai obisnuit… voi face cuvenita modificare prin blogolumea mea… ba nu, voi trece acest nou blog pentru a nu pierde inca urma celuilalt…
    toate cele bune!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:55 am

    • Bine ai revenit!
      În ultima săptămână mi-a fost imposibil să intru pe blogul tău. Toate încercările mele au eşuat.

      Mulţumesc pentru urări şi pentru că nu m-ai şters din blogroll, vorba lui Vania.

      La bună recitire!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:41 pm

  13. ei… si nu suna deloc rau: Geanina Lisandru 🙂

    si te aduc, desigur, si aici: http://blogolumea.blogspot.com/

    😉

    o zi frumoasa voua!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:59 am

    • Sună „bine de tot”, vorba lui Lisandru…

      Mulţumesc pentru aducere la locul faptei…ha,ha,ha…

      Zi plină de magie şi ţie!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:42 pm

  14. blog ‘ de piatra’. Si toate cele bune!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 10:47 am

  15. Na…ca era sa fac cu inima:D am crezut ca te retragi din blogosfera…inca is in stare de soc dupa exam si asta imi mai lipsea:D

    Ma bucur ca nu ai renuntat la noi…Pupici

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 10:52 am

    • Mulţumesc tare mult, draga mea dragă.

      Fără şocuri, doar iubire şi note mari la examene.

      Să treacă sesiunea cu foarte bine!

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:44 pm

  16. Mult mai confortabilă lectura pe wordpress, inspirată ideea primenirii!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 11:08 am

    • În urmă cu o săptămână am fost surprinsă că m-ai descoperit pe wordpress deşi nu ştia decât Lisandru de ceea ce urmează să se întâmple. Ai fost primul cititor care a spar gheaţa. Mulţumesc pentru gânduri şi mă bucur să ştiu că de acum va fi mult mai uşor cu postarea comentariilor pe blogul meu.

      Zile faine, Maestre!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:46 pm

      • Claudia

        Sa fiti fericiti! Ma bucur sa constat ca blogul uneste oamnei, aduce fericre si iubire in inimi! Sunteti minunati… doi oameni talentati, cu multa dragoste de daruit. Eu, inca mai sper… vorba cantecului.
        Sanatate si multa dragoste!
        http://bios-doareu.blogspot.com/
        Claudia

        Apreciază

        Ianuarie 22, 2010 la 9:47 pm

        • Mulţumim din suflet pentru urări. Iubire, să ai zile pline de iubire alături de cei care te respectă şi te apreciază la justa valoare.

          O seară plină de frumos!

          Apreciază

          Ianuarie 22, 2010 la 11:02 pm

  17. OK.
    Imi place ca a ramas tema care descrie cafeaua si caietul (de poezie). Dar te rog mult de tot, adauga si „schema” cu ceasul pe mare si citatul lui Octavian Paler despre care ti-am spus la telefon ca este genial. In alta ordine de idei, succes in continuare cu acest nou look!

    Kind regards!

    P.S.
    Si uite si o cantare de inceput nou:

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 11:28 am

    • Dacă noua platformă îmi permitea să aduc toată tema, nu ezitam.
      Aici sunt nişte restricţii şi m-am conformat. La fel şi cu ceasul, voi găsi o variantă …

      Mulţumesc pentru trecere, pentru comentariu şi pentru prietenia ta.

      Te îmbrăţişăm şi trimitem pupici geaninoşi peste normă, domnule profesor!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:49 pm

  18. Felicitari de schimbarea blogului si a numelui. Inspirate amandoua! 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 12:32 pm

    • Inspirate şi cu rezonanţă aparte aş zice, dacă m-aş referi strict la nume. Modestia a plecat cu pluta…ha,ha,ha…

      Zi faină!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:50 pm

  19. Bine te-am găsit aici.
    Eu nu am mai comentat scrierile tale în ultima vreme căci sesiunea mă omoară (doar 21 de examene) dar te-am citit aproape seară de seară.
    Mult succes pe noua platformă şi să sperăm că ne vom citi în continuare.

    Gânduri numai de bine din Cluj.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 1:24 pm

    • Ardealul e fruncea …la citit…

      Ştiu că ai început sesiunea, citesc tot ceea ce scrii, cu nerv, aşa aş cataloga.
      Mulţumesc pentru trecere şi să ne recitim mereu cu aceeaşi plăcere.

      O zi plină de frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:53 pm

      • Hei hei!
        Oi fi studiind eu în Ardeal dar uiţi că-s moldovean ? :))

        Mulţumesc de urări şi aştept noi articole 🙂

        Apreciază

        Ianuarie 23, 2010 la 6:21 pm

  20. Mult succes in noua formula!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 1:41 pm

    • Mulţumesc de urări, Iulia.
      Mă simt tare bine aici, pe noua platformă, asta nu înseamnă că am uitat de blogspot. Va avea mereu un loc special în sufletul meu.

      Seară magică!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:54 pm

  21. Felicitari pentru schimbare!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 1:42 pm

  22. Ma bucur mult ca ai ales wordpress! Este mul mai organizat si curat stilul lor. Daca ai nevoie de ajutor cu sfaturi sa ma anunti! Iti dau follow acum.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 2:18 pm

    • Mulţumesc pentru încredere. Cu siguranţă voi apela atunci când moşcăita din mine va spune passssss…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:56 pm

  23. Când am văzut titlul ultimei postări de pe vechiul blog, m-am speriat, am crezut că vei renunţa la scris. Mă bucur că nu a fost aşa! 🙂

    Mult succes cu noua căsuţă şi numai bine! :-*

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 2:25 pm

    • Nu renunţ curând la scris, mai avem o surpriză pentru voi, eu şi Cristi, dar toate la timpul lor.

      Mulţumesc pentru cuvintele calde.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:58 pm

  24. sa te simti acasa si pe aceasta noua platforma! Sa ne incanti la fel ca si pana acum cu minunatele tale scrieri!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 3:51 pm

    • Te citesc cu maximă plăcere de fiecare dată.
      Scrierile unui om simplu în care este picurat tot sufletul.

      Mulţumesc mult pentru comentariu.

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 4:59 pm

  25. Bun gasit in noua ta casuta. La cat mai multe scrieri minunate si calde!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 3:51 pm

  26. Leo

    Mult noroc in noua casa, draga Geanina ! Noua adresa a blogului suna… minunat ! 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 4:49 pm

    • Să fie precum îmi urezi, draga mea. Încă mai lucrez la blogroll. Este partea cea mai grea, nu vreau să omit pe nimeni.

      Sună…divin…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 5:03 pm

  27. E frumos aici. Şi se poate comenta în voie. Mă bucur mult.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 5:12 pm

    • Bine ai venit!
      Mă bucur să aflu că îţi place noua mea casă şi se pare că s-a rezolvat şi problema care se crea de fiecare dată la publicare.

      O seară faină!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 6:08 pm

  28. Foarte frumos. V-ati mutat impreuna pe wordpress. E ca si cum incepi o viata noua, dar alaturi de el, de Cristian. Felicitari! O sa continui sa iti citesc blogul, chiar daca nu prea am timp sa iti si dau comentarii.
    In alta ordine de idei, m-am apucat si eu de scris. „Proza”, ce-i drept. Nu as putea scrie poezii, mai ales ca pot sa imi clatesc ochii oricand doar dand click pe https://geaninalisandru.wordpress.com
    Pupici, draga Geanina!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 5:16 pm

    • Mă bucură enorm trecerea ta. Vreau să citesc proză, cât mai multă proză pe blogul tău, simt că ţi se potriveşte, am citit pe blogul tău rânduri pline de substanţă.

      Bine spus, o nouă viaţă. Avem regretul că destinul nu ne-a dat întâlnire cu mult timp în urmă. Dar trăim secundele intens…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 6:13 pm

  29. Bine te-am gasit in casa noua,inteleg!

    Pentru ca nu am citit mai nimic la tine am sa mai revin!Inteleg din frunzarit ca esti o persoana deosebita!
    Tot ce-ti doresti pentru tine,omul drag,superba fetita si „noua casuta” a blogului tau;voi reveni sa te mai citesc!cu stima si weekend placut Geanina!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 5:38 pm

    • Bine ai venit, cu mult drag îţi spun!

      Sunt un om simplu care iubeşte tot ceea ce-l înconjoară.
      Mulţumesc pentru urări şi sunt sigură că ne vom citi cu mare drag de fiecare dată.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 6:16 pm

      • Esti o scumpa;abia astept sa citesc multe,multe aici la tine!
        Prima impresie ca esti ” UN OM MINUNAT „si tare primitor
        Si eu te pupppppp!; fiinta draga!

        Apreciază

        Ianuarie 22, 2010 la 8:09 pm

        • Acum încă lucrez la blogroll, mai am cel puţin 100 de adrese de introdus.
          Sper să termin până mâine.

          Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

          Apreciază

          Ianuarie 22, 2010 la 9:26 pm

  30. salut 🙂
    te intereseaza un link exchange cu http://baiatulciudat.com ? Daca da … uite datele mele 😀

    Nume : Baiatul Ciudat
    link : cel de sus 🙂

    Dupa ce m-ai adaugat te rog sa-mi lasi un msj pe blog cu datele tale 🙂

    Ms anticipat and have a nice day 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 5:42 pm

  31. salmi

    Bine te-am egasit in casa noua, de acum comuna :). sa scrii la fel de cu si din suflet, sunt sigura ca toti prietenii tai vor veni aici.
    Numai bine draga mea!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 6:11 pm

    • Mă simt tare bine în noua casă, bucuria mea ar fi deplină dacă şi musafirii mei dragi vor simţi la fel.

      Sufletul meu scrie continuu, sper să nu se oprească niciodată.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 6:22 pm

      • salmi

        Acum am vazut noua semnatura! FELICITARI!!!! Si tot binele din lume, casa de piatra! Imbratisari cu soare de iarna, dar calde de tot.

        Apreciază

        Ianuarie 25, 2010 la 12:40 am

  32. Felicitari pentru noua casa, Geanina Lisandru.
    Eu ramàn vesnic în urma cu desfasurarea evenimentelor.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 6:11 pm

    • Bine ai venit!
      Niciodată nu este prea târziu. Mulţumesc pentru trecere.

      Gânduri bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 6:23 pm

  33. Erys

    Oricine se va simti bine unde tu esti bine. Bine te-am gasit in noua „casa” in care-ti doresc sa ai mult belsug si inspiratie pentru a bate cuvinte monezi necesare circulatiei iubirii in univers.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 6:58 pm

    • Urări ce-mi încălzesc sufletul. Sper să fiu mult mai prezentă în blogosferă decât în ultima perioadă.

      Mulţumesc pentru trecere.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 9:08 pm

  34. Vai ce m-am speriat că pleci de tot şi tu…
    Mie mi-e un pic greu cu schimbările, dar până la urmă mă obişnuiesc…
    Ţin la amintiri, la locuri, culori, peisaje ce ne-au fost maroti în clipele cunoşterii 🙂

    Oricum, ce contează, e că eşti tot tu, cu acelaşi suflet imens, iubitor, plin de poezie şi de prietenie.

    Să-ţi fie bine de tot în noua căsuţă virtuală! Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 7:52 pm

    • Şi eu rămân legată sufleteşte de fostul blog. Am amintiri minunate din ultimul an petrecut în blogosferă.

      Sper să te obişnuieşti cu noua mea casă şi să revii cu drag de fiecare dată.

      Trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 9:12 pm

  35. ADITEEA

    Bine te-am găsit în noua ta casă!
    Îmi place mult aici la tine, e multă iubire şi fericire.
    Şi mai ştii ceva? Sună tare bine Geanina Lisandru.
    Să fie într-un ceas bun!
    Vă îmbrăţişez cu mult drag pe amândoi !

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 8:14 pm

    • Sună tare bine, spune Cristi.

      Să fie aşa precum ne urezi, draga mea!

      Îţi urăm o seară plină de frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 9:23 pm

  36. Geanina, foarte selectiv blogrollul! 😉

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 9:00 pm

    • Râd şi eu şi Cristi. De câteva zile pun adrese şi probabil mai durează o zi să termin.

      Nu este nimic selectat, voi trece tot ce am pe blogspot.

      M-ai făcut să zâmbesc la ceas de seară.

      Gânduri bune şi zile pline de iubire!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 9:15 pm

  37. Nu platforma face pe OM! 🙂
    Să-ţi fie de foarte bine!

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 10:26 pm

    • Omul o face şi o desface pe domnişoara platformă.

      Mulţumesc de trecere şi urări.

      Seară faină şi (ne)liniştită!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 11:04 pm

  38. Bine te-am gasit in noua ta casa! Iti doresc casa de piatra (se potriveste, nu?), si sper sa fi cat mai multumita de toate „utilitatile” wordpress-ului, care pe mine nu inceteaza sa ma surprinda.
    Toate cele bune si la buna recitire,

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 10:32 pm

    • Se potriveşte de minune. Încă sunt în faza de învăţare, mai moşcăită , dar merge…

      La bună recitire!

      Apreciază

      Ianuarie 22, 2010 la 11:06 pm

  39. Am luat pupicii geaninosi si i-am pus bine…. multumesc.

    Apreciază

    Ianuarie 22, 2010 la 10:39 pm

  40. Buna Ziua !
    Va doresc Un AN NOU Minunat ! La Multi Ani !
    Felicitari din Inima … pentru … noul NUME !
    Va doresc O VIATA Plina De Impliniri, alaturi de cei dragi, paaana LA Adanci Batraneti … cu multa Sanatate !
    ~
    v-a „deranjat” … un „mai vechi … bloggerist”:
    Blogul meu principal: http://corneliusrosca.blogspot.com/, iar adresa de Profil: http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721.
    Va rog sa cititi ultimul meu „articol”:vineri, 22 ianuarie 2010~”Va multumesc … PRIETENI dragi !”
    De asemenea, pe cploana „gadget”-uri, am niste „referiri” … despre Prieteni, Prietenii.
    ~
    Daca ma veti ignora … nu ma supar !
    ~
    Dumnezeu sa va Binecuvanteze !
    Doamne ajuta !
    amin
    ~, la 23.01.2010.6~4:29 AM
    ~,

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 4:29 am

  41. done 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 11:17 am

  42. Nu numai casa e noua, ci si numele. O sa schimb si eu in blogroll. Sa-ti fie de bine si sa-l stapanesti sanatoasa pe Cristian !

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 11:38 am

    • El spune că este bine sub condurul meu şi că peste un mileniu îl vom găsi tot acolo…nu-i mai dau drumul…ha,ha,ha…

      Mulţumesc pentru urări, metafora nopţii!

      Apreciază

      Ianuarie 23, 2010 la 12:21 pm

  43. mihaela13o

    Bine te-am găsit în noua casă! Multă inspiraţie ca să avem noi cu ce ne delecta sufletele! O sâmbătă senină să ai! 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 1:33 pm

  44. praf de stele

    scumpa geanina,iti doresc multa bafta in noul tau camin presarat cu poezii si povesti :)orinunde te vei afla,iti voi citi mereu cu mare drag scrierile tale!te puuup
    praf de stele-ramona

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 1:42 pm

    • Mulţumesc pentru urări. Bineînţeles că ne vom citi cu aceeaşi plăcere mereu.

      Mă bucur mult că ai trecut, draga mea dragă!

      Apreciază

      Ianuarie 24, 2010 la 12:45 pm

  45. Bine ai intrat in casa noua! Sa fie cu noroc, cu multa inspiratie pentru frumusetile tale.
    Cand am vazut titlul postarii nu m-am temut deloc, ba „la din contra”. Eram sigura ca o sa faci pasul, sa ai si tu si Chris o „casa” impreuna. Asa ca va urez casa… de iubire, din care sa ne trimiteti multe frumuseti, asa cum ne-ati obisnuit…
    Cu mare drag, iti ofer de-alea de-ti plac tie: ceai, hamac si sampanie!
    Plus o multime de pupici magici!

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 4:45 pm

    • Am luat repede ceaiul , hamacul şi şampania şi am pus de o petrecere cu Lisandru în casa de iubire. Mulţumim din suflet pentru urări şi trimitem frumuseţi de pe wordpress

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 24, 2010 la 12:48 pm

  46. Ohooo, parte cu numele mi-a placut cel mai mult!
    Felicitari D-na Lisandru
    Sa fie intr-un ceas bun!

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 11:19 pm

    • Mulţumesc din suflet pentru felicitări.
      Lisandru vrea Lisandru , numai Lisandru şi în casă şi pe blog…ha,ha,ha…

      Apreciază

      Ianuarie 24, 2010 la 12:49 pm

  47. Bun regasit aici, draga Geanina!
    Va doresc tot binele din lume!
    Imbratisari calduroased e peste Ocean!

    Apreciază

    Ianuarie 23, 2010 la 11:55 pm

    • Îmi era tare dor să-ţi regăsesc comentariile pe blogul meu. Şi eu am avut o pauză, dar m-a pus serios pe treabă , îmi era tare dor de blogosferă.

      Mulţumim pentru urări şi trimitem cu tot sufletul pupici geaninoşi.

      Apreciază

      Ianuarie 24, 2010 la 12:51 pm

  48. Ha Ha ha, te has enterado del premio antes que te lo comunicara,e spero lo disfrutes, un abrazo geanina

    Apreciază

    Ianuarie 24, 2010 la 9:10 pm

  49. Ha Ha Ha te has enterado del premio muy pronto haha, un abrazo Geanina

    Apreciază

    Ianuarie 24, 2010 la 9:11 pm

  50. Hehe, pe wordpress e mai bine!

    Apreciază

    Ianuarie 25, 2010 la 8:22 pm

  51. Tasha

    Geanina! cate comentarii ai pe blog! uite ce iubita esti,ma bucur pentru tine! te pup si te imbratisez!

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 10:42 am

    • Oamenii simt că îi citesc necondiţionat şi îi respect. De aici pleacă totul.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 4:20 pm

  52. ne ai parasit 🙂 mult succes!

    Apreciază

    Ianuarie 27, 2010 la 2:28 am

Lasă un răspuns

