Exilul singurătăţii în doi

HELP!!!

Şi tu poţi contribui ! Orice sumă, cât de mică, poate salva viaţa IOANEI , o tânără de 17 ani, elevă la Liceul Gheorghe Lazăr din Bucureşti, care a fost diagnosticată cu cancer rinofaringian.

Fă cunoscut acest APEL, te rog !

Îţi privesc gândurile albe şi nu mă mai satur,
Îţi ating gândurile negre şi le strivesc în pumni,
Le ţin strâns pentru ca tu să simţi mântuirea,
Unesc gândurile pentru a vedea nemurirea din ele.
Îţi privesc sufletul roşu plin de patimă şi sunt fericit,
Îţi ating sufletul încărcat de albastru şi îl îmblânzesc,
Îl îmbrăţişez pentru ca tu să ai sufletul pătruns de bine,
Combin culorile sufletului pentru a-i simţi incandescenţa .
Îţi privesc ochii verzi şi mă pierd printre smaralde,
Îţi ating ochii plini de lacrimi pentru a topi primejdia furtunii,
Îi mângâi pentru ca tu să-mi zâmbeşti în mii de curcubee,
Amestec lacrimile cu verdele ochilor şi renaşte speranţa.
Îţi privesc mâinile cum gesticulează bucuria şi le venerez,
Îţi ating mâinile şi le simt tristeţea zilelor când nu au fost alintate,
Pun bucuria şi tristeţea în mâinile mele pentru a nu simţi sihastria,
Atingerea mâinilor noastre aduce bucuria vieţii în noi.
Îţi privesc chipul duios şi trupul mi se încarcă de tihnă,
Îţi ating chipul pe care supliciul vieţii şi-a pus amprenta,
Pun balsam de duioşie pe rana chipului pentru înflorire veşnică,
Privesc, ating, unesc, amestec, combin pentru exilarea singurătăţii în doi.
32 responses

  1. Superb ca intotdeauna!

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 10:20 am

    • Gânduri, sentimente, trăiri…prinse într-un buchet pentru omul drag, Lisandru şi trimise către cititorii mei dragi.

      Zile line de iubire!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 10:27 am

  2. „Îţi privesc gândurile albe şi nu mă mai satur,
    Îţi ating gândurile negre şi le strivesc în pumni”…
    Cine şi-ar dori mai mult?…:)

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 10:34 am

  3. Super frumoase versuri !

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 11:17 am

  4. Pentru ca cei doi să nu se simtă singuri, e bine să-şi ia un pisoi…

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 11:40 am

    • Am avut un motan. Simpatic foc minunatul, dar mi-a făcut mainile harcea-parcea…

      O zi plină de frumos, Maestre!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 4:22 pm

  5. frumos curcubeul tau…
    cu el nimeni nu poate sa se simta singur, nici individual, nici in cuplu, nici in grup 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 11:42 am

    • Mă bucur mult fiindcă ai trecut, fiindcă ai primit atât de deschis curcubeul…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:17 pm

  6. Leo

    „Privesc, ating, unesc, amestec, combin ” – curata alchimie !

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 11:49 am

    • Alchimie de zile mari. Mulţumesc pentru comentariu.
      Nu ştiu dacă comentariile mele şi cele ale lui Cristian reuşesc să se salveze la tine pe blog.
      Zile faine alături de cei dragi!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:19 pm

  7. Incantator !
    Casa de piatra pe noua platforma. Am modificat si eu in blogrrol.
    Te imbratisez, pui 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 12:43 pm

  8. Balsamul de duiosie si iubire sa nu se termine niciodata!sa va iubiti la fel si peste 50 de ani!:)

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 2:53 pm

    • Aşa să fie precum spui , draga mea dragă.

      Balsam pentru suflete pentru veşnicie.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:21 pm

  9. Esti o romantica desavarsita!Ma bucur pentru tine,pentru voi!

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 2:59 pm

    • Mulţumesc pentru trecere, draga mea dragă.
      Romantică pentru totdeauna.
      Mult succes la şcoală!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:22 pm

  10. Geanina,am dat de blogul tau rasfoind blogurile,este SUPERB ce a ce scrii,o sa fiu un cititor fidel ,harul tau este dumnezeiesc si putin oameni il au,o zi calduroasa cu stima Octav!
    Sa va iubiti si sa fiti fericiti,sunteti un cuplu adevarat!

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 3:14 pm

    • Bine ai venit. scriu cât se poate de natural, din suflet pentru suflet.
      Ne iubim şi suntem fericiţi cu adevărat.
      Mulţumim pentru urări.

      Seri faine alături de cei dragi!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:31 pm

  11. „Îţi ating sufletul încărcat de albastru şi îl îmblânzesc,
    Îl îmbrăţişez pentru ca tu să ai sufletul pătruns de bine,
    Combin culorile sufletului pentru a-i simţi incandescenţa”…

    Simt în fiecare zi această atingere, iubirea mea, iar îmbrăţişările în care mă afund îmi umplu sufletul de bucurie. Îmi place felul în care te transpui în pielea unui bărbat care îi scrie iubitei, acest stil al tău este deja o certitudine a blogosferei…

    „Îţi privesc mâinile cum gesticulează bucuria şi le venerez,
    Îţi ating mâinile şi le simt tristeţea zilelor când nu au fost alintate,
    Pun bucuria şi tristeţea în mâinile mele pentru a nu simţi sihastria,
    Atingerea mâinilor noastre aduce bucuria vieţii în noi”…

    Mâinile spun de fiecare dată poveşti, mâinile ştiu să mângâie şi să aducă alinare… Mâinile adună bucurie şi tristeţe, însă atingerea lor, după cum spui şi tu, aduce bucuria viaţii în cei doi îndrăgostiţi…

    Balsamul de duioşie este singurul medicament pe care îl accept, aş zice…

    Te sărut pe suflet, iubire, ne-ai înfierbântat din nou imaginaţia cu aceste versuri…

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 5:08 pm

    • Atingere de catifea, îmbrăţişări pline de bucuria de a fi alături de o minune de om şi un joc al transpunerii care îmi place, trebuie să recunosc.
      Poveşti de iubire, alinare şi mângâiere, bine spui , dragul meu drag.
      TE IUBESC, LISANDRU!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 5:34 pm

  12. Îţi privesc chipul duios şi trupul mi se încarcă de tihnă,

    Pun balsam de duioşie pe rana chipului pentru înflorire veşnică,
    Am ales cateva fire de aur din impletitura versurilor tale si plec cu ele in inima.
    Tie iti las pacea si iubirea LUI.

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 6:24 pm

    • Cu mare, mare drag ţi le dăruiesc.

      Mulţumesc pentru daruri, draga mea dragă!

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 7:32 pm

  13. Imi place cum impletesti romantismul cu speranta!

    Seara minunata, Geanina!

    Apreciază

    Ianuarie 26, 2010 la 6:34 pm

    • Speranţa moare ultima, ar spune cineva…aşadar , romantismul se tine scai de ea…

      Seară faină!

      Apreciază

      Ianuarie 26, 2010 la 7:33 pm

  14. Pingback: 27 Ianuarie « Ioan Usca

  15. Pingback: DE VA FI SĂ-MI PLÂNGI VREODATĂ « Cristian Lisandru

  16. Oh! Ce frumos! Ce frumos! Mă emoţionează această frumusţe a atingerii gândurilor şi a mâinilor…Găsesc cuvinte noi ( mântuire, săhăstrie ) ce dau o altă dimensiune versului…Simt că această poezie a ta e scrisă cu sufletul mai aproape de Cer mai mult ca oricând…
    Mulţumesc de această oază de prea frumos! Mulţumesc, Geanina!

    Apreciază

    Ianuarie 27, 2010 la 6:48 pm

    • Cuvinte noi, aceleaşi sentimente. Mulţumesc mult pentru atenţia pe care o acorzi poeziilor mele.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2010 la 10:03 pm

  17. Mi-a umplut sufletul de aleasa fericire poezia ta si iubirea pe care o traiesti atat de profund;
    pot spune ca cel mai mult m-a impresionat dialogul inimilor voastre- sunteti o desfatare pentru inima mea; felicitari si la si mai multa iubire si inspiratie!

    Apreciază

    Ianuarie 28, 2010 la 1:42 am

    • Bine ai venit, draga mea!
      Mulţumim pentru gânduri, mulţumesc pentru trecere care îmi doresc din suflet să nu fie ultima.
      O noapte plină de linişte şi iubire!

      Apreciază

      Ianuarie 28, 2010 la 2:17 am

Lasă un răspuns

