Picătură cu picătură – Cristian Lisandru

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Cristian Lisandru

Am intrat în iubire pe „sens interzis”
Şi am fost amendat de un poliţist
Care a considerat că un îndrăgostit
Trebuie să sufle şi în fiolă…
Eram beat de tine, recunosc,
Aşa că am plătit amenda cu zâmbetul pe buze.
Mi s-a ridicat carnetul de conducere
Pe care nici nu îl am
Şi am fost îndrumat către
Un centru de dezalcoolizare sentimentală…
Comparaţia dintre dragoste şi alcool
Pare deplasată…
Cu toate acestea, te beau în fiecare zi,
Peste măsură,
Umblând pe stradă mahmur
Din cauza ta…
Medicul care m-a primit
Mi-a recomandat să te evit,
Să mă mut undeva la ţară
Şi să şterg din address book datele tale
De identificare…
Mi-a prescris o gamă largă
De calmante şi somnifere,
Aşa că în prima noapte am dormit ca un prunc…
Începând cu cea de-a doua noapte
Medicamentele nu au mai avut nici un efect,
Motiv pentru care am ieşit pe fereastră,
Am sărit gardul sanatoriului
Şi am bătut la uşa ta
Pentru a te bea din nou,
Picătură cu picătură,
În fiecare zi…

Cristian Lisandru

46 responses

  1. Era clar sub influenta dulcei licori cand a scris aceste versuri.

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 12:27 am

  2. Hai, măi, iubire, iar m-ai luat prin surprindere… Ia uite-te la mine, eram şi un pic nebărbierit… Şi parcă aveam ochii cam sticloşi. Oare de la picături? Ha, ha… Tot mahmur umblu şi acum, datorită ţie, evident, mă îmbăt cu tine în fiecare zi şi mi-e bine… În absenţa aş putea să golesc o farmacie şi tot nu m-aş vindeca. Stai lângă mine o viaţă, te rog…
    Te iubesc, viaţa mea! Îţi mulţumesc pentru această postare dulce sufletului meu… Te sărut pe suflet!

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 12:43 am

    • Stau şi 10 vieţi dacă îmi este permis, minune de om.
      Lasă farmacile şi ai grijă de picături fiindcă nici nu ştii ce pierzi…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 1:33 am

  3. Cat de frumoasa poate sa fie poezia asta… Superba. Magnifica. O ador pur si simplu. Pot afirma chiar ca e cea mai frumoasa poezie a ta. Deci wow, inca sunt fermecata de cat de frumoasa e…

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 1:10 am

    • Este o poezie deosebită ca şi autorul ei. Cristian Lisandru scrie foarte bine, afirm asta fără subiectivism.
      Seară faină!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 1:35 am

  4. dincolo de versuri, mi se par incredibil de simetrice pozele voastre… ati inceput sa semanati si fizic foarte mult 🙂

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 1:29 am

    • Cine se aseamănă…se adună…Noi doi ne mai întrebăm câteodată dacă nu suntem făcuţi de aceeaşi mamă.
      Noapte magică, draga mea dragă

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 1:41 am

  5. Aaaaha am inteles 🙂 Credeam ca tu ai scris-o. Oricum, e foarte frumoasa si imi place foaaaarte mult, indiferent de autor.

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 1:38 am

    • Nu-i bai, se mai întâmplă. Cristian este lângă mine şi mă roagă să îţi mulţumesc pentru comentarii.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 1:43 am

  6. Dragii de voi,viata voastra a devenit deja o poezie,o poezie pe care o impartasiti cu noi,ce poate fi mai frumos decat sa stii ca te iubeste cineva din tot sufletul?ca esti viata lui?ca esti licoarea care ii da putere sa mearga mai departe,e minunat! fericitilor!

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 9:51 am

    • Da, Cristi îmi spune permanent „viaţa mea”, iar el pentru mine este o minune de om. Privind dincolo de scrieri este un om de care te îndrăgosteşti iremediabil. Sper să nu se supere nimeni pe mine, însă în fiecare i-aş da coroniţa cu titlul „bărbatul anului”…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 10:35 am

  7. cel mai mult admir la iubirea voastra felul magnific in care polarizati sufletele oamenilor in jurul poeziei indragostite din inimile voastre;
    felicitari!
    sa picurati mereu pe ea elixir de suflet ca sa nu se stinga niciodata!

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 10:52 am

    • Picurăm elixirul eternităţii…
      Mulţumim pentru comentariu şi trimitem toate gândurile noastre bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 11:17 am

  8. Am intrat în iubire pe „sens interzis”
    Şi am fost amendat de un poliţist
    Care a considerat că un îndrăgostit
    Trebuie să sufle şi în fiolă…
    Eram beat de tine, recunosc,

    Felicitari autorului si celei careia i-a fost dedicata, impletitura de iubire in vers tainic adunat in inima indragostita.
    Atat de reale aceste cuvinte , incat te fac sa te dezbraci de haina vremelniciei…
    Felicitari sincere! Va iubesc .

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 11:06 am

    • Eşti prietena noastră de suflet , iar noi îţi mulţumim pentru această prietenie.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 11:18 am

  9. Deh, abuzurile se platesc !

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 11:34 am

  10. Cand am intrat la tine pe blog am crezut ca am gresit cand am vazut titlul articolului crezand ca am dat click tot pe cel al lui Cristian ;))

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 1:57 pm

    • Să mă vezi pe mine când pregătesc postarea, încep pe blogul lui Cristi şi termin la mine…ha,ha,ha…deci o mai păţesc şi alţii…
      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 4:04 pm

  11. asta da betie! si nu te doare capu (cum zicea o reclama) !!!

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 2:15 pm

  12. Raza De Soare

    atat de magice versuri incat se simte betia iubirii a fiecarui cuvant:D

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 2:28 pm

    • Mulţumesc pentru comentariu şi mă bucur să aflu că aceste versuri ţi-au plăcut.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 5, 2010 la 4:06 pm

  13. Parcă am mai auzit de autor…

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 2:43 pm

  14. Superba poezia,si fiindca este vineri aveti amandoi o dedicatie muzicala,sper sa va placa,o zi minunata 🙂

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 2:54 pm

  15. April

    Frumoasa betie 🙂 asa beat cine nu si-ar dori sa fie, din pacate putin au norocul asta. Va pupicesc.

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 5:15 pm

  16. „Imbatati de dragoste” se admite:P

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 7:29 pm

  17. ADITEEA

    Frumoase versuri!
    Frumoşi sunteţi şi voi, amândoi.
    Vă doresc o seara veselă!
    Vă pup!

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 8:39 pm

  18. Faină dedicaţia. Mai că vă invidiez 🙂

    Apreciază

    Februarie 5, 2010 la 10:03 pm

  19. Pingback: Boala ne transformă, dar… « Noaptea iguanei

  20. ‘Drunk with the extasy of love/ Itoo dance in this rythm /of this moving world”..Rumi
    Fericiti cei ce se iubesc astfel. E modul adevarat de a iubi..acesta, „fara cap”..:)
    Este o poezie foarte foarte, foarte frumoasa, ne imbata pe toti cu iubire.
    Iar finalul imi place cel mai mult…lumea ne-iubirii vazuta ca un sanatoiu..cei ce nu iubesc traiesc de fapt ca niste pacienti sedati..iar cei ce iubesc nu pot fi inchisi..pentru ei nu mai exista ziduri..doar iubire .

    Este o poezie care merita sa fie inclusa intr-un volum de versuri. E”atemporala”.
    Scuze daca a aparut deja si eu nu stiu, sunt destul de „noua” pe taramurile poeziei voastre.
    Weekend cu iubire !

    Apreciază

    Februarie 6, 2010 la 1:24 am

  21. Asa mult mi-a placut, c-am si trimis-o sotului meu pe mail. Fara cuvinte. Felicitari!

    Apreciază

    Februarie 6, 2010 la 5:39 pm

    • Bine ai venit!
      Una din minunatele poezii semnată – Cristian Lisandru –
      Mulţumim pentru urări .

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Februarie 6, 2010 la 7:06 pm

  22. fireflight

    Sa fiti fericiti pana la adanci batranete!

    Apreciază

    Februarie 10, 2010 la 3:13 pm

  23. Va multumesc pentru o asa poezie superba care mi-a atins sufletul, o ador. Sa va „imbatati” cu iubire impartasita vesnic.

    Apreciază

    Ianuarie 27, 2011 la 7:39 pm

    • Bine ai venit!

      Aşa vom face, iubirea ne oferă, picătură cu picătură, clipe magice.

      Gânduri pline de frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 27, 2011 la 8:20 pm

Lasă un răspuns

