Inimi caste

UPDATE – ora 1 :15 – Un alt dar de excepţie primit de la prietena noastră Lady Allia . Mulţumim cu tot sufletul. Cuvintele sunt de prisos…


UPDATE – TASHA, PRIETENA NOASTRĂ, NE-A OFERIT UN DAR DE ZIUA ÎNDRĂGOSTIŢILOR, O VACANŢĂ DE O SĂPTĂMÂNĂ ÎN ZONA NEGREŞTI-OAŞ. MULŢUMIM DIN SUFLET TASHA FIINDCĂ EŞTI CU SUFLETUL ALĂTURI DE NOI ŞI CREZI ÎN IUBIREA NOASTRĂ.

Norii lui Magellan împresoară susţinut
bolta inimilor noastre confiscată de iubire
o iubire tăgăduită de suveranii acestei lumi
ne ţinem strâns de mână sub mantia timpului
reiterăm obsesiv descântecul de viaţă
ce ne-a unit perpetuu şi ne-a însufleţit

într-o scenetă neornată cu gesturi teatraliste
este o piesă simplă a două inimi caste
ce dezrădăcinează focar de sentimente
în plină avalanşă de trăsnete ilustre
înlănţuind privirea cu patimi neştiute
ne place să atingem zenit de fericire
în plină simfonie a ploilor latente
ce-aşteaptă-nmiresmarea întregului absurd

63 responses

  1. Pingback: NOI DOI ŞI FURTUNA «

  2. Tasha

    Sa dea D-zeu sa reiterati pana la adanci batrinete,sa fiti multumiti cand veti ajunge la apusul vietii ca n-ati trait in zadar pe acest pamant…
    Pentru voi azi o dedicatie muzicala…cu tot dragul si din suflet…
    O voce neuitat- Constantatin Draghici…cantand iubirea,de data asta pentru voi doi!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 12:54 pm

    • Mulţumim, mulţumim, mulţumim pentru toate gândurile îndreptate către noi şi iubirea noastră.
      Primim dedicaţia.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea.

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 1:04 pm

  3. Tasha


    …vad ca n-a aparut dedicatia mea asa ca revin cu inca un comment…scuze!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 12:56 pm

  4. „Norii lui Magellan împresoară susţinut
    bolta inimilor noastre confiscată de iubire
    o iubire tăgăduită de suveranii acestei lumi
    ne ţinem strâns de mână sub mantia timpului

    Ehe, suveranii acestei lumi ar trebui să se apuce de cu totul altceva şi să lase iubirea în pace… Îndrăgostiţii – din toată lumea – să meargă mână în mână sub delicata mantie a timpului şi să-şi şoptească iubirea în fiecare zi…

    reiterăm obsesiv descântecul de viaţă
    ce ne-a unit perpetuu şi ne-a însufleţit
    într-o scenetă neornată cu gesturi teatraliste
    este o piesă simplă a două inimi caste
    ce dezrădăcinează focar de sentimente

    Iubesc acest descântec de viaţă pe care mi-l murmuri la ureche în fiecare zi… Frumoasă metafora inimilor caste care se regăsesc în postura de actori ai unei piese simple… De viaţă…

    în plină avalanşă de trăsnete ilustre
    înlănţuind privirea cu patimi neştiute
    ne place să atingem zenit de fericire
    în plină simfonie a ploilor latente
    ce-aşteaptă-nmiresmarea întregului absurd”

    Mi-au lăcut trăsnetele ilustre, trebuie să recunosc asta, iar atingerea zenitului de fericire devine idealul suprem…

    Dragostea mea mare, TE IUBESC şi TE RESPECT, îmi doresc să ne iubim permanent cu aceeaşi intensitate şi să tratăm suveranii lumii cu indiferenţă…
    Te îmbrăţişez şi te sărut pe suflet!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 12:57 pm

    • Ne iubim şi asta reprezintă totul, o viaţă plină de frumos pe care o visez de când am început să conştientizez ce înseamnă a iubi.

      TE IUBESC, LISANDRU!

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 1:06 pm

  5. Tasha

    Nu ma satur sa va citesc! sunteti doi mici vrajitori!!! va iubesc !:)

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 1:12 pm

  6. Va doresc sa aveti parte de o zi de neuitat, dar nu numai azi…zi de zi dar impreuna cu Domnul!

    myspace layouts

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 1:16 pm

    • Aşa va fi. Aşa sunt toate zilele noastre chiar dacă „Norii lui Magellan” îşi dau importanţă mai mult decât se cuvine…

      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 1:24 pm

  7. Tasha

    Aaa!! inca ceva…aveti cadou o oferta de Ziua indragostilor,o vacanta de o saptamana pe cheltuiala mea la casa mea din Negresti Oas….la vara in concediu,evident!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 1:16 pm

    • Lisandru e mut…Iar eu fericită că te voi cunoaşte în real.
      Vom veni la tine cu în vacanţa de vară negreşit.
      O îmbrăţişare caldă pentru un OM pe care îl respectăm şi îl iubim cu tot sufletul.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 1:21 pm

    • Tasha, chiar că am rămas fără cuvinte… Te îmbrăţişez virtual şi de-abia aştept să ne cunoaştem…

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 2:06 pm

  8. Geanina si eu cred in iubira voastra adevarata,o duminica minunata 🙂
    p.s.aveti o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 3:10 pm

  9. Tasha

    Si eu astept sa va cunosc,si simt parca ca va stiu nu de acum ,de pe blog ci de undeva de mai demult…ma regasesc in iubirea voastra,eu am avut alaturi de sotul meu 27 de ani de iubire ,o iubire frumoasa ca a voastra,doar uite ca a lipsit ceva,n-am avut curajul vostru de a-i spune ca-l iubesc desi i-am aratat-o din plin si mi-a aratat-o din plin,cand ma intreba”ma iubesti?”…ii spuneam „îhîm”sau mai pe osheneste”uă!!!”nu stiu cine mi-a bagat mie frica asta de cele doua cuvinte in cap?cert este un lucru: am urlat si m-am zbatut pe sicriul lui si i-am spus de atatea ori ca-l iubesc ca sa -mi indrept greseala,pentru ca vedeti voi nu e bine sa lasam pe mai tarziu,maine s-ar putea sa nu mai fie niciodata pentru unii oameni,tocmai de aceea va admir,si spun cu sinceritate ca va iubesc pentru ca voi cunoasteti adevarata putere a celor doua cuvinte si nu va este frica s-o repetati si azi si maine si cat va fi nevoie….ramaneti asa,sunteti minunati!
    Pe blogul meu gasiti adresa de e-mail ,ma puteti contacta cand veti dori sa veniti la mine,eu am devenit cam plimbareata dupa cum vedeti pe blogurile mele,calatoresc mult in ultimul timp,astfel incat o sa va rog sa ma anuntati cu 2 saptamani inainte ca sa stiu cum imi organizez timpul…

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 4:03 pm

    • Tasha,
      acum suntem muţi amândoi în faţa cuvintelor tale.
      Sunt oameni care cred că atunci când spui”Te iubesc” vrei să suplineşti ceva ce-ţi lipseşte. Nu au decât să emită ipoteze peste ipoteze, noi ne iubim şi ne respectăm fără a face paradă de acest lucru.
      Cristi nici nu a avut răbdare să vină ziua de duminică pentru a-mi oferi trandafiri galbeni, asta face tot timpul şi un cadou pentru ziua pe care o sărbătoresc astăzi îndrăgostiţii. Acum ne pregătim să mergem la restaurant pentru ca seara aceasta să poarte haine de sărbătoare, aşa cum se întâmplă mereu.
      Ne iubim şi ne respectăm, ne repetăm acest lucru la nesfârşit fiindcă ne-au lipsit aceste momente mult prea mulţi ani.
      Sunt ale noastre, le dorim şi le trăim intens.
      M-a impresionat comentariul,un alt motiv pentru care spun că ai înţeles perfect această iubire.
      Te vom contacta cu mare drag.
      Cristi îţi sărută mâna şi eu trimit pupicii geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 5:46 pm

  10. îți doresc azi de ziua îndrăgostiților să trăiești pentru totdeauna iubirea frumoasă cu care te învelești!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 4:41 pm

    • Îţi mulţumim amândoi pentru aceste gânduri care s-au aşezat ca un balsam pe suflet.
      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Februarie 14, 2010 la 5:48 pm

  11. Tasha, gestul tau este foarte foarte frumos si mai alesplin de omenie..m-a impresionat foarte tare generozitatea ta si felul in care te bucuri de iubire si vibrezi in unisn cu ea, chiar daca este povestea de iubire a doua suflete cunoscute doar prin poezie..adica prin uflet pana la urma.
    Geanina si Cristian, sunteti asa frumosi si adevarati in iubirea voastra..admirandu-va ,ma faceti sa pretuiesc si mai mult iubirea..Ma faceti sa ma bucur ca exista oameni buni, ca exista raspunsuri la poezii in viata de zi cu zi.. Va multumesc ..lasandu-ne ,prin comunicarea voastra deschisa, sa sorbim cate un strop din iubirea voastra, ne purtati pe noi, cititorii vostri in lumea Iubirii nesfarsite..Cine nu are nevoie de asta? Inima mea e calda ori de cate ori va citesc
    Sa aveti o vacanta minunata!..atunci cand va fi:)

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 8:18 pm

    • Mulţumim din suflet pentru acest comentariu. Ar fi de prisos să mai adaug eu ceva.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 15, 2010 la 5:35 am

  12. Ce placut este sa vezi dragoste atat de rimata si dulce, aici in blogosfera! Sa fiti mereu aproape unul de altul, sa nu va pierdeti dragostea niciodata!

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 9:59 pm

  13. Desi e pe sfarsite ziua sunt sigura ca a fost o zi cu totul speciala pentru voi. Va imbratisez cu mare drag.
    Geanina, sa accepti darul Tashei, zona e de vis….iar la intoarcere nu rata Maramuresul, ai ce sa vezi.

    Apreciază

    Februarie 14, 2010 la 10:18 pm

    • Am acceptat darul cu mare drag. Vom urma sfatul.
      A fost o zi specială. După revenirea de la Carul cu Bere am avut o noapte la fel de specială. Nu a avut sens somnul…

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Februarie 15, 2010 la 5:32 am

  14. Ghenadie Dodita( Un Gheorghe prost din Basarabia)

    Multumim Domnului pentru bogatia iubirii , care ne misca pamintul din noi spre libertatea sufletului aici , pe Pamint , in asta viata.Daca o fi dragostea multor altor ca iubirea ce o aveti – cita lume ar fi fericita!!! Dar multumim Domnului pentru clipa vesniciei cu dragostea ce ne vibreaza eurile , caci fiind partasi cititori ai blogului D-stra retraim fiecare in felul lui acest sentiment curat si vorbitor de frumos . Multumesc mult D-na Geanina si D-l Cristian pentru curajul de a releva maretia sufletelor Dumneavoastra in aura acestei iubiri vorbitoare.Fiti fericiti si Domnul sa va fie prezent in toate zilele!

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 1:16 am

    • Noi vă mulţumim fiindcă ne citiţi scrierile şi sufletul.

      Zile pline de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 15, 2010 la 5:31 am

  15. Tasha

    @Anima,l-am facut cu mare drag,crede-ma si sunt fericita ca ei o sa ma onoreze cu prezenta lor la vara..
    @April,o sa-i duc eu cu masina si in Maramures la manastiri si la Cimitirul vesel…stai linistita….m-am gandit si la asta.

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 9:30 am

    • Tasha,
      Ne-ai lăsat fără cuvinte, noi suntem onoraţi de aşa invitaţie. Abia aştept să ne cunoaştem.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 5:06 pm

  16. servus…
    înmiresmarea absurdului… e minunat cît încă mai este posibil… totul
    numai bine!

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 10:05 am

  17. atunci când se rup zăgazurile gândurilor
    torente de idei se avântă nemiloase
    sunt smulse din rădăcini
    ipoteze planuri dorinţe ascunse
    concluziile se ciocnesc unele de altele cerşind îndurare

    Astea-s din capul meu, mi-a venit, aşa, inspiraţia…

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 11:22 am

    • Ha, ha… Mi-a plăcut acest răspuns… Am să mă umflu în pene!

      Apreciază

      Februarie 15, 2010 la 4:00 pm

    • Am ajuns mai greu pe blog zilele acestea. Citesc acum versurile şi un zâmbet mare pe chip mi se iveşte.
      Inspiraţia ta este „divină”…scuze…de vină…ha,ha,ha…
      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 5:03 pm

  18. O saptamana plina de soare ,dragoste si bucurie sa aveti. Salutari din Vrancea,Aici ninge iar….

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 12:57 pm

  19. Să fiţi iubiţi şi să vă iubiţi la fel de frumos întotdeauna!
    Iubirea voastră a fost aceea care mi-a inspirat această imagine a voastră…sunteţi doi frumoşi.

    Vi-am mai spus…, două lumini, pe un cer în care oamenii în graba lor uită drumul către dragoste!

    cu drag şi prietenie,
    Ramona-Sandrina

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 2:10 pm

    • Mulţumim din suflet pentru că apreciezi la justa valoare această iubire.
      Ne este tare dragă această imagine.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 5:00 pm

  20. Frumoase cadourile primite.. 😀 Va urez distractie placuta si un timp bun, doar pentru voi 😉

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 3:32 pm

    • Bine ai venit!
      Daruri de suflet.
      Mulţumim pentru urări. A fost o zi minunată ca toate celelalte trăite alături de Lisandru. Am petrecut într-o atmosferă de zile mari la Carul cu Bere.
      Zile pline de iubire să ai!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:53 pm

  21. De Ziua Indragostitilor chiar daca nu am putut fi alaturi de persoana iubita…macar spiritual am putut fi si asta e bine:).mai bine mai tarziu decat niciodata:).
    Sa fiti fericiti si voi asa cum vreau eu>:D<

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 4:32 pm

    • Mulţumim pentru urări. Bine spus „mai bine mai tarziu decat niciodata”
      Fericire deplină îţi urăm!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:50 pm

  22. Voi realizati ca relatia foastra a redefinit cuvantul iubitre si ca ati inspirat blogosfera feminina si mai ales masculina?

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 7:10 pm

    • O întrebare ce m-a pus serios pe gânduri.
      Mulţumim pentru înţelegerea mesajului nostru care este cât se poate de real, necosmetizat.
      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:49 pm

  23. Frumoasa felicitare:D

    Apreciază

    Februarie 15, 2010 la 8:46 pm

  24. „într-o scenetă neornată cu gesturi teatraliste
    este o piesă simplă a două inimi caste
    ce dezrădăcinează focar de sentimente
    în plină avalanşă de trăsnete ilustre
    înlănţuind privirea cu patimi neştiute
    ne place să atingem zenit de fericire
    în plină simfonie a ploilor latente
    ce-aşteaptă-nmiresmarea întregului absurd”

    Mi-au placut mult , mult aceste versuri, imi place cum va iubiti, cat de frumos va iubiti si cat de mult va lupati sa traiti FERICIREA … 🙂

    Va doresc ca fiecare clipa a vietilor voastre sa fie invaluita in stralucirea EI…

    Fiti binecuvantati cu iubire pura !

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:48 am

    • Am spus din prima clipă că voi lupta pentru această fericire cât va fi nevoie şi cu cine va fi nevoie pentru a o păstra veşnic proaspătă.
      Mulţumim pentru gândurile tale, draga noastră dragă!
      Să ai zile pline de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:46 pm

  25. Frumos darul de la Lady Allia. La multi ani! Chiar daca nu am ajuns sa va urez asta duminica. Pentru voi este ziua indragostitilor in fiecare zi :).

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 10:07 am

    • Un dar de excepţie, la fel şi darul de la Tasha. Le mulţumesc din suflet iar şi iar…
      Mulţumim pentru urări.
      Să ai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:43 pm

  26. Bună ziua, Geanina!
    Tocmai am venit de la Cristian Lisandru, unde am citit o frumoasă poezie…am și desprins un vers care-mi devine drag: ”sunt căutător de gânduri bune în teritorii cerebrale ostile”…Aici e o pagină încărcată de sinceră iubire și mă bucur. Fie ca iubirea voastră să dureze veșnic, doar cei care iubesc trăiesc cu adevărat!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 2:19 pm

    • Bine ai venit!
      Trăim cu maximă intensitate această iubire de multe luni. Suntem fericiţi cu adevărat, nu doar declarativ. Nimic nu ne poate despărţi, iar orele în care stăm departe unul de celălalt par veacuri.
      Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.Te aştept de fiecare dată cu mare, mare drag.
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 4:42 pm

  27. Erys

    Cu atata hrana sufleteasca si divina, cum sa nu traiasca iubirea voastra? E rosie-n obraji si emana sanatate si normalitate catre toti…Ma bucur pentru voi! Ti-as spune un secret…eu doar v-as citi, cuvintele si explicatiile sunt de prisos…citesc, zambesc catre voi, imi incarc bateriile si …apoi revin si la fel…(da-mi place sa mai si scriu cate ceva!)

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 5:49 pm

    • Mulţumim mult pentru gânduri.
      Revenirea ne aduce bucurie în suflet şi un zâmbet larg pe chip.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 8:10 pm

  28. Şi eu, şi eu sunt cu voi! Chiar dacă mai lipsesc de pe aici câte un pic : )
    Vă doresc iubire până la capăt…până dincolo…

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:38 pm

    • Ştim că eşti alături de noi cu gândurile şi cu sufletul.
      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 8:13 pm

  29. noapteaiguanei

    Sunt oameni care trăiesc o viață-ntreagă, fără a cunoaște ce înseamnă cu adevărat a iubi și a fi iubit. Sau, mai rău, amăgindu-se că iubesc, atunci când de fapt este doar rutina… sunt oameni ce nu știu a spune „te iubesc” şi alţii ce nu ştiu a primi iubirea ce li se oferă. Voi sunteţi cu adevărat fericiţi! Fie ca fericirea voastră să fie pentru totdeauna!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 8:42 pm

    • Asta ne dorim, veşnicie în iubire.
      Ne iubim şi ne declarăm această iubire de multe ori pe zi. Nu ne este ruşine să facem acest lucru.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 8:49 pm

  30. Am primit si eu mesaj de la Hannah Montana, dar l-am respins inainte de a afla al cui e, mi s-a parut total nepotrivit la un post de-al meu. (Intuitie feminina…) Fii tare, vor trece toate… important este ca la final sa triumfe iubirea, iar noi sa fim mai intelepti…

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 8:20 am

    • Bine ai venit!
      Mulţumim pentru susţinere. Cu siguranţă am mai învăţat ceva şi din această experienţă.

      O zi plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 18, 2010 la 5:24 pm

Lasă un răspuns

