Pasărea Phoenix

privire adâncă de Pasăre Phoenix
răsare din apele Oceanului Primordial
penişul său serafic purifică infatigabil
fluctuaţiile vieţii noastre obişnuite
ţipăt ilustru de pasăre sacră
făureşte răspântie de spirit şi speranţă
spre îmbrăţişarea unei captivităţi dorite
ce mă eliberează de trecut clipă de clipă
ocrotindu-mă de rutina emoţională
ce mi-a pustiit imanent existenţa
desfac braţele amplu către tine
îmbrăţişez mâini obosite de dor
instaurez pacea magnifică în sufletul
ce primeşte frisonul fervent al iubirii

55 responses

  1. ,,desfac braţele amplu către tine
    îmbrăţişez mâini obosite de dor
    instaurez pacea magnifică în sufletul
    ce primeşte frisonul fervent al iubirii”

    Geanina, versurile tale ne învaţă, sau ne reînvaţă, iubirea, dorul…
    O seară de vis pentru voi!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:41 pm

  2. Tasha

    PACEA MAGNIFICA…ce bine e cand pacea interioara fac casa buna cu iubirea..
    Sa aveti parte de o seara in armonie si iubire!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:41 pm

  3. Tasha

    Erata:face casa buna,am pierdut un e…scuze!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:42 pm

    • Îl editasem într-o primă fază, apoi a venit erata şi mi-am văzut de lungul nasului…ha,ha,ha…
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 8:15 pm

  4. „desfac bratele amplu catre tine
    imbratisez maini obosite de dor….si postarea acestei poze…ce inseamna IUBIREA!,o seara minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 7:43 pm

  5. Geanina , postezi uneori niste versuri atat de incarcate de emotie si dragoste , ca mi se face pielea de gaina cintindu-le:
    „desfac braţele amplu către tine
    îmbrăţişez mâini obosite de dor
    instaurez pacea magnifică în sufletul
    ce primeşte frisonul fervent al iubirii”…..trebuie sa recunosc deschis ca , cu aceste cuvinte , m-am inmuiat ca untul la soare si m-a luat un dor si un drag de mustaciosul asta din fata mea…de nu ai idee…Mi-e si jena,uneori,ca citind cuvinte frumoase imi amintesc cat il iubesc pe omul asta cu care impart viata mea de 8 ani incoace….
    Frumoase cuvinte…..si zau de nu m-am simtit si eu , de nenumarate ori,ca o pasare Phoenix!
    Te imbratisez cu drag si salutari tizei!:)

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 8:03 pm

    • Iar pe mine m-a topit comentariul tău.
      Iubire veşnică alături de omul din faţa ta.
      Transmit tizei tot, altfel o să am probleme.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 8:18 pm

  6. Citeam undeva ca, atunci cand a creat iubirea, Creatorul s-a inspirat din legenda pasarii phoenix.

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 9:27 pm

    • Iar noi am fost acolo când a împărţit iubirea şi suntem fericiţi că destinul ne-a îndrumat paşii către acest tărâm.
      Seară faină!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 9:31 pm

  7. „privire adâncă de Pasăre Phoenix
    răsare din apele Oceanului Primordial
    penişul său serafic purifică infatigabil
    fluctuaţiile vieţii noastre obişnuite
    ţipăt ilustru de pasăre sacră
    făureşte răspântie de spirit şi speranţă

    Se spune că iubirea renaşte precum Pasărea Phoenix şi uneori – chiar dacă sunt un optimist incurabil – aveam momente în care nu credeam că se poate iubi cu şi mai multă patimă la un moment dat. Dar te-am cunoscut pe tine, iubirea mea, iar DRAGOSTEA a plutit în aer din primele clipe. Pasărea sacră a iubirii ne poartă în fiecare zi pe aripile ei, iar această fericire dă sufletelor noastre aripi…

    spre îmbrăţişarea unei captivităţi dorite
    ce mă eliberează de trecut clipă de clipă
    ocrotindu-mă de rutina emoţională
    ce mi-a pustiit imanent existenţa

    E adevărat că doresc să te eliberez de tot trecutul tău, fiindcă e necesar să trăim prezentul. Trecutul – fie el şi sentimental – nu este altceva decât o piatră de moară atunci când este vorba despre o nouă iubire. Trecutul rămâne undeva în urmă, poate plânge cu lacrimi de crocodil… Oferim gratuit şerveţele parfumate…

    desfac braţele amplu către tine
    îmbrăţişez mâini obosite de dor
    instaurez pacea magnifică în sufletul
    ce primeşte frisonul fervent al iubirii”…

    Te primesc în braţele mele, te chem să vii, iar mâinile acelea obosite de dor capătă putere de fiecare dată pentru a te mângâia clipă de clipă…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 9:33 pm

    • Lisandru,
      trecutul lăsat de mine e tare neliniştit, mă hărţuieşte cum poate, atât i-a mai rămas. Nu ştiu dacă îi vor ajunge şerveţelele puse de tine la dispoziţie. Nu poate să doarmă şi să se liniştească decât dacă se autodistruge.
      Vă iubesc pe tine şi pe Maria mai presus de orice. Maria, la rândul ei, te adoră, oricât ar nega trecutul meu. Te adoră pentru că eşti o minune de om, cu un suflet pe care trecutul meu nu l-a avut, nu-l are şi nu-l va avea nicicâd. Trecutul meu va pieri pe limba lui…ha,ha,ha…

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 11:56 pm

  8. mihaela13o

    „penişul său serafic purifică infatigabil
    fluctuaţiile vieţii noastre obişnuite” – mi-au plăcut versurile aceste în mod deosibit… Iubirea voastră este o adevărată sursă de inspiraţie iar versurile sunt minunate. La fel şi liniştea şi optimismul care le găsesc de fiecare dată aici la tine… O seară frumoasă amândurora!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 9:53 pm

    • MI-am găsit liniştea după mulţi ani alături de un om care mă iubeşte enorm.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 16, 2010 la 11:59 pm

  9. Lady Allia

    Frumoasă redefinire a Phoenixului :)… şi minunate sentimente!

    Te îmbrăţişez cu drag, minunato!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 10:36 pm

    • Alături de Lisandru am renăscut. Ştie să respecte întotdeauna omul care se află lângă el, ştie să iubească necondiţionat, nu aşteaptă niciodată ceva în schimb.
      Gânduri din cele mai bune trimit către tine!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 12:01 am

  10. Ghenadie Dodita( Un Gheorghe prost din Basarabia)

    Cit de adevarat este ca sentimentul iubirii te inalta si iti da aripi de parca starea de zbor este deja atinsa.Si problemele vietii sint niste chestii usoare fiindca avem dragoste si munti si dealuri se pot preface in vai cu dragostea. Cine va spune ca nu-i adevarat , acela inca n-a intilnit iubirea.Si un lucru sa inteleaga cei care privesc la iubirea cuiva , este frumos sa te bucuri de dragoste adevarata.E minunat cind iubirea se revarsa in rime de poezie si rasuflari de creatie a sufletului.Si atunci, sa stiti ca se opreste timpul si pentru asta am fost primiti aici ! Bucurati-va prieteni!

    Apreciază

    Februarie 16, 2010 la 11:11 pm

    • Sunt destui care încă afirmă că dragostea adevărată nu există. Ne iubim şi asta este minunat.
      Mulţumesc pentru comentariu.
      O seară cât mai bună!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 12:03 am

  11. Dragostea mea, îmi pare rău că eşti atât de supărată, dar trăim într-o ţară în care ACUZAŢIILE trebuie demonstrate. Asta trebuie să facă fostul tău soţ. Dânsul a ridicat sabia. Şi vor trebui demonstrate în instanţă, fiindcă astfel de jigniri afectează imaginea ta şi munca ta.

    Te iubesc şi te voi iubi mereu!

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 12:33 am

    • Supărată???
      Râd cu lacrimi de prostie, răutate şi invidie.
      Iar cu tine alături nu am griji.
      A mai încercat una să-mi distrugă imaginea şi s-a ales cu dosar penal. Ce îşi imaginează acest individ şi cele 4 primadone care îi ţin isonul???
      E greu să acceptăm că oamenii mai şi muncesc nu doar fură, falsifică note pe la bacalaureat, fură telefoane, primesc 5000 de euro pentru eliberarea diplomelor de bacalaureat, falsifică dosare penale fiindcă li se suspendă permisul…

      E una prin blogosferă care moare de ciudă fiindcă ne spunem zilnic că ne iubim. Ea o fi aflat ce înseamnă să iubeşti cu adevărat???

      Dragule, te iubesc!

      Ce să scriu???
      Scriu ceea ce simt.

      Te iubesc de mor!!!!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 12:56 am

      • Iubirea noastră este atât de mare încât furtunile în paharul cu şampanie nu reuşesc nici să-mi strice freza… Răutatea îmi repugnă, nu pot să urăsc pe nimeni, n-am urât niciodată pe nimeni. Ţii minte cum fostul tău soţ îmi spunea că nici el nu poate să urască? Ulterior şi-a luat cuvintele înapoi şi a declarat că eu sunt cel mai mare duşman al său. De aici şi ameninţările pe care mi le-a şoptit la telefon în repetate rânduri şi pe care le-am prezentat la mine pe blog…

        Te iubesc mult de tot, vom trece şi peste asta, la pas, suflet lângă suflet şi mână în mână…

        Cei care doresc să lovească în sentimentele noastre nu au decât…

        Apreciază

        Februarie 17, 2010 la 1:30 am

        • Îmi amintesc despre foarte multe declaraţii ale fostului soţ. Eu le-am ignorat de fiecare dată, aşa cum am făcut cu mulţi, dar se pare că răbdarea mea strigă să iau atitudine.
          Te iubesc, te iubesc, te iubesc, Lisandru!

          Apreciază

          Februarie 17, 2010 la 1:51 am

  12. … oare cum sunt „imbratisarile unei captivitati dorite”???
    Probabil tare dulci, si pline de bucuria destramarii iluziei captivitatii… Pasarea Phoenix, rasarita din foc… transformata.
    Frumoasa poveste si mai ales adevarata, in cazul tau (al vostru)!
    Sa ne bucuram!

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 12:39 am

    • Să ne bucurăm Mikka!
      Cu tot sufletul fiindcă iubim. Am întâlnit marea iubire şi nu -mi va fi frică să recunosc asta nicicând.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 12:58 am

  13. Pingback: ATITUDINE «

  14. Geanina, fii tare! Nu esti singura, impreuna veti trece cu bine si peste aceste momente. Imi pare nespus de rau pentru pentru pierderea sarcinii. Te imbratisez, draga mea.

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 9:05 am

    • Atunci când s-a întâmplat pierderea sarcinii l-am rugat pe Cristi să îmi respecte tăcerea şi să vorbească despre acest fapt când voi fi pregătită.

      Şi eu trimit gânduri din cele mai bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 4:10 pm

  15. ……ţipăt ilustru de pasăre sacră
    făureşte răspântie de spirit şi speranţă
    spre îmbrăţişarea unei captivităţi dorite
    ce mă eliberează de trecut clipă de clipă…

    Te strecori cu multa abilitate printre ganduri si cuvintele nasc frumusetea.
    Sa fii iubita si fericita.EL sa-ti ocroteasca sufletul !

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 1:35 pm

    • Mulţumesc din suflet pentru trecere şi comentariu. Obosită, dar la datorie…

      Gânduri din cele mai bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 4:30 pm

  16. Geanina…nu trebuie sa pui la suflet ceea ce spune fostul tau sot.Tu stii cel mai bine ce este,ce a fost si ce va fi.Cristian e cel care merita sa-ti fie alaturi si impreuna veti trece peste aceste clipe:).Succes in continuare>:D<

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 1:45 pm

    • Cristian mă iubeşte cum nu a mai făcut-o nimeni până acum, excepţie făcând bineînţeles fiica mea, necondiţionat…
      Mulţumesc pentru susţinere.
      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 4:32 pm

  17. Draga Geanina – capul sus si priveste înainte. De câte ori am privit noua te imagine, am stiut ca numai iubirea face o femeie atât de frumoasa.

    O spun din proprie experienta. Îmi sunteti dragi amândoi. Fie ca iubirea voastra sa dainuie peste ani.

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 2:31 pm

    • Va dăinui. Ne iubim şi privim înainte. Apropo de noua mea imagine, susţine „trecutul” că aşa cum am arătat cât am stat lângă el nu mi se va mai întâmpla. Lângă Cristian arăt mai rău ca oricând…aşa susţine…offf…invidia omoară tot în sufletul omului.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 4:36 pm

  18. am scris și pe blogul lui cristian lisandru și am să rescriu: nu lăsați iubirea voastră să se murdărească!

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 5:35 pm

  19. Love is in the air…love is all around!Minunatilor!Va pup!

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 6:39 pm

  20. Fii tare Geanina! Nu uita ca in viata, mai devreme sau mai tarziu, fiecare plateste pentru greselile sale. Ura si improscatul cu noroi nu sunt decat primele semne ca va muri singur si uitat de lume.

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 7:49 pm

    • De asta îi este cel mai frică, de modul în care va muri, aşa cum ai spus singur şi uitat de lume. Ai pus punctul pe „I”.
      O seară faină!

      Apreciază

      Februarie 17, 2010 la 11:21 pm

  21. Pur si simplu superb 🙂

    Apreciază

    Februarie 17, 2010 la 7:56 pm

  22. fireflight

    Multa putere ca sa treci peste toate >:D<

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 12:02 am

  23. Tasha

    Fostul tau sot nu intelege un lucru : cu cat da mai tare in voi doi cu atat va uneste mai mult,imi pare rau pentru ce ti se intampla,dar apreciez mult faptul ca ai avut curajul sa spui stop! atunci cand totul s-a terminat,te santajeaza cu copilul,rusinos pentru un barbat sa faca asta!una peste alta ,el nu intelege ca fetita sufera,ea te iubeste si pe tine,ar trebui sa fie demn macar de dragul fetei daca altfel nu poate.

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 8:37 am

    • Ai pus punctul pe „i” în câteva cuvinte. Mulţumim din suflet pentru dedicaţia de pe blogul tău.

      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Februarie 18, 2010 la 5:21 pm

  24. Cristina

    Geanina, intamplator stiu cine a incercat sa-ti strice imaginea. O ratacita prin blogosfera, Cora parca se numeste, nu? Sper ca s-a dat curs acelui dosar penal si ca si-a primit pedeapsa meritata! Foarte bine ai procedat si asa te sfatuiesc sa procedezi si mai departe cu toti cei care iti vor raul. Apara-ti iubirea!

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 9:17 am

    • Voi lupta pentru această fericire, pentru Maria şi pentru tot ceea ce este bun , frumos şi înnobilează.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Februarie 18, 2010 la 5:14 pm

  25. Cristina

    Asa te vreau, Geanina, o luptatoare! Fii puternica si apara-ti iubirea! Lupta impotriva tuturor celor care vor sa te denigreze! Intamplator, stiu cine a vrut sa-ti strice imaginea, acea Cora parca, o ratacita prin blogosfera. Nu o baga in seama, caci oamenii seriosi nu au crezut nicio iota! Sper ca si-a primit pedeapsa pe care a meritat-o, amenda penala parca , nu? Desi mi se pare cam putin. Fruntea sus, ai multi prieteni care te sustin!

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 9:27 am

    • Bine ai venit!
      Da, în urmă cu un an făcea acelaşi lucru şi Cora, iar eu am acţionat în consecinţă. Când şi-a dat seama că poate fi trasă la răspundere penal a modificat iniţialele numelui meu. Îmi amintesc de cei care au comentat atunci, nu au avut curajul de a semna ceea ce au afirmat, a fost mai simplu şi mai comod să se semneze „Anonymus”. Ulterior a intrat la toţi cititorii mei şi i-a atras pe blogul ei, ca să ce???

      În urmă cu 10 zile a postat un material cu numele”Dacă aţi şti voi ce ştiu eu!” şi scria acolo despre doi din blogosferă care îşi declară iubirea şi făcea băşcălie pe seama sentimentelor. Doar nu ne crede proşti. Era vorba despre mine şi Cristian. Asta s-a întâmplat după ce Cristian a rugat-o să nu mai posteze comentarii la scrierile lui. A scos materialul de pe blog. De ce???
      Când scrii ceva îţi asumi responsabilitatea celor scrise. Vă las pe voi să o încadraţi la ce categorie de oameni doriţi.

      Nu ştiam de acel material până nu mi-a scris cineva căreia aceasta îi spusese verzi şi uscate despre mine. Se înşeală crezând că oamenii apreciază astfel de mizerii, culmea… scrise tot de o profesoară. Să se ia de mână cu profesorul amintit în material, să-i mângâie orgoliul, să-l consilieze , să face ce vrea, nu mă interesează.

      Mulţumesc pentru acest comentariu. A venit la momentul potrivit.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 18, 2010 la 5:11 pm

  26. Nu suport acest gen de persoane…de ce nu pot sa isi vada de treaba lor, de viata lor…le face placere sa „tavaleasca in noroi” sufletele ce odata le era dragi…Dar stai linistita, Domnul va face dreptate!

    Apreciază

    Februarie 18, 2010 la 10:19 am

    • Tăvălirea sufletelor este extrem de gravă. Cu oricine ai face acest lucru.Va face dreptate, cum bine spui.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Februarie 18, 2010 la 4:58 pm

  27. Buna Seara.Citeam acum cateva zile blogul lui Lillee si chiar am citi comentariul lasat de Hanah Montana si-am intrbeat „dar ce vrea domnul?”. Acum vad si imi pare rau.Multa bafta va urez si sa va dea Dumneze puterea sa treceti cu bine peste toate si sper ca fetita dvs sa-l poata ierta la maturitate.Pacat ac trebuie sa sufere un copil,pentru orgoliul unui om.

    Apreciază

    Februarie 20, 2010 la 7:41 pm

    • Bine ai venit!
      Îţi mulţumesc cu tot sufletul pentru aceste cuvinte. Este vorba despre orgolii cum bine spui.
      Mulţumesc pentru trecere!

      Apreciază

      Februarie 20, 2010 la 10:12 pm

Lasă un răspuns

