Meditaţie

UPDATE – ATITUDINEA PRIETENEI ANA-MARIA M-A LĂSAT FĂRĂ CUVINTE ŞI CU ZÂMBETUL PE BUZE.

îţi rog întreaga fiinţă să-mi mângâie sufletul
ce va înflori la atingerea buzelor tale

din care extrag seva cuvintelor pline de iubire
am încuiat trecutul în seiful uitării
pentru ca cineva să aibă timp de reflecţie
asupra spiritului devastat de egoism
care a dorit să secere speranţă şi dor
cu lama cuvintelor proaspăt ascuţită
de gânduri învăluite în cruzime excesivă
mi-ai făcut scut din iubire şi cetate din sentimente
pentru protecţia divină a inimii cândva rănită
de colţii indiferenţei ridicată la rang de regină
despre care au scris şi au pictat artiştii lumii
îmbrăţişarea ta îmbrăcată în mătase de suflet
îmi alină dorul anilor petrecuţi departe de tine
ne contopim în iubire sub raze de lună
şi tragem cortina uitării peste cineva

32 responses

  1. Te salut Geanina ,
    Imi cer scuze ca vin cu bocancii in blog la tine , astazi si ca voi fi putinel caustica , insa am impresia ca vedeta pop amricana Hannah Montana isi face de cap pe blogurile romanesti si ,culmea , stie si romaneste , frate!Ceea ce pe mine m-a uimit la maxim , in aceasta dimineata , gasind un comentariu de la ea la mine in blog….de nu stiam cum sa ma simt:onorata sau scarbita?!
    Asa ca a primit un post separat , chiar daca nu il merita , dar nu m-am putut abtine….si de azi inainte comentariile in blog la mine vor fi moderate , ca sa nu mai vina orice terchea-berchea de VIP de asta cu oua intre picioare si sa isi lase noroiul si mucii in pragul casei mele virtuale…
    Daca esi curioasa poftim la mine de citeste.
    Iti doresc o zi bestiala , un weekend la superlativ si va imbratisez si pe tine si pe Cristian.

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 9:16 am

    • Îmi plac bocancii tăi. Sunt făcuţi cu fineţe de cremă.
      Am citit . Am râs cum mi se întâmplă de fiecare dată după ce citesc postările cu nerv scrise de tine.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 9:23 pm

  2. Da, Ana-Maria, si eu am primit coment de la Hannah Montana, dar noroc ca am selectat moderarea comenturilor…nu vreau sa imi „murdareasca” nimeni locul meu…oaza mea de liniste…

    Imi pare rau de ce se intampla, pt ca si eu am trecut printr-o situatie asemanatoare si nu se cade sa se trambiteze vrute si nevrute in blogosfera…nu e maturitate asta.

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 9:39 am

    • Am mai întâlnit şi eu o astfel de „trâmbiţă” în blogosferă. Se chinuie de un am să intre în graţiile cititorilor mei, să le facă pe plac, dar nu merge…Amintea o cititoare despre această „trâmbiţă” într-un comentariu la postarea Pasărea Phoenix.
      Regret să ştiu că ai avut de-a face cu astfel de „trâmbiţe” care, aşa cum spunea Ana-Maria, în loc să se ocupe de vieţile lor, au grijă de ale celor din jur.
      Dezgust total…

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 9:18 pm

  3. Din pacate exista foarte multe persoane care gasesc de cuviinta sa isi refuleze necazurile,supararile , depresiile , ofurile pe alte persoane , precum si neimplinirile din vietile lor…Sunt aceleasi persoane ce nu au puterea de a-si lua raspunderea propriilor fapte , in viata si care aleg sa urle nefericirea lor dand vina pe altii…feriti-va de astfel de oameni , carora ticolasia le este tel si indemn in viata!Bleah
    Scuze Geanina….nu ma pot abtine…sunt deja montata , pentru ca am un coleg asemeni vedetei americane….si pentru ca nu ii pot spune in fata nimic , colegului , ca e tocmai la Tg. Jiu , ma refulez virtual…si cum VIP-ul american a facut greseala sa imi iasa in cale…el e oaia neagra azi…:))

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 11:09 am

    • Pleacă şi Codiţă cât de curând către Tg. Jiu. Acolo s-a născut.
      Cât despre ceea ce ai scris în acest comentariu, Doamne cât adevăr.
      „Din pacate exista foarte multe persoane care gasesc de cuviinta sa isi refuleze necazurile,supararile , depresiile , ofurile pe alte persoane , precum si neimplinirile din vietile lor…Sunt aceleasi persoane ce nu au puterea de a-si lua raspunderea propriilor fapte , in viata si care aleg sa urle nefericirea lor dand vina pe altii…feriti-va de astfel de oameni , carora ticolasia le este tel si indemn in viata!Bleah”
      Regret fiindcă astfel de persoane lasă semne pe blogul tău.
      Mulţumesc mult pentru atitudine.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 9:13 pm

  4. Dragă Geanina, eu te-am citit pe sărite, recunosc, dar Cristian îmi e un om tare drag, prin tot ce am citit la el, prin toate comentariile lui atât de pertinente şi de frumoase. Dar ce am văzut acum că s-a întâmplat în ultima vreme mă dezgustă şi mă indignează peste măsură! V-am invidiat cu drag pentru povestea voastră senzaţională de dragoste, acum m-am întristat pentru o secundă. Până am realizat că de fapt sunteţi atât de puternici voi doi-unul-în-altul încât trebuie să treceţi şi obstacole, şi mizerii pentru a vă ţine la final de mână, zâmbindu-vă unul altuia, de împlinirea ce vi se întâmplă şi pe care nimeni nu o poate clinti. Fără să vă cunosc faţă în faţă, îmi permit să vă spun că sunteţi doi oameni minunaţi şi binecuvântaţi cu o iubire şi o împlinire ce rar li se întâmplă muritorilor de rând 🙂 Fiţi tari, fiţi uniţi, păstraţi-vă mereu demnitatea în faţa mizeriilor. Ele se vor şterge, voi veţi rămâne şi mai frumoşi şi mai puternici.

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 11:34 am

    • Emoţiile m-au copleşit citind mesajul/mesajele postate aici, pe blobul meu.

      Îţi urez din tot sufletul, bine ai venit!
      Mulţumesc pentru frumuseţea gândurilor, pentru că ai şi aţi înţeles că ne iubim şi nu declarăm acest lucru doar pentru a ne afla în treabă.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 9:07 pm

  5. frumos finalul.
    fostul sot merge in continuare pe ideea dezvinovatirii publice http://www.hobbitu.ro/index.php/2010/02/18/misa-%E2%80%93-bivolaru-episodul-2-un-nou-ierusalim-in-bucuresti/#comment-505
    in cele din urma i-am raspuns

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 12:01 pm

  6. Mulţumesc pentru aceste versuri desprinse din suflet, iubirea mea, totul se va rezolva, în cele din urmă… Să tragem cortina uitării peste toate şi să ne vedem de viaţa noastră… TE SĂRUT, TE IUBESC, ÎŢI DORESC O ZI CÂT MAI BUNĂ!

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 12:10 pm

  7. Apropo, iubire, îmi place la nebunie titlul… Prietenii ştiu de ce…

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 12:47 pm

    • Prietenii ştiu foarte bine la ce te-ai gândit.
      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 8:57 pm

  8. „matasea care va imbraca sufletele” e din cea mai buna calitate, dupa umila mea parere…….asa ca tot inainte pe calea iubirii!
    succes si sunt cu sufletul alaturi de voi doi!

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 1:03 pm

  9. am vrut sa te îmbratisez, draga Geanina, ca sa-i demonstrez lui Hannah Montana, daca mai e nevoie, ca în continuare fac parte dintre adulatorii vostri.

    Va îmbratisez cu drag.

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 1:51 pm

  10. ….tragem cortina uitării peste cineva….
    E alegerea ideala.
    Va imbratisez cu toata dragostea si ma rog pentru voi. Salutari sincere de la inima la inima, din Vrancea!

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 3:15 pm

    • Mulţumim din tot sufletul pentru aceste rânduri şi gânduri.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 8:52 pm

  11. 13angi

    E greu sa treci peste astfel de momente,dar nu esti singura,esti cu Cristian,asa ca va trece cu timpul.
    E de neinteles cum de exista asemenea oameni,care vor sa faca numai cum gandesc ei ca e binesi nu le pasa cum si ce calca in picioare.
    Oricine ti-a citit macar cateva poezii nu poate sa creada nimic rau despre tine.
    O zi frumoasa!

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 4:57 pm

    • Mulţumesc frumos pentru acest comentariu şi pentru răbdarea de a mă citi.
      Gânduri bune trimit către tine!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 8:51 pm

  12. sunt de acord !!!

    offtopic:
    m-am mutat aici :
    http://gabitzu.eu/

    te astept cu drag si te imbratisez 🙂

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 5:58 pm

  13. Superb.
    „imbratisarea ta imbracata in matase de suflet
    imi alina dorul anilor petrecuti departe de tine”
    o prietenie adevarata,o prietena de nadejde,o seara minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 19, 2010 la 6:07 pm

    • Mulţumesc pentru comentariu. Pentru mine prietenia este un cuvânt cu substanţă.
      Preiau imediat decicaţia muzicală.
      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 19, 2010 la 8:36 pm

  14. gabriela

    draga mea in lumea asta sunt destui aomeni care le place sa faca mai mult rau decat bine,dar intr-o zi li se va intoarce si lor,dumnezeu este sus si vede dar nu uita,hai capul sus si fii puternica asa cum te stiu,un week-end placut te imbratisez cu drag

    Apreciază

    Februarie 20, 2010 la 10:45 am

    • Mulţumesc din suflet pentru gânduri. Aş fi ipocrită să spun că nu mă afectează tot ceea ce se întâmplă. Durerea mă sufocă, dar iubirea Mariei şi a lui Cristian îmi dă forţa de a merge mai departe. gândurile voastre, de asemenea.

      Zi magică!

      Apreciază

      Februarie 20, 2010 la 11:02 am

  15. gabriela

    geanina draga in urma cu un minunt am citit comentariile unor anonimi de pe blogul lui cora,ma doare nespus de mult ce comenteaza,nu pot sa ii intelg de ce se baga in viata intima a unor persoane daca nu le cunosc,sau doar le cunosc foarte mult,este durero ce poate sa faca prostia din oameni,fii puternica si gandestete ca ai un om minunat si o fetita deosebita landa tine.

    Apreciază

    Februarie 20, 2010 la 11:10 am

    • Acolo sunt la putere anonimii. Posesoarea blogului nu este interesată de profesorul Codiţă pe care în urmă cu nişte ani îl blama fiindcă şi-a părăsit copilul şi ea trăind aceeaşi dramă, pe ea o interesează să mă defăimeze. A făcut-o în urmă cu un an. După ce am făcut plăngere, a schimbat iniţialele numelul meu şi a spus că întâmplările nu au nicio legătură cu mine. Ce face. Trimite pe mess, mi-a confirmat acet aspect unul din detinatarii mesajului de la ea, postarea şi cum spune şi în articol îi cheamă pe anonimi să arunce cu pietre pentru a nu o mai face ea din motive lesne de înţeles. Poate să publice anonimii ce vor, nu vorbesc cu oameni fără chip, dar nu am înteles nici eu şi nici cristian de ce a ocolit răspunsul pe care trebuia să îl dea la comentariul lui. Domnişoara aşteaptă de multă vreme ceea ce se întâmplă astăzi, iar eu spun doar atât, cine vrea să stea lângă mine pentru ceea ce am demonstrat că sunt, să stea, cine nu e liber să nu îmi mai citească blogul niciodată. Repet, nu o doare drama omului Codiţă ci este interesată de călcarea cu bocancii peste tot ceea ce însemn eu. De unde toate acestea??? am scris întrun al comentariu. Povestea e lungă, iar oamenii care timp de 6 ani sunt preocupaţi de răzbunări şi vieţile altora îmi ridică mari semane de întrebare. Niciodată nu judec oamenii după cum mi-i prezintă unii şi alţii, mai ales anonimii, ci după faptele lor.

      Mulţumesc pentru trecere şi te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 20, 2010 la 11:24 am

  16. Off..sunt convinsă că treci prin clipe grele .
    Capul sus ca să faci faţă clipelor urâte şi grele.

    Apreciază

    Februarie 20, 2010 la 9:17 pm

Lasă un răspuns

