Rivalii

UPDATE UMANITAR – CONSTANTIN LAZĂR a suferit un grav accident. DAR POATE FI AJUTAT. CITIŢI ÎNTREAGA POVESTE  DE VIAŢĂ TRISTĂ PE BLOGUL BIJUTERIILE TEODOREI.

Plouă. Mi-ai spus cândva că iubeşti ploile ca pe-o pedeapsă. O pedeapsă ce poartă fiorul iubirii neciuntite. Atunci, timid m-am aşezat pe iarbă lânga tine şi am început să recit din Ana Blandiana, iubesc ploile…

Mi-ai spus că-mi vin bine stropii de ploaie în păr, care de-atâta prospeţime pocnesc şi se transformă-n flori. Mireasma lor încătuşează orice simţ, anticipează şi anihilează orice mişcare pe care vreau s-o fac.

Sunt prizoniera gândurilor tale, a vântului ce cu-ndârjire devine rivalul tău şi-mi mângâie întreaga fiinţă cu adierea sa catifelată ce se luptă cu stropii de ploaie care-mi izbesc faţa cu un sărut profund.

Devii prietenul ploii, al vântului pentru că ştii , ador sa-mi fie-n preajmă, iar pe tine te înnebunesc de dorinţă. Rivalitatea lor devine nulă în aceste momente, iar tu îmi spui necontenit că sunt o minunată născocire a naturii, de care nu te poţi desprinde şi pe care o doreşti în fiece secundă a ploii şi a vântului ce te-au îngenuncheat.

46 responses

  1. Îmi place această îngenunchere, iubire… E bine sub ploaie, alături de tine, iar vântul este departe de fi rival… E atât de cald acest text… Mi-e dor să-mi mai reciţi din Blandiana…

    Te sărut pe suflet…

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 12:12 am

  2. Pingback: ECOUL INTERIOR AL PALMELOR «

  3. Sublim ca întotdeauna! Te pup cu drag, să ai o săptămână ușoară!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:13 am

  4. Erys

    Frumoase ganduri…pline de iubire.
    Cu drag,

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 7:46 am

  5. Tasha

    Ploile iubirii sunt permanente la voi…stropii lor va energizeaza,va fac sa depasiti orice obstacol…eu va doresc zile cu ploi si soare,va mai amintiti de ele?eu imi amintesc in copilarie erau atat de dese,ieseam afara in ploaie,si-mi placea pentru ca picurii nu mi se pareau reci,dimpotriva,ii simteam calzi,ca un dus care improspata natura…

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 7:51 am

    • Îmi place când dai „din casă”. Îmi place să citesc pe blogul tău evocări care fac bine sufletului. Abia aştept să te cunosc şi în real.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:19 pm

  6. Ploaia spală toate păcatele, toate durerile.. deși pare că lasă în urmă o sfâșiere ciudată.. doar pare.
    O zi minunată să ai!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 7:59 am

  7. Pingback: Surprize « Ioan Usca

  8. SUPERBA PLOAIE!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:26 pm

  9. ploaia…ea curata, ea inspira si incurajeaza..e unul din cele mai placute momente sa stai si sa asculti ploaia, sa ii simti atingerea pe fata’ti imbatata de farmecul intregului tablou

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:35 pm

  10. e mister, e deliciu …e firesc…ploaia e o lege a naturii, o lege placuta la care toti ne-am supune cu draga inima

    Te pup si o zi frumoasa Geanina!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:38 pm

  11. Multumesc din suflet. Cu aceasta ocazie, mi-am dat seama de o „scapare”. Tot timpul intru la Cristian in blog si de la el la tine…..fara sa te am eu direct! (inginera, ce pot sa zic! ). Mi se intareste ideea ca mai sunt oameni extraordinari.
    Multumesc.

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:46 pm

    • Bine ai venit!
      Important este să fim „acolo” când trebuie şi nu după.
      Gânduri bune!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:11 pm

  12. April

    O ploaie mangaietoare de primavara.
    Toate cele bune, draga!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:55 pm

  13. Foarte sugestiv si placut ce ai scris mai sus:X….

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 1:56 pm

  14. ,,Mi-ai spus că-mi vin bine stropii de ploaie în păr, care de-atâta prospeţime pocnesc şi se transformă-n flori.”

    Când iubirea emană prin toţi porii, natura se preschimbă în decor romantic devenind sfioasă şi complice la toată tandreţea atingerilor inimilor…

    Îmi este drag să mă furişez în universul lor pe aripi de cuvinte pe care, tu, Geanina, le întinzi spre noi…

    Mă bucură puterea de a birui furtunile şi de a găsi frumuseţe în stropul de ploaie ce poartă în sine mirajul înflorii…
    Îţi doresc o după-amiază cu ploi de simţăminte pline de pace şi iubire!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 2:11 pm

    • Bine ai revenit în acest Univers!
      Mă bucur să ştiu că te simţi în „pielea ta” aici, mă bucură fiecare trecere a ta.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:07 pm

  15. „Devii prietenul ploii, vantului…”minunat,o zi magica 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 2:15 pm

  16. Scumpa mea frumoase gandurile…Si eu sunt oarecum prizoniera sinceritatii tale care pur si simplu m-a blocat undeva…in preajma adevarului! Salutari cu drag de la Vrancea!Si imbratisari mii…..

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 8:26 pm

    • Rămâi „blocată” cu toată fiinţa, îmi face tare bine.
      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:02 pm

  17. Dragă Geanina,
    cu mare greu m-am descurcat prin blogul tău.:)
    Dar dacă am ajuns aici, am citit, am ascultat o casetă, poate nu ar fi trebuit, dar am înţeles că tu doreşti asta, altfel nu s-ar fi deschis.
    Îmi pare rău pentru tine şi fiica ta, pentru ce trebuie să înduraţi…Tocmai îţi scrisesem pe blogul meu că şi eu am O MARIA.:)
    Îţi doresc multă tărie, că tot ” răul e spre bine” şi mai sper că totul să se rezolve cum doreşte fetiţa.

    Te pup şi te susţin din tot sufletul!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 9:43 pm

  18. Dragă Geanina,
    cu mare greu m-am descurcat prin blogul tău.:)
    Dar dacă am ajuns aici, am citit, am ascultat o casetă, poate nu ar fi trebuit, dar am înţeles că tu doreşti asta, altfel nu s-ar fi deschis.
    Îmi pare rău pentru tine şi fiica ta, pentru ce trebuie să înduraţi…Tocmai îţi scrisesem pe blogul meu că şi eu am O MARIA.:)
    Îţi doresc multă tărie, că tot ” răul e spre bine” şi mai sper că totul să se rezolve cum doreşte fetiţa.

    Te pup şi te susţin din tot sufletul!
    Îmi pare rău că nu pot intra la urmăritorii tăi…:(

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 9:45 pm

    • Bine ai venit!
      Mă bucur mult că ai trecut. Am fost şi am citit.
      Mulţumesc pentru susţinere.Te astept cu mare drag să revii.

      Îmbrăţişări calde!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:01 pm

  19. Geanina, mulțumesc pentru vizită! Azi am finisat tablourile, le-am pozat și …iată o nouă expoziție online, mai primăvăratică! Te invit cu drag!

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 10:26 pm

    • Am fost şi am văzut minunăţiile din expoziţie.
      Dansul înfloririi este divin.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Februarie 23, 2010 la 10:31 pm

  20. sublim!..

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 10:47 pm

  21. Poza face tot :)>-

    Apreciază

    Februarie 23, 2010 la 11:08 pm

  22. Frumos. Imi place foarte mult cum va vorbiti…replicile voastre 🙂
    O saptamana frumoasa in continuare!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:31 am

  23. Draga Geanina,

    Iti doresc din toata inima clipe senine si fericite alaturi de omul iubit!Iti mai doresc ca micuta Ana-Maria sa intre in cercul magic creat de voi pentru a fi invaluita cu multa iubire si dragoste!

    Imbratisari,

    Irina

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 10:54 am

  24. Ma gandesc cate flori frumoase erau pe langa tine de la atatea picaturi dulci de apa.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 2:31 am

Lasă un răspuns

