Pact cu noaptea

UPDATEDRAGII MEI, TASHA ŞI DAN PĂTRAŞCU, EU VĂ MULŢUMESC FIINDCĂ EXISTAŢI .

UN STROP DE LINIŞTE ŞI IUBIRE…

SĂ FIŢI IUBIŢI!

Iubitule, am aruncat veşmânt de amintire turmentat şi urmăresc splendoarea prezentului nostru cu trupul subjugat de privirea ta.

Este suficient să mă priveşti şi întunericul va radia lumină de dor fervent şi entuziasm suav.

Dulce captivitate vom avea ancorată în meditaţie, acoperită de haină metaforică şi îndestulată cu fericire deplină. Roşu arzător picur pe buzele-ţi uscate de dor pentru mahmureală totală.

Urma paşilor mei nedesluşiţi încă de nimeni altcineva decât de sufletul tău,  au puterea să oprească lacrimile şi să le transforme în vise de iubire.

Am făcut pact cu noaptea pentru un concediu prelungit, iar dimineaţa a hotărât să plece în Eden, pentru ca melodia atingerilor să fie unică în vâltoarea îmbrăţişărilor pline de pasiune.

Curcubeul  naşte cercuri ferecate ploi ce cad peste noi în torente feciorelnice.

89 responses

  1. TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC,TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Eşti iubirea vieţii mele, Geanina! Îţi mulţumesc fiindcă exişti!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 12:04 am

    • ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,ŞI EU,
      Eşti minunea din viaţa mea, Lisandru!Te ador!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 12:07 am

      • Îţi voi lăsa câteva versuri scrise de Adrian Păunescu – „A mea”… Doamne, aşa de mult îmi place cum sună… A mea! Egoist mai sunt!

        Adrian Paunescu – A Mea

        Cum treci acum si apa e-n ruine,
        si-ti este bine si îmi este bine,
        as vrea sa-ti spun, iubito, ca în tine
        e vie vrerea ambelor destine.

        Te voi iubi cu mila si mirare
        cu întrebare si cu disperare,
        cu gelozie si cu larma mare,
        c-un fel de fardelege care doare.

        Si jur pe tine si pe apa toata
        care ne tine barca înclinata
        ca vei ramane – dincolo de numar
        si dincolo de forme, masti si vorbe –
        a mea, de-a pururi, ca un brat în umar.

        TE IUBESC, DRAGOSTE!

        Apreciază

        Februarie 24, 2010 la 12:21 am

        • Cum curge vinul în pocale,
          şi-ţi este dor şi îmi este dor,
          atunci când visele o iau la vale,
          iubite, alungă nor cu nor.

          Te-ador şi azi, şi mâine,
          cu patimă te strâng de mână,
          cu dulce grai eu îţi pot spune,
          Te iubesc, nu este glumă!

          Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

          Apreciază

          Februarie 24, 2010 la 12:38 am

          • Pentru că iubirea este (şi) azi pe primul loc, las aici o altă poezie al lui Păunescu, pentru toţi musafirii tăi dragi…

            Adrian Paunescu – Să Ne Iubim

            Dumneavoastra, dragi civili din lume,
            Urmariti de moarte unanim
            Va propun o noua strategie
            Sa ne iubim.

            Dragostea e calea contra mortii
            Dragostea e un atac sublim
            Va propun o noua strategie
            Sa ne iubim.

            Sa ne iubim, sa ne iubim
            Sa terminam al mortii haos
            Sa ne iubim, sa ne iubim
            Îndragostiti pe loc repaos.

            Faceti tunul cîine de ograda
            Faceti tancuri suvenire-n timp
            Va propun un ordin nou de lupta
            Sa ne iubïm.

            Te iubesc, dragoste, mulţumesc pentru versurile pe care le-ai compus de la distanţă de doar câţiva metri… Frumoşi ochi mai ai!

            Apreciază

            Februarie 24, 2010 la 12:49 am

            • Lisandruuuuuuu, mă periiiiii????
              Vrei să-mi spui ceva şi…nu ştii cum???

              Mulţumim de daruri.
              Te ador, Cristi!

              Apreciază

              Februarie 24, 2010 la 12:55 am

              • Te perii, iubirea mea, te perii prin cuvinte, dar în înţelesul bun al cuvântului! Te iubesc… Mă bucur că suntem amândoi şi ne iubim tare de tot şi avem chef să stăm unul lângă celălalt şi să bloggerim, să ne iubim, să ne spunem cuvinte dulci…

                Iubire cât mai mare tuturor!

                Apreciază

                Februarie 24, 2010 la 12:59 am

                • Ne iubim virtual, Lisandrule…vine acum Vania şi ne declară trădători…ha,ha,ha…noi nu trădăm iubirea, nici în real , nici în virtual…

                  Apreciază

                  Februarie 24, 2010 la 1:03 am

                  • Niciodată, iubire, dar îl invităm pe Vania la o petrecere virtuală… Şi pe cine doreşte! Să vină şi Caius şi Onici! Neapărat Onici, nu se poate fără el!

                    Apreciază

                    Februarie 24, 2010 la 1:05 am

                    • Să vinăăăăăăăă, astăzi mi-a făcut cadou un şampon pentru păr normal al unei doamne anormale…ha,ha,ha…păi nimeni nu poate fi normal la ora asta , într-o astfel de zi…

                      Să trăiţi, domnule Caius!
                      Să iubiţi, domnule Onici!

                      Lisandruuuuuu, adunarea la iubireeeeee!!!!!

                      Apreciază

                      Februarie 24, 2010 la 1:09 am

  2. Pingback: NOAPTE DE DRAGOSTE «

  3. Adunarea la iubireeeee…. Ehe, ăsta da ordin, unde-i ordin cu plăcere! A venit Onici şi eu nu ştiam???????????? Trebuie să pregătim paharele…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:12 am

    • lasă-l pe Onici, nu te pierde în amănunte, iubire.

      O melodie de zile mari, melodia noastră preferată.
      Mulţumesc cu tot sufletul, minune de om!

      O dedic tuturor cititorilor mei dragi!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 1:15 am

      • Plăcerea este de partea mea, ca de fiecare dată, în orice condiţii!

        Apreciază

        Februarie 24, 2010 la 1:22 am

        • O melodie cu puternic iz de dragoste.

          Mulţumesc, dragostea mea. O ascult de fiecare dată cu plăcere.

          Te iubesc!

          Apreciază

          Februarie 24, 2010 la 1:24 am

          • Şi o altă dedicaţie cu totul şi cu totul specială, iubire, pentru tine şi pentru toţi cei care vor avea plăcerea să treacă pe aici!

            Apreciază

            Februarie 24, 2010 la 1:30 am

            • Dragule, îţi dăduşi foc la valiză…aduseşi „duşmanul” în casă..ha,ha,ha…
              Gelozie, gelozie
              îmi faci sufletul hîrtie….

              Te ador pentru ceea ce eşti, pentru ceea ce faci, pentru că mă ţii trează la ore mari în noapte…

              Apreciază

              Februarie 24, 2010 la 1:34 am

  4. Stati putin!….nici nu mai am loc de voi sa scriu!…..Abia v-am descoperit si ma uimiti!

    Va scrieti de parca lumea nici nu ar mai exista!Ca si cum ati fi doar voi doi pe-aici…peste tot….

    Hmmm…. o sa revin, ma intrigati!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:30 am

    • Te invităm să revii, cu mare plăcere… Pahare virtuale, şpriţuri virtuale, dar merge!!! De bine să ne fie tuturor şi iubirea să domnească! VOTĂM iubirea!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 1:35 am

      • Votăm iubirea, votăm clipa şi minunile din viaţa noastră.

        Pentru toţi musafirii dragi cupele pregătite, să curgă şampania cu „suflet”!

        Apreciază

        Februarie 24, 2010 la 1:39 am

    • Bine ai venit!
      Gata, i-am spus lui Lisandru să deseneze o pârtie a iubirii pe care să aibă acces toţi îndrăgostiţii insomniaci.

      Să fii iubită!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 1:35 am

      • O altă dedicaţie, mă rup în figuri muzicale acum, sper să nu se supere nimeni pe mine… Să fim sănătoşi, iubire, să fiţi sănătoşi, dragilor, când ne-o fi mai rău ca acum să ne fie!

        Apreciază

        Februarie 24, 2010 la 1:40 am

        • Rupe-te, dar ai grijă să mai rămână şi pentru 1 martie ceva.
          Ai grijă să nu devii iar pacient…ha,ha,ha…pe bune, nu aşa…în versuri…

          Apreciază

          Februarie 24, 2010 la 1:44 am

          • Mă păstrez, sunt preocupat permanent de această păstrare/conservare a puterilor… Dar tu ştii asta, of course, doar vezi în fiecare zi cum depun strădanii evidente…

            Apreciază

            Februarie 24, 2010 la 1:48 am

            • AAAAAAAAAAAAAAA, îmi aduseşi frumuseţea aceasta pentru care îţi mulţumesc. Ascult şi scriu, nu mă mai satur. Offff, nesătula de mine…
              Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

              Apreciază

              Februarie 24, 2010 la 1:51 am

              • Te iubesc, nesătula mea… Mult de tot. Aşa să rămâi, altfel intru-n toate trepidaţiile… Îţi mulţumesc fiindcă exişti!

                Apreciază

                Februarie 24, 2010 la 1:53 am

                • Hai la mama, domn Bahama
                  Cântă să răsune „tagma”
                  Fiindcă „castă” furăm ieri
                  Denumită de „boieri”…

                  O melodie a copilăriei mele…bună treabă făcuşi …

                  Apreciază

                  Februarie 24, 2010 la 1:57 am

                  • Iubire, eşti mortală, ca de fiecare dată… Norocul şi-l mai face şi omul, dacă stau să mă gândesc mai bine.

                    Apreciază

                    Februarie 24, 2010 la 2:01 am

                    • Mortală sau nu, vreau să-mi cânte şi cobzarul, să-mi aducă norocire coşarul şi să mă iubească intens …Lisandru…

                      Apreciază

                      Februarie 24, 2010 la 2:08 am

    • Bine ai venit!
      Ne scriem cu iubire şi patimă.

      Să ai o săptămână plină de iubire!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 7:21 pm

  5. Lisandru este la datorie şi acolo va sta de strajă. Gardă la drapel… Pardon, gardă la Geanina! Cu ochii larg deschişi, cu arma – adică pixul, adică tastatura – pregătită etc… Promit să nu adorm în post, ca să nu aud „Ce faci, Lisandru, dormi???” Ha, ha, amintiri…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:11 am

    • AAAAAAAAAAA, îţi amintişi de noaptea când dormeai iar eu fluieram la stele chemând vântul mondial să aducă adiere de bine…ha,ha,ha…

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 2:14 am

  6. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa, normal că mi-am amintit, mărturisesc că am fost plăcut surprins de reacţia ta blândă şi delicată, nu m-ai dat jos din pat… Sau aruncat, cum ar fi trebuit… Dintotdeauna am apreciat diplomaţia de care dai tu dovadă în anumite momente…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:16 am

    • Dăruiesc diplomaţie la diplomat
      Aromată cu o melodie Chris Isaak…

      Primiţi frumosul şi bunul în casele virtuale, bucuraţi-vă!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 2:19 am

  7. Vă dorim tuturor să aveţi o noapte plină de iubire şi o zi excelentă, din toate punctele de vedere… Eu şi Geanina vă îmbrăţişăm cu drag şi vă spunem noapte bună!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:24 am

  8. TE IUBESC, IUBIREA MEA MARE! TE IUBESC! Mi-e tare dragă viaţa alături de tine…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:25 am

  9. Tasha

    Petrecere fara mine…hmmm!!! n-ai sa vezi! hop si eu ,dar nu cu mana goala! vin si eu cu o melodie in dar…cred ca ti se potriveste tare bine Geanina…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 8:44 am

    • Ascult melodia şi mă gândesc un lucru, deşi nu mă cunoşti decât virtual am senzaţia că ne ştim de-o viaţă.

      Mulţumesc din suflet pentru dedicaţie.

      Te îmbrăţişez strâns!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 7:24 pm

  10. Cu zece ani în urma, cineva mi-a daruit Leonard Cohen – Dance me si I´m your man. Si astazi îmi rasuna în urechi.

    Fericito, bucura-te de fiecare clipa. Pentru mine nici nu putea fi o trezire mai romantica.

    Dance me to the end of love!!!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 9:08 am

    • Mă bucur din tot sufletul de această iubire. Nu o întâlnesc la tot pasul.

      Trimit îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 7:25 pm

  11. April

    O zi de neuitat va doresc. Imbratisari muuuulte!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 9:17 am

  12. Ioiiii , Geanina draga….voi transformati Dragobetele asta intr-o fiesta , cu muzica , dans si veselie cat cuprinde….hahahahaha…Sa aveti o zi plina de dragoste , mai altfel decat in mod obisnuit…..ca la voi e Dragobete zilnic …hehehehe…!!!
    Zi frumoasa tuturor!:D

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 11:12 am

    • Inconfundabila Ana-Maria din Timişoara. Mulţumim tare mult pentru urări.

      Să ai şi tu zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 7:27 pm

  13. Pingback: Despre bărbaţi « Ioan Usca

  14. wow…cat e scorul? se pare ca se da o intrecere intre tine si Cristian la comenturi:D

    Imi place f mult clipul postat.

    O zi frumoasa va doresc!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 11:57 am

  15. Da se vede treaba ca somn nu prea aveti…va pup iubaretilor 🙂

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 12:14 pm

  16. Pupici de la mine pentru voi!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:23 pm

  17. iubire cat cuprinde p-aici! De ce nu ma mir?!
    Sa fiti iubiti dragilor!!!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:30 pm

  18. Mai oameni buni, am nimerit , cumva, gresit?
    Nu vad decat inimioare .. voi tranformati lumea intr-o mare de rosu?

    Fericitilor!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 1:48 pm

    • Nuuuuuuuuuu. eşti la locul faptei unde a înflorit iubirea ce nu va cunoaşte ceea ce defineşte pălirea…

      Gânduri peste normă!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 4:51 pm

  19. Venisem sa-ti urez o zi plina de iubire!, dar m-ati coplesit cu frumusetea voastra!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:11 pm

  20. Geanina,pupicei si imbratisari multe….esti grozava! m-ai salvat! multumesc din suflet! eram dezolata ca nu puteam scrie nimic pe blog….pfai! ce noroc ca te am pe lista prietenilor!
    Drept multumire o melodie draga mie….

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 2:51 pm

    • Mulţumiri pentru dedicaţie.
      Nimica toată, fericirea ta îmi mângâie sufletul.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 4:49 pm

  21. DIRE STRAITS,multumesc ,sarutmana,o zi minunata 🙂
    p.s. De dragobete,ai un cadou muzical .

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 3:01 pm

  22. La multi ani, fericitilor! 🙂

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 3:34 pm

  23. Astazi e ziua dragostei voastre! Am citit cu mare interes tot ce ai scris si declar ca mi-a captivat gandurUrma paşilor mei nedesluşiţi încă de nimeni altcineva decât de sufletul tău, au puterea să oprească lacrimile şi să le transforme în vise de iubire.ile putin…
    Cristian ti-a dedicat din Paunescu :Si jur pe tine si pe apa toata
    care ne tine barca înclinata
    ca vei ramane – dincolo de numar
    si dincolo de forme, masti si vorbe –
    a mea, de-a pururi, ca un brat în umar.
    TE IUBESC, DRAGOSTE!…
    Minunate versuri PE CARE LE-AI PRIMIT CA REPLICA LA GANDURILE TALE
    Ce sa mai pot eu spune? Domnul sa va aiba in paza Lui divina! Va imbratisez!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 4:30 pm

  24. vai ce declartii de iubire, sa va iubiti fratilor si surorilor si sa nu uitati ca ura nu naste niciodata copiii

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 4:31 pm

  25. Cred ca, calculatorul iar imi joaca feste.Imi da multe erori…
    Scuze draga mea!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 4:32 pm

    • Blogspotul a creat şi astăzi ceva probleme. Te ajut cu mare plăcere dacă este nevoie…

      Gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 4:46 pm

  26. Geanina, am aceeasi problema ca Tasha, nu pot posta.Help, please 😛

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 5:48 pm

  27. Erys

    Nu stiu eu ce fel de pact e asta…de dimineata va gaseste mereu proaspeti!…Toata roua de pe cuvinte e din ce in ce mai proaspata!
    Sa fie la mijloc iubirea?…Sa fie iubirea!
    P.S. Nu-mi raspunde azi, ai alta treaba de Dragobete!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 6:07 pm

  28. Ma puteti ajuta si pe mine? Am atatea sa postez azi si taman azi nu merge. Spuneti-mi ce va trebuie. delphinash@gmail.com e adresa mea putem vorbi acolo.
    Ma simt atat de nepunticioasa acum

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 7:22 pm

  29. Geanina, nu folosesc messenger-ul, nu il mai am, poti sa-mi trimiti mesaj?shari2009@yahoo.com.Merci!!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 8:10 pm

  30. Geanina, multumesc, am vazut la Tasha, am rezolvat! Pupici si voua…

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 8:27 pm

  31. 13angi

    Pe cerul vietii voastre sa pluteasca doar nori pufosi si albi,iar curcubeul sa va stranga pe amandoi in brate!

    Apreciază

    Februarie 24, 2010 la 9:34 pm

    • Acelaşi curcubeu să te însoţească în fiecare clipă a vieţii… Mulţumim mult, te îmbrăţişăm şi noi!

      Apreciază

      Februarie 24, 2010 la 9:41 pm

  32. ,,Urma paşilor mei nedesluşiţi încă de nimeni altcineva decât de sufletul tău, au puterea să oprească lacrimile şi să le transforme în vise de iubire.”

    Ce imagine superbă!…Ce putere au sulfetele îngemănate de iubire de a transforma totul în vis…în vis împlinit…
    Încer să mă identific cu aceste frumoase descrieri şi să îmi permit acel frumos tremur de iubire şi de dor…

    Sincer, când vin aici mai iau o gură de oxigen cât să îmi ajungă pentru cel puţin încă o zi de iubire curată…

    Te îmbrăţişez, draga mea Geanina! Şi salută-l şi pe Cristian, în caz că nu ajung pe la blogul lui…

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 4:15 pm

    • Sufletul nostru îţi trimite semnale calde şi te asigură de prietenia noastră sinceră.
      Îi transmit gândurile tale lui Cristi, se va bucura cu siguranţă.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:40 pm

  33. Multumesc mult Geanina!>:D<

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 5:34 pm

  34. gabriela

    o poezie foarte frumoasa,la fel ca iubirea voastra care este de neclintit,sa fiti fericiti dragi mei.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 8:26 pm

    • Mulţumim din suflet pentru urări şi fiindcă vezi dragostea noastră aşa cum este în realitate, minunată.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:30 am

Lasă un răspuns

