Saltimbancul

Sunt un saltimbanc excentric, amuzant,

Surâsul vi-l aduc instantaneu pe faţă,

Mâhnirea –mi invadează chipul în mod stresant,

Iar privitorii nu cunosc ce e la mine-n viaţă.

Lumina din priviri stârneşte admiraţii,

Iar masca străluceşte tainuind tristul chip,

Sunt ostenit şi nu vreau să fac declaraţii,

Toţi mă tratează astăzi ca pe-un stereotip.

Mă hazardez în tumbe prea des pe scena vieţii,

Orice obstacol vine sar peste el cântând,

Gust clipele frumoase sub roua dimineţii,

Iar noaptea dorm visând la ele surâzând.

Sunt plin de prochimene de care voi nu ştiţi,

Chiar dacă râd pe scenă din zi şi până-n noapte,

Durerea mea din suflet nu vreau să o trăiţi,

Sunt doar un saltimbanc ce creionează fapte.

Sunt saltimbancul singur ce nu are poveste,

De mă iubiţi voi spune asta în gura mare,

Iubirea de-o găsiţi , vă rog să-mi daţi de veste,

O tot aştept de mii de ani cu multă nerăbdare.

Am plâns constant în spate, nicicând aici pe scenă,

Şi am ascuns tristeţi, dureri, ca voi să nu simţiţi,

viaţa mea întreagă este doar o dilemă,

Pe care nimeni, nici voi n-o intuiţi.

Vreau să primesc cu drag o dulce mângâiere,

Vreau să iubesc şi să ofer iubire,

Vreau ca aceasta doar să fie adiere,

În suflet să-mi aducă bucăţi de fericire.

78 responses

  1. Am citit versurile tale atat de frumoase si mi-am adus aminte de o imagine de-a mea. Ti-o dedic cu drag http://sinziana.deviantart.com/art/dreaming-about-circus-48854220
    Te pup cu drag!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 1:36 am

  2. Cum am spus si la Cristian, dar cu drag ma repet, sunteti totali! Pupaciuni si-o zi senina iti doresc!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 9:01 am

  3. imi place imaginea.

    si asta:

    Mă hazardez în tumbe prea des pe scena vieţii,
    Orice obstacol vine sar peste el cântând,

    sa creada lumea ca viata este circul. fiecaruia dintre noi.

    o zi frumoasa Geanina
    te cuprind

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 9:02 am

    • Să creadă lumea tot ce vrea, fiecare are viaţa sa şi face exact ceea ce simte cu ea.
      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Nu pot lăsa comentarii la tine, draga mea!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:36 pm

  4. Suntem cu toti prinsi in circul vietii,unii avem roluri mai mici,altii mai spectaculoase,cred El ne da fiecaruia dupa posibilitati,dupa puterea de a le duce la bun sfarasit pe toate…bucura-te ca tie ti-a dat un rol cu multa periculozitate dar pe care stii sa-l duci cu brio pana la capat!esti o luptatoare si eu te admir pentru asta!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 9:03 am

    • Mă bucur de acest rol şi încerc să ţin totul la verticală…
      Mulţumesc din suflet pentru videoclip, melodia este penetrantă, iar ceea ce se întâmplă în videoclip, fascinant.

      Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:34 pm

  5. servus
    frumos jocul clovnului si saltimbancului… si cred ca le-ati publicat in aceeasi clipa 😉
    o zi minunata!
    cele bune!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 9:43 am

    • Le-am publicat, de fapt au fost programate pentru orele 00:02 şi 00:06…ha,ha,ha…
      Mulţumesc pentru trecere.

      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:32 pm

  6. stiu Geanina . Cristian m-a ajutat foarte mult inainte , mi-a dat si multe sfaturi bune.. un om de nota 10 .

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 9:53 am

    • Prietene, nu trebuie să uităm că la începutul activităţii mele în blogosferă TU m-ai ajutat cu cele mai bune sfaturi. Plus amicul Malkovici.

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 11:45 am

    • Pun la 10 – 0 la infinit pentru minunea de om, Lisandru.
      Mulţumesc pentru trecere şi comentariu.
      Zile faine!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:31 pm

  7. Chiar m-am gandit in repetate randuri ca cele mai dureroase vieti sunt cele ale clovnilor care trebuie sa starneasca rasul chiar daca inima lor e rupta. Groaznic.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:05 am

  8. Am găsit Iubirea, da trebuia să iei şi trei borcane cu murături, că se dădeau la pachet…

    (Superbe versuri!)

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:34 am

    • Iau murături cât cuprinde fiindcă e înnebunit Lisandru după ele.
      Mulţumesc de comentariu.

      Zi magică!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:29 pm

  9. Si eu vreau sa ma fac saltimbanc, dar ceva mai tarziu, asa pe la vreo 80-90 de ani 🙂
    Multumesc, Geanina, pentru mentionarea linkuita 🙂

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:35 am

  10. Pingback: Melancolie (culinara) « Vânare de vânt

  11. Pingback: EU SUNT UN CLOVN «

  12. Frumoasă poezia, Geanina, îţi mulţumesc pentru această replică în versuri.

    Suntem cu toţii aruncaţi într-o arenă, poate nu neapărat în postura de clovni, dar de cele mai multe ori aşa se întâmplă. Prestăm, ne agităm, ieşim sau nu din scenariu, mai inventăm câte o replică, pe urmă mergem la culcare. Uneori suntem aplaudaţi, alteori nu, se mai aruncă şi cu ouă, din când în când. Viaţă. Circ. Dar, cu toate acestea, este minunată viaţa asta, mai ales atunci când iubeşti…

    Te sărut pe suflet, femeie dragă…

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:49 am

    • Ce să mai spun Lisandru, de când te iubesc pe tine, soarele este la mine…în suflet…

      TE IUBESC, MINUNE DE OM!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:26 pm

  13. mihaela13o

    Minunat ai reuşit să îmbini versurile cu gândurile unor oameni atât de diferiţi… O zi plină de iubire să ai şi mulţumesc pentru link! 🙂

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:59 am

  14. multumesc G. 😉

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:03 am

  15. maminineta

    Gianina, foarte frumooos.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:06 am

  16. Nu stiu de ce , insa pe mine m-a intristat poezia ta , Geanina!De cand ma stiu mai rasarita prin lume , arlechinii si clovnii mi-au provocat mila si tristete….nu stiu de ce…poate din cauza ca lumea rade de ei..habar nu am!
    In fine …eu vreau sa cred ca si tu gandesti ca speranta moare ultima si ca soarele ala incepe sa rasara si pe aleea ta….ca vine primvara!Te imbratisez cu mult drag!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:25 am

    • Vine primăvara. O aşteptăm cu toţii cu mare drag şi nerăbdare.
      Mulţumesc din suflet pentru urări.

      Pupici geaninoşi în teancuri!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:23 pm

  17. Săru’mâna de pingback 🙂

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:37 am

  18. Te pup Geanina, multumesc pt trecere. Nu sunt prea activa acum, sunt putin bolnava.
    Geanina, esti puternica, ai luptat pt tine si lupti in continuare, te admir. Am citit tot.
    te imbratisez, jamilla

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:51 am

    • Mulţumesc pentru răbdarea de a citi tot ceea ce scriu.
      Regret să aflu că eşti bolnavă.
      Sănătate maximă!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:22 pm

  19. Oare daca am avea curaj cu totii sa ne aruncam mastile si sa fim doar noi insine, cum ar arata lumea asta? Foarte frumoase replicile poetice dintre voi, regret doar ca nu v-am descoperit mai demult. Sunteti atat de frumosi incat ati declansat o epidemie de frumusete in jurul vostru…

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 12:03 pm

    • Bine ai venit!
      Ce să mai adaug. Rămâne să mă umflu în pene…ha,ha,ha…
      Mulţumesc de comentariu.
      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:21 pm

  20. Superba poezia! O zi frumoasa sa ai!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 12:38 pm

  21. Oho, ce frumos! Multumesc pentru link!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 2:01 pm

    • Bine ai revenit!

      Dacă tot povestim să o facem cu toţi prietenii alături.

      Gânduri bune!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:18 pm

  22. „Sunt un saltimbanc excentric,amuzant
    Iar masca straluceste tainunind ,tristul chip…. minunata poezie,sarutmana 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 2:02 pm

    • Ziua bună!
      Mulţumesc pentru comentariu şi dedicaţie. Vin acum să o preiau cu mare drag.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:17 pm

  23. foarte frumoasa poezia:)
    superba

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 2:05 pm

    • Bine ai venit!

      Mulţumesc pentru trecere şi răbdarea de a-mi citi scrierile.

      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:14 pm

  24. da…:) si e un da hotarat!:) bravo… fiecare cred ca a fost un saltimbanc la timpul sau… insa nu toti au ramas…. din pacate:) cum ar fi aratat lumea daca toti am fi inca saltimbanci?:) tare rau :)) bravo…

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 2:58 pm

    • Bine ai venit!
      Nu ştiu cum ar arăta lumea, promit să fac un exerciţiu de imaginaţie.

      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:13 pm

  25. Sunt si eu un saltimbanc care ar vrea sa râda din tot sufletul. Te îmbratisez cu drag.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 3:04 pm

  26. Scumpa mea , nu te vreau trista…Lasa-ti inima si gandurile sa descopere bucuria clipei traita in ea insasi . Se trezeste natura, asa ca” hai sa zambim vietii”!
    Te pup de o mie de ori frumoasa mea prietena!

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 3:05 pm

    • A fost o replică la poezia lui Cristi.
      Mulţumesc pentru îndemn.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, drag mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 25, 2010 la 4:12 pm

  27. saru’mana >:D<

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 3:14 pm

  28. Frumos

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 4:02 pm

  29. April

    Splendida poezia. O zi minunata draga mea.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 4:33 pm

  30. Eu vreau ca sa rostesti doar aceste versuri :

    „Vreau să primesc cu drag o dulce mângâiere,
    Vreau să iubesc şi să ofer iubire,
    Vreau ca aceasta doar să fie adiere,
    În suflet să-mi aducă bucăţi de fericire.”

    Amaraciunea si deznadejdia nu sunt binevenite pe acest blog:D

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 5:48 pm

  31. daca nu as fi cunoscut frumoasa poveste de dragoste dintre tine si Cristian as fi crezut ca versurile apartin unui suflet trist si deznadajduit…sunt versuri frumoase, patrunzatoare…dar triste…eu cred ca in lumina ultimelor evenimente nu poti fi fericita pe deplin dar toate, toate draga mea se vor aseza usor usor..te pup si te imbratisez cu drag

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 8:11 pm

    • Trimit şi eu îmbrăţişări şi pupici peste normă. Poezia de faţă este o replică la poezia lui Cristian.
      Mulţumesc pentru trecere şi comentariu.

      Zi faină!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:29 am

  32. Am simtit un vant caldicel de primavara rasfoind paginile blogului… 😉
    A surprins surasul, l-a luat cu el, pentru a darui mai apoi si altora… 🙂
    Multumesc!

    Si cand surprindem adevarata fata a saltimbancului, ramanem uimiti de frumosul omenescului din el:
    „Gust clipele frumoase sub roua dimineţii,

    Iar noaptea dorm visând la ele surâzând.”

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:00 pm

    • Am simţit ceva fiori citind comentariul. Mulţumesc din suflet pentru răbdarea de a citi versurile.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:31 am

  33. Geanina, multumesc pentru ping. Eu de azi dimineaţă nu am mai apucat să intru pe blog. Am foarte mult de lucru momentan. Oricum, voi intra să mă relaxez citind creatiile familiei Lisandru de fiecare dată când voi avea un strop de timp liber.

    O seară bună.

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 10:33 pm

    • Noi îţi mulţumim fiindcă ne citeşti rândurile care sunt scrise întotdeauna cu sufletul.
      Spor în toate şi o zi cât se poate de bună!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:32 am

  34. Splendida poezia!
    Partea asta îmi place în mod deosebit!

    Mă hazardez în tumbe prea des pe scena vieţii,

    Orice obstacol vine sar peste el cântând,

    Gust clipele frumoase sub roua dimineţii,

    Iar noaptea dorm visând la ele surâzând.

    Multumesc 🙂

    Apreciază

    Februarie 25, 2010 la 11:52 pm

    • Şi mie îmi plac în mod special aceste rânduri fiindcă elibberează tone de optimism după ce citeşti începutul.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:33 am

  35. :O nici nu imi puteam imagina ca Lisandru Cristian nu ar avea o femeie la fel de desteapta .

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:34 am

  36. Fain de tot le-ai mai potrivit, bre! 🙂
    Numai bine să aveţi! 🙂

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 9:43 am

  37. Cred ca intru si eu aici… Doar daca e vorba de gogonele murate! Altfel intervin negocieri crancene… 🙂

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 7:27 pm

  38. Raza De Soare

    saltimbancul…prizonierul amuzamentului celor din jur…

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:32 am

  39. Pingback: Eu sunt un clovn « Floryn Leahu Blog

  40. Pingback: Din jurnalul unui mic-pitic portocaliu | Reporter de teren

Lasă un răspuns

