Tu ai diamante si perle

UPDATEAICI PUTEŢI CITI DESPRE O POVESTE EMOŢIONANTĂ SCRISĂ DE UN SUFLET MARE.

Dacă e vineri,  e poezie pe pâine

Christian Johann Heinrich Heine (n. 13 decembrie 1797, Düsseldorf – d. 17 februarie 1856, Paris)

Tu ai diamante si perle
Si tot ce-ai putea sa doresti,
Ai cei mai frumosi ochi din lume –
Iubita mea, ce mai voiesti?
De drag inchinatu-ti-am tie
Si ochilor tai ingeresti
Cantarile mele divine –
Iubita mea, ce mai voiesti?
Cu ochii frumosi fara mila
Atata durere-mi starnesti,
Ca nu mai sunt om intre oameni –
Iubita mea, cea mai voiesti?

52 responses

  1. Pingback: DRAGOSTE «

  2. Minunata poezia,vi se potriveste ca o manusa!
    Cristian ti-ar aduce si luna de pe cer daca i-ai cere….:)

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 7:00 am

    • Bună dimineaţa, draga mea dragă!
      Ca o mănuşă…mmmmm…ce bine spuseşi…

      Cristian ar face orice ca eu să fiu fericită. M-a convins. Niciodată nu se gândeşte la el, mai întâi la mine şi apoi restul…

      Nu mi s-a mai întâmplat până acum, spun asta cu mâna pe inimă.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:35 am

  3. Versuri minunate in care, printre diamante si perle ,IUBIREA e cea mai pretioasa nestemata.

    Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate harurile Sale …

    Te imbratisez cu mult drag Geanina…

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 7:33 am

    • O nestemată pe care destinul mi-a scos-o în cale.
      Îmi era tare dor de tine, draga mea dragă.
      Sper că sarcina evoluează corespunzător.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 7:38 am

  4. Doar deschizandu-si ferestrele ochilor, un suflet frumos se poate face inteles.
    Nimic mai simplu…acestia spun TOTUL! 😀

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:41 am

  5. Hmmmm…perle…frumoase chestii!:)
    Sa ai un week end frumos , Geanina!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 9:32 am

  6. Frumoasa poezie, da’ eu parca tot pe Toparceanu il iubesc mai tare! O zi frumoasa sa ai Janin!

    „Prin dumbrava se strecoara
    Vant de vara,
    Si cocorii, sir pribeag,
    In adanc senin plutesc.

    Canta cucu in huceag:
    Cucule, cati ani traiesc?
    Imbracatu-s-au in floare
    De ninsoare,
    Pomii toti de prin livezi.
    Raul luneca pe prund
    Asa limpede ca-i vezi
    Pietricelele din fund.
    Jos, in umbra de rachite,
    Tainuite
    Viorele s-au ivit,
    Si-n par negru la femei
    Cat de albi au inflorit
    Parfumatii ghiocei!
    Vin’, iubito! O poveste
    Trista este
    Viata noastra cand s-a stins,
    Dar e rai cand o traim.
    Vino! Domnul dinadins
    Ne-a facut sa ne iubim:
    A pus vara in dumbrava
    Si-a zis: „Na-va
    Crangul plin de cantatori,
    Si copacii inverziti,
    Si poienile cu flori
    Vi le dau sa va iubiti!“

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 10:48 am

  7. Dulce alegere, iubirea mea… Ai fost inspirată! Te sărut pe suflet, de-abia aştept să te strâng în braţe… Tu ai cei mai frumoşi ochi! Ca două diamante cu gene…

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 12:38 pm

  8. Frumoase versuri:x apropo Geanina… „ce mai voiesti?”

    Un sfarsit de saptamana asa cum vreti voi:p

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 1:00 pm

  9. As putea sa ii spun „Tu ai diamante si perle” fostei mele prietene dar si cu mentionarea ca eu nu vreau asta ci vreau iubire….ceva simpu dar si sofisticat in acelasi timp

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 1:29 pm

    • Să fie iubire peste normă!
      Sper că ţi-a trecut răceala, ai mult de învăţat, te aşteaptă o perioadă grea.

      Gânduri bune!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:51 pm

  10. Geanina,minunata alegere,multumesc,sarutmana,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 1:49 pm

    • Eu mulţumesc pentru trecere.
      Preiau şi dedicaţia cu mare drag.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:50 pm

  11. Leo

    Superba alegere, Geanina ! Daca nu mentionai ca e scrisa de Heine, as fi putut sa jur ca… autorul e Cristian ! 🙂

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 2:14 pm

  12. Frumoasa poezie ai ales pentru ziua de vineri!!!

    Te îmbratisez cu drag si îti trimit fâlfáit de aripi de pescarusi!!!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 2:25 pm

    • Primesc fâlfâitul aripilor cu sufletul deschis.

      Gânduri bune şi pline de senin , draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:49 pm

  13. foarte frumoasa poezia! 😀
    Te imbratisez si iti trimit pupici la pachet!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 3:27 pm

    • Am primit pachetul şi pupicii au dat năvală.

      Mulţumesc şi te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:48 pm

  14. Eu n-am diamante şi perle, dar le accept şi pe astea, dacă trebuie…

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 3:29 pm

  15. Ce-ar fi viata fara poezie?

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 5:30 pm

  16. frumoase versuri, o seara buna geanina

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 5:31 pm

  17. Cu ochii frumosi fara mila
    Atata durere-mi starnesti,

    Scaldate in diamante si perle…
    .Privirile celor mai frumosi ochi din lume, dintotdeauna a inspirat minunate versuri de iubire…
    Frumoasa postare ai ales pentru astazi draga Geanina. Te pup draga mea.

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 5:38 pm

  18. foarte frumoasa poezia:)

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 6:02 pm

  19. tot Heine;
    „(vorbeste capul:)
    ah,doar un scaunel de-as fi
    pe care-si tine draga mea
    picioarele in fi-ce zi,
    eu zau ca nu m-as caina
    …………..
    (vorbeste inima:)
    ah,doar pernuta de as fi
    in care ace-nfige ea,
    m-as bucura,n-as suferi
    de cate ori m-ar intepa
    ……..
    (vorbeste cantecul:)
    si hartiuta doar de-as fi
    din care-si face-un bigudiu,
    eu la ureche i-as sopti
    ce-adie-n mine,tot ce-i viu”..
    si eu il ador pe Heine,care alaturi de Eminescu sunt poetii mei de suflet,iar atunci cand ma simt singura si parasita,citesc din poeziile acestora..poezia lor imi face atat de bine!..
    Soarele iubirii sa fie mereu pe drumul destinului tau..te imbratisez cu tot sufletul,cu mare drag,Ryana!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 6:45 pm

    • Bine ai venit!
      Mulţumesc din suflet pentru aceste versuri şi urări.
      Şi eu ador poezia.

      Trimit îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:45 pm

  20. minunat Heine… mi-e dor de orele de literatură universală din liceu…

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 7:06 pm

    • Se pare că ai avut un profesor de excepţie dacă îţi doreşti să revii în clasă…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:43 pm

  21. April

    Frumoasa declaratie de dragoste, oare cine a fost destinatara?
    Un weekend plin de soare. Te pupicesc.

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:09 pm

  22. ..modestia nu ma lasa sa spun ca am ochi frumosi si o lista mare de dorinte; dar daca tot ai intrebat 😉
    ..Minunata poezia..un sfarsit de saptamana extraordinar sa aveti!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:26 pm

  23. Diamantele şi perlele iubirii sunt atât de pure şi atât de puţini le văd! Fii fericită, căci ceea ce ai este inestimabil!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:37 pm

  24. ochii tuturor indragostitilor stralucesc ca diamantele, iar iubirea inimii este cea mai de pret bijuterie; voi doi stiti aceasta, din plin; pupicei primavaratici!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 8:58 pm

  25. Ce minunat că ne amintești de marile bijuterii poetice ale lumii…mulțumesc, Geanina! Seară poetică!

    Apreciază

    Februarie 26, 2010 la 10:52 pm

    • Mă bucur să ştiu că poezia este apreciată la justa valoare.
      Eu îţi mulţumesc pentru trecere şi comentariu.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Februarie 26, 2010 la 10:59 pm

  26. Draga Geanina,iti multumesc ca ai pomenit de povestea lui Constantin si Nic.
    Iti multumesc si pentru poezia de dragoste…
    Sa fiti fericiti si sa va iubiti la fel de mult.

    Apreciază

    Februarie 27, 2010 la 10:54 am

    • Eu îi mulţumesc destinului fiindcă mi-a dat şansa să întâlnesc oameni ca tine, care iubesc frumosul şi au sufletul mare, mare, mare…

      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Februarie 27, 2010 la 1:15 pm

  27. Raza De Soare

    minunat…cu adevarat ce sa mai voiasca cand stapaneste un suflet iubitor…

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:36 am

Lasă un răspuns

