MĂRȚIȘOR – ZODII

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul– zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie

Berbec. Nativii zodiei Berbec sunt persoane dinamice, indraznete, perseverente si cu spirit intreprinzator. Martisorul pentru zodia Berbec trebuie sa aiba prezenta culoarea rosu (culoarea norocoasa a zodiei), sa contina un diamant (talismanul norocos) sau sa fie un obiect scump si de calitate (o bijuterie).
Taur. Nativii zodiei Taur sunt persoane calme, cu spirit practic, ce isi doresc stabilitate si confort. Martisorul pentru zodia Taur poate fi confectionat din cupru (metalul caracteristic), sau poate contine talismanul zodiei Taur, safirul. Poate fi un banut, o casuta simbolica sau un obiect lucrat artistic ce are una din culorile norocoase: roz, vernil.
Gemeni. O zodie caracterizata de permanenta curiozitate si nevoia de comunicare, de noutate. Martisorul pentru zodia Gemeni trebuie sa aiba culoarea galbena, sau sa contina una din pietrele norocoase: agat sau smarald. Pentru ca este o zodie cu simtul umorului dezvoltat, poti sa ii daruiesti un martisor haios, inovator, unic, sau chiar facut de tine.
Rac. Nativii zodiei Rac au o inclinatie spre familie si tot ce implica aceasta: casa, camin, traditii. De aceea, martisorul pentru zodia Rac trebuie sa vina in concordanta cu sensibilitatea zodiei: o felicitare, flori, bijuterii din argint sau argintii. Nu trebuie sa lipseasca piatra norocoasa, smaraldul.
Leu. Nativii zodiei Leu sunt romantici, sentimentali, cu inclinatie spre lux. Martisorul pentru zodia Leu trebuie sa fie un obiect scump de lux, o bijuterie din aur (metalul caracteristic) sau una din pietrele norocoase: jad, onix, chihlimbar. Leul este incantat de un cadou stralucitor, impresionant, in culori calde (oranj).
Fecioara. Nativii acestei zodii sunt amabili, seriosi, muncitori, conservatori. Martisorul pentru zodia Fecioara trebuie sa fie unul traditional (tricotat, tesut, impletit, pictat): trifoi, potcoava, banut. O alta sugestie poate fi un talisman confectionat din piatra norocoasa (carneol) sau pietre maro, bej, verzi.
Balanta. Zodia Balantei este guvernata de echilibru, dreptate, adevar, optimism. Martisorul pentru zodia Balanta trebuie sa fie unul hazliu, cu o forma jucausa, sau o creatie artistica. Poate avea culoarea verde, poate fi confectionat din cupru sau din piatra norocoasa:  opal.
Scorpion. Nativii zodiei Scorpion sunt caracterizati de pasiune, energie, si spiritul ocult. Martisorul pentru zodia Scorpion poate fi un obiect unic sau rar, confectionat din fier/otel, de culoare rosu inchis sau ce contine piatra norocoasa: acvamarinul.
Sagetator.  Zodie caracterizata de sinceritate, moralitate, simtul umorului, aventura. Martisorul perfect pentru Sagetator poate fi un obiect cu incarcatura spirituala (statuete, miniaturi), obiect cu specific intercultural sau care reprezinta dinamism. O alegere potrivita sunt si obiectele din cositor (metalulcaracteristic) sau bijuterii cu topaz.
Capricorn. Zodie caracterizata de maturitate, perseverenta, tenacitate dar si conservatorism. Martisorul pentru zodia Capricorn trebuie sa fie unul traditional (potcoava, trifoi, cosar) sau un simplu snur impletit. Trebuie luate in calcul si bijuteriile ce contin rubin sau pietre negre.
Varsator. Zodie caracterizata de inventivitate, originalitate, nonconformism, simtul umorului. Martisorul pentru zodia Varsator trebuie sa degaje ingeniozitate, sa fie deosebit. Poti incerca si articole cu tenta astrologica, pe care sa fie gravate inscriptii zodiacale. Recomandam si obiecte de culoare albastra sau piatra norocoasa: granatul.
Pesti. Zodie caracterizata de intuitie, inspiratie, devotament, dar si un spirit superstitios. Martisorul pentru zodia Pesti poate fi o reprezentare miniaturala a corpurilor ceresti, articole religioase, talismane sau amulete norocoase. Culoarea norocoasa este albastrul deschis, iar talismanul norocos – ametistul.

Sursa horoscop – http://www.ldy.ro

 

 

156 responses

  1. Pingback: MĂRŢIŞOR «

  2. Dragostea mea, îţi doresc să ai mereu primăvară în suflet şi să-ţi fie gândurile bune cercei la urechi… Te sărut pe suflet. Şi te iubesc ca un ne bun. Imediat mi-am citit zodia – familist. Da.

    Rac. Nativii zodiei Rac au o inclinatie spre familie si tot ce implica aceasta: casa, camin, traditii. De aceea, martisorul pentru zodia Rac trebuie sa vina in concordanta cu sensibilitatea zodiei: o felicitare, flori, bijuterii din argint sau argintii. Nu trebuie sa lipseasca piatra norocoasa, smaraldul.

    Se potriveşte, dragostea mea, dar tu ştii asta… Mă pregătesc să mă apropii de tine pentru a te îmbrăţişa… Doamne, mi-e tare drag de tine!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:06 am

    • Primăvară să fie mereu în suflet şi verde în priviri. Gândurile pline de speranţă să ne însoţească permanent sun orice formă.

      Se potriveşte mărţişorul-zodie, se pare că te-ai regăsit…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:02 pm

  3. multumesc, frumusete alb-rosie…
    si simt si un pic de verde pe undeva 🙂
    o primavara senina, cu liniste si ganduri bune…

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:38 am

    • Vleau un maltisor!”
      A strigat de zor
      Sora mea mai mica
      Care-i cam peltica.
      „Sa fie-o pisica
      Cu ochi de malgica
      Cu bot neglicios
      Cu colpul pufos!”
      De lucru eu m-apuc de zor
      Sa fauresc un martisor.
      Am luat din curte ghiocei
      Si-am împletit apoi din ei
      Lipind cu-o raza de lumina
      Un trup pufos, ca de felina
      Drept ochi i-am pus doi licurici
      Picioare- patru tepi de-arici
      Dar coada din ce pot s-o fac?
      Din fruzele unui copac!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 12:34 pm

    • Mi-a plăcut tale mult.

      Te îmblăţişez peste nolmă, draga mea!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:03 pm

    • Chiar mai mult verde, nu este cu supărare…

      Linişte şi iubire!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:10 pm

  4. Erys

    Berbec…Sunt coplesita, e primul diamant primit!…
    Multumiri pentru surpriza placuta!…Stiu ca nu e mare lucru, insa iti trimit in schimb un gand bun si toata simpatia mea.
    O primavara frumoasa, plina de flori si iubire!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:46 am

    • Iar acest lucru mă bucură nespus.
      Primesc gândul bun cu braţele deschise.

      Iubire peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:04 pm

  5. asadar, eu aleg trifoiul si rubinul….
    multumesc, Geanina !

    🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:08 am

    • Se pare că şi pentru mine a ales destinul aceleaşi elemente…

      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:05 pm

  6. Multumesc pentru primul martisor primit anul acesta, Geanina. Primavara cu zambete si iubire sa aveti si tu si Cristian. Te pup primavaratec

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:36 am

    • Mă bucur să aflu că acesta este primul mărţuşor primit în 2010.
      Mulţumim pentru urări!
      Trimitem şi noi gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:06 pm

  7. Geanina, înnod un gând frumos pentru tine. Mulţumesc.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 5:25 am

  8. multumesc, un martisor din inima iti ofer si eu si o primavara superba iti/va doresc

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:33 am

  9. Deci teoretic sunt matur, tenace, perseverent si conservator 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 7:31 am

  10. Tasha

    Mi-am luat martisorul zodiei mele,multumesc!!!!!
    O primavara senina si tie!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 7:35 am

    • Fără să ne spui ce zodie te guvernează???

      Fie, păstrăm secretul.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:11 pm

  11. Mulţumesc, Geanina pentru mărţioşorul tău! >:D<

    De 1 Martie, un mărţişor poetic 🙂

    Aş dori să pot trimite către tine,
    Plin de cântec, de lumină şi de dor
    Adevărul frumuseţilor divine,
    Împletit în bucuriile senine
    Minunat, iubit şi veşnic mărţişor…

    Şi-aş dori ca mâna mea să ţi-l aşeze
    Nu pe inimă, ci-acolo-adânc în ea…
    Ca frumoasă şi curată s-o păstreze
    Ca un soare minunat să-ţi lumineze
    Şi să-ţi facă fericită viaţa ta…

    C-a adevărul e podoaba minunată
    Mai de preţ decât oricare talisman
    Care nu se învecheşte niciodată
    Şi-i din ce în ce mai binecuvântată
    Şi-i din ce în ce mai scumpă, an de an…

    Iar în ziua răsplătirii fericite
    Când vedea-vom veşnicia răsărind
    Când ca miile de stele strălucite
    Străluci-vor inimile preaiubite
    Cerurile minunate-mpodobind

    Printre ele şi-al tău suflet să răsară
    Minunat şi binecuvântat odor
    Strălucind ca prima zi de primăvară
    Pe frumosul sân al cerului comoară,
    Un curat, iubit şi veşnic mărţişor.

    de Traian Dorz

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:28 am

  12. Draga Geanina,multumesc pentru martisorul tau deosebit!E prima oara cand primesc un martisor horoscop. 🙂
    Sunt Varsator.
    Am si eu martisore pentru voi!Sper sa va placa!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:36 am

    • Mă bucur să ştiu că este primul mărţişăr de acest gen.
      Am adus mărţişorul oferit de tine. Sunt superbe toate mărţişoarele oferite.

      Mulţumesc.

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:15 pm

      • Draga Geanina,iti multumesc si eu!ma bucur ca-ti place martisorul asa de frumos colorat!Si atat de gingas…

        Apreciază

        Martie 1, 2010 la 11:40 pm

        • Nu am stat pe gânduri în a face alegerea. Mi-a plăcut acesta în mod special.
          Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

          Apreciază

          Martie 1, 2010 la 11:55 pm

  13. NAKUDO

    pentru ca astazi este ziua mea am trecut sa-ti spun ca cel mai frumos dar ce ni l-a daruit divinitatea..este prima floare inger-ghiocelul…impletire de alb de aripi si puritate,verde de iubire,compasiune si vindecare…un inger smerit a ales sa ne invete ca sub orice strat aparent de geata esxista zbor si iubire…prima zi de primavara…e lina si blanda …un clopot cu capul in jos ce ne invata ca parfumul real e mult mai profund decat ceea ce simtim olfactiv…spiritul verde al copacilor sa te protejeze si sa-ti infloreasca mereu inima…dans de spirit si carne,rosu si alb…toate sant lasate pentru evolutia noastra..ele sant interconectate si inseparabile…te imbratisez cu multa dragoste si multumesc pentru tot…am lipsit o vreme asa ca inca nu am reusit sa raspund la comentarii…zburati dragii mei lin in verdele tau minunat

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:44 am

    • La mulţi ani, din tot sufletul, să fii ocrotită şi împlinită atât în plan profesional cât şi personal. Să fii înconjurată de iubirea celor dragi şi căldura sufletului lor.

      Un dar muzical îţi ofer cu tot sufletul.

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:19 pm

  14. Buna dimineata,

    E primul martisor pe care l-am primit in primavara asta. Multumesc mult de tot.
    O primavara minunata sa incepa pentru tine. Pupaturi si imbratisari cat cuprinde. 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:45 am

  15. mihaela13o

    Mulţumesc mult pentru granat! 😉 O primăvară frumoasă la fel ca sufletul tău!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 9:20 am

  16. Pingback: Mărţişoare pentru voi.Cu drag « my heart to your heart

  17. Draga Geanina,primavara aceasta minunata sa va aduca in viata multa prospetime, iubire si bucurie in suflete, soare si armonie in casa. Multumesc pentru martisor, cu drag, Daiana

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 9:31 am

  18. Deea

    Surprinzător, sunt în zodia leului dar nu-mi place aurul 😀
    Să ai o primăvară frumoasă!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 9:31 am

  19. iti multumesc draga mea pentru martisor; eu sunt un berbec incapatanat care tare s’a bucurat de darul de la tine…te pup si sa ai o primavara minunata!!!!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:30 am

  20. oooo…super!! la mine chiar se potriveste 🙂
    multumim pentru urari, sa aveti o primavara placuta!
    pupici

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:30 am

  21. Pingback: De 1 Martie « Gabriela Savitsky

  22. Fie ca această primăvară să îţi aducă numai fericire, iubire şi linişte în suflet şi în viaţă!
    Să îţi fie dragul tău drag aproape şi să vă bucuraţi de fiecare floare ce va fi să înmugurească din nou şi din nou…

    Cu drag

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:49 am

  23. si la mine se potrivrste! Imi plac si mi-au placut intotdeauna martisoarele traditionale! 🙂
    Multumesc mult Geanina!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:50 am

  24. Martisorul acesta a fost o bucurie! Va multumesc din suflet! O primavara frumoasa! 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:09 am

    • Acest fapt îmi umple sufletul de bine.
      Te rog să îmi spui pe nume. Suntem prietene…

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:27 pm

  25. Sa va fie viata o primavara continua, sa va bucurati de tot ce-i mai frumos ai sa aveti suflete la fel de calde si cand va mai veni cate un norisor.
    O primavara senina !

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:18 am

  26. Mie mi-ai dat aur 🙂 Multumesc mult pentru martisor!
    Sa ai o primavara frumoasa, plina de fericire!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:24 am

  27. Multumim pentru darul frumos! O primavara de minune sa ai, cu multa dragoste si cu bucurii fra-numar-fara-numar… 🙂
    Si o multime ce ceauri aromate, cu drag, pentru tine! plus hamac cu „ventilatie” exotica, in ce forma iti doresti tu 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:30 am

    • Cu mare drag l-am oferit tuturor.
      Fără număr să fie, draga mea dragă!
      Primesc ceaiul şi hamacul cu ambele mâini.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:32 pm

  28. Inspirată ca întotdeauna! Mi-ai prins în piept mărţişorul ce reprezintă zodia taurului. Şi-ţi mulţumesc din inimă. Acum, în prima zi de primăvară, nu pot să-ţi doresc decât multă fericire şi linişte sufletească alături cele două mărţişoare pe care ţi le-a dat Dumnezeu! Pupici primăvăratici!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:33 am

  29. Super tare surpriza ta , Geanina. Sa ai o primavara frumoasa, draga mea !

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:37 am

  30. Iti multumesc Geanina, un gand bun pentru tine si pentru toate feminele care cutreiera blogulumea asta. Stii ca nu sunt atat de capabil incat sa umblu pe la fiecare si sa pun martisoare in prag… 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:02 pm

  31. LA MULTI ANI!
    O PRIMAVARA PLINA DE SOARE SI DE BUCURII.

    APROPOS…CA O CAPRICOARNA CE SUNT…..MA MULTUMESC SI CU UN SMARALD, NU NEAPARAT CU UN RUBIN SAU UN ONIX….HAHAHAH.
    PUP MULT.
    CRISTIANA

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:24 pm

    • Şi eu tot printre capre mă învârt…ha,ha,ha…să fie smarald…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:36 pm

  32. La diamant mă gândeam și eu. 😉 Dar … e criză.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:26 pm

  33. de azi, pentru o vreme, toate-s gînduri-marţişoare. 😉
    cele bune!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 12:36 pm

  34. Multumesc pentru frumosul martisor! Iti doresc o primavara plina de iubire, zambete si liniste sufleteasca!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 1:01 pm

    • Zâmbete peste zâmbete şi iubire.

      Mulţumesc pentru urări.

      Seară frumoasă alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:38 pm

  35. Nici nu-ţi poţi închipui cât de mult mă caracterizează mărţişorul de la tine! Îl voi păstra, pentru că el este caracterizarea mea fidelă! Mulţumesc mult şi… iubire, sănătate, belşug şi… tot ce îţi mai doreşti tu!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 1:03 pm

    • Viaţă lungă alături de cei dragi, îmi doresc asta foarte mult.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:39 pm

  36. La multi ani, draga vestitoare a primavarii si a vremurilor mai bune! Sa ne incanti si de acum incolo cu ale tale cuvinte mestesugite, si in dar de martisor iti doresc sa iti recapeti cel mai de pret dar al tau de la Dumnezeu. Stii tu care 🙂 O primvara frumoasa!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 1:36 pm

    • A ajuns la sufletul meu urarea.

      Să ai o primăvară în care să înflorească ghioceii pe toate aleile sufletului!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:41 pm

  37. Leo

    Mi-am luat martisorul – al meu e cel mai frumos ! Iar descrierea mi se potriveste intocmai, hehe ! 😛
    Geanina, multumesc din suflet !
    Va doresc – tie, si jumatatii tale – o primavara linistita si insorita ! 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 1:46 pm

  38. m-ai ghicit, geani draga 🙂 chiar astazi am mai primit martisoare funny si haioase 🙂

    iti doresc o primavara senina alaturi de cel drag sufletului tau!!!!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 1:57 pm

  39. Geanina,La Multi Ani!,de 1 Martie, o zi minunata,si surprizele muzicale de martisor sunt pe blog 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:15 pm

  40. Mulţumesc!

    Primăvara ne zâmbeşte, având braţele pline cu flori. De azi poposeşte pe la fiecare pentru a-i dărui puţin din emoţia unui nou început sau a reînnoirii, ne dezbracă sufletul de povara hainelor iernii şi ni-l îmbracă în dantele. Ne arată cum înmuguresc în noi visele, sentimentele, aspiraţiile, ne mângâie fruntea plină de griji…

    O primăvară frumoasă vă doresc, plină de iubire şi fericire!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:19 pm

    • Îţi mulţumim cu tot sufletul şi îţi dorim primăveri în care iubirea să-ţi aducă fericirea pe chip!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:47 pm

  41. Buna Geanina,m-am bucurat sa te descopar…
    Multumesc pentru martisorul trimis,mi-ai facut o mare bucurie…
    Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel… sa radieze ca un soare… sa ofere caldura si iubire.. si nu in ultimul rand sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!…

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:37 pm

    • Bine ai venit!

      În urmă cu un an ţi-am descoperit blogul şi inevitabil durerea.
      În urmă cu ceva timp te-am văzut în emisiunea Mihaelei Tatu şi mi-am amintit povestea sufletului tău.

      Multă putere şi bucurie alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:49 pm

  42. April

    Ce frumos dar la inceput de primavara. Multumim suflet generos.

    Iubire si tandrete, liniste sufleteasca si mangaiere, o lume de vis cu tot ce-ti doresti iti urez la inceput de primavara.
    Te pupicesc.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:40 pm

    • Un suflet care iubeşte frumosul şi tot ceea cer îl înconjoară.

      Mulţumesc pentru comentariu!

      Gânduri pline de iubire trimit către tine şi cei ce te iubesc!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:50 pm

  43. O primavara frumoasa si plina de soare si flori! 🙂
    ( ai un martisor la mine! )

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:41 pm

  44. La multi ani frumosi ca voi! 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 2:48 pm

  45. O primavara insorita in suflet cu bucurii si multa sanatate !!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:04 pm

  46. Multumesc din suflet de martisor. O primavara frumoasa sa ai, asa cum sunteti voi doi! Va sarut.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:15 pm

  47. Geanina,îti doresc o primavara minunata cu muuuuult soare si zile senine!
    Multumesc pentru safir! 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:28 pm

    • Să fie muuuuult soare şi zile cât mai senine…

      Cu mare plăcere ţi l-am oferit, draga mea!

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 5:55 pm

  48. o primavara frumoasa, plina de soare, iti doresc

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:40 pm

  49. praf de stele

    Draga Geanina,fie ca toate implinirile frumoase sa te insoteasca pretutindeni iar ca primavara iubirii sa-ti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale!Iti doresc o primavara minunata!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 3:47 pm

  50. Eu sunt in zodia Leului si imi palce foarte mult:D.

    Iti doresc o primavara cat mai frumoasa>:D<

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 4:04 pm

  51. Multumesc draga mea ! Primavara sa te plimbe in bratele ei verzi, pururi verzi.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 4:09 pm

  52. Te asteapta si la mine pe blog un martisor…

    O primavara insorita!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 4:32 pm

    • Pentru ochii cititoarelor mele dragi!

      Mulţumesc din suflet!

      Încă un mărţişor…

      Mulţumesc!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:00 pm

  53. eu sunt vărsător….se potriveşte caracterizarea… 🙂
    o primăvară faină .

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 5:01 pm

  54. acuarele

    Multumesc, mi-am luat martisorul!… 🙂

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 5:04 pm

  55. Multa iubire si primavara eterna insuflete va doresc!

    Irina

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 5:31 pm

  56. o primavara vesnica in suflet si destin..si un mesaj din partea florilor ce prin clipul ce ti-l ofer cu toata dragostea sa vorbeasca mai mult in locul meu..te imbratisez cu tot sufletul meu,draga mea..:*:*

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 5:57 pm

    • Un mesaj divin care mi-a umplut ochii de lacrimi…de bucurie.

      Un dar pentru care îţi mulţumesc cu tot sufletul.

      Trimit toate gândurile mele bune către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:06 pm

  57. Draga Geanina, o primavara minunata si tie!!!
    Multumesc din suflet pentru acest martisor-zodie…Mi se potriveste..(sunt sagetatoare:P)
    Esti o scumpa! Nu ma uiti niciodata, spre deosebire de mine, care ma las prea mult coplesita de ce mi se intampla si uit de cei buni, care ma inconjoara si nu cer nimic in schimb pentru grija lor…
    Iti multumesc, scumpa prietena!
    Toate cele bune!!!

    Miha

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:03 pm

    • Bucuria mea este mare să aflu că te-ai regăsit printre rândurile mărţişorului-zodie.

      Nu te pot uita chiar dacă a trecut un an de când ne-am întâlnit virtual.
      Nu-i bai că nu poţi şă laşi comentarii. Când ai timp citeşti, când nu rezolvi priorităţile.

      Gânduri pline de speranţă trimit către un suflet din ţara florii de cireş!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:09 pm

  58. Vaaaaaiiiii lumeeeee…..m-am trezit si eu la spartul targului sa iti las comentariu si taman a cata?A 113-a…vaaai lume si de steaua mea! Ptiu , Geanina , te iubeste lumea asta si ca sa il parafrazez pe dl.Margineanu…te iubestii lumile…. 😀
    Mi-au placut versurile tale , mi le-ai lasat si mie pe blog si multumesc mult…iar cu zodiacul…m-ai nimerit:pentru mine intotdeauna martisorul trebuie sa fie ceva unic si nemaintalnit , nemaigasit si cat mai deosebit….asa sunt scopionii! 😀
    Iti doresc o primavara de vis , inecata in iubire , dand pe la preaplin de impliniri si satisfactii…..cu multe bucurii si fericire!Te imbratisez cu mare drag!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:15 pm

  59. 113 – să fie cu noroc, draga mea dragă!

    Ai venit când petrecerea este în toi ceea ce nu poate fi decât minunat . Ne bucurăm să ştim că eşti alături de noi şi că porţi un număr divin la comentariu.

    Mulţumesc din suflet pentru urări şi îţi trimit gingaşe adieri de primăvară care să înflorească natura în sufletul tău!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:20 pm

  60. happy martisor, Geanina!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:20 pm

  61. l0v3s

    wow Ms mult de urari si tie asemenea o primavara insorita……plina de bucuriii :P:*

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:25 pm

    • Cu mare drag îţi ofer gândurile mele pline de verde şi speranţă.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:30 pm

  62. Am adunat in cosuletul primei zile de primavara, glas de pasarele, clinchet de de clopotei ai dalbilor soli -ghioceii-, raze de soare, senin din inaltul cerului, zumzet de gaze mici ce-si arata aripioarele.
    Din cosul prea plin de frumos, daruiesc tuturor acelora care iubesc:

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 6:29 pm

    • Primim cu braţele larg deschise toate darurile.

      Mulţumim şi trimitem aceleaşi gânduri frumoase către un suflet drag!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 6:32 pm

  63. carmen

    O primavara plina de iubire si fericire!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 7:35 pm

  64. La mine se potriveste;))

    La multi ani, o primavara superba, draga mea si plina de multa multa iubire, ca si pana acum:)

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 7:51 pm

  65. Sa ai o primavara frumoasa si calda ca tine. te pup

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:01 pm

  66. O primavara minunata,calda si senina!Te imbratisez !

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:24 pm

  67. O primăvară frumoasă!
    Mărţişorul meu: fericire!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 8:52 pm

  68. Un mărțișor virtual și de la mine!:) O primăvară superbă!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 9:11 pm

    • L-am primit cu mare drag şi l-am prins în păr pentru a renaşte totul.
      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 9:55 pm

  69. Pingback: 7 motive pentru care suntem numărul unu în ZeList « Cei trei prieteni care sunt (plus un administrator care este)

  70. Multumesc! Mi-am luat martisorul Varsator – semn de aer , semn de iarna , dar fosrte dornic de soare si lumina!
    O primavara frumaosa iti doresc!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:00 pm

    • Bine ai veni!
      Mă bucur că te-ai regăsit printre aceste rânduri.
      Primăvară divină şi la tine-n suflet!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 10:39 pm

  71. E bine de stiut, nativele Leu sunt gaura in buget 🙂

    O primavara vesela si cuminte, om bun.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:03 pm

  72. Ha,ha,ha…asta chiar mi-a plăcut…

    Veselă şi mai puţin…cuminte…

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:41 pm

  73. cell61

    O primăvară de vis să ai, Geanina! Să reușești în toate!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:49 pm

    • Mulţumesc pentru urări şi sper ca această primăvară să ne aducă tuturor bucurie în suflet.

      O seară plină de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 11:09 pm

  74. 13angi

    Multumesc pentru martisor!
    Pentru ca zodiei mele i s-a atribuit credinta…Da! CRED in zambet, iubire,frumos,renastere,lumina,…primavara.
    Azi chiar am fost inconjurata de tot ceea ce cred.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 10:54 pm

    • Nimic nu este mai frumos decât să fim înconjuraţi de cei ce ne iubesc şi pe care îi iubim.

      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Martie 1, 2010 la 11:11 pm

  75. Mulţumesc Geanina,
    o primăvară cu speranţă înmugurită-n suflet îţi doresc.

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:22 pm

  76. Mi-am ales talismanul! Multumesc, Geanina!!
    O primavara frumoasa!

    Apreciază

    Martie 1, 2010 la 11:27 pm

  77. Raza De Soare

    o primavara fericita draga Geanina…multumesc de martisor…Scorpion:D si da…culoarea mea prefearat e rosu:D

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 9:42 am

  78. Nu stiu cat de adevarata e partea cu echilibrul sau dreptatea, dar imi place foarte mult partea cu martisorul hazliu, cu o forma jucausa, sau o creatie artistica (in cazul Balantei). O Primavara cat mai frumoasa, plina numai de lucruri bune!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 7:26 pm

  79. Sunt leu :))) oau ce martisoare imi plac.
    O primavara minunata iti doresc, sa fii fericita si iubita!

    Apreciază

    Martie 2, 2010 la 11:55 pm

    • Mă bucur mult să ştiu că te-ai regăsit printre cele scrise.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 4, 2010 la 12:05 am

  80. eu sunt scorpion :))”pasiune.. energie” :X da…cam asa este

    Apreciază

    Martie 3, 2010 la 8:44 pm

  81. Interesanta ideea ta.

    Apreciază

    Martie 5, 2010 la 1:49 pm

Lasă un răspuns

