Veșmânt de primăvară

Veșmânt de primăvară vreau să îmbraci,
Lasându-mă să-ți prind în păr narcise,
Să ne iubim în lanul plin de maci,

Plini de dorințe scrise și nescrise.

Pune-ți mereu veșmânt de primăvară,
Și plimbă-te în lumea mea de vise,
Vreau să îți fiu iubitul ce-nfioară,
Trăiri și gânduri pure, de alții neatinse.

Să-ți pui veșmânt de roșu și de verde,
Îmbată-mă de liniște și calm,
Iubește-n mine totul ce astăzi nu se vede
Și pune vieții mele înmiresmat balsam.

Din ghiocel îți fac o crinolină,
Să ne-amintim de secolul trecut,
De dragostea cântată în surdină,
De mari artiști și doar în filmul mut.

Îți țes un brâu din fir de curcubeu,
Iar ploaia-n trup să nască doar mister,
Tu să dorești să te sărut doar eu
Și pentru cei din jur să-ţi pui armuri de fier.

Îți încrustez pe mâini brățări de lăcrimioară,
Parfumul ei te-nvăluie-n secrete,
Cu-n zâmbet te transform în primăvară,
Pictând pe pânza ei sufletul meu pereche.

46 responses

  1. „Să ne iubim în lanul plin de maci,
    Plini de dorințe scrise și nescrise”…

    Ei, iubire, o asemenea întâlnire amoroasă, vegheată de macii roşii, nu poate să fie decât extraordinar de frumoasă şi… incitantă… Vine vara, bine-mi pare…

    „Să-ți pui veșmânt de roșu și de verde,
    Îmbată-mă de liniște și calm,
    Iubește-n mine totul ce astăzi nu se vede
    Și pune vieții mele înmiresmat balsam”…

    M-aş îmbrăca în toate culorile curcubeului dacă ar fi nevoie, chiar cu riscul de a fi arătat de copii cu degetul. Pe stradă. Nici că mi-ar păsa… Sunt chiar acum îmbătat cu linişte – când am să fiu matol de… matoleală am să o spun, că nu mă feresc – fiindcă îmi eşti alături şi te privesc cum stai cu laptopul în braţe şi strângi din buze atunci când te concentrezi. Tare dulce mai eşti…

    „ți țes un brâu din fir de curcubeu,
    Iar ploaia-n trup să nască doar mister,
    Tu să dorești să te sărut doar eu
    Și pentru cei din jur pune-ți armuri de fier”…

    Firesc, doar sărutul tău îl aştept. Să nu zâmbeşti, să nu spui că te perii sau „Ce să zici şi tu, Lisandru…” Chiar sărutul tău şi numai al tău îl aştept…

    Sufletul tău pereche – pot să mă consider aşa? – te îmbrăţişează cu multă dragoste şi te sărută pe… şi pe… şi pe… şi pe… şi pe suflet!

    TE IUBESC, dragoste…

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 12:15 am

    • Să vină vara, să găsim lanul şi…le spunem tuturor…ha,ha,ha…
      Iar dăduşi din casă…
      Ascult iglesias, te ascult pe tine citind din textul lui Mircea Popescu, cel cu amantele, scriu şi trimit pupici geaninoşi peste normă.

      Daaaaaaaaaaaaaa…poţi să te consideri…eşti sigur că mai vrei???

      Te iubesc, dragule!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:32 am

  2. Vara vine, câmpul cu maci îl găsim sigur, nu-i problemă… Da, un text bun, ca foarte multe dintre textele lui Mircea Popescu. Sigur vreau să rămân sufletul pereche din moment ce am căpătat acest statut! Cum să nu vreau???? Te iubesc, iubire, deja mi-a stat mintea numai la câmpul ăla cu maci, să vezi ce vise roşii voi avea…

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 12:37 am

  3. De musai sa ma vad cu voi intr-o zi!!!!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 12:40 am

    • Şi noi vrem, ne dorim.

      Iar acest lucru nu este imposibil.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:50 am

  4. De-abia aştept, iubirea mea… Sunt convins că poţi fi o pictoriţă extraordinară… Aştept pictura, minune de femeie!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 12:54 am

    • Voi picta în fiecare zi cu roşu pe sufletul tău,
      Aşa vei şti că te iubesc deplin,
      Voi picta secundele în verde,
      Astfel speranţa va fi mereu cu noi,
      În alb pictez destinul ce se scrie
      Sub ochii noştri mari şi curioşi,
      De tot ce ni se-ntâmplă şi trăim,
      Cu patimă şi gânduri pline de bucurie.

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:29 pm

      • Verdele secundelor îmi colorează sufletul
        Timpul înfloreşte primăvăratec
        Adie speranţa printre crengi unde mugurii
        Pocnesc a fericire
        Şi mă las pe spate în iarba mătăsoasă
        A gândurilor bune
        Care vin dinspre tine…

        Apreciază

        Martie 6, 2010 la 3:14 pm

  5. „Pune-ți mereu veșmânt de primăvară,
    Și plimbă-te în lumea mea de vise,
    Vreau să îți fiu iubitul ce-nfioară,
    Trăiri și gânduri pure, de alții neatinse.”
    Ce frumos spus…Asa o poezie de primavara-dragoste, sa tot citesti…

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 12:59 am

    • Mulţumesc mult pentru vizită şi comentariu.
      Mi-a plăcut mult poemul tău.

      Să ai o noapte plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 1:07 am

  6. „Tu să dorești să te sărut doar eu
    Și pentru cei din jur să-ţi pui armuri de fier.” <– asta suna a dependentza sau loialitate? fiecare intelege cum vrea,si cum poate dar mie mi-a placut mult ideea.

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 3:22 am

    • Mulţumesc pentru vizită, draga mea. Dacă este o idee bună să fii loial sau dependent, fiecare decide cum crede de cuviinţă.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:22 pm

  7. Davella

    Multumesc draga mea pentru martisorul cel frumos si plin de poezie! Iti doresc o primavara frumoasa, plina de flori, dragoste intensa si pace sufleteasca. La multi ani pentru 8 martie si sa dea bunul D-zeu sa fii cea mai fericita mamica! Te imbratisez si te pupicesc cu drag!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 4:40 am

    • Mulţumesc pentru urări şi vizită.
      Maria mă iubeşte şi asta mă face nespus de fericită.
      Eu o iubesc şi sunt cea mai norocoasă mamă din lume.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:21 pm

  8. Din ghiocel îți fac o crinolină,
    Să ne-amintim de secolul trecut,
    De dragostea cântată în surdină,
    De mari artiști și doar în filmul mut.

    Îți țes un brâu din fir de curcubeu,
    Iar ploaia-n trup să nască doar mister,
    Tu să dorești să te sărut doar eu
    Și pentru cei din jur să-ţi pui armuri de fier.

    M-au prins versurile tale …..ca-ntr-o poveste de demult si totusi noua.
    Si fotografia completeaza excelent, frumusetea versurilor.Imbratisari cu iubire din IUBIREA LUI, trimit spre tine draga prietena!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 5:32 am

    • Fiecare vizită pe care o faci pe blogul meu este precum un anotimp al prieteniei, iar pentru asta îţi mulţumesc.

      Te îmbrăţişez cu mare,mare drag!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:19 pm

  9. Frumos de tot!O primavara de vis, mai ales ca cum a revenit iarna!


    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 7:19 am

    • Cu aceste imagini aducem primăvara de urgenţă printre noi.
      Mulţumesc din suflet pentru această culoare a comentariului.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:18 pm

  10. „Îți încrustez pe mâini brățări de lăcrimioară,
    Parfumul ei te-nvăluie-n secrete,
    Cu-n zâmbet te transform în primăvară…”
    asa da primavara!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 9:46 am

    • Miroase a primăvara şi parfumul lăcrămioarelor ne învăluie simţurile.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:14 pm

  11. Aşa să vă fie viaţa…un lac de maci fără moarte…în care să alergaţi mereu veseli şi fericiţi, iar iubirea soare cald şi mereu proaspăt!

    O primăvară de vis…femeie minunată! Te îmbrăţişez cu tot dragul!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 10:10 am

    • Mă bucură mult trecerea ta. Îţi ofer maci roşii, pentru moment doar virtual.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:09 pm

  12. Imi place aceasta incursiune in lumea florilor, intr-o lume in care fiecare floare are o semnificatie aparte si este un simbol al iubirii.

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 10:34 am

    • M-am gândit să ofer diecărui vers o floare şi fiecărei flori locul cuvenit.

      Zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 6, 2010 la 12:07 pm

  13. Superb 🙂 O primavara minunata 🙂

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 11:59 am

  14. Pingback: Ping-uri fără inspiraţie « Noaptea Iguanei

  15. „Sa ne-aminyim de secolul trecut,
    De dragostea cantata in surdina,” minunat,o sambata magica si plina de iubire 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 1:40 pm

  16. O dedicaţie specială pentru toţi musafirii mei dragi, dedicaţie preluată de la Octav Pelin.
    Mulţumim.

    Zile faine!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 1:50 pm

  17. Un tablou feeric ce mi-a luminat ziua asta mohorâtă… minunat!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 3:40 pm

  18. Deci poezie frumoasa, muzica care-mi place. Nu aveti voi mila de sufletele noastre chinuite?

    Un abrazo!!!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 3:48 pm

  19. Aici e un loc unde vin si stiu ca voi gasi sigur vorbe dulci si zambete. Rontai un mar si vin sa-mi confirm ca existati. De la o vreme nici nu mai conteaza forma sau topica, stiu ca e un cantec de indragostiti. Sa ziceti mersi ca nu va invidiem 🙂
    Weekend geaninos 😛

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 5:14 pm

    • Zâmbim amândoi şi te îmbrăţişăm cu mare drag.

      Zile pline de iubire şi mere din belşug!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 12:10 am

  20. mihaela13o

    Superbe imagini! Primăvara se lasă aşteptată, iarna e încă stăpână… 😀

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 6:02 pm

    • Noi doar ce am ajuns acasă de la o aniversare şi confirm că este frig, frig,frig…

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 12:11 am

  21. Geanina, versurile tale sunt creatoare de imagini! Câmpurile de maci au fost un subiect predilect în artă, se pare că și în superba ta poezie. Frumoasă poezie (cu linkurile integrate). O seară de adevărată primăvară!

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 6:11 pm

    • Mulţumesc pentru comentariu şi vizită.
      Îţi ofer din suflet un imens buchet cu maci.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 12:12 am

  22. Iubire si rasfat draga mea! asta iti doresc!pupicei din Negresti….>:D<

    Apreciază

    Martie 6, 2010 la 9:39 pm

  23. Si va veni primavara pentru ca prea mult este asteptata! 🙂

    Soarele a inceput curatenia de primavara maturand de pe cer norii ce aduc fulgi de nea si nu petale de migdal. 😉

    O duminica plina de bucurii va doresc tie si lui Cristian!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 12:10 am

    • Mulţumim petru urări şi comentariu. Să vină primăvaraaaa…cât mai curând…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 12:17 am

  24. Iar eu îţi mulţumesc pentru toate gândurile frumoase pe care le aşterni de fiecare dată aici, pe blog.

    Îmbrăţişări peste normă!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 12:13 am

  25. Pingback: Un strop de eternitate « Mihaela Man

Lasă un răspuns

