Naufragiaţi în iubire

Azi am turnat în sticlă tot verdele speranţei,
Am pus-o apoi la soare, în zilele de vis ale vacanţei,
Nu vreau decât să prindă noi aripi fericirii
Când tu pătruns de arşiţa iubirii
Vei naufragia confuz pe mişcătoarele nisipuri
Din sufletul ce a plătit deja multe tributuri.
Ai luat un fir sensibil de nisip
Pentru a măsura cu orice chip
Pulsul alert al inimii de gheaţă
Ce-a transformat castelu-n fortăreţă,
Pe care-ai activat-o cu-n sărut
Al cărei cifru nu poate fi ştiut
De nici un alt naufragiat pe mare
Ce caută în Raiul sufletului alinare.
Dincolo de această fortăreaţă
Ai pus imensitatea iubirii ce astăzi te răsfaţă,
Şi furia iubirii va prinde acum viaţă.
Stăpân tu eşti acum, peste imensitate
Si nimeni altul n-ar avea-ndrăzneala să bată la cetate.

Mătase de agat ai presărat pe suflet
Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
L-ai învelit divin în stea de mare
Ca el să strălucească într-un adânc ce doare,
Tot din adânc ai luat şi spuma mării
Şi ai cristalizat în acvarin albastrul sării,
Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
Făcând culoar iubirii pân’ la cer.

45 responses

  1. Pingback: VORBE «

  2. Draga Geanina,o duminica minunata alaturi de cel pe care-l iubesti asa de mult!
    Cu drag,
    Gabi.

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 1:57 am

    • Mulţumesc din suflet, draga mea dragă!

      O duminică plină de frumos alături de suflete frumoase!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 1:26 pm

  3. Mătase de agat ai presărat pe suflet
    Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
    ce frumos ai spus!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 9:07 am

  4. SPLENDID!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 10:36 am

  5. Multumesc pentru ping.
    Pup fata 🙂

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 11:12 am

  6. M’ai dus cu gandul la mare…. Na! Ce mi-ai facut! Mi-a placut mult asta: „Azi am turnat în sticlă tot verdele speranţei”… O nebunie de culoare verdele asta.. Spui verde, spui viata…nu ca am eu ochii verzi…
    Te pupacesc acolo unde-ti place tie cel mai mult: pe suflet!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 12:38 pm

    • I-am citit lui Cristi comentariul şi urmează sărutul pe suflet.
      Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc ochi verzi misterioşi…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 1:33 pm

  7. „Ai luat un fir sensibil de nisip
    Pentru a măsura cu orice chip
    Pulsul alert al inimii de gheaţă
    Ce-a transformat castelu-n fortăreţă,
    Pe care-ai activat-o cu-n sărut
    Al cărei cifru nu poate fi ştiut
    De nici un alt naufragiat pe mare
    Ce caută în suflet alinare.”

    A afla „cifrul” este marele mister al iubirii. Unii încearcă toate combinaţiile o viaţă întreagă. Pentru alţii însă este… simţire – îl ştiu dintotdeauna – esre cifrul iubirii veşnice!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 1:00 pm

    • Eu declar cu mâna pe suflet că Lisandru deţine cifrul iubirii…

      Mulţumesc pentru comentariu.

      O zi plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 1:35 pm

  8. Superb!!!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 1:03 pm

  9. sarutul ca un fel de key gen. – asta mi-a placut mai mult decat aiureala lui Cioran cu saliva 🙂

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 2:09 pm

  10. Geanina,parca functioneaza telepatia,ai o dedicatie muzicala
    „Si furia iubirii va prinde acum viata.
    Stapan esti tu acum peste aceasta imensitate…,o duminica magica 🙂

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 2:26 pm

    • Telepatia face ravagii în bloosferă…

      Dedic tuturor cititorilor mei dragi această dedicaţie de la Octav Pelin.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 2:35 pm

  11. „Stăpân tu eşti acum, peste imensitate
    Si nimeni altul n-ar avea-ndrăzneala să bată la cetate.
    Mătase de agat ai presărat pe suflet
    Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
    L-ai învelit divin în stea de mare
    Ca el să strălucească într-un adânc ce doare,
    Tot din adânc ai luat şi spuma mării
    Şi ai cristalizat în acvarin albastrul sării,
    Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
    Făcând culoar iubirii pân’ la cer”…

    Am ales acest pasaj, iubirea mea, pentru că mi se pare reprezentativ şi pentru poezie şi pentru viaţa pe care o trăim amândoi de atâtea luni de zile. Frumoase luni. Citesc versurile tale şi iar trag cu ochiul la tine, ca să văd din nou cum stai tu în pat, cu laptopul pe burtică, şi să aud degeţelele pe taste. Frumoasă mai eşti…

    Când am bătut la porţile cetăţii nu anticipam o asemenea fericire, cu toate că mi-o doream. Am să fac cuvenita rectificare – eu nu sunt stăpân, tu eşti stăpâna inimii mele şi-mi place. Dorinţele tale sunt ordine pentru mine, aşa cum spun de multe ori. Domniţă, aştept porunci!

    „Tot din adânc ai luat şi spuma mării
    Şi ai cristalizat în acvarin albastrul sării,
    Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
    Făcând culoar iubirii pân’ la cer”…”

    Cum să nu îţi tresalte sufletul, cum să nu se umple de bucurie dacă ţi se spune că ai reuşit să faci aşa ceva? Aş dori ca eventuale nelinişti şi dureri ale tale să dispară în neant.

    Te iubesc, dragostea mea, te sărut pe suflet…

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 2:28 pm

    • De pază la cetatea sufletului ce radiază de fericire şi se umple de bucurie la fiecare atingere.

      Dorinţele devin realitate dacă vrem cu adevărat.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 2:42 pm

      • Geanina, dulce realitate trăim noi, serios vorbesc… Doresc tuturor să aibă parte de o asemenea iubire şi să facă totul pentru a o păstra…

        Apreciază

        Martie 7, 2010 la 2:52 pm

        • Dulce şi cât se poate de palpabilă.
          O altă dorinţi pe care o împărtăşesc şi eu cititorilor mei dragi.

          Te ador, minune de om!

          Apreciază

          Martie 7, 2010 la 3:49 pm

  12. Un naufragiu duminical in iubire de neuitat iti doresc Geanina!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 2:30 pm

    • Mulţumesc pentru urare, va fi un dulce naufragiu.

      Gânduri bune trimit către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 2:41 pm

  13. Sper sa nu mai scap din acest naufragiu:X

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 3:23 pm

  14. Uneori îmi închipui cum stati cocotati în pat si va scrieti unul altuia poezii. sunteti sublimi.

    Frumoasa poezia. O duminica frumoasa, pierduta în bratele si soaptele lui Lisandru.

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 3:30 pm

  15. Mă cam pierd în braţele minunii de om. Este o senzaţie unică.
    Eu stau cocoţată, el la masă şi nu află ce am scris decât în momentul publicării.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 3:51 pm

  16. Geanina, o floare din partea mea. Şi multă fericire!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 4:49 pm

  17. Foarte frumoase versuri si ca de obicei la tine imi pot clati gandurile si pot scormoni raze de spiritualitate. Te pup scumpa mea! La multi ani de 8 Martie si sa-ti dea Domnul bucurie multa.

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 5:11 pm

  18. Mulţumesc din suflet pentru urări.
    Trimit raze pline de iubire şi respect.

    Ziler pline de magie alături de cei dragi!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 5:58 pm

  19. Pingback: Pentru toate mamele si femeile:La multi ani! « my heart to your heart

  20. Asaaa fii secretoasa Geanina, nu-i arata nici un cuvintel pana la publicare! 😛

    Ce frumos este dialogul vostru!

    Un duet in armonie, a doua inimi care indragesc aceeasi partitura!

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 7:58 pm

    • Poate se crede că exagerez, dar nu vede nimic ochiul lui Cristi până la publicare…ha,ha,ha…să vezi acum ce-mi spune…ai complici în blogosferă…

      Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 8:21 pm

  21. pentru ziua de maine un calduros „la multi ani”,si ptr.ca tot ce e mai frumos pe pamant deja dumnezeu ti-a dat,eu ce sa mai adaug,sa fie vesnic iubirea voastra incununata de primaveri,si sa va impliniti tot ce v-ati dorit,..alaturi de ingerul tau minunat de fetita de-o frumusete uluitoare precum mamica sa:)pe care din intimplare am descoperit-o azi prin rasfoirea paginilor din blogul tau ce l-ai avut inainte..imi pare rau ca nu pot de loc sa-mi inregistrez la lista de bloguri preferate si pe cel al sotului tau,pe care am incercat de vreo zece ori,si nu inteleg de ce nu-l prinde ,insa oricum nu il trec cu vederea ci intru prin fereastra sufletului tau prezent aici si evident ca mai servesc si de acolo o portie de poezie si frumos,..va imbratisez cu tot sufletul meu,cu drag,ryana!
    glitter-graphics.com

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 9:51 pm

  22. glitter-graphics.com

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 9:52 pm

  23. mai nu inteleg de ce nu-mi ia niste imagini cu flori..incerc altceva..
    Vezi mai multe imagini Diverse

    Apreciază

    Martie 7, 2010 la 9:57 pm

    • Nu preia wordpress-ul nimic de pe Trilulilu.
      Mulţumesc din suflet pentru acest comentariu şi pentru urări. Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi scrierile şi timpul alocat preluarii de imagini.

      Mulţumesc pentru prietenia ta şi pentru toate vizitele pe care le faci pe blogul meu.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 7, 2010 la 10:19 pm

  24. Pingback: Leapşa celor 10 principii « Cei trei prieteni care sunt (plus un administrator care este)

  25. Pingback: O floare… « Mihaela13o's Blog

  26. Pingback: Lecturile începutului de săptămână - Cel care striga in pustie

  27. Pingback: Neliniştitu' » Post Topic » Numa’ pentru ELE, pupa-le-aş gleznele!

  28. Ghenadie Dodita( Un Gheorghe prost din Basarabia)

    Spunea Apostolul Pavel :-„Credinta exclude vederea, este incredintarea celor nevazute”. Si iertata-mi fie prostia , as adauga simtirea, precum simte sufletul ca ieste iubit si are parte din imparatia dragostei lui Dumnezeu.D-na Geanina, in prag de 8 martie va doresc un viitor plin de dragoste si stima, sanatate si implinire, si Doamnelor si Domnisoarelor blogului D-stra sa nimereasca in tara dragostei unde ati poposit cu voia Domnului. – „… multumire lui Dumnezeu pentru darul Lui cel negrait.”(II Cor.9,15)

    Apreciază

    Martie 8, 2010 la 4:59 am

Lasă un răspuns

