Chipul

Îţi veghez somnul de teama unui coşmar,
Nu dorm, te privesc, te sărut imaginar,
Te simt tot mai aproape azi de sufletul meu,
În gânduri, îmi stăruie doar chipul tău.

E chipul ce îmi spune”Bună dimineaţa!”
Îmi fiecare zi, îmi luminează faţa,
E chipul ce îmi spune „Te iubesc!”,
În fiecare zi  îmi şopteşte ”Te doresc!”.

Când merg pe stradă  te zăresc mereu,
În orice chip, apare-al tău , instantaneu,
Un zâmbet îmi apare-n colţul gurii,
În ochi mi se aprinde steaua fericirii.

Ajung la slujbă şi chipul tău îmi spune,
„Bine ai venit, iubitule! Sunt iarăşi lângă tine!”
Cine mă vede cum roşesc la faţă,
Se uită cam ciudat, dar nu e prima dată.

Muncesc, vorbesc, propun noi întâlniri,
Iar chipul tău provoacă noi iubiri,
Iubiri ce le-am trăit, le cânt şi le trăiesc,
Alături de un chip ce îl doresc.

Vin către casă, de la slujbă,
Păşesc în sală, am cămaşa udă,
De la frisonul ce a răsărit pe drum,
Gândindu-mă la chipul tău divin.

Urc în odaie să-ntâlnesc un chip,
Un chip ce-l mângâi cu tandreţe, zilnic,
Aştept să vină noaptea, ca un pustnic…
Şi eu îţi veghez somnul, iar şi iar,
Nu dorm, doar te privesc şi te sărut imaginar…

50 responses

  1. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (2) «

  2. Îţi veghez somnul de teama unui coşmar,
    Nu dorm, te privesc, te sărut imaginar,
    Te simt tot mai aproape de sufletul meu,
    În gânduri, îmi stăruie doar chipul tău.

    E chipul ce îmi spune”Bună dimineaţa!”
    Îmi fiecare zi, îmi luminează faţa,
    E chipul ce îmi spune „Te iubesc!”,
    În fiecare zi îmi şopteşte ”Te doresc!”

    Of, iubire, sunt multe nopţi în care stau lângă tine, trimiţând somnul la plimbare, doar pentru a-ţi veghea somnul liniştit sau pentru a te săruta uşor atunci când te mişti şi ştiu că un coşmar îţi dă târcoale…
    Apoi, dimineaţa, mă trezesc şi eu cu chipul tău în gând, de multe ori la destulă vreme după ce ai plecat deja către serviciu… Datorită programului meu de „lăuză” (artist, dacă pot să pretind asta) eu am scăpat de coşmarul ceasului care sună ca un rău ce este…

    Când merg pe stradă te zăresc mereu,
    În orice chip, apare-al tău , instantaneu,
    Un zâmbet îmi apare-n colţul gurii,
    În ochi mi se aprinde steaua fericirii.

    Ţi-am spus de foarte multe ori că merg pe stradă cu gândul la tine şi nu mai văd pe nimeni în jur. Sunt atent numai atunci când traversez, fiindcă mi-a devenit mult mai dragă culoare verde a semaforului de când te cunosc pe tine. Şi nu vreau să mă oprească oareşce în drumul către ochii tăi minunaţi…

    Muncesc, vorbesc, propun noi întâlniri,
    Iar chipul tău provoacă noi iubiri,
    Iubiri ce le-am trăit, le cânt şi le trăiesc,
    Alături de un chip ce îl doresc.

    Vin către casă, de la slujbă,
    Păşesc în sală, am cămaşa udă,
    De la frisonul ce a răsărit pe drum,
    Gândindu-mă la chipul tău divin.

    Adevărul este că drumul de la birou către casă are de fiecare dată o frumuseţe aparte, tocmai pentru că ştiu că acolo eşti TU…

    Urc în odaie să-ntâlnesc un chip,
    Un chip ce-l mângâi cu tandreţe, zilnic,
    Aştept să vină noaptea, ca un pustnic…
    Şi eu îţi veghez somnul, iar şi iar,
    Nu dorm, doar te privesc şi te sărut imaginar…

    Aici vin eu cu o completare dulce. Mă simt sărutat în REAL aşa cum n-am mai fost sărutat niciodată, trebuie să recunosc. Şi îmi place, Doamne, ce-mi mai place… Cum de altfel – dar asta nici nu ar trebui să scriu, este evident – îmi place să TE SĂRUT în fiecare oră, în fiecare zi… Lung şi pătimaş…

    Versuri calde, iubire, scrise cu sufletul, versuri de iubire, de iubire mare şi deplină… TE IUBESC, GEANINA!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 12:22 am

    • Privirea ta reuşeşte să-mi liniştească somnul, să-l îndulcească.
      Ador programul tău de „lăuză”. E tare bine să ştii că te aşteaptă cineva cu mare drag acasă, îţi doreşti să ajungi cât mai repede, să fii răsfăţată, să te aştepte în prag cu zâmbetul pe buze, să te ajute să te descalţi, să-ţi ia haina şi să ţi-o aşeze pe umeraş. Lucruri simple, dar care îţi induc o stare de bine.

      Sper să nu uiţi drumul către casă, dragule…ha,ha,ha…şi nici culoarea semaforului, ea îţi aminteşte de ochii mei şi culoarea lor care dă ok-ul vieţii.
      Cât despre sărut, lung să fie, pătimaş dacă se poate.

      TE IUBESC, MINUNE DE OM!

      Acum…dans şi şampanie…

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 12:36 am

      • Dans şi şampanie, dragostea mea, pentru a ne pierde iremediabil prin gustul inconfundabil al iubirii… Da, de fiecare dată stau cu ochii pe ceas şi aştept să vină ora aceea magică şi momentul în care aud cum introduci cheia în yală. Atunci mă ridic de la laptop şi îţi ies înainte, pe hol, pentru a privi direct în ochii tăi. Îţi spun „Bine ai venit” cu mare bucurie şi dispare totul în jur… E minunat să iubeşti şi mai ales este extraordinar să simţi că eşti iubit cu adevărat…

        Dans… Şi şampanie… Şi dragoste… Te iubesc, minune!

        Apreciază

        Martie 9, 2010 la 12:44 am

        • Bulele din şampanie îmi soptesc doruri multe şi mai ales că dimineaţă o să sune ceasul fără milă.
          Dragule, stingerea!!!

          Dar şampania spune, NUUUUUU, nu vreau să fiu sedusă şi abandonată…

          Apoi, Lisandru, ai milă…ai sedus bulele şi acum te transformi în trădător???

          O să te scoată din blogroll…ha,ha,ha…

          Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

          Apreciază

          Martie 9, 2010 la 12:49 am

          • Ai dat stingerea şi eu nu ştiam? Grav, stai puţin că nu am terminat şampania, nu pot să o las chiar aşa, clipoceşte trist în pahar… O degust încetişor şi totodată în viteză… Şampania are şi blogroll? Înseamnă că are şi blog, aşa că ar trebui să fiu în blogrollul ei. Dar mai bine stau eu în viaţa ta, acolo este cel mai bine. Cald şi bine, iubire, din toate punctele de vedere… Te îmbrăţişez şi eu cu toată dragostea, minune… Şampanie!!!

            Apreciază

            Martie 9, 2010 la 1:04 am

            • Şampanie şi voie bună.
              Ziua bărbaţilor se apropie cu paşi mici şi siguri.

              Până atunci, nani,nani…

              Apreciază

              Martie 9, 2010 la 1:14 am

  3. Curge iubirea precum mierea din versurile tale, Geanina…Frumos stii sa iubesti, frumos iti canti iubirea… Pupici de drag

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 12:24 am

    • Doresc tuturor astfel de clipe, fără să exagerez niciun pic.

      Mulţumesc pentru toate vizitele şi comentariile pe care le laşi pe blogul meu. Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi scrierile.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 12:40 am

  4. Pingback: Nopţi fără hotar – I « Noaptea Iguanei

  5. Pingback: Lecturile Nataşei « Ioan Usca

  6. Ma bucur ca exista oameni care scriu din inima despre viata, oameni, iubire….Sunt o binecuvantare pentru intreaga suflare a pamantului.La multi ani Geanina chiar daca afara este iarna….:) In suflet mereu este cald si bine. O zi minunata.PA!:)

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 9:11 am

    • Iubirea înseamnă viaţă şi oameni, verde şi roşu, speranţă şi încredere.

      Mulţumesc pentru comentariu.
      Seară faină!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:12 pm

  7. Tasha

    Cand iubesti asa se intampla,vezi chipul iubit peste tot….te insoteste pretutindeni.e minunat!
    Te pup si te imbratisez draga mea!>:D<

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 10:11 am

    • Adevărat grăişi, draga mea dragă.

      Lisandru afirmă că mă vede numai pe mine…ha,ha,ha…mă perie…mă iubeşte…mă vede…

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:13 pm

  8. Poezia vine la fix pentru ziua barbatului! 🙂

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 10:26 am

  9. Te astept pe blog la mine pentru ridicarea unui mic premiu:D

    O zi buna!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 12:38 pm

  10. Bine te-am regasit Geanina :)…am zambit regasit aceleasi versuri incarcate de frumos, de iubire, dorinta , vise implinite…

    Ma bucur pentru voi si va doresc sa va iubiti toata viata la fel de frumos.

    Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile Sale.!
    Te imbratisez cu mult drag :)…

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 12:58 pm

    • Ne lipseşti, draga mea dragă.

      Sper să evolueze bine sarcina. Aştept cu nerăbdare vestea naşterii minunii tale.

      Mulţumim pentru urări.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:16 pm

  11. Fara cuvinte! Frumos ca intotdeauna! Sa-ti traiasca Cristianul si sa te bucuri de el inca o suta de ani de-acum incolo! Pupilici!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 1:20 pm

    • Să-mi trăiască. Mulţumesc pentru urare. Să fie aşa cum ne doreşti, draga mea. Mi-a plăcut tare mult muzica aleasă astăzi de tine.

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:18 pm

  12. Doamne, câtă iubire poţi să emani, mai mult decât esenţele din parfumerii şi mai plăcut decât orice vopseluri din picturile de-amor.
    Să fii foarte fericită, mereu fericită!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 1:27 pm

    • Te îmbrăţişez cu mare drag şi îţi mulţumesc pentru toate vizitele pe care le faci pe blogul meu.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:19 pm

  13. Cel mai frumos tablou de admirat este chipul celui care il iubesti. Cel mai bun moment este atunci cand doarme 🙂

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 1:40 pm

    • A veghea somnul celor dragi este unul din momentele de linişte şi de bine pe care-l trăim.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:20 pm

  14. Ce minunata poezia,o zi frumoasa 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 2:58 pm

  15. Se vede cand un om iubeste cu adevarat.
    Viata lui o dovedeste, dar cel mai mult vorbeste fatza. Ea straluceste, iubirea daruindu-i mereu posibilitatea de a purta ca pe un vesmant, zambetul discret sau chiar rasul in cascada. Orice alege sa poarte o fatza al carei suflet este indragostit, ii sta bine.
    Iubirea face minuni! 🙂

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 4:25 pm

    • Bine spus”iubirea face minuni”. Lumina de pe faţă exprimă bucuria de a trăi, fericirea de a fi.

      Mulţumesc pentru comentariu.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:22 pm

  16. Carmen

    Superb!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 5:06 pm

  17. Geanina, oare după toate cuvintele frumoase, scrise de tine şi Lisandru, cuvinte ce s-au împletit în lanţuri ferecate de iubire, crezi că mai găsesc altele care să admire încărcătura sufletească a dialogului? Visează şi lasa-te legănată de ritmul bătăilor inimii lui Lisandru al tău, la fel de învăluitoare ca muzica a zeci de flaute ascunse între trestii răsărite în zori dintre neguri. Fie ca mersul vostru să fie drept, neabătut pe drumul împlinirii şi iubirii.

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 7:36 pm

    • Mă las cu mare drag legănată de ritmurile bătăilor inimii lui Lisandru.Drept şi neabătut ne dorim şi noi să fie.

      Mulţumesc tare mult pentru vizită şi comentariul de suflet.

      Te îmbrpţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:24 pm

  18. f frumos:)

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 7:36 pm

  19. E minunat sa traiesti cu chipul celui drag alaturi.E benefic pentru bucuria inimii.O seara frumoasa iti doresc draga mea Geanina!

    Îţi veghez somnul de teama unui coşmar,
    Nu dorm, te privesc, te sărut imaginar,
    Te simt tot mai aproape azi de sufletul meu,
    În gânduri, îmi stăruie doar chipul tău.

    Bucuria zambeste printre versuri…..

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 9:12 pm

    • Bucuria sufletului este inegalabiă.

      Să zâmbească toată fiinţa, să radieze de iubire.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:26 pm

  20. sirenna

    cred ca faci pe oricine sa-si doreasca o casnicie. cu mine, cel putin, ai reusit!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 9:42 pm

    • Nu e rău deloc. I-am citit lui Cristi comentariul tău şi a zâmbit, a respirat uşurat…fiindcă mi-a spus asta o fată…ha,ha,ha…

      Să ei o seară plină de iubire, draga mea!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:29 pm

  21. Iubire e poezia ta frumoasa,draga Geanina!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 10:09 pm

  22. Nimic nu se compară cu acele momente când te trezeşti în noapte şi priveşti la chipul cel mai drag din lume cum e adormit pe pernă la o aruncătură de suflet…
    Să îţi fie cât mai repede aproape…nu doar imaginar ci real şi pentru totdeauna acolo…lângă tine 🙂

    Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 10:27 pm

    • Îţi mulţumesc din suflet pentru cuvintele scrise cu drag de fiecare dată.

      Îţi mulţumesc şi pentru urare…

      Seară plină de iubire şi frumos, draga mea!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 10:33 pm

  23. Geanina, ai publicat veodată? O carte cât de mică, poezie sau altceva? Ar merita, aici te citim și te cunoștem doar noi, bloggerii, dar eu cred că mulți ar fi interesați și plăcut impresionați de aceste versuri…Căutam odată o poezie , mi-o ceruse cineva să o scrie ca dedicație pe o felicitare. Știi cât de anevoie am găsit ceva potivit? Și am biblioteci întregi. Eu îți doresc succes dacă vei publica, iar dacă ai făcut-o deja, sper să mă anunți și pe mine, m-ar interesa.
    Frumoase versuri! Seară primăvăratică!

    Apreciază

    Martie 9, 2010 la 10:59 pm

    • ASm publicat două cărţi de informatică. Uite un link în care s-a scris despre una din lansări pe care am avut-o la Librăria”Mihai Eminescu” din Bucureşti.

      http://www.ziua.ro/display.php?data=2003-01-23&id=108775

      Atât eu cât şi Lisandru pregătim o carte de poezii. Vă vom anunţa când va avea loc lansarea pe piaţă.

      Mulţumesc pentru comentariu.

      Seară faină!

      Apreciază

      Martie 9, 2010 la 11:22 pm

  24. Versuri minunate,Geanina!
    Sînteti minunati!Va pup si va doresc o zi senina 🙂

    Apreciază

    Martie 12, 2010 la 4:47 pm

  25. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Un gand din calimara

  26. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Un gand din calimara

Lasă un răspuns

