Minunea de a fi…

Minunile apar în viaţa noastră atunci când ne aşteptăm mai puţin. Nu am pus gânduri pe hârtie şi nici la registratură pentru a te întâlni. Destinul a scris cifra 3 la mijloc de viaţă, într-o  vacanță de vară, aşa cum scriitorii au folosit-o în basmele ce ne-au încântat copilăria.

Pitagora definea cifra trei ca semnul echilibrului perfect al stabilităţii .

Devin pentru 3 secunde Poseidon şi ridic marea de gânduri cutremurându-ţi întreaga fiinţă mânuind cu îndemânare simbolul puterii zeului Neptun.

Pentru a putea exprima infinitul sentimentelor scriu conştiincios pe toate feţele triunghiulare ale piramidei sufletului îmbrăcând astfel iubirea în haina perfecţiunii divine şi a plenitudinii. Nu vreau să trăiesc clipa celor 3 zile care definesc longevitatea minunii, nu vreau să-mi torturez existenţa scriind cu amar pe asfaltul minţii întrebări pe care Eugen Ionescu le-a sintetizat în fraza vieţii…

“De ce într-o zi minunea de a fi ia sfârşit, de ce înţelegem că este minune abia când pierim, de ce o întunecăm cu neghiobiile, cu duşmaniile, cu nădejdile stupide, de ce oamenii se caută unii pe alţii în noapte şi nu se regăsesc decât ca să nu se recunoască şi să se lovească, de ce ne agăţam cu disperare de o semnificaţie inexistentă şi ce crimă trebuie să ispăşim pentru a putea trăi în acest vid?”

Vreau să ne retragem într-o oază de linişte să trăim intens minunea de a fi …

175 responses

  1. Ma faci sa plang… sunt cam labila psihic in ultima vreme, astenia de primavara sa fie? sau sufletul meu pacatos?

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:12 am

  2. Nici una şi nici alta.
    Sensibilitatea îşi spune cuvântul.

    Te îmbrăţişez peste normă!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:15 am

  3. Pup si eu îndrăgostiţii mei preferaţi!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:16 am

  4. Iubirea mea mare, în primul rând las şi aici ceea ce am scris la mine pe blog – „Dragostea mea, pentru mine este evident că o minune nu mai ţine doar trei zile, aşa cum se spune prin popor. TU eşti o minune în viaţa mea şi iată că au trecut de multă vreme cele trei zile şi MAGIA este aceeaşi… E o minune că exişti şi este o minune această iubire pe care o trăim amândoi… Îţi mulţumesc pentru acest text de suflet…

    Te iubesc, MINUNE!”

    În al doilea rând, aş vrea ca fiecare om de pe planeta asta să aibă parte de momentele frumoase pe care le trăim noi, în fiecare zi… În poezia de azi aveam o oarecare doză de scepticism referitoare la minuni…

    În dragoste există, totuşi, minuni. TU EŞTI MINUNEA din viaţa mea! Te iubesc…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:21 am

    • Un text ce reflectă realitatea. Un text din care răzbate dorinţa eternă de fi iubit şi de a iubi, de a întâlni minunea ce îţi face viaţa sublimă.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 12:27 am

  5. Dragostea mea, permite-mi să-ţi dedic o frumoasă melodie înainte de a te cuprinde în braţe…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:27 am

    • Am avut intenţia de a o posta eu, dar m-am gândit că ar fi bine să aştept comentariile, bănuiam că cineva va avea această idee. Se pare că nu m-am înşelat.

      Mulţumesc.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 12:30 am

      • Ha, ha, imediat mi-a venit ideea şi nici nu am vrut să ratez ocazia… Îmbrăţişare să fie, sincer să fiu mi-e dor de o luuuuuuuuuuuuungă îmbrăţişare… Cât mai lungă, interminabilă, cât o lume a iubirii depline…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 12:35 am

        • Vineeeeeee!!!

          Lumea iubirii depline, măi să fie, că frumos mai scriseşi!

          Pupicii geaninoşi te asaltează…

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 12:40 am

          • Îi simt, îi simt…

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 12:51 am

            • Simţitor cum altul nu-i…

              Apreciază

              Martie 10, 2010 la 12:54 am

              • „Simţesc, simţesc” de nu se poate!!!! Sunt tot numai simţuri în ultima vreme… Nici nu mă recunosc, dacă e să fiu sincer până la capăt…

                Apreciază

                Martie 10, 2010 la 1:07 am

                • Lisandrule dăduşi din casă…

                  Simţitorul meu drag, aduc oglinda , o pun în faţa ta şi trebuie să recunoşti că eşti tu…ha,ha,ha…

                  Apreciază

                  Martie 10, 2010 la 1:11 am

                  • M-am cam săturat să mă văd în oglindă, dar dacă o aduci tu atunci nu am ce să fac… Păcat că nu sunt „parfumat, dar nu mort beat”, ca să te întreb de ce se clatină imaginea mea din oglindă!

                    Apreciază

                    Martie 10, 2010 la 1:22 am

  6. TE IUBESC, FEMEIE SCUMPĂ!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:30 am

    • Există iubire…nu cred că se mai îndoieşte cineva de acest lucru.
      Mulţumesc pentru dedicaţii.

      Te ador, Cristi!

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 12:34 am

      • Există iubire, e bine că există, sper ca toţi oamenii să ajungă la concluzia că iubirea este motorul societăţii. Le vezi pe toate altfel atunci când iubeşti şi eşti iubit. Obstacole? Aiurea! Griji! Aiurea, toate trec… Sentimentele rămân…

        Îmi aduc aminte de primul mail în care mi-ai spus „Te ador”… Era să cad de pe scaun. Mă uitam la el, citeam, reciteam şi nu credeam că viaţa poate fi atât de bună cu mine…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 12:53 am

        • Am scris ceea ce am simţit, aşa fac mereu…
          Dar îţi spun că mi-aş fi dorit să şi cazi de pe scaun nu doar să”era”.

          Râmâne să cazi la următorul mail când vei primi o altă ştire sentimentală de ultimă oră…

          TE IUBESC!

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 12:57 am

          • Iubire, dacă aş fi căzut poate că m-aş fi accidentat iremediabil, ceea ce ar fi pus stavile serioase întâlnirii noastre… AŞTEPT un alt mail, dar poţi să îmi şopteşti şi la ureche veştile, nu mă supăr… Aşa cum murmuri tul, cu multă dragoste…

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 1:00 am

            • Depinde ce o să murmur, dragule…

              Nu aduce anul ce aduce mailul…

              Apreciază

              Martie 10, 2010 la 1:03 am

              • Suspans, carevasăzică. Eu mă dau de ceasul morţii pe aci şi tu vii, poate, şi-mi murmuri ceva de nu mai scot nici capul în lume… Ha, ha! Să-l vezi atunci pe Lisandru, pune numai melodii de of şi de inimă rea!!!

                Apreciază

                Martie 10, 2010 la 1:06 am

                • Dacă pune numai melodii şi nu pune poze…e bineeeeee!!!

                  Apreciază

                  Martie 10, 2010 la 1:12 am

                  • Poze nu mai pune el atunci, că nu i-ar mai arde… Dar melodii numai una şi una, din acelea de te determină să strigi după ospătar, să mai aducă, să mai aducă, să mai aducă, să se stingă setea de iubire. O sete care, fie vorba între noi, nu se stinge niciodată… Murmură-mi mai bine că mă iubeşti, ca să mi se liniştească acel corason chinuit sentimental…

                    Apreciază

                    Martie 10, 2010 la 1:23 am

                    • Corasonul să fie liniştit fiindcă avem sevă proaspătă din iubire veşnică…

                      Apreciază

                      Martie 10, 2010 la 1:26 am

  7. Pingback: MINUNI «

  8. Iubirea mea, uite altă piesă de vis…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:56 am

    • O ascult şi nu mai fac faţă mesajelor…ha,ha,ha…mâine o să dorm în post…

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:00 am

      • Asta nu e bine, totuşi… Pregătim bebeluşa pentru culcare, nu? Pe braţele mele, acolo unde dormi tu aşa de bine… Of, că mult te mai iubesc… Da-mi place la nebunie!

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 1:02 am

        • Acolo, Lisandrule…unde este cald şi bine…

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 1:13 am

          • Cald, fierbinte, tare fierbinte, din ce în ce mai fierbinte, foarte fierbinte… Ardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 1:24 am

            • Să ardă şi să nască iubirea pe tărâmul verde al speranţei…

              Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet
              Şi ai rugat un nor să-mi dăruiasc-un cântec,
              Un cântec de iubire, un cântec despre viaţă
              Şi despre tot ce vede pe-a sufletului faţă.

              Apreciază

              Martie 10, 2010 la 1:28 am

              • Eu pot să bag şi mâna în foc că această mare iubirea a noastră nici nu va avea sfârşit… Va fi veşnică. Ne iubim ca doi nebuni, ar trebui să ne ia cineva, să ne închidă undeva şi să ne lase acolo… Şi tot bine ar fi…

                Apreciază

                Martie 10, 2010 la 1:29 am

                • Mie-mi spui cum este să stai închis cu o nebună ca mine…ha,ha,ha…ajungi să scrii comentarii pe bandă la ore târzii în noapte…

                  Apreciază

                  Martie 10, 2010 la 1:34 am

                  • Da’ ce bine este… Nebună zici? Mă declar şi eu nebun, ca să nu mă ia cineva de lângă tine şi să mă interneze la sănătoşi. Eu la nebuni vreau, încuiat cu tine în rezervă…

                    Apreciază

                    Martie 10, 2010 la 2:17 am

  9. Te iubesc, am mai descoperit o melodie şi nu pot să mă abţin… Te sărut, îndrăgostita mea…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:57 am

  10. Vin iar şi bat la uşa sufletului tău…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:58 am

    • Sufletul se deschide şi spune:

      Privesc stingher a sufletului fereastră,
      Inundat de lumina ce vrea să mă orbească,
      Timid ne-apropiem ca doi străini,
      Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini.
      Lumina ce pătrunde este salvarea mea,
      Sunt dornic de căldura ce astăzi mi-o va da,
      Pătrund tot mai adânc în suflet cu privirea,
      Un deget desenează zâmbind ce-i fericirea.
      Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
      Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă.

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:08 am

      • „Un deget desenează zâmbind ce-i fericirea.
        Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
        Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă”…

        Scumpă doamnă a sufletului meu, plecăciuni adânci pentru aceste versuri… Lisandru este pierdut. Oricum era, dar se mai pierde o dată… Îmi plac pierderile astea…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 1:11 am

        • Cu mare drag ţi le ofer, minune de om.

          Fără plecăciuni căci avem lucruri mult mai interesante de făcut, cum ar fi pierderile, de exemplu…ha,ha,ha…

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 1:15 am

          • Pierderile, căderile de calciu sau pierderile de memorie? Cu memoria stau bine, calciul e la locul lui… De când te cunosc pe tine cântă inima în mine, numai de câştigat am avut…

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 1:26 am

  11. Te iubesc, minune… Ce bine că te iubesc!!!!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:28 am

  12. Corasonul meu este liniştit numai dacă te are pe tine aproape. Iar în oglinda sufletului tău e tare bine să priveşti… Mă ia cu ameţeli de fiecare dată când mă uit… Nu aveţi ceva de cap, vreo pilulă, vreo sărutare, vreo îmbrăţişare?

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:32 am

  13. Roata vieţii, iubire, roata vieţii – asta apropo de timp…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:35 am

  14. ALOOO! Ce fel de chef e asta fara mine?????

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:36 am

    • Bine ai venit!!!!!

      Nu se pune problema să nu fii aici la masa petrecerii.
      Uite, te aşezăm în capul mesei…

      Şampania să curgăăăăă!!!!!

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:38 am

  15. A venit pilula…

    O faţă fără riduri cu gura voluptoasă
    Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă,
    Iar ochii verzi ai sufletului tău
    Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu.
    Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
    Despre înţelepciune, dragoste şi eu
    Un eu ce caută privind nemărginirea
    Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:36 am

    • „O faţă fără riduri cu gura voluptoasă
      Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă,
      Iar ochii verzi ai sufletului tău
      Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu”…

      Ah, iubire, observ că eşti în formă maximă… Asta chiar îmi place, dacă dai şi ceva de băut e şi mai bine… N-am eu forţa unui zeu, de unde aşa ceva, nici măcar zmeu nu sunt, dar dacă e vorba de strâns o Geanină în braţe nu mă dau înapoi nici dacă mă pici cu ceară…

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:38 am

      • Dau şampanie cu „trup şi suflet”, specialitatea casei…

        Geanina se lasă strânsă cât cuprinde…ha,ha,ha…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 1:42 am

  16. Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:37 am

  17. Al 40-lea e al meu, sa fim intelesi de la capul locului! ha! ha!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:40 am

    • Al tău al 40-lea şi al 44-lea tot al tău…

      Ce zici???

      Lisandru vrea să plece după şampanie.

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:44 am

  18. Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:43 am

    • Tango să fie…şi nea Gică să ne cânte …

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 1:45 am

      • Le zicea bine şi el… Amestecăm melodiile, aşa-mi place mult de tot, vorba lui Sandu Şpriţ, o varză muzicală… Dar contează momentul care trebuie marcat… Unde-i Georgiana?

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 1:47 am

        • E aici în capul mesei. A venit şi Giulia…toată lumea este prezentă…să vină toată blogosferaaaaa!!!!!

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 1:50 am

          • Probabil că ne trebuie un solo de tobe ca să trezim toată blogosfera! Merg pe gard, de drum mă ţin, de la beat cârciumă vin, niciun câine nu mă-mpunge, nicio vacă nu mă latră… Viaţa e frumoasă, vorba lui Brăila, fără poezie, viaţa e… pustiu…

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 2:06 am

  19. Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:45 am

  20. Si o cantareata dupa care eu ma dau in vant! Dedicatieeee de la nasa mare! Chiar! N-aveti nevoie de-o nasha? 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:47 am

  21. cred ca am picat si eu la cheful vostru. Sper ca nu deranjez. Mi-am coborât si eu niste melodii … eh, iubirea voastra, e atàt de frumoasa…

    Va îmbratisez dragilor… Fericirea voastra ma ajuta si pe mine …

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:47 am

  22. Asteptam cuminciori sampania… desi ca sa fiu cinstita, am ceva vin prin frigider (negru, fragutza)…. ia sa vad cum se prezinta. Va aduc si voua fetelor, nu sariti!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:51 am

  23. N-ai plecat inca dupa sampania aia? Vroiam sa-ti fac o supriza la intoarcere… da’ na! de’acu… hai noroc! cica-i „puterea ursului”…’om trai si ‘om vedea….Cirs!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:55 am

  24. Vin şi eu cu altă melodie, mai schimbăm registrul…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:59 am

  25. Janin, dar macar is doamne bine! si modeste pe deasupra! 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:00 am

    • Şi încă ce doamneeee, nu a văzut Parisul…

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 2:01 am

      • Parisul… E mic… oraş. N-a văzut sigur. Mă simt foarte bine între doamne, sper să nu calc pe nimeni pe pantof. Nu se ştie niciodată cu dansurile astea…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 2:02 am

        • Mi-ai amintit de o replică celebră „Fetelor, vă simteţi bine???”
          Cu un domn desăvârşit precum Lisandru, nu ne putem simţi altfel…

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 2:04 am

  26. Asta e pentru dezmorteala:

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:04 am

  27. Ne simtem de la foarte bine in sus! Nici nu se pune problema! Cum sa nu simtem bine in prezenta unui artist? ce vorbe’s ăştia???

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:06 am

    • Un poet , un artist, o minune…

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 2:07 am

      • Vorbiţi despre cineva pe care nu îl cunosc şi nici nu mi-aţi făcut cunoştinţă cu el. Devin gelos… Hi, hi, hi…

        Apreciază

        Martie 10, 2010 la 2:08 am

        • Gelozie, gelozie
          îmi faci sufletul hârtie
          care arde zi şi nopte
          aruncând scântei de şoapte
          ce s-aşează la ureche
          ca molima-n haină veche
          şi-mi răpeşte zâmbetul
          îmi bântuie spiritul

          Apreciază

          Martie 10, 2010 la 2:10 am

          • Gelozia e ca râia, nu te lasă deloc în pace… Gânduri bune doamnelor, la această oră aproape matinală…

            Apreciază

            Martie 10, 2010 la 2:12 am

  28. Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:10 am

  29. Parca ma trece un sentiment asa de compasiune cand stiu ca maine te trezesti devreme….Cum nu ma stiu de egoista, cred c’am sa plec de la petrecerea asta, cu parere de rau ce-i drept, dar cu gandul ca maine e noua zi (de fapt, azi)…. Pupici multi si dulci si nopticica bunicica va doresc!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:12 am

    • Mulţumim de prezenţă. Ne-am simţit bine cu aşa musafiri.

      Noapte plină de vise minunate…

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 2:13 am

    • Noapte bună, Georgiana, şi vise plăcute… O să ne retragem şi noi către aşternuturile calde. Mulţumim că ai trecut! Şi mulţumim şi Giuliei!

      Gânduri bune, bune de tot şi la bună recitire!

      Apreciază

      Martie 10, 2010 la 2:13 am

  30. Ultima, de noapte buna!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:15 am

  31. Cifra 3 la rang de minune….frumos.

    Off – auzi draga, voi cand mai dormiti:)) ?

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 9:43 am

    • La rang de minune. Dormim în altă lume. Acum recuperăm…ha,ha,ha…timpul pierdut…

      Pupici cât mai geaninoși!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 8:05 am

  32. Tasha

    Nu pot sa cred! Cristian ti-a pus exact clipul pe care eu l-am pus acum citeva minute pe blogul lui…:)
    Stropul de noroc pe care soarta vi l-a scos in cale la voi a ajuns cat o mare,o mare imensa de iubire…

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 9:51 am

    • Ești o minume pe care abia aștept să o întâlnesc și în real.

      Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 8:04 am

  33. Leo

    „Minunile apar în viaţa noastră atunci când ne aşteptăm mai puţin” – dar ce bine, ca, pana la urma, apar ! 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 10:28 am

  34. Buna dimineata:) multam de vizita…partea „dureroasa ” e ca Grecia chiar asa arata…..exact ca in poza:((((((((( ce dor mi-e. oricum daca voi doi iubaretilor( si cu Ana Maria) o sa vreti o vacanta exact de vis… va recomad cu 2 maini Grecia.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 11:42 am

    • Vom veni în această vară.

      Mulțumim pentru recomandări și videoclip. Sora lui Cristi ne cântă de câte ori ne întâlnim melodii grecești superbe.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 8:02 am

  35. Apreciază

    Martie 10, 2010 la 11:53 am

    • Lisandru e super încântat de melodie.

      Mulțumim și gânduri din cele mai bune îți trimitem!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 8:01 am

  36. Ah, ce-am ratat, maraton de melodii şi cuvinte frumoase!!
    Dar nu-i problemă, mi-am început dimineaţa cu ele! :))
    Dedic şi eu una:

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:13 pm

  37. mihaela13o

    Sunteţi minunaţi! Vă îmbrăţişez cu drag! 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:15 pm

  38. un cadou si de la mine:

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:42 pm

  39. pur si simplu minunat 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:51 pm

  40. minuni…cred cu toata fiinta in minuni…minunea de a fi…da Geanina, cu totii suntem minuni si minunati pentru ca traim si fiecare aducem zambetul pe buze celui de langa noi…daca privim cu atentie gasim minuni zilnic…
    MINUNAT text…te pup

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:53 pm

  41. Eu, ca un copilita cuminte m-am dus la culcare. dar vad ca voi ati continuat!!!

    Pup si pe Georgiana!!! Data viitoare îmi aduc si eu un Martini cu gheata si lemon.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 12:57 pm

  42. chef si nu m-ati invitat!? :((
    Bine macar ca a fost marfa! Si ca v-ati iubit inca o data frumos de tot!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 1:11 pm

    • Ești oricând binevenită, draga mea.

      Ne iubim și ne respectăm iar pe tine te îmbrățișăm!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:55 am

  43. Ana Blandiana – Cuplu

    Unii te văd numai pe tine,
    Alţii mă văd numai pe mine,
    Ne suprapunem atât de perfect
    Încât nimeni nu ne poate zări deodată
    Şi nimeni nu îndrăzneşte să locuiască pe muchia
    De unde putem fi văzuţi amândoi.
    Tu vezi numai luna,
    Eu văd numai soarele,
    Tu duci dorul soarelui,
    Eu duc dorul lunii,
    Stăm spate în spate,
    Oasele noastre s-au unit de mult,
    Sângele duce zvonuri
    De la o inimă la alta.
    Cum eşti?
    Dacă ridic braţul
    Şi-l întind mult înapoi,
    Îţi descopăr clavicula dulce
    Şi, urcând, degetele îţi ating
    Sfintele buze,
    Apoi brusc se-ntorc şi-mi strivesc
    Până la sânge gura.
    Cum suntem?
    Avem patru braţe să ne apărăm,
    Dar eu pot să lovesc numai duşmanul din faţa mea
    Şi tu numai duşmanul din faţa ta,
    Avem patru picioare să alergăm,
    Dar tu poţi fugi numai în partea ta
    Şi eu numai în cealaltă parte.
    Orice pas este o luptă pe viaţă şi pe moarte.
    Suntem egali?
    Vom muri deodată sau unul va purta,
    Încă o vreme,
    Cadavrul celuilalt lipit de el
    Şi molipsindu-l lent, prea lent, cu moarte?
    Sau poate nici nu va muri întreg
    Şi va purta-n eternitate
    Povara dulce-a celuilalt,
    Atrofiată de vecie,
    Cât o cocoaşă,
    Cât un neg…
    Oh, numai noi cunoaştem dorul
    De-a ne putea privi în ochi
    Şi-a înţelege astfel totul,
    Dar stăm spate în spate,
    Crescuţi ca două crengi
    Şi dacă unul dintre noi s-ar smulge,
    Jertfindu-se pentru o singură privire,
    Ar vedea numai spatele din care s-a smuls
    Însângerat, înfrigurat,
    Al celuilalt.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:07 pm

    • Ce să zic?
      M-ai dat gata cu poezia aceasta. Îmi place Ana Blandiana foarte mult.

      Mulțumim pentru dedicație!

      Te îmbrățișez peste normă!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:54 am

  44. Un regal de melodii,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:12 pm

    • Ieri a fost ziua melodiilor pe blogul meu. Mulțumesc de dedicație, preiau de urgență.

      Zi magică!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:53 am

  45. Comentariile voastre sunt… de poveste 😀
    Recunosc că m-am oprit la o cincime din lectură. 😦
    Impresionat. Superb.
    … iar indiscret acum …
    – Este 3 minunea lumii?
    … și dacă Da, să fiți fericiți împreună.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:41 pm

    • Bine ai venit!
      3 este cifra ce îmi caracterizează destinul. Așa scrie în stele.
      Mulțumesc pentru trecere și comentariu.

      O zi plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:52 am

  46. Cum am putut sa ratez asa o minune de chef? Data viitoare iau sampania cu mine, daca nimeresc in toiul chefului sa fiu pregatita 🙂

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 2:50 pm

    • Să vii și fără șampanie fiindcă avem noi peste normă…ha,ha,ha…

      Te îmbrățișez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:51 am

  47. Pingback: Ana Maria Ioana Ana Maria Ioana « Gabriela Savitsky

  48. Erys

    Esti minunata! Sunteti minunati!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 7:44 pm

  49. am trecut,iata tarziu ce-i drept (ca am o problema de antivirus la computer,fapt ce azi am „mers’cam impiedicat:)..dar chiar cu acest chin nu mi-as fi refuzat pentru nimic in lume sa nu trec pe aici sa iau o portie de primavara proaspata si plina de dragoste ce cu asa generozitate,si noblete,o oferiti voi suflete si oameni frumosi in tot,celor ce va trec pragul..nu totdeauna reusesc sa las comentariu,si raman uluita cat de bine reusesti sa raspunzi atator oameni ce va iubesc,si isi lasa amprente aici….eu abia fac fatza catorva notite,si ma gandesc cum ca nu m-as descurca atat de bine ca tine…esti minunata,si multumesc si ptr.gandul tau altaturi de problemele mele personale,si imi pare rau ca fara intentie poate starea ta de mai sus,o fi legata de stilul in care am scris eu zilele acestea in urma unui binevoitor anonim ce mi-a spus niste lucruri pe care inca nu le pot clarifica ,daca sunt adevarate sau nu,dar iata deja provoaca victime colaterale,ca deja un cititor,m-a si apostrofat de ce scriu eu pe blog asa ceva..nu stiu poate chiar gresesc..dar o sa mai studiez cazul..te imbratisez cu tot sufletul meu,ingere,cu mare drag,ryana!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 9:47 pm

    • Regret să aflu că ai probleme cu un virus anonim…ha,ha,ha…lăsând gluma la o parte să știi că sunt cu gândul alături de tine.

      Lasă-i Domnului pe anonimi, bucură-te de viață!

      Te îmbrățișez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:49 am

  50. Pingback: O călătorie cu trenul « Jocul de-a v-ati cuvintelea

  51. Frumos ai incheiat:
    „Vreau să ne retragem într-o oază de linişte să trăim intens minunea de a fi ”

    Este o minune existenta fiecaruia dintre noi si cand ne-am intalnit
    „minunea de om” 😉 pe care ne-am dorit-o, o oaza de liniste este caminul perfect!

    Noapte buna!

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 11:50 pm

  52. 3 este magic, dar mai magica este iubirea dintre voi doi.

    Apreciază

    Martie 10, 2010 la 11:55 pm

  53. Carmen

    Cand va citesc pe voi ajung la concluzia ca cea mai inalta forma de magie este IUBIREA.

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 1:16 pm

Lasă un răspuns

