Roua fericirii

Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii.
Am ridicat privirea către tine
Şi am aşternut văl pentru a te arde dorinţa.
Mi-ai poleit privirea cu verdele ochilor tăi
Ce îmi cereau să te hrănesc cu un zâmbet,
Un zâmbet ce-a sădit boabe de rouă în universul inimii.
Sufletul mi-a fost îngenunchiat şi a rostit,
Sporeşte-mi dorinţa, luând din ea, secundă cu secundă,
Sădeşte-o în misterul omenirii, doar de noi ştiut
Pentru ca ea să fie veşnic a noastră.
Nu lăsa privirile curioşilor să o găsească, nici să o atingă,
Fiindcă atunci toate dorinţele vor deveni prizoniere,
Se vor închide în seiful Carului de Foc,
Ce le va pârjoli fără milă, făcându-le fâşii de suflet sfârtecat,
Iar eu voi pleca fiindcă te iubesc cum n-am mai iubit niciodată
Şi mi-e teamă ca dorinţa mea să nu pună stăpânire pe gândurile tale.
Ai luat bobul de rouă în palme,
Iar palmele l-au transformat în dragoste,
O dragoste ce a turnat dorinţă în drumul către inima mea.

58 responses

  1. Mi-e dor sa umblu desculta-n iarba diminetii…

    Superb Geanina! O zi splendida!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 8:40 am

  2. servus…
    dorinta din misterul omenirii… cum poate fi? mai poate fi?
    🙂 o zi frumoasa!

    toate cele bune…

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 8:58 am

  3. Un strop de rouă,
    O lumină nouă.

    cu drag.

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 9:24 am

  4. Pingback: Nopţi fără hotar (3) « Noaptea Iguanei

  5. Geanina frumoase randuri, pline de pasiune si dragoste…
    *****dar sa stii ca de dimineata eu am dat nas in nas cu zapada nu cu roua 🙂
    O zi frumoasa cu soare in suflet!!!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 10:45 am

  6. ” Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
    Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii.
    Am ridicat privirea către tine…”…incantator..bobul acesta de roua jucaus..
    o zi in bratele fericirii va doresc amandorura!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 11:12 am

  7. Nebunie mare cu ochii astia verzi….
    „Mă priveşti adânc şi dulce,
    Rece mă topesc în mine…
    Las iubirea să se culce
    Şi respir doar pentru tine…
    E natura-n ochii tăi,
    Văd cum naşte umezi clipe,
    Timpul arde în văpăi.
    Nu mă privi acum, iubite !
    S-aşteptăm să treacă luna,
    Să se piardă-n depărtare
    Vom privi apoi în zare
    Amândoi, cum ţi se pare
    Dragostea fără de aripi,
    Cerul plin dar fără stele,
    Marea rece fără valuri?
    Dai culoare vieţii mele,
    Verzui mă priveşti şi cald,
    Dulce pietre de smarald
    Se ascund în ochii tăi…
    Scapară scântei,văpăi
    Dar nu pot privi în ei,
    Te iubesc eu,vrei nu vrei,
    De privesc în ochii tăi :
    Văd iubirea toată-n ei.”
    (Maria Blanaru)
    O zi frumoasa si un gând bun de la Iaşi!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 11:52 am

    • Am primit gândurile şi versurile acestea minunate.
      Mulţumesc cu tot sufletul.

      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:13 pm

  8. Pingback: Der letzte Tropfen « Ioan Usca

  9. De fiecare dată când te sărut simt că ai acea ROUĂ A FERICIRII pe buze… Tare bine mai este, un gust înconfundabil, nu te mai saturi niciodată…
    Iubirea mea, de pază voi sta, în veghe permanentă, la porţile sufletului tău…

    Te iubesc, Geanina, foarte frumoasă poezie ne-ai oferit azi…

    „Pentru ca ea să fie veşnic a noastră.
    Nu lăsa privirile curioşilor să o găsească, nici să o atingă,
    Fiindcă atunci toate dorinţele vor deveni prizoniere,
    Se vor închide în seiful Carului de Foc,
    Ce le va pârjoli fără milă, făcându-le fâşii de suflet sfârtecat,
    Iar eu voi pleca fiindcă te iubesc cum n-am mai iubit niciodată”

    Te sărut pe suflet…
    Şi mi-e teamă ca dorinţa mea să nu pună stăpânire pe gândurile tale.

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 12:36 pm

    • Gustă şi nu cerceta…ha,ha,ha…ofer şi pupici geaninoşi nu doar versuri…

      Stăpânirea gândurilor în acest mod nu poate să mă facă decât să îmi doresc acest lucru…

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:12 pm

  10. Pingback: DORUL CA UN RÂU DE MUNTE «

  11. Carmen

    Ai creat un minunat univers al dragostei dintr-o boaba de roua. Tare frumos !

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 1:06 pm

    • Universul iubirii, universul celor ce cred în iubire.

      Te îmbrăţişez şi îţi dăruiesc pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:10 pm

  12. foarte frumosssss:)
    m-am regasit in versurile tale:)

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 1:12 pm

  13. „Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
    Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii.”

    Minunate…
    Sper să ai toate dimineţile vieţii tale trezite sub privirile dragului tău…şi să vă fiţi cer unul altuia…cer de senin şi fericire!

    Te îmbrăţişez cu drag, minunato!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 1:25 pm

    • Aşa îmi doresc să fie dimineţile, doresc tuturor…

      Mulţumesc pentru comentariu!

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:08 pm

  14. mihaela13o

    O imagine încântătoare, acest bob de rouă rătăcit! O zi însorită să ai!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 2:35 pm

    • Rătăcit vreo 20 de ani şi regăsit când se aştepta mai puţin.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:07 pm

  15. Geanina,te-am votat ,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 3:01 pm

    • Mulţumesc pentru vot şi pentru vizite, nu mai puţin pentru dedicaţiile muzicale.
      Vin şi iau tot…ha,ha,ha…

      Zi magică!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:06 pm

  16. Whoaaa, multumesc! Mi s-a spus bob de mazare, de fasole, de grau, mazariche etc…dar de roua…Multumesc pentru ca m-ai avansat din regnul vegetal in cel mineral! 🙂
    Sa aveti o zi perfecta !!

    (Daca ai timp, poti sa preiei leapsa despre cartile preferate…daca…)

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 3:32 pm

  17. Chiar e o nebunie în primavara asta cu atâtia ochi verzi!!!

    Frumoasa poezia ta si …. ca de obicei Cristian imediat sare cu alta, ca nu ne mai saturam…

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 3:43 pm

    • Sare Cristi, tocmai ce mi-a spus că sare de la etajul 8.
      O să-i public eu poziile dacă nu reuşesc să-l prind.
      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:04 pm

  18. Extraordinar de frumoase versurile tale, atingi corzile sufletului cu ele, iar noi nu putem decat sa ne lasam prada lor…

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 3:47 pm

  19. Tasha

    Roua fericirii sa fie vesnica,va invioreaza sufletele cuprinse de febra iubirii..frumos,frumos spus draga Geanina!!!!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 4:57 pm

    • Înviorează şi împrospătează. Suntem cuprinşi de febră…

      Frumuseţea zilei de astăzi să-ţi aducă zâmbete pe chip.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:01 pm

  20. roua fericirii. pe viscolu asta. ok 😀

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 5:23 pm

  21. la fel! sar’na!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 5:43 pm

    • Am trimis tot către fericitul sector. Am păstrat pentru sectorul III
      doar rouă…ha,ha,ha…

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 5:45 pm

  22. Erys

    Roua supravietuirii…bratului fericirii…
    Pupici si o seara minunata!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 6:03 pm

  23. „Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
    Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii.”

    Gingas, delicat, frumos…foarte frumos…

    O zi minunata iti doresc Geanina !

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 6:31 pm

    • Mi-e tare dor de tine. Sper că totul evoluează aşa cum îţi doreşti.

      Mulţumesc pentru vizită şi gânduri.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 7:36 pm

  24. considera ca ti-am lasat in pragul „casei”tale virtuale un buchet de flori proaspete culese din roua rasaritului pentru ca viata voastra sa fie un permanent rasarit in iubire si in tot ce va doriti…te imbratisez cu tot sufletul meu,draga mea!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 7:06 pm

  25. AM primit buchetul ce mi-a împrospătat gândurile. Mulţumesc cu tot sufletul.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 7:37 pm

  26. Pingback: eu şi ale mele » Blog Archive » Am crezut ca daca iar a venit joi…

  27. Pingback: Blogenciclopedia (27) – Un simptom ar putea salva o viaţă! « Noaptea Iguanei

  28. gabriela

    o poezie foarte frumoasa asa cum esti tu si cum este iubirea ta,sa ai o seara placuta si te imbaratisez cu drag

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 8:40 pm

    • Mulţumesc tare mult pentru vizită.

      Gânduri din cele mai bune trimit către tine, draga mea!

      Apreciază

      Martie 11, 2010 la 9:06 pm

  29. Pingback: Un pictor american:Kenneth Hayes Miller « my heart to your heart

  30. „O dragoste ce a turnat dorinţă” CE-I LAVA DE IUBIRE, „către inima mea. ” 🙂

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 11:14 pm

  31. Sarut mainile!
    Va invit la un eveniment: http://alexandrumarin.wordpress.com/2010/03/10/gala-premiilor-tnl/ .
    Mi-ar face o deosebita placere sa ne onorati cu prezenta. 😀

    Apreciază

    Martie 11, 2010 la 11:42 pm

  32. Poezia este muzica sufletului şi, mai presus de toate, a sufletelor mari şi sensibile. Unul dintre ele este chiar aici si ma bucur ca l-am gasit.

    Apreciază

    Martie 12, 2010 la 9:24 am

  33. Evident, ti-am acordat votul cu multa placere! 🙂

    Apreciază

    Martie 12, 2010 la 9:29 am

Lasă un răspuns

