Suntem ceea ce gândim

Cugetul tău sparge toate talazurile grele ale vieții, talazuri ce știu că plutirea printre visuri apăsătoare îmi poate fi fatală. Faci pat de gânduri blânde peste valuri de cuget deznădăjduit și îl convertești în vis inocent semănând pe suflet puf de liniște.

Mă ţii de mână şi-o săruţi,
O pui pe frunte şi îmi cânţi,
Pe-obrazul meu  tu scrii un gând,
„Iubire, rând cu rând!”

Alături de singurul satelit natural al Pământului te rotești în jurul Universului meu halucinant de misterios, pășești pe craterele visurilor atingând sublimul în urma impactului cu meteoriții gândurilor pașnice.

Eu te sărut şi îţi şoptesc,
Om bun la suflet, te iubesc!
Tu îmi răspunzi cu mare dor,
Cuvintele le prinzi din zbor
Şi le aşezi pe orele ce trec de zor.

Vapori de gânduri blânde îmi inundă umerii îmbrăcându-i în lavă de dor adus de zefirul primăverii.
Oftatul erupe din toate ungherele ființei și se metamorfozează în pete de culoare modelând rochie de gânduri dulci şi domoale capturate de înlănțuirea brațelor tale.

Îmi săruţi pleoapa şi-o-ndrăgeşti,
Pătrunzi în gânduri şi-mi zâmbeşti,
Mă iei în braţe, mă iubeşti
Uitând de cele ce-s lumeşti.

Suntem ceea ce gândim, tot ceea ce suntem ia naștere din gândurile noastre, cu gândurile noastre construim lumea.

Buddha

69 responses

  1. Pingback: ALCATRAZ «

  2. „Alături de singurul satelit natural al Pământului te rotești în jurul Universului meu halucinant de misterios, pășești pe craterele visurilor atingând sublimul în urma impactului cu meteoriții gândurilor pașnice.

    Eu te sărut şi îţi şoptesc,
    Om bun la suflet, te iubesc!
    Tu îmi răspunzi cu mare dor,
    Cuvintele le prinzi din zbor
    Şi le aşezi pe orele ce trec de zor”…

    Universul tău este misterios, iubirea mea… Şi peste măsură de… incitant.

    Mai demult treceam prin viaţă precum un meteorit fără ţintă, un bezmetic al hăurilor ştiute sau neştiute, numai că tu ai reuşit să mă atragi şi să mă transformi în satelitul tău natural.

    Acum mă rotesc în jurul tău în fiecare zi şi nu ameţesc. Îmi este iubirea cer, îmi este iubirea pat, îmi este iubirea lacrimă de fericire scursă din ochii tăi verzi… Eşti singura femeie care a citit cu adevărat în sufletul meu, iar pentru asta nu pot decât să spun încă o dată că sunt cel mai norocos bărbat… În universul tău este atât de bine…

    Te iubesc, draga mea dragă…

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 12:12 am

    • Misteriosul meu, incitantule, meteorit fără ţintă, bezmeticul meu drag, satelitul meu natural rotirea ta a dat Universul meu peste cap şi totul radiază.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 12:34 am

      • Asta-mi place mult de tot – „bezmeticul meu drag”… M-am topit, iubire, vorbesc foarte serios… Te iubesc şi din postura de meteorit atras de câmpul tău sentimental, şi din postura de bezmetic drag şi din cea de… incitant. Hmmm… şi asta sună bine te tot…

        Apreciază

        Martie 13, 2010 la 12:53 am

        • Suntem doi bezmetici care umblă de pe un blog pe altul şi îşi lasă reciproc comentarii fiindcă alţii au lucruri mai incitante de făcut…ha,ha,ha…

          Te iubesc, incitantule!

          Apreciază

          Martie 13, 2010 la 12:58 am

          • Noi ne incităm reciproc printre comentarii… Îmbinăm utilul cu plăcutul, cum s-ar spune… Şi nu e rău deloc. Suntem sacul şi peticul, evident…

            Apreciază

            Martie 13, 2010 la 1:00 am

  3. Am amutit. Nu pot decat sa ma plec in fata ta ca in fata unei regine a scrisului…Multumesc

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 12:18 am

    • Comentariul mă onorează, dar este prea mult pentru mine…

      Mulţumesc.

      Trimit toate gândurile mele bune către tine şi cei ce te iubesc!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 12:29 am

  4. Nu e prea mult, crede-ma. „Suntem ceea ce gandim”, remember? Chiar m-ai impresionat la modul cel mai profund, si trecand si pe la Cristi efectul creat de tine parca s-a amplificat ca atunci cand rostogolesti un bulgare prin zapada pufoasa…

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 12:50 am

    • Ce să mai zic?

      Sunt la fără cuvinte…

      Mi-ai zis-o“Suntem ceea ce gandim”…

      Te îmbăţişez peste normă!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 12:54 am

  5. Asa este…suntem ceea ce gandim. Iar in momentul acesta toate gandurile si admiratia mea se indreapta catre tine Geanina. 🙂

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 2:52 am

    • Onorată de comentariu.

      Gânduri simple puse pe hârtie şi apoi aici.

      O zi sublimă alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 8:13 am

  6. frumos spus: suntem tot ceea ce gândim… și aș mai completa eu: suntem și ceea ce iubim!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 8:05 am

  7. Deci … Cristian este bezmeticul tau drag.. cred si eu… va ametiti în iubire si poezie… poate fi ceva mai frumos?! .. ce norocosi sunteti… sper ca stiti asta…

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 8:54 am

  8. Ştim şi preţuim ceea ce destinul a hotărât.

    Bezmetici de iubire, aşa suntem…la Alcatraz cu noi…

    Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:01 am

  9. ca satelit artificial prin univers ratacit,iata mereu ma invart si eu pe aici,ca sa va spun ca va iubesc „bezmetici”frumosi si rebeli,si sa nu lasam pe nimeni sa stinga lumina ce evident nici nu se va stinge asta pt.ca stia el Eminescu ce stia cand versifica”la steaua ce a rasarit,e o cale atat de lunga…ca mii de ani i-au trebuit luminii sa-o ajunga”..si iata ca acea stea exista astazi prin lumina daruita de voi..cu sintagma”suntem ceeea ce gandim”mi-e cam greu sa fiu de acord..prea multe lighioane sunt in jurul nostru ce gandesc urat si iata ce bine le merge…dar hai sa nu fac si umbra pe aici…in alta ordine de idei,cu votataul daca s-ar putea sa votez fara logare..asta ptr.ca vreau sa raman o simpla anonima!…te imbratisez cu tot sufletul..ryana!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:26 am

  10. Există uscături peste tot. Nu ne rămâne decât să smulgem răul de la rădăcină şi să plantăm „iubire rând cu rând”.
    Pentru vot e musai să-ţi faci cont altfel nu poţi vota.

    Bezmeticii îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

    Mi-am permis în postarea de astăzi să pun un link către blogul tău. Dacă e cu supărare şterg.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:33 am

  11. Am vazut o femeie care gandea cu atat de multa ura incat obrazu-i, destul de bine proportionat, prindea contururi grotesti si se uratea de ura…Asa este, Geanina, suntem ceea ce gandim si acest lucru se vede pe figurile noastre, sufletele noastre, scrierile noastre! Zi frumoasa!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:42 am

    • Ai pus punctul pe „i”, draga mea.
      Am întâlnit şi eu astfel de feţe cu trăsături groteşti şi nu am înţeles niciodată de ce le place să „se machieze” astfel.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 9:49 am

  12. Cuvintele le prinzi din zbor/Şi le aşezi pe orele ce trec de zor… ma simt magulit sa fiu prins in aceste versuri. se scrie o saga aici intre tine si Cris, care a acaparat atentia tuturor, ca un roman ce se scrie sub ochii tai, eroii asternandu-si sufletele pe pagini albe, pure. un weekend cat mai placut!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:51 am

    • Noi nu putem uita comentariul tău în care aminteşti de scânteile din dormitorul nostru. Intuiţia şi-a spus cuvântul…

      Mulţumesc pentru vizită , comentariu şi onorată sunt eu.

      Eu şi Cris ne iubim, nu facem nimic altceva…ha,ha,ha…la Alcatraz…

      Zile pline de iubire şi frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 9:58 am

  13. Dragostea nu are nevoie de cuvinte, insa cuvintele au intotdeauna nevoie de dragoste.

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:57 am

    • Mi-a plăcut inclusiv postarea ta de astăzi şi am pus un link pentru cititorii mei dragi, în postare.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 9:59 am

  14. O zi plina de iubire!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 10:05 am

  15. Bună Ziua !
    Doamnei geaninalisandru !
    ~
    Am nevoie de VOI … ca de AER !
    Dacă întradevăr suntem bucureşteni, VĂ ROG … poate ne şi VEDEM în REAL !
    ~
    Eu, în special … am de primit UN MARE ŞUT … în partea dorsală !
    Am citit adineauri „Pictură neterminataa€¦” de pe „NOUL ORFEU * antologie de poezie romană de azi”, cu toate că o mai citisem, de data ASTA … M-A „cuprins UN NEASTÂMPĂR” … de A FACE, de A REALIZA … „ceva pictură”, CĂCI pot … dar LENEA E MARE !
    ~
    Deoarece CONSTAT … că SUNTEŢI … Sursă INSPIRAŢIONALĂ … AM SĂ VĂ „deranjez” … ZILNIC, … până îmi „trece” !
    Adică … până FAC … CEVA Palpabil !
    Pe CARE promit SĂ VI-L DĂRUIESC !
    Din TOATĂ Inima … şi CU Toată Iubirea !
    Doar … să vă placă !
    ~
    Cornelius,

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 10:49 am

    • O idee minunată. Ne-am propus să ne întâlnim într-o zi cu minunaţii noştri prieteni din zona virtuală.
      Nici vorbă de vreun deranj.
      Mulţumiri pentru vizită şi comentariu.

      Gânduri din cele mai bune trimit!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 10:58 am

  16. Cât de frumos! Îmi place aşa de mult cum sună „iubire, rând cu rând”.
    Voi scrieţi cărţi întregi din minunata voastră iubire, aşezate cu grijă pe rafturile sufletelor….

    Pupici mulţi!!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 11:11 am

    • „Iubire rând cu rând” este un vers din poezia scrisă de Cristi AICI.

      Mulţumesc pentru gânduri şi vizită!

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 11:32 am

  17. Servus Geanina…
    stiu „secretul” este sa ne gandim zilele aşa cum am vrea să ne fie… da, asta face parte dintr-o anumită literatură motivaţională 😉 dar nu ne iese tot timpul…
    toate cele bune
    soare in toate!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 11:23 am

    • Acesta este secretul, nu trebuie decât să gândim pozitiv şi zilele vor fi pe măsura gândurilor.

      Mulţumesc pentru urări.

      Zile magice!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 11:34 am

  18. Pingback: Galerie de pictura Alexej von Jawlensky « my heart to your heart

  19. mihaela13o

    Gândurile ne fac să fim ceea ce suntem acum. Aceste gânduri dau naştere acţiunilor, ce ne îndreaptă mai departe spre visuri. Visurile ne fac să fim ceea ce am putea deveni în viitor şi astfel, ne conduc paşii spre fericire. Frumoase versuri, Geanina! Săr’mâna pentru vizita la ceas târziu în noapte. O zi însorită să aveţi amândoi!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 11:34 am

  20. Te vizităm cu mare drag de fiecare dată. Citim cu plăcere şi facem trimiteri către scrierile tale pentru a se putea bucura de gândurile tale şi musafirii noştri dragi.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 11:45 am

  21. „Suntem ceea ce gandim…”,minunat ,un weekend insorit ca la noi ninge 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 12:21 pm

    • Ningeeee!!!

      La noi este soare şi ne pregătim să ieşim la plimbare pentru a profita din plin de razele ce ne bat în geam.

      Preiau cu mare drag dedicaţia.

      Zile însorite în suflet şi la geam!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 12:40 pm

  22. Da , suntem ce gandim, caci gandurile pleaca din noi si nu noi din ganduri.
    Si daca reusesti sa -ti faci ‘pat din ganduri bune’ cum zici tu draga mea prietena, atunci te poti odihni si te poti rasfata in voie pe el….
    O duminica cu voie buna si cer senin sa-ti dea Dumnezeu!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 12:30 pm

    • Mulţumesc pentru frumuseţea gândurilor pe care mi le laşi aici de fiecare dată.

      Răsfăţ, nu glumă…

      Duminică de vis şi ţie , draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 12:41 pm

  23. „Cu gandurile noastre construim lumea”, cu faptele noastre, cu intreaga atitudine pe care o avem fata de toti si toate.

    Sa va bucurati de plimbare! 🙂
    Plimbarea este prin nameti, ca si la noi a nins? 😆

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 2:02 pm

    • Am revenit. Plimbare fără nămeţi. Soare şi iar soare pe asfaltul uscat de razele sale.

      Mulţumim de urări.

      Seară de vis alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 5:53 pm

  24. Să fie pace inlăuntru. Ai incredere că eşti acolo unde e locul tău, unde e nevoie de tine. Nu uita de posibilitatile infinite care se nasc din credinta în tine si în ceilalti. Foloseste darurile pe care le primesti, care iti sunt date, si dă in countinuare altora dragostea pe care o primesti. Fii multumita de felul in care esti tu, asa cum esti. Dăruieste sufletului tau cantec, muzica, dans, rugaciune si libertatea de a iubi!
    O zi frumoasa, Janin! Pupăciuni!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 2:35 pm

    • Pace, linişte şi iubire. Voi dărui de fiecare dată cu tot sufletul.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 6:56 pm

  25. Suntem ceea ce gandim si gandim ce suntem…ne hranim si uneori ne alinam cu ganduri , iubim cu gandul….traim asa…gandurile si gandirea sunt un mod de viata!!!!
    O zi cat mai frumoasa draga mea!!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 3:59 pm

    • Frumos spus, un mod de viaţă, o viaţă divină dacă ne dorim cu adevărat.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 6:55 pm

  26. Tasha

    Frumoase ganduri,ma impresionati de fiecare data…s-a spus cam tot,chiar nu mai am ce sa comentez…pot doar sa va spun sa ramaneti asa !sa va iubiti la fel de mult pana la adanci batranete!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 4:44 pm

    • Mulţumim din suflet, draga noastră dragă.

      Nu avem motive să ne schimbăm. Iubirea e la loc de cinste în sufletul nostru.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 6:54 pm

  27. Iubire, iubire, da sa vina si vara ca eu nu mai pot asa! E bine ca tu „faci pat de gânduri blânde ” si-ti tine si de frig si de iarna.
    O zi frumoasa!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 5:34 pm

    • Vine şi vara, facem pat de gânduri bune şi o ţinem 6 luni.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 6:39 pm

  28. „suntem ceea ce gandim”, nimic mai adevarat !
    Te imbratisez cu drag 🙂

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 5:59 pm

  29. Erys

    „Fiecare om este odrasla faptelor sale”…mai spuse Cervantes

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 6:37 pm

  30. Pingback: Cel mai citit blogger din lume « Andi Bob

  31. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 10 « Ioan Usca

  32. Nici la tine nu apare pingul meu, deși nu îți moderezi blogul 😦 Nu înțeleg! 😦
    Duminică plăcută

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:07 pm

  33. O, pardon, nu observasem moderarea!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:08 pm

    • Daaaaa, moderare, moderare şi-ţi trimit în dar o floare…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 10:07 pm

  34. Cât de frumos! Se simte dragostea voastră în fiecare cuvânt. O seară minunată.

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 9:46 pm

  35. Geanina,fara cuvinte si totusi ce frumos!
    Ati publicat ceva?Merita!
    Noapte buna!
    Pupikuri!

    Apreciază

    Martie 13, 2010 la 11:03 pm

    • Încă nu am publicat . Avem materialele în lucru.
      Facem o lansare de pomină şi vă chemăm.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 13, 2010 la 11:16 pm

  36. Sublim!

    Apreciază

    Martie 15, 2010 la 1:44 am

Lasă un răspuns

