Întotdeauna…

Întotdeauna voi deschide braţele
Atunci când iubirea
Va bate la poarta sufletului meu,
Întotdeauna voi lăcrima de fericire
În clipele când anotimpul iubirii
Se va cuibări în fiinţele noastre
Arse de enigmă şi dorinţă ,
Întotdeauna voi picta mii de culori
Pe feţele lumii pentru ca zâmbetul
Să înflorească pe chipul tuturor
Modelând pentru întreg mapamondul
Veşmânt fin de sentimente şi trăiri
Ce au fost pustiite de durerea neputinţei,
Întotdeauna voi escalada fără rezerve
Formele de relief de pe harta vieţii
Pentru a-ţi mângâia mâinile
Care fac asiduu transplant de dor
Pe epiderma catifelată a gândurilor mele,
Întotdeauna voi face pace cu trecutul
Trăind prezentul şi sfidând posteritatea
Ce se grăbeşte să ne sechestreze
Bucuria de a trăi sute de ani
Acolo unde sufletul îşi întinde aripile.

Spune întotdeauna ce simţi şi fă ceea ce gândesti. Daca aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea dormind, te-aş îmbrăţişa foarte strâns şi l-aş ruga pe Dumnezeu să fiu păzitorul sufletului tău. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieşind pe uşa, ti-aş da o îmbrăţişare, un sărut şi te-aş chema înapoi să-ţi dau mai multe. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când voi auzi vocea ta, aş înregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta o dată şi încă o dată până la infinit. Dacă aş şti că acestea ar fi ultimele minute în care te-aş vedea, aş spune “te iubesc” şi nu mi-aş asuma, în mod prostesc, gândul că deja ştii.

Gabriel Jose Garcia Marquez

54 responses

  1. Pingback: FRECŢIE. LA PICIOR DE LEMN «

  2. Unde mai gasesti cuvinte sa faci asemenea declaratii de iubire la infinit? Foarte frumos felul in care stii tu sa le pui in versuri.Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 12:30 am

    • Când iubeşti totul este extrem de simplu. Când ai un om precum Lisandru lângă tine, versurile curg de la sine…

      Mulţumesc din suflet pentru vizită.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 12:39 am

      • E o bijuterie de om, la fel ca tine. Impreuna alcatuiti cel mai frumos colier din blogosfera. Multumesc de linkuire. Pupici de drag!

        Apreciază

        Martie 14, 2010 la 1:03 am

        • Cu mare drag dau ping-ping, musafirii mei dragi vor avea ce citi şi nu vor regreta că te-au vizitat.

          Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

          Apreciază

          Martie 14, 2010 la 1:08 am

  3. Întotdeauna voi deschide braţele
    Atunci când iubirea
    Va bate la poarta sufletului meu,
    Întotdeauna voi lăcrima de fericire
    În clipele când anotimpul iubirii
    Se va cuibări în fiinţele noastre
    Arse de enigma şi dorinţă ,

    Iubirea mea, nici nu mi te-aş putea imagina altfel, sincer să fiu. Braţele tale sunt deschise permanent către iubire şi aş putea să spun că iubirea devine pentru tine hrană, apă şi aer… Mă infiltrez şi eu printre ele, de ceva vreme. Şi rămân acolo, pe poziţii…

    Întotdeauna voi picta mii de culori
    Pe feţele lumii pentru ca zâmbetul
    Să înflorească pe chipul tuturor
    Modelând pentru întreg mapamondul
    Veşmânt fin de sentimente şi trăiri
    Ce au fost pustiite de durerea neputinţei,

    Un veşmânt din sentimente şi trăiri. Pentru un întreg mapamond care uită mult prea repede că fără sentimente şi trăiri nu se poate realiza nimic. Punem cărămidă peste cărămidă de atâta vreme şi nu am înţeles – la general vorbesc – că liantul tuturor realizărilor noastre este iubirea. Pur şi simplu… De foarte multe ori, de prea multe ori rânjeşte neputinţa. Sau ideea crudă de neputinţă din care este foarte greu să ieşi atunci când laşi dragostea la biroul pentru bagaje…

    Întotdeauna voi escalada fără rezerve
    Formele de relief de pe harta vieţii
    Pentru a-ţi mângâia mâinile
    Care fac asiduu transplant de dor
    Pe epiderma catifelată a gândurilor mele,
    Întotdeauna voi face pace cu trecutul
    Trăind prezentul şi sfidând posteritatea
    Ce se grăbeşte să ne sechestreze
    Bucuria de a trăi sute de ani
    Acolo unde sufletul îşi întinde aripile.

    Mi-a plăcut metafora acestei hărţi a vieţii unde există forme de relief pe care doreşti să le escaladezi. Iubire, te rog să-mi dai voie să fiu eu muntele tău, doresc o escaladare permanentă. Şi acel transplant de dor care aduce fericire în fiecare minut… Epiderma catifelată a gândurilor tale – este atât de catifelată, sunt un martor care trebuie crezut pe cuvânt… Sute de ani? Mii de ani, milioane de ani… Sute de milioane de ani alături de tine ar trece ca o secundă. Dar cât de savuroasă este această secundă…

    Geanina, pot să spun că am citit una din cele mai frumoase poezii ale tale, este o bogăţie metaforică evidentă şi o altă modalitate prin care strigi că fără iubire nu poate fi nimic posibil…

    Cu mare plăcere am citit. Te iubesc, dragostea mea mare…

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 12:35 am

  4. Cărămida pusă de tine la temelia acestei iubiri este rezistentă, roşie ca focul şi în formă de inimă.

    Secunde pline de răsfăţ şi frumos alături de un om care iubeşte viaţa şi oamenii, care respectă tot ceea ce îl înconjoară.

    Mulţumesc pentru acest comentariu, minune de om!

    Te iubesc şi te respect, Lisandru!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:06 am

    • Cărămizi în formă de inimă. În noaptea asta eşti cu inspiraţia la cote maxime, femeie dragă. Or asta mă bucură nespus… Şi eu te respect, nici nu s-ar putea altfel, am o comoară de femeie lângă mine…

      Iubesc viaţa cu patimă, bine mai zici tu. Dar te iubesc cu patimă sporită pe tine, înainte de orice…

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:22 am

      • Moşcăită sunt, ca de fiecare dată, dar pritocesc cuvinte şi le servesc fierbinţi .
        Sper să nu mă reclame nimeni la Protecţia Consumatorului…ha,ha,ha…

        Patimi în post…offfff…grav, foarte grav…

        Comoara te îmbrăţişează cu toată dragostea, dragule!

        Apreciază

        Martie 14, 2010 la 1:26 am

  5. Săru’ mâna, Doamnă, sunt onorat peste poate şi mă înclin.
    Iubire, fericire, să fiţi sănătoşi, dragilor şi iubiţilor! 🙂

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:56 am

  6. Pătimim, aşa este, dragostea mea, pătimim… Om fi iertaţi, că suflete rele nu avem… Îţi întorc îmbrăţişarea, minune!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 2:16 am

    • Ceruşi iretare, dragule…ţi se acordă cu vârf şi îndesat…

      Pupicii geaninoşi dau năvală!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 2:44 am

  7. Buna dimineata! Ce faceti copii? Iar chef fara de mine?

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 3:56 am

  8. acuarele

    Iti multumesc, Geanina!…
    Pupici.

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 8:12 am

  9. Mi-a plăcut mult postarea.

    Zi faină!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 8:21 am

  10. Mâinile „fac asiduu transplant de dor”, sufletul face infuzie de dragoste, gândul face cură de prezent, mintea a făcut „pace cu trecutul” iar inima încearcă „bucuria de a trăi sute de ani”.
    Nimic nu este compromis…

    Cu prietenie,
    Adele

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 9:48 am

    • Bine ai venit!
      Compromisul nu-ţi găseşte locul, foarte adevărat…

      Zi plină de iubire şi frumos!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 11:43 am

  11. Esti un izvor nesecat de cuvinte pline de iubire…ma lasi de fiecare data fara cuvinte,chiar nu mai stiu ce as putea spune. sa ai o zi frumoasa cu mult soare si la propriu si la figurat!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 9:57 am

    • Izvorul îţi oferă apă limpede de cuvinte încărcate de iubire şi respect.

      Trimit gânduri din cele mai senine către tine, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 11:45 am

  12. Mă ajuţi să-l salvăm pe „pe care” ?

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/14/329/

    Cu drag,
    Adele

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 11:09 am

  13. alta petrecere ?! Din noua prea multa iubire?!
    Uraaaa!! Daca intreaga lume ar iubi in felul vostru am deveni cu adevarat o planeta albastra! Vie …
    Invatati-ne si pe noi sa iubim asa!!!!!!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 11:35 am

  14. Draga mea dragă,
    „suntem ceea ce gândim”, „suntem ceea ce iubim”, ştiu că şi tu poţi iubi frumos altfel nu ţi-ai fi ales meseria pe care o faci cu atâta pasiune.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 11:48 am

  15. Geanina,minunata aceasta poezie de dragoste ,se potriveste cu o melodie dedicata tie ,o duminica frumoasa 🙂

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 12:21 pm

    • Am preluat una bucată videoclip.
      Pentru toţi musafirii mei dragi, cu drag…

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:13 pm

  16. Poate dialogul vostru de dragoste, mereu nou, inmiresmat de anotimpul in care intra, ca roua, va da de gandit acelor tineri care nu mai au timp pentru cuvintele care arata bogatia sentimentelor a doua suflete.
    Va doresc o duminica a bucuriei! 🙂

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:09 pm

    • Gânduri ce m-au pus pe gânduri. Mulţumesc pentru acest comentariu.
      Cu siguranţă oamenii nu vor înceta să iubească nicicând.

      Îţi dorim şi noi zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:35 pm

  17. „Întotdeauna voi escalada fără rezerve
    Formele de relief de pe harta vieţii
    Pentru a-ţi mângâia mâinile
    Care fac asiduu transplant de dor
    Pe epiderma catifelată a gândurilor mele,
    Întotdeauna voi face pace cu trecutul
    Trăind prezentul şi sfidând posteritatea…”

    Metafore incandescente care te transforma intr-un alpinist care calatoreste pe cele mai fascinante inaltimi: spre piscurile IUBIRII !

    Va doresc sa fiti mereu prietenii acestui „Munte al Dragostei”…

    Fiti binecuvantati !:)

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:13 pm

    • Alpiniştii îţi doresc zile liniştite, sănătate, sarcină uşoară şi iubire peste normă!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:37 pm

  18. Minunate poezii! Cand vreau o clipa de liniste intru la tine pe blog.
    Sa fiti sanatosi!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:50 pm

    • Mulţumesc mult pentru vizită şi pentru urări!

      Zile pline de linişte şi frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:54 pm

  19. Gabriel Jose Garcia Marquez…câtă dreptate are preferatul meu dintre scriitori și câtă finețe a gândului găsesc, fie și în câte o reflecție la fel de plină de stil și sens ca orice scriere a lui. Frumoase versuri! O săptămână bună să înceapă, Geanina!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 1:52 pm

    • Să înceapă şi să nu se mai termine frumuseţea acestor zile.
      Mulţumesc mult de vizită.

      Duminică magică!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 1:56 pm

  20. Întotdeauna voi picta mii de culori
    Pe feţele lumii pentru ca zâmbetul
    Să înflorească pe chipul tuturor…

    picteaza draga mea draga… ca te pricepi de minune!!! o duminica romantica, în compania lui Lisandru…

    ti-am adus un tango!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 2:32 pm

    • Pictez în ritm de tango. Minunate ritmuri pentru orice zi.

      Mulţumim pentru aceşti paşi de dans.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 3:12 pm

  21. Absolut magnific tot ce e aici, nu ma satur sa citesc…Multa implinire. Multumesc pentru trimiterea catre link. Frumoase ganduri, frumos anotimp in inimile noastre cand dragostea este reala!
    Cu consideratie.

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 2:43 pm

  22. Mulţumesc pentru vizită.
    Împlinire şi iubire pentru o viaţă sau mai multe…
    Gânduri bune şi zile line de frumos!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 3:13 pm

  23. Foarte frumos si sensibil.

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 3:36 pm

  24. Multumesc mult de link si de versuri 🙂 Cu siguranta ca duminica mea va fi magica pentru ca tocmai ma pregatesc sa mai vizitez niste fallas. Sa ai o duminica plina de iubire 🙂

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 4:08 pm

    • Cu mare drag am menţionat pagina ta plină de frumos.

      Zile pline de iubire şi linişte alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 14, 2010 la 6:02 pm

  25. Pingback: Galerie de pictura Ferdinand Hodler, pictor elvetian « my heart to your heart

  26. Pingback: Nopţi fără hotar (8) « Noaptea Iguanei

  27. frumos, sensibil, delicat, profund…..dulceeee:):X

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 6:09 pm

  28. Întotdeauna voi escalada fără rezerve
    Formele de relief de pe harta vieţii
    Pentru a-ţi mângâia mâinile
    Care fac asiduu transplant de dor
    Pe epiderma catifelată a gândurilor mele,

    Ce sa pot spune eu? Ma inclin in fata sensibilitatii tale Geanina draga !
    Gandurile tale, se transforma in ploaie care curge si devine balsam…
    Pupici….

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 6:31 pm

  29. Iar gândurile tale ating coarda sensibilă a sufletelor noastre.
    Mulţumiri pentru trecere şi gânduri.

    Seară plină de magie, draga mea dragă!

    Apreciază

    Martie 14, 2010 la 7:21 pm

  30. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 11 « Ioan Usca

  31. „Intotdeauna” iubirea cea mai nepretuita comoara a sufletelor noastre…
    ferice de cei ce-o lasa sa straluceasca la lumina…..asa ca voi doi….
    va imbratisez cu aroma de sarbatoare in inima mea!

    Apreciază

    Martie 15, 2010 la 1:03 pm

  32. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Doar un om

  33. Pingback: Doar un om « Mihaela Man

Lasă un răspuns

