Ploaie de gânduri

Aștept primăvara așa cum aștept zilele caniculare de vară, în care plouă fără milă, pentru a dansa desculță prin băltoacele acumulate de ochii hulpavi ai asfaltului încins până la lacrimi.
Frigul încă răsfiră felii de ger peste ființa mea dornică să-ți simtă gândurile ploioase în goana iubirii.
Plouă. Ploaie de gânduri cu miros întârziat de primăvară. Condensez gândurile în nori încrețiți, iar ascensiunea orografică ajută să-i plasez pe muntele frunții ca eu mă pot orienta pe harta inimii.
Un tunet frământă cerul sufletului cuprins în vijelii pătimașe ce lovesc scutul iubirii transformându-le în sunete elastice propagate armonic pe partitura eternității.
În astfel de zile miroase a iubire totală în odaia noastră, iar tavanul devine coroana solară ce ne mistuie trupurile pe rugul pasiunii…

Gândurile sunt umbrele senzațiilor noastre – întotdeauna mai întunecoase, mai goale, mai simple decât acestea.

Friedrich Nietzsche

55 responses

  1. Hai cerule, da-mi o ploaie maiastra,
    Sa ma spele, sa ma nasca,
    Din necuprins sa ma hraneasca…

    Propun pentru la vara un chef in ploaie. Doritorilor le ofer acoperis…al cerului 🙂

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 12:28 am

    • Acum am venit acasă. Nu am reuşit să răspund la cometarii. Am fost la un chef, dar nu în ploaie. Îl aşteptăm şi pe cel din vară.

      Îmi place acoperişul oferit cu drag.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 12:46 am

  2. Pingback: Atunci când eu dorm altundeva « Jocul de-a v-ati cuvintelea

  3. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (3) «

  4. Si eu astept primavara in sufletul meu si stropii de ploaie sa imi spele tristetea…

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 8:43 am

  5. Tasha

    La tine ploua,la mine ninge…hm!! ciudata vreme,capricioasa tare!numar zilele pana in 20 martie cand meteorologii au anuntat ca va veni caldura…va fi primavara cu adevarat!
    Caldura in suflet si imbratisari satmarene!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 9:46 am

  6. „Aștept primăvara așa cum aștept zilele caniculare de vară, în care plouă fără milă, pentru a dansa desculță prin băltoacele acumulate de ochii hulpavi ai asfaltului încins până la lacrimi.” Si eu la fel….cu o mica exceptie: nu imi place primavara , io vreau direct vara… 😀
    Iar cu asta :”În astfel de zile miroase a iubire totală în odaia noastră, iar tavanul devine coroana solară ce ne mistuie trupurile pe rugul pasiunii…” , mi-ai dat un touch down , m-ai dat gata , recunosc deschis si m-ai lasat speechless…. superb!
    Ioiiii , abia astept vara aia torida cu ploaie dementiala si baltoace in tot locul 😀
    Te imbratisez si iti doresc o zi cat mai buna!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 9:48 am

  7. Eu sunt la mai cu un post rautacios, damn it :p (Dar macar sunt la o luna de primavara)

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 10:02 am

  8. da, speram si io la primavara ieri.
    azidimineata cand am calcat prin zapada mi-a pierit speranta, tre sa invat iar sa ma bucur de iarna

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 10:20 am

  9. Oare o sa mai vina si primavara anul asta? Sau urmeaza inca o iarna?

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 10:42 am

  10. Pingback: Dacă tot a fost teatru, să fie….Odă actorilor - Cel care striga in pustie

  11. asta-i fericirea care in acceptiunea mea se poate atinge cu mana 🙂
    si e tare frumoasa !
    pup, fata 🙂

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 12:32 pm

  12. „Plouă. Ploaie de gânduri cu miros întârziat de primăvară. Condensez gândurile în nori încrețiți, iar ascensiunea orografică mă ajută să-i plasez pe muntele frunții ca eu să mă pot orienta pe harta inimii.
    Un tunet frământă cerul sufletului cuprins în vijelii pătimașe ce lovesc scutul iubirii transformându-le în sunete elastice propagate armonic pe partitura eternității.
    În astfel de zile miroase a iubire totală în odaia noastră, iar tavanul devine coroana solară ce ne mistuie trupurile pe rugul pasiunii…”

    Îmi plac foarte mult aceste texte ale tale, iubirea mea. Şi admir de fiecare dată bogăţia metaforică, mă umple de încântare.

    „miros întârziat de primăvară”, „nori încreţiţi”, „un tunet frământă cerul sufletului”, „sunete elastice propagate armonic pe partitura eternității”, „tavanul devine coroana solară ce ne mistuie trupurile pe rugul pasiunii…”

    Frumos de tot… Te admir şi te iubesc, minunea mea!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 12:36 pm

  13. Geanina,aici la noi este o zi fara soare,frig,nori ,parca ar veni o ninsoare,o zi insorita,chiar daca ploua 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 12:46 pm

    • Zile line cu soare şi frumos !
      Mulţumesc pentru dedicaţie pe care o voi prelua de urgenţă.
      Seară de vis!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:45 pm

  14. o doamne…primavaraaa.nuuu mai vine………:( Ea nu banuieste ca mi e atata de dorrrrrr de eaaaaaa!!!!!!!!!!!!!1

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 12:55 pm

  15. „ochii hulpavi ai asflatului incinsi pana la lacrimi” – ai gasit cifrul pentru imaginea asta, Geanina, e formidabila. Sa imaginezi ploaia de vara ca si cum ar izvori din gropile asfaltului, ca un fel de planset al lor.
    Totusi merita sa avem gropi !!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:10 pm

    • Dacă izvoarele fericirii îşi au rădăcina în astfel de gropi, atunci ar fi bine să le dorim…

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:43 pm

  16. Trebuie să mulțumim iernii pentru această mult așteptată primăvară. Nu cred că am fi simțit la fel dacă nu exista „Frigul încă răsfiră felii de ger peste ființa mea dornică să-ți simtă gândurile ploioase în goana iubirii”

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:23 pm

  17. Mulțumiri.
    E luna lui Marte – capricioasă și revanșardă.
    Îl așteptăm pe Prier, să ne priiască. 🙂

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:38 pm

    • Aşa va fi şi ne vom răsfăţa cu miresmele primăverii…

      Gânduri bune şi o seară de vis!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:41 pm

  18. Sper ca randurile astea frumoase sa invoce primavara….La Iasi e frig, iar cerul e plumburiu rau de tot… Sa vina primavaraaaa!
    Pup Janin!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:48 pm

  19. Atât de mult aşteptata primăvara se lasă tare greu convinsă să vină şi tare mi-e teamă că vara îi va fura şi ea din drepturi, însă important e să răzbească în lupta cu iarna necruţătoare.

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:49 pm

  20. Pingback: Nu porunci inimii să tacă | Raza mea de soare

  21. „Aștept primăvara așa cum aștept zilele caniculare de vară, în care plouă fără milă, pentru a dansa desculță prin băltoacele acumulate de ochii hulpavi ai asfaltului încins până la lacrimi.” … şi eu de atâta amar de vreme încât mă întreb dacă la mine în suflet se vor mai deschide mugurii vreodată…

    Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 1:59 pm

  22. o melodie draga sufletului meu,si potrivita insemnarii tale..u gand frumos de bine indrept catre tine si o sincera imbratisare,pup,cu drag,Ryana!:)
    Chris Spheeris – Eros RainÎncÄ�rcat de Anelim6666. – Explore more music videos.

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 3:59 pm

  23. mai sa fie,chiar nu am noroc al clipuri aici la tine..mai incerc odata altul dar aceeasi melodie..

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 4:01 pm

    • Furtună, tunete şi apoi linişte în verde crud.
      Inocenţa priveşte pe geam cum plouă …miresme, tinereţe…

      Mulţumesc din suflet, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:37 pm

  24. Primavara draga, tu cand vii, sa treci cu primele raze calde si primele miresme de ghiocei pe la Geanina. Asa frumos te canta si te cheama, ca eu, nu as rezista sa mai stau in casa mea, si as veni indata sa dau iarna afara!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 4:54 pm

  25. Si eu astept primavara, parca mai mult ca altadata…poate si din pricina prea asprei ierni. Toata dragostea Lui sa te inconjoare! Pupici mii!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 5:07 pm

    • Să vină primăvara, draga mea dragă!

      Mulţumesc din suflet pentru gânduri.

      O seară de vis!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:33 pm

  26. Frigul încă răsfiră felii de ger peste ființa mea dornică să-ți simtă gândurile ploioase în goana iubirii.
    ce frumos..

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 7:20 pm

  27. Zi merçi ca e frig, si lasa primavara, ca la voi în suflet e destul. La vara ne vom plânge de prea multa caldura. Si apoi acum te poti cuibarii în bratele lui Cristian.

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 8:08 pm

    • Că bine ziseşi, draga mea dragă.

      Divină îmbrăţişare…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 16, 2010 la 8:26 pm

  28. Erys

    O dorinta care se va implini cat ai zice „peste”…

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 10:09 pm

  29. Asteptam cu totii primavara in speranta ca ne vom simti mai bine,vom zambi.Insa cand ploua/ninge ca acuma nu mai iubim,ci picam intr-o stare de amaraciune si avem doar ganduri negre. 😦
    Noapte buna si vise placute!

    Apreciază

    Martie 16, 2010 la 10:59 pm

  30. Pingback: Galerie de pictura Mikhail Vrubel « my heart to your heart

  31. Am transcris textul in jurnalul meu. Si inca nu ai scos nicio carte ma intreb?

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:28 pm

  32. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Pe drumul dintre mine si tine

  33. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Pe drumul dintre mine si tine

Lasă un răspuns

