Amprente de liniște

e multă liniște o liniște odihnită
de privirea candidă a sufletului tău
de atingerea catifelată a palmelor tale
atunci când îmi mângâi tâmplele gândurilor
expuse permanent cuvintelor
amprentate de terapia somatică
îmi vindeci osteneala cu dragoste ne-ncepută
din care gustăm amândoi la ore grele
în cea dintâi noapte a ielelor viclene
ce vor să ne prindă în horă
spre sluțirea eternă a sentimentelor
ne înfășurăm în zâmbetul cometei Halley
ce va ploua insistent peste noi
timp de șapte decenii meteori de liniște

Nu lăsa viitorul să-ti strice linistea. Dacă va fi nevoie, îl vei înfrunta cu aceleaşi arme ale raţiunii cu care lupţi astăzi împotriva prezentului.

Marcus Aurelius

34 responses

  1. Asteptam poezia de astazi ca sa-ti urez noapte buna!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 12:22 am

    • Mulţumesc mult pentru răbdarea de a-mi citi scrierile.

      Bună dimineaţa şi un sfârşit de săptămână magic!

      Apreciază

      Martie 20, 2010 la 7:38 am

  2. Cometa Halley si cuceritorul pamant nu-si pot unii destinele, dar dragostea lor alege sa marturiseasca iubirea ce si-o poarta prin ploi de meteori, de doua ori pe an, odata la… 75 de ani!
    Cat de puternica-i IUBIREA!
    Marturie a timidelor atingeri de orbite ale celor doua planete sunt cele doua luni, octombrie si mai, ce traiesc nerabdarea intalnirii, povestea trainicei iubiri. 😛

    M-am jucat putin cu cele doua planete… 😉

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 12:39 am

  3. Buna Geanina! Citesc cu sufletul la gura fiecare postare a ta, dar iarta-ma draga mea, nu am timp de comentarii. Azi sunt fericita pentru ca am lasat totul deoparte si pot sa-ti scriu cateva cuvinte. Sper ca sunteti bine si ca dragostea voastra infloreste sub cerul si florile acestei noi primaveri! Va doresc o primavara plina de iubire si te imbratisez cu mult drag. Pupici de primavara!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 1:33 am

  4. Suntem foarte bine şi la fel de îndrăgostiţi ca în prima zi.

    Eu îţi mulţumesc pentru vizită şi măbucur fiindcă îmi citeşti scrierile.

    Trimit pupici geaninoşi peste normă către delicioasele tale pagini!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 7:41 am

  5. Pingback: Ce-am mai făcut eu « Nataşa

  6. acuarele

    Multumesc, Geanina…

    O melodie frumoasa pentru tine, si o urare de wek-end frumos si primavaratic!…

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 8:35 am

    • O melodie dragă sufletului meu.

      Mulţumiri din suflet.

      O primăvară care să-ţi semene în frumuseţe!

      Apreciază

      Martie 20, 2010 la 9:11 am

  7. Pingback: Smochi, Bionse, Şachira şi Uitnei Hiuston… «

  8. “Liniştea este intenţia de a stăpâni efectele agitaţiei excesive. Liniştea este sera în care se cultivă înţelepciunea” – Huai-Chin Nan.

    „e multă liniște o liniște odihnită
    de privirea candidă a sufletului tău
    de atingerea catifelată a palmelor tale
    atunci când îmi mângâi tâmplele gândurilor
    expuse permanent cuvintelor
    amprentate de terapia somatică

    Iubire, este foarte multă linişte atunci când sunt alături de tine. Şi, firesc, numai nelinişte atunci când suntem departe unul de celălalt. Ne privim cu sufletele, în fiecare zi, ne este tare bine, iar eu sărut amprentele cuvintelor pe care mi le murmuri la ureche… Frumoasă ideea cuvintelor amprentate de terapia somatică…

    îmi vindeci osteneala cu dragoste ne-ncepută
    din care gustăm amândoi la ore grele
    în cea dintâi noapte a ielelor viclene
    ce vor să ne prindă în horă
    spre sluțirea eternă a sentimentelor
    ne înfășurăm în zâmbetul cometei Halley
    ce va ploua insistent peste noi
    timp de șapte decenii meteori de liniște”

    O noapte a ielelor viclene? Da, ar dori să ne prindă în horă „spre sluţirea” sentimentelor, numai că suntem protejaţi. Tot de sufletele. Sufletele sunt amulete fermecate, nimic nu ne poate face rău… Mi-e dragă ploaia acelor „meteori de linişte”…

    Te iubesc, dragostea mea mare, te iubesc foarte mult…

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 10:06 am

    • Primesc de la tine nu numai iubire şi respect. Primesc multă linişte sufletească.
      La acest aspect m-am gândit când am torturat hârtia virtuală cu „linişte”.
      Primesc sărutul pe suflet cu aceeaşi bucurie de fiecare dată.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Martie 20, 2010 la 10:53 am

  9. Geanina,super melodiile care se imbina cu poezia ta,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 3:12 pm

    • O combinaţie de cinci stele. Am preluat. dau mai departe către cititorii mei dragi.
      Zi faină!

      Apreciază

      Martie 20, 2010 la 6:27 pm

  10. gabi

    ce fain e ca la voi iubirea vindeca 🙂
    Pups !

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 3:35 pm

  11. Frumoase cuvinte împletite-n dragoste.
    O seara excelenta si o duminica de vis, dragilor!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 5:07 pm

  12. De vis va fi. Urarea a ajuns la sufletele noastre.
    Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 6:29 pm

  13. Frumoasa poezia, buna muzica, atmosfera primavaratica….nu-mi ramane ecat sa iti (va!) urez un weekend frumos in continuare!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 7:32 pm

    • Zilele acestea care alcătuiesc sfârşitul de săptămână am dori să nu se mai sfârşească.

      Gânduri din cele mai bune din partea noastră!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:49 am

  14. Sapte decenii impreuna suna rezonabil. Pacat ca in ziua de azi dragostea dureaza doar un pic mai mult de sapte zile.

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 8:01 pm

    • Am avut şansa să întâlnesc dragostea care îmi umple zilele de fricire.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:50 am

  15. Iubirea vindeca si invinge….tot raul din om, innobiland pe unde adasta…
    Doar soare si multe flori iti trimit din Vrancea Geanina draga mea!

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 8:40 pm

    • Am primit soarele şi florile şi miresmele au dat năvală peste sufletele noastre.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:51 am

  16. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 17 « Ioan Usca

  17. Binevenite sunt aceste clipe de mangaiere si liniste , caci ele fac parte din acea bucata de timp in care sufletul isi linge ranile si le vindeca , iar creierul pleaca catre zari de iubire si fericire!
    Minunate cuvinte! 🙂

    Apreciază

    Martie 20, 2010 la 9:52 pm

    • Liniştea să-şi reverse clipele peste sufletul tău, draga mea dragă!
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:52 am

  18. Pingback: Neliniştitu' » Post Topic » Concurs de belit blana la urs

  19. ,,e multă liniște o liniște odihnită
    de privirea candidă a sufletului tău
    de atingerea catifelată a palmelor tale
    atunci când îmi mângâi tâmplele gândurilor”

    Cât de mult ne dorim liniştea! Şi iată că o găsim în privirea persoanei dragi, în atingerile catifelate, nepătimaşe, cele ce ating sufletul făcându-l să tresară de plăcere…

    Am găsit multă linişte în aceste versuri, Geanina!
    Fie ca aceasta să nu te părăsească nicicând!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 5:52 pm

    • Toţi avem nevoie de linişte,iubire şi respect.
      Mulţumesc pentru comentarii şi vizite.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 6:22 pm

Lasă un răspuns

