Am desenat

UPDATE – ora 17 45 – DUMNEZEU SĂ-L ODIHNEASCĂ!“Jurnalistul timişorean Mile Cărpenişan, în vârstă de 34 de ani, a murit, luni, la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Timişoara, unde era internat de săptămâna trecută, fiind în comă” – SURSA MEDIAFAX

UPDATECONSTANȚA OPRINA ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU!

AM CITIT AICI DESPRE CAZUL EI ȘI AM FOST IMPRESIONATĂ NU NUMAI DE SITUAȚIA ÎN CARE SE AFLĂ CI ȘI DE MODUL ÎN  CARE CINEVA ÎI SCRIE DUREREA.

Iubito, mi-ai spus că adori muntele,
Ieri , când dormeai, l-am desenat pe obrajii tăi,
Care s-au înroşit şi au căpătat prospeţime
De la zăpada de pe înălţimile lui.
Iubito, mi-ai spus că adori marea înspumată,
Astăzi, când dormeai, am desenat-o pe trupul tău,
Apoi, l-am învelit cu un cearceaf de spumă,
Ce-ţi mângâia duios trupul catifelat.
Iubito, mi-ai spus că adori cerul înstelat,
Azi-noapte, când dormeai,
Ţi-am desenat pe tălpi Planeta Venus
Şi te-am transformat în Luceafăr.
Iubito, mi-ai spus că adori răsăritul,
Dimineaţă, înainte ca ochii tăi să zâmbească,
Ţi-am desenat în ei Soarele, ca tu să străluceşti
În fiecare dimineaţă a vieţii noastre.
Iubito, mi-ai spus că adori apusul,
În seara aceasta, am desenat în interiorul tău dragostea,
Ca să fiu sigur că ea nu va apune niciodată.
Iubito, mi-ai spus de mii de ori că mă iubeşti,
Am să desenez  toată viaţa pe sufletul tău, iubire,
Atunci când dormi sau îmi zâmbeşti ,
Aprobând măiestria mea de artist visător.

Desenul nu este un exerciţiu al unei dexterităţi deosebite, ci mai presus de toate un mijloc de a exprima stări de spirit şi sentimente intime.

Henri Matisse

67 responses

  1. Nu stiu ce imi place mai mult. Desenul sau poezia

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:17 pm

  2. „Iubito, mi-ai spus că adori muntele,
    Ieri , când dormeai, l-am desenat pe obrajii tăi,
    Care s-au înroşit şi au căpătat prospeţime
    De la zăpada de pe înălţimile lui.
    Iubito, mi-ai spus că adori marea înspumată,
    Astăzi, când dormeai, am desenat-o pe trupul tău,
    Apoi, l-am învelit cu un cearceaf de spumă,
    Ce-ţi mângâia duios trupul catifelat.

    Un munte desenat pe obrajii iubitei/iubitului… Şi o mare desenată. Eşti metamorfozată din nou în bărbat, iubire, îţi place să priveşti iubirea din acest unghi literar masculin. Ideea cearceafului de spumă este foarte, foarte frumoasă…

    Iubito, mi-ai spus că adori cerul înstelat,
    Azi-noapte, când dormeai,
    Ţi-am desenat pe tălpi Planeta Venus
    Şi te-am transformat în Luceafăr.
    Iubito, mi-ai spus că adori răsăritul,
    Dimineaţă, înainte ca ochii tăi să zâmbească,
    Ţi-am desenat în ei Soarele, ca tu să străluceşti
    În fiecare dimineaţă a vieţii noastre.

    M-ai luat prin surprindere atunci când ai scris că desenezi pe tălpi planeta Venus, transformând iubita în Luceafăr. La o astfel de metaforă nu m-am gândit până acum… Lecţia ta de desen sentimental demonstrează încă o dată cu câtă patimă poţi să iubeşti…

    Iubito, mi-ai spus că adori apusul,
    În seara aceasta, am desenat în interiorul tău dragostea,
    Ca să fiu sigur că ea nu va apune niciodată.
    Iubito, mi-ai spus de mii de ori că mă iubeşti,
    Am să desenez toată viaţa pe sufletul tău, iubire,
    Atunci când dormi sau îmi zâmbeşti ,
    Aprobând măiestria mea de artist visător”

    O dragoste care nu apune niciodată este idealul spre care tindem cu toţii, aşa este. Nu mulţi reuşesc să atingă acest ideal, important este să nu abandonăm niciodată… Eşti o artistă desăvârşită, o artistă care înmoaie pensulă de dor în vis şi pictează în interiorul meu cu mare dragoste…

    Te iubesc, iubirea mea! M-aş lăsa pictat aşa o viaţă, trebuie să recunosc!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:21 pm

    • Îmi place metamorfozarea asta la nebunie, minune de om.
      Nu poate fi vorba de abandonare atunci când este vorba despre iubire.
      Pictez cu drag şi patimă, aşa am învăţat la şcoală şi la cercul de pictură.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 10:31 pm

  3. Citind comentariile voastre imi imaginez: Voi doi, spate in spate, 2 laptopuri, asteptand fermecatoarele comentarii bogate in declaratii de iubire, suspans, apoi saruturi infinite. Ce poate fi mai frumos?

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:38 pm

    • Imaginaţia ta nu joacă feste nimănui.
      Ne place mult ceea ce ai scris. Eşti aproape de adevăr.
      Iubirea este cel mai frumos lucru care ni se poate întâmpla.

      Noapte de vis!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 10:41 pm

  4. Ma bucur! O noapte frumoasa amandurora!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:45 pm

  5. M-am servit cu o felie de poezie. Regal festin! Multumesc! 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:46 pm

  6. Esti pur si simplu fantastica 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 11:24 pm

  7. Sunteţi frumoşi…, iar poezia este expresia sufletului vostru, oglinddirea lui în „apele” tale şi oglindirea ta în „apele” lui. Mereu blânde apele, mereu frumoase…

    Să ai o zi de luni frumoasă precum sufletul tău minunat Geanina!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 12:01 am

    • Sufletul nostru se bucură de tot ceea ce îi oferă destinul cu generozitate.
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 6:35 am

  8. Pingback: SUPĂRARE, SUPĂRARE… «

  9. frumos mai desenezi! 😀

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 2:30 am

  10. Skap mi-a citit gandurile 🙂 O noapte minunata va doresc.

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 5:16 am

  11. Tasha

    Minunata si poezia si desenul…minunati voi…ma lasati fara cuvinte de fiecare data…orice as spune ar pali in fata vorbelor voastre….le dati atata stralucire prin dragostea voastra….:))

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 6:50 am

    • În primul rând mulțumesc din suflet pentru videoclip. Este divin.
      Apoi…tot în primul rând, mulțumiri pentru gândurile bune pe care le lași pe blogurile noastre,
      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:38 pm

  12. Pingback: În baie « Nataşa

  13. Frumos :poezie impletita cu geografie si talent poetic… 🙂
    O saptamana cu realizari maxime , Geanina!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 9:14 am

  14. mie imi place poeziaaaaaaaaaaaaaa:)

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 9:52 am

  15. Cand iubim intreg universul se reflecta in persoana iubita. Iar indragostitii nu duc niciodata lipsa de acuarele sublime sa-si deseneze lumea iubirii…Foarte frumos, deja nu mai e o surpriza ca mereu ne incanti…Te imbratisez cu mare drag!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 10:21 am

  16. Si pentru poezie. Dar mai ales pentru „body-painting” revin oricand… 🙂

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 10:26 am

  17. gand

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 11:08 am

  18. Buna. Sunteti interesata de un schimb de link-uri ?

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 12:14 pm

  19. anamariadeleanu

    nu parea a fi o dimineata senina pt mine;
    am gasit acum DESENUL tau, l-am privit ;i pe celalalt
    si
    mi-am amintit de un alt desen, pe cele cinci rinduri cu 7sau opt note/semne
    si tot cu multa dragoste

    eu iti multumesc, Geanina!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 12:26 pm

    • Mulțumesc pentru dedicație și comentariu.
      Te aștept de fiecare dată cu mare, mare drag.

      Săptămână plină de iubire!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:43 pm

  20. Draga Geanina,am preluat si eu anuntul umanitar.
    Am citit poezia zilei,minunata ca toate poeziile voastre de dragoste si-ti urez o saptamana mai buna!
    Cu drag,
    Gabi.

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 12:57 pm

  21. Pingback: Doar atat pe ziua de astazi « my heart to your heart

  22. VIVALDI- PRIMAVARA- IUBIRE- EFEMERE DESENE DIN NISIP… 🙂
    Din nou ganduri bune pentru voi!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 1:38 pm

    • Ador acest gen de desen. Sunt absolut încântată să revăd acest videoclip.
      Mulțumesc.
      Te îmbrățișăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:45 pm

  23. Ce om…incearca in felul lui sa-ti implinesca toate dorintele!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 3:09 pm

    • Îmi satisface toate doleanțele.
      Întâi se gândește la mine și apoi la el ceea ce m-a lăsat fără cuvinte.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:46 pm

  24. Geanina,minunat este „valsul iubirii si al vietii”,o saptamana minunata 🙂
    p.s.am vrut sa dau si eu un ping si am ajuns sa-mi fac si un blog pe ning?!.
    Ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 3:32 pm

  25. Am trecut sa te salut si sa-ti urez o zi buna!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 3:33 pm

  26. Frumoase cuvinte de dragoste!Keep’it going:)Ai un premiu la mine pe blog:)O dupa-amiaza placuta!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 3:56 pm

  27. Minunată poezie, Geanina!
    ”Desenul nu este un exerciţiu al unei dexterităţi deosebite, ci mai presus de toate un mijloc de a exprima stări de spirit şi sentimente intime.” Iată un mare ADEVĂR rostit de un mare pictor. Deseori îi spun și eu fiicei mele: Exprimă-te prin artă, fie că e o profesie, fie că e un hobby, dar să nu uiți, zilnic să te expimi prin artă! 😛
    Poezia, pictura, muzica, desenul…toate aceste stări de grație prin care ne exprimăm artstic sentimentele, neliniștile sau liniștile sunt de neînlocuit!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 4:12 pm

    • Sunt de acord cu ceea ce ai scris. Și eu afirm același lucru de fiecare dată.
      Mulțumesc pentru vizită și comentariu.

      Te îmbrățișez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:56 pm

  28. Am sa desenez toata viata , pe sufletul tau iubire…
    Extraordinara expresia artistica !
    Fii binecuvantata Geanina draga prietena!

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 5:09 pm

    • Draga mea dragă, mulțumesc pentru cuvintele așternute cu dragoste.

      Te îmbrățișez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 22, 2010 la 5:58 pm

  29. Pingback: Fereastra « Jocul de-a v-ati cuvintelea

  30. Tulburator…mai mult mi-e greu sa exprim acum, in cuvinte…

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 7:44 pm

    • Te îmbrățișez peste normă și îți multumesc pentru trecere.

      Zile pline de iubire și cât mai multe note pe instrumentul ales. Cristi va intra să îți răspundă.

      Apreciază

      Martie 23, 2010 la 6:58 am

  31. O seara placuta …

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 9:01 pm

  32. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 19 « Ioan Usca

  33. mihaela13o

    Iubirea este un artist desăvârşit! O săptămână plină de desene! 😀

    Apreciază

    Martie 23, 2010 la 9:09 am

  34. Pingback: Am desenat Nu te compromite! Nu te ai decat pe tine | AboutAI.info

  35. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Ursita

  36. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Ursita

  37. superbe versuri 🙂

    Apreciază

    Iulie 10, 2010 la 4:25 pm

Lasă un răspuns

