Poveste de iubire

Încercăm să fugim de ceva ne-nţeles,
Mă-ntreb ne-ncetat , de ce tu ai ales,
Un drum greu de parcurs, sinuos,
Cu liane capcană, de sus până jos.

Dar îmi spui că-i un drum efemer,
Un drum cu poteci pline de mister,
Meditezi cât s-ajungă din zi până-n noapte,
Pentru viaţa pe fugă, inundată de fapte.

Desenezi cu iubire un cântec ceresc,
Lacrimi sângerânde pe obraz se ivesc,
Mi le ştergi, sufletul tandru-l  săruţi
Şi-mi zâmbeşti , nu te-ncrunţi.

Astăzi, pui vieţii mele un sens,
Din priviri îmi tot dai de-nţeles,
Eu mă uit inocent şi cu mare uimire,
Către sufletul plin de atâta iubire.

O iubire curată , ce-mi spune
Repetat, cu tot dragul, pe nume,
Şi mă-mbată de vrajă , de dor,
De nelinişti , de-un tainic fior.

Fior ce nu ştie acum ce să facă,
Decât să aştepte precum sabia-n teacă,
O sabie ce taie atunci când se-nalţă,
O venă, un suflet, o inimă-n viaţă.

O taie cu dragostea ce străluceşte,
In ochii iubitei de-atâta poveste,
Poveste de-amor ce o ţes astă seară,
Ce-mi cântă absurd iubirea şi te-nfioară.

Poveşti de iubire cu aprig mister,
Poveşti de iubire ce astăzi se cer,
Poveşti de iubire paralizate de timp,
Poveşti de iubire ce nicicând nu se sting.

Oricât de dureroase ar fi experienţele iubirii, pătrunde în iubire fără eziţi, pentru , dacă o eviţi – aşa cum fac majoritatea oamenilor -, vei rămâne blocat în ego. Atunci viaţa nu iţi va mai fi un pelerinaj, nu va mai fi un rău care curge spre ocean, ci va deveni o mlaştină.

Osho

65 responses

  1. Pingback: METAMORFOZĂ «

  2. „Desenezi cu iubire sărutul ceresc,
    Lacrimi sângerânde pe obraz se ivesc,
    Mi le ştergi, le săruţi
    Şi-mi zâmbeşti , nu te-ncrunţi.

    Astăzi, pui vieţii mele un sens,
    Din priviri îmi tot dai de-nţeles,
    Eu mă uit inocent şi cu mare uimire,
    Către sufletul plin de atâta iubire”…

    Îţi sărut toate lacrimile, chiar şi pe acelea sângerânde. Sper să nu mai apară niciodată şi să dispară ca şi cum nu ar fi fost vreodată. Aş dori ca ochii tăi să nu plângă decât cu lacrimi de bucurie… Dacă tu spui că eu am dat vieţii tale un sens, evident că şi eu pot spune acelaşi lucru şi chiar mai mult decât atât. Datorită ţie trăiesc din nou cu mare pasiune fiecare minut al vieţii…

    „O taie cu dragostea ce străluceşte,
    In ochii iubitei de-atâta poveste,
    Poveste de-amor ce o ţes astă seară,
    Ce-mi cântă iubirea şi te-nfioară.

    Poveşti de iubire cu aprig mister,
    Poveşti de iubire ce astăzi se cer,
    Poveşti de iubire paralizate de timp,
    Poveşti de iubire ce nicicând nu se sting”

    Misterioase, aprige, paralizate de timp… Poveştile de iubire, indiferent de toate imixtiunile şi de toate obstacolele din calea lor, merg mai departe. Dacă protagoniştii au grijă de ele. Iar noi, dragostea mea mare, AVEM. TE IUBESC şi te sărut pe suflet, minune de femeie…

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 12:19 am

    • Săruţi lacrimile şi sufletul, o mare bucurie pentru mine de fiecare dată pentru ochii mei. Pasiunea să nu te ărăsească, dragule.
      Avem grijă de iubire şi de suflet, numai aşa putem merge mai departe.

      Postez şi o melodie de suflet pentru tine, minune de om…

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 12:44 am

      • Mulţumesc pentru melodie, minunata mea… Alături de tine nu mă poate părăsi niciodată pasiunea!

        Apreciază

        Martie 21, 2010 la 1:21 am

        • Pasionalul meu drag, punem melodii cât cuprinde noaptea…

          Ia să mai dedicăm noi ceva de suflet poetului Lisandru…

          Apreciază

          Martie 21, 2010 la 1:31 am

          • Iubire, mulţumesc pentru această foarte interesantă melodie.

            Am reţinut deja două versuri – „Lasă-mă să te sărut/ Acolo unde-ţi place mult”… Acestea sunt foarte adânci, trebuie să recunosc… Au filozofia lor erotică!

            Te sărut, dragostea mea…

            Apreciază

            Martie 21, 2010 la 1:35 am

            • Ha,ha,ha, ştrengarule. Pupă tu degeţelele şi mai vedem noi.

              Filozofie, ai???
              Erotism…şi filozofie…bineeeee….Lisandruuuuu…am reţinut…

              Pupici geaninoşi peste normă, dragule!

              Apreciază

              Martie 21, 2010 la 1:51 pm

  3. Mulţam fain, dragilor! Să vă fericiţi şi duminică însorită să aveţi! 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 12:59 am

  4. Merci pentru ping! O noapte linistita a aveti!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 1:44 am

  5. Pingback: O cana cu cafea « Acuarele’s Blog

  6. acuarele

    Sublim versul tau, iti multumesc, draga mea.
    Esti minunata!…

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 7:37 am

  7. superb!…nu am cuvinte..multumesc cerului ca iata in marinimia lui,mi-a scos in cale si posibilitatea de a „vedea”ingerii..nu e zi sa nu trec,chiar daca nu las notite,ptr.ca la un colt de rai,ce-l oferi tu aici,ce poate sa mai adauge un simplu pamantean?..te imbratiesez cu tot sufletul meu,ryana!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 7:45 am

    • Mă bucur tare mult să ştiu că versurile mele au atins coarda sensibilă a sufletului tău. Cu mare drag te citesc şi eu de fiecare dată.

      Mulţumesc pentru comentariu şi zilele de iubire să fie mereu prezente în viaţa ta!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:24 am

  8. Iubirea…cine n-a iubit macar o data?
    M-am nascut pentru a iubi,spunea un filozof grec.
    O duminica minunata alaturi de Cristian!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 7:56 am

    • Ce este mai frumos decât iubirea pentru cei dragi, pentru ceea ce ne înconjoară, pentru ceea ce ne face fericiţi?

      Mulţumim pentu urări.
      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:26 am

  9. acuarele

    O noua dedicatie, cu dragoste si pentru dragoste!…

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 8:25 am

    • O ascult acum cu mare drag. O va asculta şi Cristi după ce va face ochişori. Ne culcarăm pe la 4 dimineata.

      Mulţumim din tot sufletul!

      Duminică plină de miresmele iubirii!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:28 am

  10. Tasha

    Povestea voastra de iubire este minunata,ea se alimenteaza zilnic cu vorbele voastre pline de caldura si traire,ba mai mult ne transmiteti si noua o stare de bine…sunteti deosebiti!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 8:55 am

    • Suntem ceea ce gândim, aşa cum spuneam cu ceva vreme în urmă. Iar faptul că ne eşti alături cu gândurile, ne onorează.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 9:09 am

  11. Mulţumesc frumos, dragilor dragi 🙂

    😉

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 9:03 am

    • Şi noi mulţumim cu tot sufletul pentru vizită şi videoclip.

      Povestea lui Mile ne-a marcat pe toţi.

      Duminică plină de iubire şi frumos!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 9:10 am

  12. Pingback: Galerie de pictura Hans Hofmann « my heart to your heart

  13. Fior ce nu ştie acum ce să facă,
    Decât să aştepte precum sabia-n teacă,
    O sabie ce taie atunci când se-nalţă,
    O venă, un suflet, o inimă-n viaţă.

    superb

    o zi frumoasă îți doresc!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 9:39 am

  14. Imi plac mult poeziile tale, de fiecare data ma bucur cand le citesc
    E atat de frumoasa dragostea si atat de frumos stii tu sa o traiesti!

    Duminica plina de iubire!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 10:09 am

    • Mă onorează comentariul, iar iubirea reuşeşte de fiecare dată să scoată tot ce-i mai bun din noi.

      Şi eu te citesc de fiecare dată cu mare drag.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 10:17 am

  15. Pingback: Pingul pe i « Ioan Usca

  16. Ce frumos este atunci cand o poveste de iubire devine realitate! 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 12:31 pm

    • Povestea noastră s-a scris sub ochii voştri.
      Este cât se poate de reală şi curată.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 12:50 pm

  17. Poezie foarte frumoasa. Uneori nu stiu care dintre voi scrie mai bine?!
    Deci , iar ati pus de o petrecere si nu ati facut invitatii!
    Dar eram deja foarte obosita la ora aceea .hi, hi, hi…

    Acum am ascultat si muzichia de pe blogurile voastre si m-am delectat cu ea.

    Am sa-mi cobor si eu mai multe ore de chitara clasica. Am si eu, dar ale voastre sunt mai bune… clipuri…
    O duminica de vis, ca vad ca e frumos la voi!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 12:39 pm

  18. E tare frumos la noi în suflet şi gând. Ne pare rău fiindcă nu ai participat la petrecerea noastră virtuală. Nu este nevoie de invitaţii. Toţi doritorii pot participa, ne face plăcere să avem invitaţi.
    Oferim tot ce este în materie de muzică tuturor musafirilor nostri dragi.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 12:52 pm

  19. Uau….minunate versuri , Geanina! Si chit ca par atat de directe si serioase , olecuta triste , eu am simtit ,citindu-le , un imbold catre a merge mai departe , de a starui si de a nu abandona….Absolut fermecatoare si patrunzatoare cuvinte in rime!
    O duminica frumoasa , Geanina! 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 1:09 pm

    • Iubirea merge mai departe, precum spui .
      Sufletul tău a primit cu bucurie gândurile mele.
      Mă bucur nespus.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 1:18 pm

  20. Pot doar să te salut şi să te îmbrăţisez, iar tu să înţelegi de fiecare dată că-mi place la nebunie cum scrii?
    Pupici dulci Janin!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 1:34 pm

  21. E o binecuvantare sa putem iubi, iar voi ne oferiti prilejul de a bucura nespus de efectele iubirii voastre materializata in superbe poeme de dragoste. Te imbratisez cu tot sufletul, draga mea indragostita iremediabil

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 2:02 pm

    • Toţi să fie binecuvântaţi cu iubire veşnică.

      Şi eu trimit îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 6:32 pm

  22. Geanina ,sensibila povestire de iubire care merge cu One Love,pe care ti-l dedic,o duminica minunata 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 3:03 pm

    • Potrivire de zile mari. Muţumesc.

      O dedic tuturor cer ce îmi calcă pragul virtual.
      Seară plină de magie!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 6:28 pm

  23. Imi incanta sufletul povestea voastra de iubire, asa ca va imbratisez cu mare drag!
    am initiat si o campanie de imbratisari la mine-n taram…daca vreti haideti si voi, indragostitilor!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 4:59 pm

  24. Ca-n totdeauna, multa iubire in casa ta draga! 😉
    O imbratisare calda si un pupic!
    Duminica frumoasa!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 5:22 pm

  25. acuarele

    Multumesc, din nou!…

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 5:34 pm

  26. ,,O iubire curată , ce-mi spune
    Repetat, cu tot dragul, pe nume,
    Şi mă-mbată de vrajă , de dor,
    De nelinişti , de-un tainic fior.”

    Ce frumoasă e fiecare strofă, Geanina!
    Am ales-o pe cea de mai sus, pentru că surprinzi ideea, la care eu ţin mult, aceea de a spune pe nume persoanei cu care vorbim. Se adună în rostirea numelui foarte multă tandreţe şi iubire şi face ca inima să tremure un tremur frumos…

    Fie ca povestea de iubire să fie una cu pagini nenumărate 🙂

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 5:58 pm

    • Îţi mulţumim din suflet, draga noastră dragă!
      Iubirea este regină.
      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 6:16 pm

  27. „Desenezi cu iubire un cântec ceresc,
    Lacrimi sângerânde pe obraz se ivesc,
    Mi le ştergi, sufletul tandru-l săruţi
    Şi-mi zâmbeşti , nu te-ncrunţi.”

    Ce frumoasa e iubirea voastra daca din ea se revarsa aceste versuri superbe…fie ca timpul si trecerea lui peste sufletele voastre sa nu o ofileasca,ci , dimpotriva , sa faca sa infloreasca cat mai multi boboci…

    Dumnezeu sa va binecuvanteze !

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 8:03 pm

    • Mulţumim, draga noastră dragă!

      Chiar astăzi vorbeam despre tine. Ne întrebam cum te simţi, dacă este totul bine.

      Sperăm că ne vei anunţa cât de curând date despre botez.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 21, 2010 la 8:35 pm

      • despre botez??? 🙂 aveti rabdare sa se nasca 🙂 …cu ajutorul Domnului acest lucru minunat se va intampla la inceputul lunii septembrie…

        Pana atunci : iubiti-va la fel de frumos 🙂

        Apreciază

        Martie 22, 2010 la 7:12 am

  28. pericolul e ca de-atata tinut in teaca, fiorul ar putea sa-si piarda ascutisul…
    o seara frumoasa!

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 8:22 pm

  29. foarte frumos:)

    mereu citesc de cateva ori versurile:)

    seara linistita:)

    Apreciază

    Martie 21, 2010 la 8:55 pm

  30. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 18 « Ioan Usca

  31. ceea ce I was privire pentru, multumesc

    Apreciază

    Martie 22, 2010 la 5:31 am

  32. Pingback: Poveste de iubire Nu te compromite! Nu te ai decat pe tine | AboutAI.info

  33. mari

    Nu pot să accept iubirea asta, pe mine nu mă iubeşte nimeni, mi se spune mereu că sunt acră, zavistnică, primitivă, că sunt neagră în cerul gurii şi din aceste motive voi muri stafidită. Vă iubiţi prea mult, se vede că nu minţiţi. Nici nu vreau să mă gândesc ce este în dormitorul vostru şi cât durează. Gata că mai am puţin şi cer internare. Unde? Este o clinică nou înfiinţată, la cerere, după ce voi v-aţi declarat iubirea în blogosferă. Pentru cine ajunge acolo, diagnosticul e clar, irecuperabil.

    Apreciază

    August 19, 2011 la 8:15 pm

  34. Doamne. iubire, mai sunt şi oameni sinceri pe lumea asta.
    Tot respectul. Atâta ipocrizie în jur – toţi ne lovim de ea permanent -, însă doamna Meri ne demonstrează tuturor că viaţa poate fi frumoasă atunci îţi recunoşti slăbiciunile.
    Salut acest comentariu!
    Te iubesc, Geanina!

    Apreciază

    August 19, 2011 la 8:53 pm

Lasă un răspuns

