Dorinţe

Vreau să pătrund cu privirea templul din faţa mea
Pentru a te descoperi aşa cum eşti cu adevărat,
Navigând în fluidul precum almadinul din culoarele trupului tău.
Vreau să-mi pui în ochi lumina sufletului tău,
Şi astfel, voi fi sigur că nu mă voi rătăci niciodată .
Vreau să te străbat de la un capăt la celălalt
Fără să mă satur de infinitul parcurs.
Fac primul popas la glezna de unde-mi iau seva
Care mă ajută să înaintez spre fericirea ce ne stăpâneşte.
Tunelul piciorului mă transformă în paladiu
Ca eu să pot savura cu nesaţ inserţiile fibrelor de frişcă
Încrustate cu bucăţi mari de căpşună,
Ce-mi alintă mâinile în căutarea lor nebună de tine.
Te cuprind cu braţele iubirii pentru a te păstra
Cu dorinţă, la fel de pură şi diafană precum nufărul.

Înaintând, mă adâncesc tot mai mult în marea sufletului tău
Care mă salvează din imensa  nelinişte
Domolită doar de ceea ce eu simt, gust şi sărut în interiorul tău.

Atât în neliniştea dureroasă cât îi în dorinţa fericită, iubirea este cerinţa unui tot. Ea nu se naşte şi nu rezistă decât dacă o parte rămâne de cucerit. Nu iubim decât ceea ce nu posedăm în întregime.

Marcel Proust

37 responses

  1. „Înaintând, mă adâncesc tot mai mult în marea sufletului tău
    Care mă salvează din imensa nelinişte
    Domolită doar de ceea ce eu simt, gust şi sărut în interiorul tău.”

    Asta mi-a placut de-am murit….zau! Parca m-am vazut pe mine acum 8 ani in urma…..speriata de bombe si cu sufletul franjuri….Nici nu ai idee cat imi doresc sa fiu sanatoasa si nevatamata si sa ajung ziua in care ai sa urli aici si aiurea : sunt libera de trecut! (cu exceptia Anei , clar!)
    Te pup cu drag si iti doresc o seara linistita!

    Apreciază

    Martie 23, 2010 la 9:39 pm

    • Eşti ceva de vis. Mă „omori” cu aceste comentarii.
      Timpul ne astupă rănile, ne dă forţa de a merge mai departe.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 23, 2010 la 9:56 pm

      • Corect :timpul e cel mai bun leac de sufletele! 😀
        Pupici , Geanina draga si o zi la superlativ! 🙂

        Apreciază

        Martie 24, 2010 la 9:22 am

  2. Ma regasesc in versurile tale…ce asemanator iubim…O noapte de vis!

    Apreciază

    Martie 23, 2010 la 11:37 pm

  3. Pingback: CEI TREI „T” «

  4. Admir acest blog. Imi plac imaginile postate fiecare cu cate un comentariu sau citat-idee forta. Poeziile sunt sublime. Succes!!

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 12:31 am

    • Bine ai venit!

      Mulţumesc pentru comentariu şi vizită.
      Te aştept de fiecare dată cu mare drag.
      Zi faină!

      Apreciază

      Martie 24, 2010 la 8:33 pm

  5. Neata buna!

    Superba imaginea… 😡

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 7:32 am

  6. Pingback: Fotografii de Edward Weston « my heart to your heart

  7. Tasha

    Ah!!! ce dorinte patimase ai draga mea …esti de invidiat!!!crede-ma!cate n-am vrea sa fim in pielea ta? lasa-l incolo de trecut….a fost si atat!!! traieste in prezent!pupicei satmareni!

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 8:48 am

    • Trăiesc… bine şi sper eu…mult…

      Cu Lisandru totul este sublim.

      Mulţumesc mult pentru trecere.

      Pupici geaninoşi în cantităţi industriale!

      Apreciază

      Martie 24, 2010 la 8:35 pm

  8. Pingback: Inimi, minciuni lichide si venin #2 | hobbitia land

  9. Pingback: Zmeura de aur « Vânare de vânt

  10. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/24/fericire/

    [UPDATE: Iu-huuu, au înmugurit copacii!!!! Nu că nu aţi fi observat şi singuri.]

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 10:47 am

  11. Pingback: Aţteptare « Nataşa

  12. mihaela13o

    Minunate versuri, minunată imagine. Îmi place cum îmbini versurile, gândurile unor oameni atât de diferiţi, imaginile minunate şi citatele atât de pline de adevăr! Felicitări! 🙂

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 1:45 pm

  13. Ca nişte gratii, trandafirii roşii…

    Am abandonat răscrucile de gânduri
    Şi ne-am predat cu o poftă nebună
    Iubirii interzise.
    Suntem doi prizonieri arestaţi
    În celulă de suflet,
    Care nu doresc eliberarea condiţionată
    Fiindcă se au unul pe celălalt
    Şi refuză constant eventuale vizite
    Sau mesaje din exterior.
    A spune că iubirea este o temniţă
    Poate părea o blasfemie
    Sau cel puţin o exagerare a unei minţi rătăcite.
    Cu toate acestea,
    Noi ne închidem pe dinăuntru
    În spatele unor gratii acoperite cu trandafiri roşii
    Şi abordăm indiferenţi
    Până şi orele de plimbare
    În curtea delimitată de ziduri înalte.
    Iubito,
    Atunci când ni se va propune libertatea
    Vom râde amândoi în hohote, apoi ne vom săruta prelung.
    Vom renega drepturi politice sau civile
    Şi vom declara că a fi liber
    Înseamnă doar să poţi iubi deplin,
    Într-o celulă sufletească
    Înconjurată de gratiile trandafirilor roşii…

    Te iubesc, minunea mea!

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 2:16 pm

  14. Geanina,Dorintele depind de cuplu daca se iubesc ,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 2:26 pm

  15. Pingback: Cele cincispreze carti ale lui Vania « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  16. Pingback: Încearcă să fii fericit | Raza mea de soare

  17. ,,Vreau să pătrund cu privirea templul din faţa mea
    Pentru a te descoperi aşa cum eşti cu adevărat,”

    Ce minunat ai început! Într-un templu stă o zeitate. Când e vorba de iubire, noi înşine devenim ,,zeitate” pentru celălalt, iar fiinţa lui devine templu. Superbă şi adevărată metaforă! Felicitări sincere, dragă Geanina!

    O seară superbă vă doresc!

    Apreciază

    Martie 24, 2010 la 6:41 pm

  18. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 21 « Ioan Usca

  19. Pingback: Ganduri si calatorii - Cel care striga in pustie

  20. Pingback: Ţara lui second-hand « Blogul lui Teo Negură

  21. Înaintând, mă adâncesc tot mai mult în marea sufletului tău
    Care mă salvează din imensa nelinişte

    Atat de frumoase versurile tale si cu mare incarcatura de sentiment adanc….incat te atrage spre acel adanc sa gusti frumosul vers.
    O seara frumoasa Geanina draga!

    Apreciază

    Martie 25, 2010 la 7:54 pm

  22. sarutmanusitele doamna pentru ping, o seara cat mai mai frumoasa in compania distinsului sot. inchin in cinstea voastra!

    Apreciază

    Martie 25, 2010 la 9:06 pm

    • Închină şi distinsul soţ.
      Cu mare drag de fiecare dată!

      Seară de vis alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 25, 2010 la 9:17 pm

  23. Pingback: Mihaela Man » Blog Archive » Singuratati pierdute

  24. Pingback: Singuratati pierdute « Mihaela Man

Lasă un răspuns

