Noapte de vis

Sunt zile de vis, zile sublime,
Sunt anii pe care mi-i umpli de bine,
Aleg drumul drept şi sigur, ce duce spre tine,
Drum plin de speranţă şi ore puţine.

24 de ore, e mult, e puţin?
Ca eu să mă umplu de gustul divin,
E gustul de floare din suflet frumos,
Şi aroma de roşu din gândul spumos.

Un gând exploziv l-atingerea lină,
Un gând ce nu poate în frâu să mai ţină,
Trăiri şi fiori, pe spate şi trup,
Ce acum se preling din gând şi sărut.

Îmi ţii mâna strâns, mă mângâi şi-mi zici,
Ai ochi de smarald, cu ei mă seduci,
Înot în adâncuri, nelinişti şi bine,
Rogu-te, salvează-mă de la înecuri sublime.

Salvat tu vei fi de braţele mele,
Ce te vor împinge-n străfunduri cu stele,
Stele ce ard, se ating, explodează,
Din marea iubire ce-o ţii mereu trează.

Iubire ce naşte din mine, din tine,
Iubire candidă în nopţile pline
De gânduri, sărut şi viaţă trăită,
Cu patimi arzânde în noaptea sortită.

În noaptea ce-am scris cu iubire pe viaţă,
Clipă de clipă, înflorind bucuria pe faţă,
Iar tu mi-ai şoptit duios la ureche,
Te iubesc, minunea mea pereche!

Oricat de larga inima ar avea un om, el nu este capabil decat de o singura mare pasiune.

Blaise Pascal

59 responses

  1. Pingback: DIALOG «

  2. mihaela13o

    Minunate rime… O zi de vis! 🙂

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:15 am

  3. „24 de ore, e mult, e puţin?
    Ca eu să mă umplu de gustul divin,
    E gustul de floare din suflet frumos,
    Şi aroma de roşu din gândul spumos”…

    Alături de tine fiecare zi este mult prea scurtă, iubirea mea… Dureros de scurtă. Dar, aşa după cum scrii, are un gust divin, nu te mai saturi să guşti din dragoste cu mare, mare poftă…

    „Un gând exploziv l-atingerea lină,
    Un gând ce nu poate în frâu să mai ţină,
    Trăiri şi fiori, pe spate şi trup,
    Ce acum se preling din gând şi sărut.

    Îmi ţii mâna strâns, mă mângâi şi-mi zici,
    Ai ochi de smarald, cu ei mă seduci,
    Înot în adâncuri, nelinişti şi bine,
    Rogu-te, salvează-mă de la înecuri sublime”…

    În preajma ta am fost şi sunt ca un adolescent prins într-o febră permanentă a emoţiilor dulci. Din prima zi în care ne-am întâlnit am ştiut că eram făcuţi unul pentru celălalt şi că marea verde a ochilor tăi mă va fascina întreaga viaţă… Ce mi-a plăcut să mă las sedus! Te iubesc!

    „Iubire ce naşte din mine, din tine,
    Iubire candidă în nopţile pline
    De gânduri, sărut şi viaţă trăită,
    Cu patimi arzânde în noaptea sortită.

    În noaptea ce-am scris cu iubire pe viaţă,
    Clipă de clipă, înflorind bucuria pe faţă,
    Iar tu mi-ai şoptit duios la ureche,
    Te iubesc, minunea mea pereche!”

    O iubirea mare răzbate din întreaga poezie. Se simte cum trăirea pasională a devenit o călimară cu cerneală în care ai muiat pana inspiraţiei…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea, să fii iubită şi fericită! Am să fac tot ceea ce depinde de mine pentru asta!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:18 am

    • Ce pot eu să mai adaug la un aşa comentariu, Lisandru?

      TE IUBESC, DRAGULE!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 11:28 am

      • Iubirea mea, dacă mă primeşti în braţele tale e de ajuns. Acolo vreau să-mi fac culcuş cald pentru toată viaţa… TE IUBESC de mor!

        Apreciază

        Martie 27, 2010 la 12:05 pm

        • Culcuşul te aşteaptă dragule pentru întreaga viaţă.

          Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

          Apreciază

          Martie 27, 2010 la 12:25 pm

  4. Dezbracata de prejudecati si dogme sau norme, aceasta iubire a voastra, aidoma unui cub din acela de culori pe care il asezi iar si iar in armonia cromatica e un fel de intreg nespus de frumos reinventat de catre voi, zi si zi si zi…

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:36 am

    • Puseşi punctul pe”i”. Reinventăm la ore mari în noapte şi ziua povestim prin scrieri.

      Gânduri divine trimitem către tine!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 11:59 am

  5. Esti minunata 🙂 Sa fiti fericiti 🙂

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:47 am

  6. „Iar tu mi-ai soptit duios la ureche”…..hehehehehe…am chitait a ras , ca mi-am imaginat asta si m-a gadilat aerul ce se strecura catre timpan…. 😀
    Superbe versuri si din categoria „ti se face pielea de gaina”….mi-au picat fix pe sufletel….imi place cand compui optimism….
    Multumesc de urarea voastra de pe blog si va doresc o sambata la superlativ!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:50 am

    • Stai să vezi cum mi-am început ziua.
      Lisandru zice: „Ana – Maria a făcut salam de biscuiţi şi doboş…
      O văd o femeie dintr-o bucată pe Ana.”
      Ştie ce vrea, dragule…
      Te bărfirăm la prima oră…ha,ha,ha…

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 11:57 am

  7. Frumoase versuri,de fiecare data cand te citesc ma bucur de preplinul din sufletul tau!
    Zi minunata!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 12:01 pm

    • Din frumosul acesta îţi dăruiesc cu tot sufletul.

      Zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 12:26 pm

  8. gabriela

    o poezie minunata plina de iubire si speranta,as dorii ca ziua sa aiba 48 de ore sa fii mai mult timp langa sufletul pereche.va doresc un sfarsit de saptamana minunat.

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 12:09 pm

    • Bine ai revenit, draga mea!
      Şi eu aş dori ca ziua să nu se mai termine şi iubirea să pocnească de fericire la fiecare colţ de inimă.

      Pupici geninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 12:27 pm

  9. Geanina minunata poezia ,un weekend frumos 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 1:14 pm

  10. Pingback: Ajun de Praznic « Ioan Usca

  11. Sunt zile de vis, zile sublime,
    Sunt anii pe care mi-i umpli de bine,
    Ce fericit trebuie sa fie Cristian, cand aceste frumoase versuri ii mangaie privirea si inima!
    O duminica de basm , va doresc draga mea , frumoasa Geanina!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 2:30 pm

    • Acum plecăm către o aniversare.
      Îi saltă inima de bucurie…sper…

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 27, 2010 la 2:34 pm

  12. O duminica in care hrana sufletului sa fie cea divina, va doresc! 😛

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 3:25 pm

  13. iubirea voastă se revarsă sublim și peste noi…:)

    frumoase versuri!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 3:38 pm

    • Iubirea noastră înfloreşte sub ochii voştri, sub gândurile voastre bune.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:11 pm

  14. Pingback: Poezie şi muzică | Raza mea de soare

  15. noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/27/azi-la-pranz-am-baut-ceai-cu-miere/

    Azi, la prânz, am băut ceai cu miere. Bine asortat cu “poezie pe pâine“. Iubesc ceaiul, iubesc mierea, iubesc poezia. Dar, azi, a fost altceva. Am fost servită. Galant şi curtenitor. Ca orice ritual al servirii ceaiului. Călin şi-a făcut bine treaba. […]

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 6:39 pm

  16. Pingback: www.mizileanul.eu | hobbitia land

  17. O poezie minunata, razbate din ea caldura inimii plina de iubire…Te imbratisez cu mare drag!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 9:38 pm

    • O iubire NEBUNĂ, o iubire care îmi face viaţa minunată, un om pe care îl iubesc cu tot sufletul pentru tot ceea ce este şi face.

      Gânduri pufoase trimit către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:13 pm

  18. Noapte de vis, zi de vis, viaţă de vis…Dacă am ştiut visa frumos, iată că visul şi-a cerut dreptul: împlinirea lui 🙂
    Geanina, mă bucur sincer pentru inima ta fericită ce-şi cântâ iubirea în poeme…
    Fii fericită lângă cel drag!
    O îmbrăţişare de dor şi drag pentru voi! O dumincă plină de flori de iubire în suflet pentru Cel ce e Iubire dintotdeauna!

    Apreciază

    Martie 27, 2010 la 11:11 pm

    • Mulţumesc cu tot sufletul pentru gândurile acestea senine, pentru urările pe care le-am primit cu braţele deschise.
      Trimitem toate gândurile noastre bune către tine!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:16 pm

  19. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Muzichie cu adresă. De primăvară…

  20. Pingback: Comentarii la Apocalipsa – 2 « Ioan Sorin Usca

  21. Tasha

    O duminica de Florii minunata,sa fie asa cum ti-o doresti tu! te pup si te imbratisez!>:D<

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 9:42 am

    • Primesc îmbrăţişarea, doresc iubire şi linişte. O linişte pe care o doresc tututror musafirilor mei dragi, o iubire care să se reverse peste sufletul tău minunat.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:18 pm

  22. Subtil, ai depănat sforile unui basm cu o Cosânzeana şi un Făt-Frumos şi le-ai reînnodat, cu gesturi tandre, într-o noapte de vis.

    Subtil, fac paşi mărunţi pe treptele acestui altar al iubirii cu valori cosmogonice…mă înclin în faţa acestei trăiri „cu gust divin” şi închin o micuţă floare cu aromă de roşu, alb şi verde (aşa cum frumos tu ne doreai nouă)…

    Recitesc aceste rânduri, resimţind la nesfârşit gingăşia peniţelor unui suflet marin (îţi aminteşti?…). Zâmbesc. Guşti fericirea.

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 9:56 am

    • Bine ai revenit, fată frumoasă!
      Mi-a fost tare dor de tine şi de sufletul tău minunat.

      Îmi amintesc…cum să nu-mi amintesc.

      Mă bucur din tot sufletul să ştiu că ai revenit în blogosferă.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:19 pm

  23. am uitat… hihihi… mai am un dar… http://www.youtube.com/watch?v=75Eipbfs_ao

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 9:58 am

    • O melodie care completează minunat decorul acestei postări.

      Mulţumesc din tot sufletul. O ascult şi pielea mi s-a făcut ca de găină.
      Cu permisiunea ta o dedic tuturor musafirilor mei dragi!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:23 pm

  24. mai aveam ceva să-ţi spun… important… eşti FRUMOASĂ !!!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 10:01 am

    • Aoleu, dacă îmi spunea Lisandru îl întrebam „Lisandru, vrei să-mi spui ceva ?”…ha,ha,ha…

      Mulţumesc pentru gânduri.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:28 pm

  25. FOARTE FRUMOASĂ ŞI DRĂGĂLAŞĂ !!!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 10:02 am

  26. Pingback: Mirii mileniului III « Ioan Usca

  27. „Sunt zile de vis, zile sublime,
    Sunt anii pe care mi-i umpli de bine,
    Aleg drumul drept şi sigur, ce duce spre tine,
    Drum plin de speranţă şi ore puţine.”

    Geanina, acest drum chiar daca este drept, mai are si gropi, mai cad si pietre, noroiul ne impiedica si el, dar SPERANTA iti da puteri si poti sa mergi cu bucurie pe acest drum!
    In poenita, te asteapta lupul cel bun! 🙂

    Poate citind ultimul meu articol „Do what you can and more!” vei privi cu alti ochi drumul…

    Te imbratisez… 😀

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 10:46 am

    • Că bine le mai zici draga mea.
      Merg acum către lupul cel bun.
      Citesc tot ceea ce scrii cu mare drag.

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:35 pm

  28. Frumoasa poezie, ca de altfel tot ce faci tu! O duminică frumoasă să ai! Pupişori dulci!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 11:04 am

  29. Iau pupişorii şi prepar ceva de zile mari într-o zi de sărbătoare.
    Trimit apoi peste normă rezultatul.

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 12:37 pm

  30. Noapte de vis…exact asta astept sa se intample curand alaturi de cea pe care pot spune ca o iubesc:X

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 12:43 pm

    • Îţi doresc să atingi sublimul iubirii alături de cea pe care o iubeşti cu tot sufletul.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 12:50 pm

  31. multumesc pentru paharul cu nectar de vis, ce mereu si la orice ora il oferi tuturor celor insetati de frumos…sublime versuri!…..numai fericire,si iubire sa insoteasca al tau destin.te imbratisez cu toata dragostea,..ryana!:)

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 1:26 pm

    • „NECTAR DE VIS” mi-a plăcut tare mult expresia, dar şi nectarul.
      Mulţumesc pentru comentariu, draga mea dragă!
      Duminică plină de magie!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 3:02 pm

  32. Ce bine că aveți soare… la noi a plouat azi, după o săptămână aproape toridă pentru această perioadă!
    Dar a …adiat muzica, inclusiv pentu voi, în acorduri primăvăratice de chitară! Zi împlinită!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 2:50 pm

    • Venim să citi şi să ascultăm cu mare drag.
      Te îmbrăţişăm şi îţi urăm o zi divină!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 3:00 pm

  33. superbe versurile…
    sunt dulci si optimiste…..
    m am regasit in ele:)

    duminica linistita:)

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 3:16 pm

  34. Pingback: Mirii mileniului III | Caius

Lasă un răspuns

