Fără să te văd , îmi place cum dormi…

Am trecut pe la tine iubito, din nou,
Am bătut la poarta sufletului tău,

Dar nu mi-ai răspuns astă-seară,
Atunci, am rămas de pază la visele tale o clipă,
Ca tu să poţi dormi în sfârşit, liniştită…
Fără să te văd, îmi place cum dormi…
Ca un nou-născut după baia cu aromă de măsline,
Ce ţi-a transformat pielea în catifea şi rubine.
Imaginaţia mea fuge către dorul de tine,
Îmi place să cred că mă visezi doar pe mine.
Imaginea ta sfântă îmi face noaptea lină,
Îmi mângâie privirea şi somnul ce acum o să vină,
Am stat de pază aici, ca nimeni să nu-mi fure
Un chip ce îl ador şi-l scald în mare de iubire.
E chipul tău, e sigur că-i al tău,
Îmi vine să repet, îndrăgostit mereu..
Aştept cu nerăbdare să-ţi spun cât te doresc,
Aştept cu dor de viaţă, un suflet ce-l iubesc.

Iubirea este un act de iertare nesfârşită, o privire tandră care devine un obicei.

Peter Ustinov

33 responses

  1. Iubire, am să încep cu fotografia, este de vis. Mă uit la ea şi îmi place. Bună alegere.

    „Atunci, am rămas de pază la visele tale o clipă,
    Ca tu să poţi dormi în sfârşit, liniştită…
    Fără să te văd, îmi place cum dormi…
    Ca un nou-născut după baia cu aromă de măsline,
    Ce ţi-a transformat pielea în catifea şi rubine”

    Mărturisesc că rămân de foarte multe ori cu ochii la tine, după ce tu adormi, te privesc şi îmi spun că sunt foarte fericit pentru că am parte de o asemenea bucurie. Tu dormi ca o bebeluşă, am mai spus-o, cu mâinile ridicate deasupra capului, cu un zâmbet senin pe chip, cu părul lung desfăşurat peste umerii atât de frumoşi. Nu mă mai satur să te privesc, te ating atunci când tresari şi te întreb dacă ai visat urât, iar braţele tale mă cuprind fierbinţi şi îmi spui „Te iubesc, Lisandru!”

    Abia atunci adorm şi eu, cu tine în gânduri, cu tine în suflet…

    „Imaginaţia mea fuge către dorul de tine,
    Îmi place să cred că mă visezi doar pe mine.
    Imaginea ta sfântă îmi face noaptea lină,
    Îmi mângâie privirea şi somnul ce acum o să vină,
    Am stat de pază aici, ca nimeni să nu-mi fure
    Un chip ce îl ador şi-l scald în mare de iubire”…

    Ei, da, e normal să devin şi un paznic foarte atent, chiar nu aş dori să mi te fure cineva. Mereu îmi spun „Lisandru, să nu cumva să adormi în post!”

    Te iubesc, dragostea mea…

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 3:17 pm

    • Şi eu privesc cu drag către tine atunci când dormi şi îţi şoptesc de fiecare dată ce mult te iubesc, minune de om.
      În cazul acesta nu o să mă mir dacă vei înfiinţa o firmă de pază.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 5:01 pm

      • Mi-ai dat o idee. Am să reflectez… Se va numit „Serviciul de Iubire şi Protecţie”. Te îmbrăţişez şi eu, iubirea mea…

        Apreciază

        Martie 28, 2010 la 7:26 pm

  2. Vă doresc ca timpul în care nu vă sunteţi alături să fie din ce în ce mai puţin, iar ziua în care veţi fi mereu împreună să vină cât mai repede ca o floare albă de cireş…

    O duminică minunată îţi doresc…minunato 🙂 >:D< !

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 3:19 pm

    • Îţi mulţumim din suflet pentru urări. Va fi aşa cum ne urezi, ne iubim şi ne este bine.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 5:05 pm

  3. „Îmi place să cred că mă visezi doar pe mine.
    Imaginea ta sfântă îmi face noaptea lină,
    Îmi mângâie privirea şi somnul ce acum o să vină,
    Am stat de pază aici, ca nimeni să nu-mi fure
    Un chip ce îl ador şi-l scald în mare de iubire.”

    pe astea mi le am notat:)
    sunt profunde:)

    PS. citatul e foarte frumos si adevarat!:)

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 3:22 pm

  4. Pingback: URLET TRADUS «

  5. Erys

    Frumoase ganduri, Geanina…

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 3:56 pm

  6. Am trecut şi ei, Geanina, să-ţi urez o primăvară frumoasă şi zîmbete.

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 4:06 pm

  7. Scumpa mea Geanina, iti trimit pe aripa vantului aromele toate si bucuria stralucitoare a florilor culese in zori….de maini indragostite…..
    Fii binecuvantata frumoaso! Mii de pupici…tot pentru tine!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 4:19 pm

    • Mulţumesc pentru binecuvântare şi comentariu.

      Gândurile mele bune se îndreaptă către tine, draga mea dragă!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 5:11 pm

  8. Pingback: Florilor | Raza mea de soare

  9. De ce aproape toata lumea scrie poezii pe bloguri?

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 7:23 pm

  10. Pingback: A fost odată în România…(4) « Dispecer Blogosferă

  11. Cu mare drag citesc mereu frumusetile ce le reversi si asupra noastra…Si ma bucur nespus cand iubirea triumfa si face sufletele sa infloreasca dupa atatea nelinisti. Te imbratisez cu multa dragoste!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 7:28 pm

    • Trimit gânduri pline de iubire către tine la ceas de seară.
      Iubirea este regină.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Martie 28, 2010 la 8:58 pm

  12. Tasha

    Voi si cand dormiti va iubiti pre cum se vede…:)
    Sunteti fantastici!

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 9:58 pm

    • Noi şi când dormim ne ţinem de mână. Au cam ras mamele noastre dar asta e situaţia.

      Mulţumim pentru gânduri.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Martie 29, 2010 la 5:57 am

  13. A iubi cu adevărat înseamnă a înceta să trăieşti doar pentru tine şi implică a face ca toate sentimentele omeneşti, aspiraţia, speranţa, încântarea, fericirea, afecţiunea, bucuria, plăcerea să depindă de fiinţa iubită; înseamnă a te cufunda îmbătat de fericire în infinit, a nu găsi nici o limită a simţirii, a-ţi închina viaţa unei fiinţe în aşa fel încât să nu trăieşti şi să nu gândeşti decât pentru a o face fericită: a turna măreţie în banalitate, a găsi alinare în lacrimile de dor, plăcere în suferinţa despărţirilor şi suferinţa de a nu oferi totul în plăcere; cu alte cuvinte, aceasta presupune a întruni în tine toate contradicţiile generatoare de extaz datorită iubirii…

    Apreciază

    Martie 28, 2010 la 10:57 pm

    • Aceeaşi concepţie îmi este şi mie prietenă.
      Mulţumesc pentru comentariu şi vizită.

      O săptămână plină de iubire şi linişte alături de cei dragi!

      Apreciază

      Martie 29, 2010 la 6:00 am

  14. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/29/totul-sau-decat/

    Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când văd şi aud cum, din ce în ce mai mult, este sărăcită limba asta română, îmi vine să urlu. […]

    […] Nu am avut de spus decât atât.

    Şi, ca de fiecare dată, strig “ajutooor!” :

    bucurvictor.wordpress.com, calinhera.wordpress.com, daniotil.ro, dianaalzner.blogspot.com,
    dmd-familia.blogspot.com,
    ganduripentrunoi.wordpress.com
    geaninalisandru.wordpress.com
    ivanuska.wordpress.com, jumatati.blogspot.com
    lia-taraluiaiurea.blogspot.com, linkping.wordpress.com
    lisandrulisandru.wordpress.com, mihaibendeac.ro
    mtorsan.blogspot.com, paulet.wordpress.com
    paulgabor.com, pisicaroz.wordpress.com
    relaxare.wordpress.com, shorichitz.blogspot.com
    starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com
    stropidesuflet.wordpress.com, sufletdefemeie.wordpress.com
    totuldesprecopii.wordpress.com,
    tudorchirila.blogspot.com, vanillamoon.wordpress.com
    vorbimromaneste.wordpress.com, zbateri.blogspot.com
    poftă de viaţă,
    tocana de cuvinte […]

    Apreciază

    Martie 29, 2010 la 1:04 am

  15. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 26 « Ioan Usca

  16. Pingback: Telefon « Caius

  17. O saptamana linistita iti doresc, Janine! Pupishori!

    Apreciază

    Martie 29, 2010 la 9:30 am

  18. Pingback: Blogroll ascuns « Ioan Usca

  19. Mi-ai atins sufletul cu aceste versuri minunate!Te pup!

    Apreciază

    Martie 31, 2010 la 12:36 pm

  20. Mă bucur mult de vizită.
    Pupici geaninoşi peste normă!

    Apreciază

    Martie 31, 2010 la 11:09 pm

Lasă un răspuns

