Dincolo de privirea ta…

Am pătruns dincolo de privirea ta
Şi am descoperit nemărginirea fericirii,
Am pătruns adânc în inima ta
Şi am descoperit inocenţa iubirii,
Am pătruns profund în mintea ta
Şi am descoperit acolo toate gândurile mele,
Aveau aceeaşi puritate, aceeaşi intensitate,
Ne-am cuprins plini de dorinţă mâinile
Şi am descoperit că erau identice,
Două mâini, zece degete, un singur fior.
Pătrunderea în interiorul fiinţei tale cu ochii minţii,
M-a ajutat să descopăr ceea ce caut de-o viaţă,
„Femeia pe care o doream de multă vreme,
Dar pe care nu speram să o întâlnesc vreodată”.
Dorul de tine îmi frământă gândurile
Şi le transformă prin rostogolire în versuri,
Absenţa ta îmi frământă mâinile,
Iar la rugămintea gândurilor
Scriu poveşti de iubire pe coala albă.
Revenirea ta îmi frământă inima,
Pe care ţi-o dăruiesc fără tăgadă.
„Mă declar înfrânt iremediabil
Şi orice retragere este exclusă…
Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
Te iubesc…”

Numai prietenia găsește privirea sau fraza foarte simplă care pune balsam pe rănile noastre.

Jean Cocteau

40 responses

  1. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (7) «

  2. „Am pătruns dincolo de privirea ta
    Şi am descoperit nemărginirea fericirii,
    Am pătruns adânc în inima ta
    Şi am descoperit inocenţa iubirii,
    Am pătruns profund în mintea ta
    Şi am descoperit acolo toate gândurile mele,

    În spatele privirii tale îmbrăcată în verde se ascunde o lume. Atunci când ne-am întâlnit- şi nu voi uita niciodată acea zi magică – pot spune că am descoperit ca un explorator extaziat „nemărginirea fericirii” şi mi-am spus DA, iubirea poate fi şi „inocentă”. Căutam să îţi citesc toate gândurile, pe acea aleea din Cişmigiu şi îmi spuneam „Lisandru, ai grijă, nu supăra fata, nu călca în străchini, ai grijă ce spui, ce faci”…

    Aveau aceeaşi puritate, aceeaşi intensitate,
    Ne-am cuprins plini de dorinţă mâinile
    Şi am descoperit că erau identice,
    Două mâini, zece degete, un singur fior.
    Pătrunderea în interiorul fiinţei tale cu ochii minţii,
    M-a ajutat să descopăr ceea ce caut de-o viaţă,
    „Femeia pe care o doream de multă vreme,
    Dar pe care nu speram să o întâlnesc vreodată”.

    Intersectarea gândurilor noastre a fost o altă porţie zdravănă de magie. Nicio clipă nu ne trecea prin minte că poate urma şi îmbrăţişarea pasională, dar ne cunoşteam pas cu pas şi cuvânt cu cuvânt. Erai femeia „pe care o doream de multă vreme”, nu „speram să o întâlnesc vreodată”, iar şocul dulce al iubirii a năvălit peste mine aşa cum năvăleşte primăvara după o iarnă geroasă…

    Dorul de tine îmi frământă gândurile
    Şi le transformă prin rostogolire în versuri,
    Absenţa ta îmi frământă mâinile,
    Iar la rugămintea gândurilor
    Scriu poveşti de iubire pe coala albă.
    Revenirea ta îmi frământă inima,
    Pe care ţi-o dăruiesc fără tăgadă.
    „Mă declar înfrânt iremediabil
    Şi orice retragere este exclusă…
    Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
    Te iubesc…”

    Frământarea gândurilor mele de către degetele şi mintea ta este bucuria cotidiană. „Absenţa ta” este de fiecare dată un coşmar, mai ales că eu stau mai mult pe acasă şi scriu, iar tu trebuie să pleci în fiecare zi de lângă mine. Te aştept cu mare nerăbdare de fiecare dată, iar în zilele de luni, miercuri şi vineri, atunci când merg la birou, nu ştiu cum să fac ca să ajung mai repede acasă. M-au dat prietenii dispărut de la cârciuma de cartier unde îmi făceam veacul în alte vremuri. Le prezint scuzele mele pe această cale, dar IUBESC, domnilor, ce se poate face????
    Înfrângerea mea, sub ochii tăi de verde, înseamnă de fapt şi de drept o mare victorie a iubirii. DEPLINE.

    TE IUBESC CA UN NEBUN, GEANINA!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 12:13 am

  3. Dincolo de privirile voastre se vede o iubire uriaşă, împlinită, inspirantă, deplină şi mă bucură nespus această privelişte încântătoare…Avalanşe de drag şi admiraţie!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 1:31 am

  4. Două mâini, zece degete, un singur fior.

    asta sunteti voi doi 🙂

    nu va spun Sa fiti fericiti, pentru ca sunteti 🙂
    cu voi doi lumea devine mai buna 🙂
    cu voi UNU am vrut sa spun

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 3:45 am

  5. Absolut superb…nu am cuvinte sa comentez!
    Iti doresc o zi superba ca versurile tale , inciuda acestui marti 13! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 8:43 am

  6. Sunt zile în care cred că Geanina a fost inventată de Cristian. Sau invers 🙂

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 9:11 am

    • O viziune extrem de interesantă.
      M-a topit comentariul tău.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:10 am

  7. Pingback: James Ensor,pictor si grafician belgian « my heart to your heart

  8. Ce frumoase declaratii de iubire…ce suflete minunate aveti amandoi….nu ma satur sa va citesc!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 12:23 pm

    • Sufletele noastre nu pot exista unul fără celălat.
      Te îmbrăţişăm şi îţi trimitem toate gândurile noastre bune!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:10 am

  9. Pingback: Rujulițe și bujori « Andi Bob

  10. Geanina,la capat de drum este …Speranta,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 1:36 pm

    • Pentru mine speranta are culoare verde. Se vede de la distanţă culoarea , aşadar şi verdele.
      Mulţumesc pentru dedicaţie.
      Zi faină!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:11 am

  11. O, Doamne, ce bine mi se aşază poezia asta pe suflet, Geanina!
    Zâmbesc şi lăcrimez deopotrivă şi îmi simt durerea din vene la fiorul acesta ce-l dă iubirea şi dorul…

    Cât de bine ştii tu să pui în vers aceste trăiri cu totul minunate! Iar noi ne regăsim în ele, le retrâim, şi din toate astea se naşte un nou poem…

    O îmbrăţişare strânsă tare de tot, dragă Geanina, suflet drag!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 2:58 pm

    • Regăsirea cititorilor în versurile mele mă onorează şi ămi bucură sufletul.
      Trimit mii de gânduri şi îmbrăţişări!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:11 am

  12. A iubi inseamnă a suferi, și cum mulți fug de suferință, puțini știu să iubească!
    (Emil Cioran) Puțini știu să iubească așa, ca și voi. Sunteți divini!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 3:41 pm

  13. mi-ai lipsit…nu te-am mai citit de ceva vreme si acum ma bucur sa te regasesc la fel (sau si mai si) de indragostita, de proaspata in iubire…
    ma bucur si te imbratisez cu caldura inimii mele!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 4:14 pm

    • Mă bucur să ştiu că această prospeţime răzbate din versurile mele.
      Mulţumesc pentru gânduri!
      Pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:12 am

  14. Indiferent de ceea ce fac, cat de aglomerat imi este programul scolar, trebuie sa citesc paginile voastre.
    Ce frumos ti-a raspuns si Cristian!!!
    La sensibilitatea versurilor tale, in proza, a venit raspunsul lui, adunand cu drag amintirile primelor voastre intalniri! 😀

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 5:20 pm

    • Nici eu nu mai răzbesc cu timpul. Aseară am adormit cu laptopul în braţe şi nu era decât ora 22 30. L-am lăsat pe Cristi de unul singur. Nu i-a mai rămas decât să privească cum dorm.
      Mulţumim mult pentru vizite şi comentarii.
      Trimitem gânduri bune şi îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:13 am

  15. dincolo de orice privire se vede CLAR o dragoste cat casa scanteii!
    Frumos Geanina!

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 5:54 pm

    • O iubire care mi-a învăluit sufletul cu trăiri nebănuite.
      M-a copleşit comparaţia.
      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:13 am

  16. Pingback: Elefănţica Teo vrea deputăţie…ep.2 « Dispecer Blogosferă

  17. Pingback: I Like To Move It « Simion Cristian

  18. Pingback: Racila – 4 « Ioan Usca

  19. Foarte , foarte frumoase versuri…

    Iti doresc ca intotdeauna , in privirea ta si dincolo de ea , in inima ta si dincolo de ea , sa surada la nesfarsit mult dorita FERICIRE !

    Cu mult drag … 🙂

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 9:54 pm

    • Mă gândesc tot timpul la tine. Îmi doresc să îţi fie bine. Sper ca sarcina să evolueze conform aşteptărilor.
      Binecuvântări.
      Mulţumesc de vizită şi comentariu.

      Zi plină de frumos, draga mea dragă!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:14 am

  20. Ar fi multe de spus aici.
    Dar, mai bine, îţi dăruiesc asta:

    Cu drag,

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 9:54 pm

    • O mare bucurie. Gândurile mele bune se îndreaptă către tine.
      Mulţumesc pentru videoclip. Sublim.

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:14 am

  21. vaaai ce frumosss:):)

    nu stiu ce sa spun…

    e frumos, si lin, si cald, si zambitor:)

    Apreciază

    Aprilie 13, 2010 la 9:58 pm

  22. Pingback: Eu, ca proztor « Mikael Eon Muntyanu

  23. Dincolo de privire, e sufletul. Nimic mai frumos de descoperit in ochii cuiva…

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 5:58 pm

    • În ochi descoperim sufletul cu tot ceea ce cuprinde el, descoperim bucuria şi suferinţa, iubirea şi pasiunea.

      O seară divină!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:05 pm

  24. Pingback: » Eu, ca prozator MIKAEL EON MUNTYANU

Lasă un răspuns

