Beatitudine

refuz somnul ce-mi curtează insistent pleoapele
vreau să privesc  doar atât să privesc necontenit
în sufletul tău cu aceeași tenacitate
a timpului care măsoară clipele în trup de clepsidră
și ne invită la masă alături de o nouă zi
așternând pe fila meniului porții uriașe de iubire
fresh stors frenetic din trupurile noastre
cu aromă de dorință și pasiune
noaptea este invitata surpriză care ne ademenește
cu un ospăț îmbelșugat
din care nu lipsește cocktailul “Love Potion“
în care ciocolata pictează pe nud de căpșună
beția fericirii când tu mă atingi delicat
trasând punți de plăcere prăbușită
în râuri cristaline de freamăt senzual
ars și răcorit cu gheață și foc
aruncându-ne pe culmile beatitudinii

Dacă sunteţi întrebaţi „În ce stă fericirea ?”, spuneţi ” În a fi în armonie cu tine însuţi”

Pitagora

36 responses

  1. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – CINE ŞTIE NU CÂŞTIGĂ NIMIC «

  2. „refuz somnul ce-mi curtează insistent pleoapele
    vreau să privesc doar atât să privesc necontenit
    în sufletul tău cu aceeași tenacitate”…

    Nici pe mine nu mă ia somnul de multe ori atunci când dormi, Geanina… De pildă chiar acum…

    Te sărut şi te privesc cum dormi…

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 12:10 am

    • Nu am mai rezistat, minune de om. Am adormit, nu ştiu când şi cum exact.
      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:50 pm

      • TE IUBESC, MINUNE DE FEMEIE, iar dormeai ca o bebeluşă… Ţi s-a tăiat filmul, aceasta este expresia cea mai potrivită…

        Apreciază

        Aprilie 14, 2010 la 8:02 pm

        • Iar tu minune stătuşi de pază la porţile sufletului meu…frumos, incitant, divin…

          Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Lisandru!

          Apreciază

          Aprilie 14, 2010 la 8:21 pm

  3. Când refuzi să închizi pleoapele, iubeşti mult de tot să trăieşti.
    Vă doresc Iubire eternă!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 2:58 am

    • Ai pus punctul pe”i”, draga mea dragă.
      Mereu îi spun lui Cristi că nu aş dormi deloc dacă s-ar putea.
      Mulţumim din suflet.

      Gânduri din cele mai bune trimit către tine!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:51 pm

  4. Tinerete, iubire…
    „Lasati-va dragostei prada!”, spunea un poet.
    Frumos vorbesti si tu despre dragostea ta, dragostea voastra

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 6:56 am

    • Scriu întotdeauna ceea ce simt, draga mea dragă.
      Iubirea îmi guvernează viaţa.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:53 pm

  5. Pingback: Friedrich von Amerling,pictor portretist austriac « my heart to your heart

  6. In rauri cristaline,pai eu as zice in rauri „cristiane”,pentru ca iubirea voastra e ca un fluviu deja,ajunge pana la noi,sunteti minunati!
    Te pup si te imbratisez!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 8:23 am

    • „in rauri “cristiane” ce mi-a plăcut.

      Curge fluviul iubirii şi se îndreaptă către oceanul vieţii cu viteză uimitoare.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:56 pm

  7. Pingback: Încoronarea presei virtuale « Andi Bob

  8. Pingback: Serafina are şoarece « Nataşa

  9. April

    Imi plac ingredientele cocktailului 😉 savuros. O zi excelenta, draga mea.

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 11:15 am

    • Îl pregătesc extrem de des şi din acest motiv suntem mereu în braţele fericirii, îmbătaţi de aroma ei.

      Seară plină de frumos, draga mea dragă!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:58 pm

  10. Geanina,tinerete,iubire,care trebuie sa existe intr-un cuplu pana ce moartea-i va desparti,dar vor trai prin urmasii lor,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 12:53 pm

    • Frumos, tare frumos.
      Mulţumesc pentru vizită şi dedicaţie. Preiau de urgenţă.

      Ore pline de magie!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 6:59 pm

  11. Pingback: Ar trebui … « Gabriela Savitsky

  12. Ce dor imi este sa privesc jumatatea mea cum doarme si apoi sa adorm si eu incet, incet. Caut o oaza de liniste dar pare din ce in ce mai indepartata! Nu as spune nu unei capsuni topita in ciocolata intr-o noapte calduroasa 🙂

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 4:10 pm

    • Îţi doresc să găseşti acea oază cât mai curând.

      Mulţumesc pentru comentariu.

      Zile pline de iubire şi linişte!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 7:00 pm

  13. Băi ce frumos! De-a dreptul incitante versurile astea..nu ştiu alţii cum sunt, dar mie mi-ai făcut poftă de dragoste 🙂
    O seara faina Janin!! Pup iu!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 5:23 pm

  14. Cine nu s-ar pierde in visarea dulce a noptii? Acolo… orice e posibil…

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 5:59 pm

  15. Orice este posibil, trebuie doar să ne dorim.

    Seară faină alături de cei dragi!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 7:02 pm

  16. Pingback: Amandoi « Opriti planeta vreau sa cobor!

  17. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/13/o-lalea-si-un-cires/

    […] O lalea s-a-ndrăgostit de un cireş
    şi-n fiecare dimineaţă, îi zâmbeşte galeş.
    Nici lui, laleaua nu-i displace
    şi-o tot priveşte drăgăstos, de-o vreme-ncoace. […]

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 7:15 pm

  18. Carmen Negoita

    In fiecare zi ne servesti „porti uriase de iubire”. Sa va iubiti frumos!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 7:23 pm

    • Sper ca aceste porţii să nu lipsească din niciun cuplu.

      O seară divină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Aprilie 14, 2010 la 8:16 pm

  19. delliana

    Superb…

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 7:36 pm

  20. Pingback: Capitalismul dintr-o altă perspectivă (recenzie) - Cel care striga in pustie

  21. Pingback: Concepte personale | Raza mea de soare

  22. Pentru ca este aproape miezul noptii, nu refuza Geanina somnul ce pleoapele inchide! 🙂
    Si cand clepsidra-n intuneric masoara clipe de noapte, poti sa visezi chipul si sufletul celui drag! 😀

    Noapte buna!

    Apreciază

    Aprilie 14, 2010 la 11:40 pm

  23. ,,refuz somnul ce-mi curtează insistent pleoapele
    vreau să privesc doar atât să privesc necontenit
    în sufletul tău” O imagine plastică superbă şi o dorinţă pe măsură : )

    Pupici marianoşi 🙂 ( Hm…parcă nu sună la fel de bine ca ,,genainoşi” )

    Apreciază

    Aprilie 16, 2010 la 5:09 pm

    • Mulţumesc pentru vizită şi comentariu, draga mea dragă!

      Sună bineeeee, ne amintim de mare…

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:27 am

Lasă un răspuns

