Iubire de poveste

Mă tot gândesc adeseori la unicul buchet de flori,
Ce l-am primit atunci, demult,alături de al tău sărut,
Aminte îmi aduc acum, de mână cum m-ai prins pe drum,
A fost atingerea de foc, ce a făcut iubirii iarăşi loc.

Pe alei, în parc noi ne-am plimbat, era…ştiu bine, pe-nserat,
Pe-o bancă noi ne aşezarăm, şi-n ochi, tăcuţi, ne înecarăm,
După minute de savoare, atunci, pe seară, pe răcoare,
Ne-am îndreptat în paşi de dans, pe-al lumii unic ring de dans.

Un dans ce nu poate fi uitat, un dans ce vieţii noastre a dat,
Un sens deplin, un sens divin, ce a făcut dansul sublim,
Spre dimineaţă-mi amintesc, cum ai dat inimii mele ghes,
M-ai strâns în braţe, m-ai iubit, nicicând n-ai fost mai fericit..

O fericire ca un vis, în care viaţa ne-a trimis,
Ce-om face noi şi ce va fi, răspunsul nimeni nu-l va şti,
Îţi spun mereu, fără-ntrebări, fără tristeţi, fără dureri,
Iubirea vine de la sine, noi ne iubim , tu ştii prea bine.

Este iubire de poveste, în care nu-s prinţi şi prinţese,
Suntem doar noi, doi fericiţi, de unii-urâţi, de-alţii iubiţi,
Dar tot ce astăzi mai contează e să păstrăm iubirea trează,
Să nu permitem nimănui s-o smulgă şi s-o pună-n cui.

Iubita mea, mi-e dor de tine eşti muza mea de scrieri pline,
Şi doar atât vreau să mai spun, eu te iubesc ca un nebun.

Oricât de dureroase ar fi experienţele iubirii, pătrunde ţn iubire fără să eziţi, pentru că, dacă o eviţi – aşa cum fac majoritatea oamenilor -, vei rămâne blocat în ego. Atunci viaţa nu iţi va mai fi un pelerinaj, nu va mai fi un rău care curge spre ocean, ci va deveni o mlaştină.

Osho

41 responses

  1. iubirile ne ajuta sa crestem. trairea lor permite intelegerea de sine. acceptarea de altii si frumusetea.

    te cuprind, draga mea 🙂

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 2:28 am

    • Important este să creştem frumos şi să avem griză cum se dezvoltă iubirea.

      Trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 15, 2010 la 6:29 am

  2. Iubire frumoasa de poveste adevarata.
    Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 5:42 am

    • O poveste de iubire fără sfârşit. Rternitatea a îmbrăţişat-o şi nu-i mai dă drumul.

      Zile pline de iubire, draga mea dragă!

      Apreciază

      Aprilie 15, 2010 la 6:31 am

  3. Pingback: Galerie de pictura Thomas Hart Benton « my heart to your heart

  4. Pingback: La ţel « Ioan Usca

  5. Pingback: Donna « Opriti planeta vreau sa cobor!

  6. Tasha

    Ce intamplare fericita,ce noroc pe voi….

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 9:42 am

    • Sunt fericită să te ştiu alături de noi cu tot sufletul. Mulţumim pentru dar!

      Te îmbrăţişăm, draga nostră dragă!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:30 am

  7. Se apropie, cumva, vreo aniversare? Dacă da, vă doresc încă o mie. Dacă nu, tot vă doresc încă o mie. 🙂

    Pup cu drag şi, evident, cu răspundere,
    Adele

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 10:07 am

  8. Minunata poezie! Mi-a mers la suflet!
    Pupilici!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 10:19 am

  9. Pingback: Cum ar fi sa mai votam si noi | hobbitia land

  10. Pingback: Bancul de joi « Simion Cristian

  11. Parca te vad privind flori, ce refac in suflet si in minte inceputul povestii voastre de iubire…
    Sa stii ca ai un zambet mic pe fata si ochii-ti stralucesc de acea lumina a inceputului!

    Si in zilele cand nu va fi totul roz, iubirea voastra sa reziste, devenind puternica si in incercari! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 12:07 pm

    • Va rezista fiindcă iubirea ne-a umplut sufletul de bine, iar binele nu poate fi renegat.

      Zile pline de magie!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:33 am

  12. Să nu pierdeţi niciodată dragostea dintre voi. Cea mai mare fericire pe lumea asta, cred eu, e să ai norocul de a fi iubit de persoana pe care o iubeşti. În doi, orice durere e mai uşor de îndurat şi orice bucurie e dublată.

    Vă pup cu drag!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 12:16 pm

    • Şi nouă ne eşti tare dragă.

      Mulţumim din suflet pentru gânduri!

      Îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:33 am

  13. Frumoasă poezie cu versuri calde, pline de iubire…Te îmbrăţişez cu mare drag, scumpa mea!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 12:42 pm

  14. Absolut superb!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 1:13 pm

  15. Pingback: TIMP «

  16. „Pe alei, în parc noi ne-am plimbat, era…ştiu bine, pe-nserat,
    Pe-o bancă noi ne aşezarăm, şi-n ochi, tăcuţi, ne înecarăm,
    După minute de savoare, atunci, pe seară, pe răcoare,
    Ne-am îndreptat în paşi de dans, pe-al lumii unic ring de dans.

    Un dans ce nu poate fi uitat, un dans ce vieţii noastre a dat,
    Un sens deplin, un sens divin, ce a făcut dansul sublim,
    Spre dimineaţă-mi amintesc, cum ai dat inimii mele ghes,
    M-ai strâns în braţe, m-ai iubit, nicicând n-ai fost mai fericit..”

    Ce seară a mai fost atunci, iubire… Toate aleile parcului erau ale noastre, parcă dispăruseră toţi oamenii din jur, ne înconjura înserarea din toate părţile, iar noi nu mai aveam ochi decât unul pentru celălalt. Erai aşa de frumoasă! Şi cu mare zâmbet pe chip, fiindcă îţi dădusei seama şi tu că ne-am apropiat unul de celălalt pentru totdeauna… Iar fericirea pe care am cunocut-o în acea noapte nu poate fi uitată niciodată…

    „Este iubire de poveste, în care nu-s prinţi şi prinţese,
    Suntem doar noi, doi fericiţi, de unii-urâţi, de-alţii iubiţi,
    Dar tot ce astăzi mai contează e să păstrăm iubirea trează,
    Să nu permitem nimănui s-o smulgă şi s-o pună-n cui.

    Iubita mea, mi-e dor de tine eşti muza mea de scrieri pline,
    Şi doar atât vreau să mai spun, eu te iubesc ca un nebun”

    Da, o iubire de poveste fără prinţi, castele, magi, vrăjitori sau armăsar ce solicită tava cu jăratic. Dar e o iubire de poveste, frumoasă, caldă, pură… Mi-e dor de tine, fiindcă eşti la serviciu, iar eu aş vrea să te strâng în braţe… Număr orele…

    Te iubesc!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 1:47 pm

    • A fost o seara plină de magie aşa cum sunt toate serile alături de tine, om drag.

      TE IUBESC, LISANDRU!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:36 am

  17. April

    Ce frumos…iubirea ne face mai buni, mai intelepti, mai frumosi.
    O zi minunata, draga mea.

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 2:00 pm

    • Sunt de acord cu cele scrise. Înţelepciunea şi frumuseţea vin din iubire. Frumos ai definit.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:37 am

  18. sunteti un cuplu minunat, iar versurile voastre online de iubire sunt la fel de minunate!

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 10:07 pm

  19. Nu vreau sa-mi imaginez viata mlastina ci „rău care curge spre ocean”. 🙂

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 11:42 pm

  20. fireflight

    Frumoase versuri, ce pacat ca nu le voi simti vreodata…

    Apreciază

    Aprilie 15, 2010 la 11:50 pm

    • Îţi doresc din tot sufletul să-ţi bată iubirea la porţile sufletului…
      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 18, 2010 la 9:39 am

  21. acuarele

    Fie ca dansul vostru sa dureze dincolo de timpuri!…
    Si mie imi place mult ce zice Osho…

    Apreciază

    Aprilie 16, 2010 la 7:43 am

  22. Erys

    „Asa se intampla logic,
    plecam si sosim undeva…”
    (O.Paler)

    Apreciază

    Aprilie 16, 2010 la 7:55 am

  23. Iubire de poveste…Poveste de iubire…
    Ce frumoasă e povestea asta! Mulţi ar vrea să o trăiască…
    ,,Dar tot ce astăzi mai contează e să păstrăm iubirea trează.” Aşa să faceţi, Geanina! Că altfel am fi şi noi trişti…

    Îmbrăţişări ,,de poveste” pentr voi!

    Apreciază

    Aprilie 16, 2010 la 5:14 pm

  24. Mulţumim cu tot sufletul.

    O poveste…de poveste…

    Zile pline de iubire!

    Apreciază

    Aprilie 18, 2010 la 9:41 am

  25. Pingback: Foaie verde matostat, aplaud un plagiat « Andi Bob

Lasă un răspuns

