O nouă zi…

Ai reuşit s-atingi lumea poveştilor cu mâna,

Te uiţi la mine strengăreşte şi îmi repeţi întruna:

„Sunt fericit cum n-am mai fost
Mă simt iubit şi-mi este bine
Doar când sunt lângă tine!”

Îţi stau alături, te privesc,

Îţi sorb din ochi imagini,

Tu îmi zâmbeşti şi mă săruţi,

Trăim povestea de iubire

Ce la chitară o cânţi…

“Şi te iubesc cu milă şi cu groază
Tot ce-i al tău mi se cuvine mie
Ca un nebun de alb ce capturează
Regina neagră pentru o veşnicie”

Eu scriu de zor un comentariu

Către un cititor fidel,

Îi mulţumesc că ne doreşte

Doar gânduri bune, de poveste.

În noua zi îţi sunt alături

Cu toată dragostea-n priviri,

În suflet şi în gând purtăm

Povestea unei mari iubiri.

„Să iubim nebuneşte tot ce străluceşte pe acest pământ, fiindcă altă viaţă nu ne este cunoscută.”

Euripide

Nebun de alb de Adrian Păunescu

24 responses

  1. Mi-au placut enorm aceste versuri…”Ca un nebun de alb ce capturează
    Regina neagră pentru o veşnicie”
    Doar ganduri bune si tie, draga mea.

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 8:42 am

    • Sunt citate din poezia lui Adrian Păunescu. Versuri puse pe o melodie ce ne-a cucerit pe amândoi.

      Zi faină!

      Apreciază

      Aprilie 22, 2010 la 7:43 am

  2. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (8) «

  3. Tasha

    Frumoase versuri,nu ma satur sa va citesc dragi mei! Va astept diseara la radio cu mare drag!:)

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 9:38 am

  4. „Ai reuşit s-atingi lumea poveştilor cu mâna,

    Te uiţi la mine strengăreşte şi îmi repeţi întruna:

    „Sunt fericit cum n-am mai fost
    Mă simt iubit şi-mi este bine
    Doar când sunt lângă tine!”

    Mi-ar plăcea să cred că am fost atât de norocos încât lumea poveştilor mi-a permis să o ating. Dar adevărul este că fericirea pe care o cunosc acum nu a mai fost resimţită niciodată în interiorul fiinţei mele. Şi o spun cu toată sinceritatea…

    Îţi stau alături, te privesc,

    Îţi sorb din ochi imagini,

    Tu îmi zâmbeşti şi mă săruţi,

    Trăim povestea de iubire

    Ce la chitară o cânţi…

    Uite că au trecut câteva zile, ne-am luat cu una, cu alta, şi chitara a rămas cuminte în colţul ei. Nu strigă, nu face scandal. Chitara tace întotdeauna şi aştepată să o iei de acolo şi să aşezi acorduri pe grif de suflet… Povestea noastră de iubire stă şi sub acest semn, al chitarei…

    “Şi te iubesc cu milă şi cu groază
    Tot ce-i al tău mi se cuvine mie
    Ca un nebun de alb ce capturează
    Regina neagră pentru o veşnicie”

    Versurile poeziei Nebun de Alb, poezia noastră dragă. Cu o melodie superbă compusă de Emeric Imre. Ţi-aş cânta-o tot timpul…

    „I-aud prin bătălii din vreme-n vreme,
    Ostaşii gărzii tale ţi se-nchină,
    Iubita mea cu foarte mari probleme,
    Cu chip slavon şi nume de regină”…

    Eu scriu de zor un comentariu

    Către un cititor fidel,

    Îi mulţumesc că ne doreşte

    Doar gânduri bune, de poveste.

    În noua zi îţi sunt alături

    Cu toată dragostea-n priviri,

    În suflet şi în gând purtăm

    Povestea unei mari iubiri”…

    Le mulţumesc şi eu tuturor celor care au fost şi sunt alături de noi în această poveste de iubire care nu are nimic ireal în ea, ba chiar conţine şi evenimente cu totul şi cu totul simple, aşa cum se întâmplă în fiecare familie… Povestea merge mai departe, iar noi ne ţinem de mână în fiecare zi, chiar şi atunci când dormim! Mai ţii minte cum spunea sora mea atunci când am dormit la mama, iar ea venise cu Leo – cumnatul? „Mamă, ăştia doi dorm bot în bot!” A fost chiar simpatică…

    Te sărut, Geanina!

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 10:00 am

    • Îmi amintesc şi mă amuz de fiecare dată, ne amuzăm, mai bine aş spune.

      Aşa dormim. Ne iubim tare mult, atât cât nu putem exprima în cuvinte.

      Orice cuvânt aş adăuga este de prisos, comentariul tău a transmit tot .

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Aprilie 22, 2010 la 7:46 am

  5. Daca eram un baiat mistoc, ca-…sti tu cine…te iubeam si eu. Dar te iubesc si asa pentru frumutetile care le scrii. Imi intinereste inima de fiecare data! Hi,hi….O saptamina plina de iubire va doresc, porumbeilor. Cami

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 12:18 pm

  6. Aia cu nebunul si regina e dementiala….de unde iti vin versurile astea in cap , Geanina? 😀 S-o fi reincarnat Dan Barbilian in tine? 😀
    Sa ai o zi formidabila! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 1:10 pm

  7. Intr-adevar voi doi traiti povestea unei mari iubiri. Imi place sa asist pe viu cum se zice, la implinirea iubirii voastre dragii mei dragi!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze. Ma rog mereu pentru voi.

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 1:52 pm

    • Să ştii că m-ai dat gata cu acest comentariu.
      Mulţumim din suflet pentru gânduri.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 22, 2010 la 7:47 am

  8. Saiumbim nebuneste aici pe pamant ca dincolo….,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 2:10 pm

    • Un îndemn plin de iubire pentru cei ce iubesc.
      Mulţumim. Dedicaţia mă onorează.

      Să ai zile pline de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 22, 2010 la 7:48 am

  9. Vai cât de frumoasă e fotografia! 😀

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 3:56 pm

  10. Buna, Geanina. Voiam sa te anunt doar ca mi-am schimbat adresa blogului in http://adamnblonde.blogspot.com

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 5:25 pm

  11. Frumoase versuri! In zadar iti tot spun, e clar ca-mi place cum scrii din moment ce te vizitez zilnic, nu? Pupishori Janin! O seara linistita!

    Apreciază

    Aprilie 20, 2010 la 8:40 pm

    • Mulţumesc pentru aceste vizite şi comentarii.

      De fiecare dată te aştept cu mare drag.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 22, 2010 la 7:50 am

  12. Pingback: Drepţi!…Pe loc repaus!… « Dispecer Blogosferă

  13. ,,Eu scriu de zor un comentariu
    Către un cititor fidel,
    Îi mulţumesc că ne doreşte
    Doar gânduri bune, de poveste.
    În noua zi îţi sunt alături
    Cu toată dragostea-n priviri,
    În suflet şi în gând purtăm
    Povestea unei mari iubiri.”

    >:D<
    Imaginaţia mea m-a transbordat acolo, lângă voi 🙂 Iertaţi-mi indiscreţia, dar unde e iubire şi o chitară, vin repede şi eu că ştiu cât e de bine…
    În tinereţe am învăţat şi eu până mi-am făcut bătături la degete…
    Astăzi, chitara noastră nu are timp de odihnă…Trece din braţele unuia la altul…Toţi din casă i-au pătruns tainele…
    O zi de cântec plină, dragii mei!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 7:11 am

    • Cristi spune că vei continua să cânţi la chitară mereu dacă treci de faza când degetele s-au bătătorit.

      Să aveţi zile divine!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:22 pm

Lasă un răspuns

