Dacă…

UPDATE„Descoperiţi iubirea alături de Geanina şi Cristian LISANDRU la RADIO SILVER” (emisiunea din 23 aprilie 2010) – AICI

UPDATE RADIOFONIC – puteţi asculta „Descoperiţi iubirea alături de Geanina şi Cristian LISANDRU” (22.04.2010), la RADIO SILVER. Partea întâi. Partea a doua. Partea a treia. SURPRIZĂ – vă aşteptăm şi în această seară, tot de la orele 20.00, la RADIO SILVER!

UPDATE RADIOFONIC – Puteţi asculta în reluare emisiunea „Descoperiţi iubirea alături de Cristian şi Geanina Lisandru” (21.04.2010), la RADIO SILVER. Un click AICI. Vă aşteptăm şi în această seară, de la orele 20.00, la RADIO SILVER. Puteţi lăsa aici, pe blog, părerile voastre, până la 19.30, iar noi le vom citi cu mare plăcere pe post.

dacă ţi-aş fi prins în palmă silueta unui penel
cu siguranţă astăzi erai un pictor renumit
care transforma fiecare punct de culoare
într-o capodoperă a tuturor timpurilor
pe care iubitorii de frumos ar fi aşezat-o
în galeria de artă a sufletului
iar bucuria nemărginită ar fi înrămat-o
dând culoare şi personalitate spiritului
dacă ţi-aş fi prins între palme
un fragment de piatră
fără îndoială astăzi erai un sculptor celebru
care preschimba în trup suav de femeie
orice material anost ce te îndeamnă
să-i descoperi frumuseţea în esenţa ei pură
dacă ţi-aş fi prins în palme iubirea
negreşit astăzi erai un arhitect renumit
care se joacă magnific cu formele sufletului meu

reunite sub reflectoarele vieţii
transformând brusc şi radical omenirea
pentru totdeauna

Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă.

Edgar Degas

70 responses

  1. Pingback: Nişte ţărani… « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Străină « Mihaela Man

  3. Ai prins in palme iubirea voastra si ati dat nastere poeziilor de dragoste.Amandoi.

    Apreciază

    Aprilie 22, 2010 la 12:18 pm

  4. Pingback: Ah! Du-te…, de Veronica Micle « my heart to your heart

  5. Pingback: Ziua Pământului « Gabriela Savitsky

  6. Pingback: ARTISTUL «

  7. Pingback: Despre corectitudinea politică - Cel care striga in pustie

  8. superbe versuri:)

    multumesc:)

    Apreciază

    Aprilie 22, 2010 la 6:04 pm

  9. Daca imi merge netul cat de cat bine, va voi asculta deseara.

    Apreciază

    Aprilie 22, 2010 la 7:06 pm

    • Ne bucurăm fiindcă eşti alături de noi. Mulţumim!

      Zile pline de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:22 pm

  10. Pingback: Despre convingeri care dau în disonanţă | Raza mea de soare

  11. Reflectoarele vietii sa lumineze doar sufletele frumos modelate de dragoste, bunatate, iar pe acelea inveninate de ura, rautate sa le lase intr-un con de umbra!
    Sa nu mai vedem atat uratul in toate formele lui, luminat de reflectoarele din mass-media! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 22, 2010 la 10:47 pm

  12. Iubirea mea dragă, alături de tine aş risca să mă încerc o miraculoasă transformare în pictor, numai că ar plânge pensulele. Iar dacă ar trebui să te pictez mi-ar sta gândul numai la iubire, aşa că ce ar ieşi pe pânză… Te iubesc tare mult. Sculptor nu cred că aş reuşi să ajung niciodată, deşi recunosc că această idee este incitantă. Numai că Lisandru al tău şi-ar da cu siguranţă cu dalta peste degete. Îţi mulţumesc pentru această poezie. Încerc să rămân omul de lângă tine, acela care scrie mai bine sau mai rău, însă scriind în fiecare zi cu sufletul…

    TE IUBESC…

    Apreciază

    Aprilie 22, 2010 la 11:11 pm

    • Să plângă pensulele,să pictăm iubirea, să sculptăm iubirea chiar dacă riscăm să ne atingem degetele cu dalta. Rămâi omul de lângă mine, aşa cum te-am cunoscut fiindcă eşti minunat.

      TE ADOR, LISANDRU!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:27 pm

  13. mihaela13o

    Revin cu placere aici la tine si descopar sensuri minunate… Seara plina de iubire!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 12:29 am

  14. „Daca” e un cuvant care ma enerveaza ,uneori , destul de tare….asa ca prefer sa il ignor pentru incertitudinea si neclaritatea pe care o imprastie in jurul sau….va zic numai sa aveti sfarsit de saptamana placut si bafta la emisiune! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 10:00 am

    • Te aşteptăm de fiecare dată cu tot dragul.

      Mi-a plăcut explicaţia.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:31 pm

  15. cred ca nu gresesc daca-ti spun LA MULTI ANI, nu? Sa fii sanatoasa Janine si sa ai parte de iubire cel putin ca pana acum! O zi insorita cu multe imbratisari!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 10:20 am

  16. Îndrăgostiţii sunt nişte artişti ai vieţii…

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 10:42 am

  17. Aaaaa, La mulţi ani şi din partea mea!! :* :* :*

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 10:43 am

  18. Pingback: TRECĂTOR NOCTURN «

  19. acuarele

    Frumos vorbiti voi doi… 🙂
    La multi ani si de la mine!… 🙂

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 12:21 pm

    • Frumuseţea sufletelor se regăseşte în iubire.

      Te îmbrăţişăm şi mulţumiri pentru urări!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:33 pm

  20. ADITEEA

    LA MULŢI ANI, Geanina!!
    Să ai o zi frumoasă, cu Maria şi Cristi aproape de tine!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 1:29 pm

    • Bine ai revenit!

      Trimit îmbrăţişări cu tot dragul către tine şi mulţumiri pentru mesaj!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:34 pm

  21. dacă ţi-aş fi prins între palme
    un fragment de piatră
    fără îndoială astăzi erai un sculptor celebru

    Atata frumusete care abunda poezia ta si a lui Cristian, cheama la tacere si ascultare…
    O zi frumoasa in suflet sa ai Geanina draga mea.

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 2:23 pm

    • Va fi aşa cum mi-ai urat, draga mea dragă!

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi trimit gândurile mele bune către tine şi toţi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 6:36 pm

  22. Pingback: Înţelegere… « Noaptea Iguanei

  23. Pingback: La mulţi ani, Gheorghe! « Noaptea Iguanei

  24. La mulţi ani plini de iubire, împliniri şi bucurii, draga mea!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 3:15 pm

  25. April

    La multi ani Geanina! Sufletul sa-ti fie mereu plin de iubire si speranta! Un buchet de parfum pentru tine … http://aprilcherryflower.blogspot.com/2010/04/parfum.html

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 3:26 pm

  26. Carmen Negoita

    La Multi Ani, Geanina! O zi frumoasa ca iubirea dintre tine si Cristian. 🙂

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 4:56 pm

  27. Aşa va fi, după două ore de emisie la Radio Silver urmează o noapte alături de o trupă minunată cu muzică live şi şampanie…

    Mulţumesc din suflet!

    Gânduri pline de frumos!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 6:42 pm

  28. La mulți ani! Multă, multă fericire și iubire!
    Și mulțam’ pentru poezioara asta minunată!

    Te îmbrățișez cu drag!

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 8:38 pm

    • Mulţumesc din suflet pentru urări şi vizită!
      Să ai o seară divină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Aprilie 23, 2010 la 10:05 pm

  29. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Shakespeare

  30. LA MULŢI ANI GEANI !

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 10:53 pm

  31. La multi ani! Sa fii sanatoasa si iubita! Viata sa iti dea sanse, cel putini cati ani ai prins in buchetul vietii (sablon)… descoperind iubirea… alaturi de iubirea vietii tale.!
    Te pup cu mult drag!
    PS Te ascult la radio…:)

    Apreciază

    Aprilie 23, 2010 la 11:53 pm

  32. Señor a fost SUPER ÎNCÂNTAT… si chiar daca nu am organizat nici o petrecere… faptul ca a auzit urari si pe calea undelor l-a mágulit! Esti o super DULCE!!! Si aveti … meserie… emisiunea curge…voi sunteti dezinvolti, simpatici. Vocile voastre suna foarte bine în ETER. Va pup.

    Apreciază

    Aprilie 24, 2010 la 8:48 am

  33. Poate că toţi pictorii au avut prinsă în palmă silueta vreunui penel şi în inimă . silueta numai de el văzută a vreunei iubiri fără leac…

    Apreciază

    Aprilie 24, 2010 la 8:57 am

  34. Geanina, fii tu cuptorul „spre topire rapidă” unde cineva drag tie, „în urma unei anticipate prefaceri” sa devina CRISTAL! 😀

    Apreciază

    Aprilie 24, 2010 la 11:00 am

    • Cu mare drag mă transform în cuptor dacă va fi nevoie pentru a menţine dragostea cristalină.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 25, 2010 la 11:51 pm

  35. Pingback: Frust « Ioan Usca

  36. abia acum ascult ei eu emisiunea voastra de vineri, ca na!, a fost si ziua mea pe 23 si n-am apucat. Superba muzica, minunata pozia aia cu „ochii verzi”, m’a uns la suflet! O duminica frumoasa, dragilor!

    Apreciază

    Aprilie 25, 2010 la 12:44 pm

    • Mulţumim de trecere şi gânduri. Ne bucurăm să te ştim alături de noi.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 25, 2010 la 11:54 pm

  37. Pingback: A fost odată în România…(7) « Dispecer Blogosferă

  38. Pingback: Când și deontologii plagiază - Cel care striga in pustie

  39. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 14 « Caius

  40. Pingback: Timpuri noi « Nataşa

  41. La multi ani! cu drag va doresc

    Te asteapta o leapsa … daca ai timp.

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 9:37 am

  42. ,,dacă ţi-aş fi prins în palme iubirea
    negreşit astăzi erai un arhitect renumit
    care se joacă magnific cu formele sufletului meu
    reunite sub reflectoarele vieţii
    transformând brusc şi radical omenirea
    pentru totdeauna”

    …dar ţi-am prins în palme cuvântul şi inima şi ai făcut din ele cel mai frumos poem de iubire ce-l trăim împreună : )

    Mi-am permis o continuare…
    Te îmbrăţişez şi de aici, Geanina!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 7:29 am

  43. ”fără îndoială astăzi erai un sculptor celebru
    care preschimba în trup suav de femeie
    orice material anost ce te îndeamnă
    să-i descoperi frumuseţea în esenţa ei pură”
    Minunat!
    Îmi amintește de anii studenției, eu eram la Textile și soțul meu la Sculptură! Acum ne-am reprofilat, facem amândoi design. Dar…cât de frumos ai scris! O zi minunată, vouă! 🙂

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 8:02 pm

  44. Pingback: Noaptea Iguanei » Normalitate

  45. Pingback: Noaptea Iguanei » De ce nu pot?

Lasă un răspuns

