Roşu de trandafir

În fiecare clipă depui la picioarele mele

Roşu de trandafir,

Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,

Pentru a scrie poveşti de iubire

Pe trupul tău.

Sorbi cuvintele scrise de pe fiecare petală,

Cuvinte ce înfloresc în roşu de trandafir,

Pe care-l torni în obrajii mei

După fiecare sărut,

Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,

Stoarce lacrimi de fericire

Din trupul ce vibrează

La fiecare atingere a mâinilor mele.

Priveşti adânc în ochii mei

Şi extragi doza de aventurin,

Ce conferă echilibru , pace şi inspiraţie

Sufletelor noastre,

Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

Parfum de poezie.

Priviți existența, cu întreaga ei abundență. De ce este nevoie de atât de multe flori în întreaga lume? Trandafirii ar fi fost suficienți. Existența este însă abundențămilioane si milioane de păsări, milioane de animale, totul există din abundență. Natura nu este ascetica, ea dansează pretutindeni: în valurile oceanului, în zborul păsărilor. Ea cântă peste tot – în vântul care trece prin ramurile pinilor, în ciripitul păsărilor… De ce este nevoie de milioane de sisteme solare, fiecare sistem având milioane de stele? Nu pare să existe niciun motiv care justifice existența lor, în afara faptului aceasta abundență este în însăși firea existenței, această bogătie este însăși esența ei; existența nu crede în sărăcie.

Osho

67 responses

  1. In fiecare clipa depui la picioarele mele
    Rosu de trandafir
    Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,
    Pentru a scrie poveşti de iubire

    Versurile tale draga mea Geanina, sunt trecute prin sensibilitatea si puritatea sufletului tau de indragostita. Salutari din Vrancea cu iubire din IUBIREA LUI!
    Si inca …mii de pupici….

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 10:40 am

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!
      Zilele acestea discutam cu Lisandru despre prietenii virtuali pe care i-am cunoscut în urmă cu un am şi care îmi sunt şi astăzi alături. Te numeri printre ei şi acest lucru îmi aduce multă bucurie în suflet. Ştiu că în ultima perioadă nu am reuşit să ajung foarte des pe blogurile dragi, însă gândul îmi este acolo, la tine şi cei pe care i-am întâlnit în această lume virtuală. Îţi mulţumesc şi vă mulţumesc tuturor pentru fidelitate.
      Mă înclin!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:07 pm

  2. Pingback: Dimineți într-un tablou de Cehov « Andi Bob

  3. Pingback: MITING «

  4. Pingback: Gaj « Noaptebunacopii's Blog

  5. Pingback: Akseli Gallen-Kallela(1865 – 1931), pictor şi grafician finlandez « my heart to your heart

  6. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/25/gaj/

    […] Zi de zi, ne punem sufletul gaj
    pentru încă un mâine palpabil.
    Ne aşezăm, cuminţi, sentimentele-n galantar
    şi, de ni se cere, eliberăm şi bon fiscal. […]

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 11:56 am

  7. Fain , fain , fain…imi place sa citesc in rosee… 🙂
    Ieri am fost batuta cu spini de trandafir iesiti din gura lui Mariusache…dar cine l-o bagat in seama?! Hahahahahaaaa….mai tarziu l-au intepat pe el trandafirii mei , erau rosii purpuriu , frumosi si catifelati si cand o pus mana sa-i culeaga , i-o intrat tepul in piele si l-o usturat rau…ca sa se invete minte….Si pe urma am rupt amandoi toti spinii si am mancat petalele aromate….ca-s bune rau la gust si la miros… 😀
    Sa ai o saptamana minunata! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 12:04 pm

    • Ce să-ţi spun, draga mea dragă???
      Am râs cu lacrimi.
      Mulţumesc pentru savoarea acestor comentarii.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:09 pm

  8. am venit sa-ti citesc „rosu de trandafir” si sa-mi incant privirile sufletului cu aroma lui…

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 12:11 pm

    • Mulţumesc pentru vizită şi te rog să primeşti roşul trandafirului pentru o săptămână plină de iubire.â

      Zi faină!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:10 pm


  9. O saptamana frumoasa, Janin!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 12:16 pm

    • Cu mare drag am ascultat melodia. Nu am putut să iau codul.

      Am ascultat-o cu mare drag pe youtube.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:12 pm

  10. Pingback: Braşovul lui Bresson. Şi al meu… « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  11. uite cum ne faci tu sa ne reindragostim mereu mereu:);))

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 12:34 pm

    • Mă bucur să ştiu că oamenii sunt îndrăgostiţi şi se iubesc.

      Să ai o săptămână plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:13 pm

  12. Geanina,o saptamana minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 12:53 pm

  13. Mi segundo cumpleaños

    Soy un intrépido pájaro
    que a tu verja se acerca.
    En el pico traigo
    con regocijo una misiva
    de azahar y tomillo

    Sumisa pincelada
    de aroma y sentimiento
    que al trinar me recuerda,
    en lejanía y con sosiego
    la danza de una acacia.

    Con atrevida delicadeza
    te invito a mi aposento
    de formas en armonía
    para brindar contigo
    por la esmerada compañía
    que me has dedicado
    en estos dos años de vida.

    En la entrada te espero
    oyéndose al fondo la nota
    de un timple alborozado
    haciendo sentir su esencia.
    Asumiendo con respeto
    la amistad que nos aúna
    desde hace largo tiempo.

    Un presente te acerco
    para no ser olvidada…
    como saludo un maullido
    y al tacto una virtual caricia
    para ti con mi aprecio.

    Tuya siempre…

    María del Carmen

    25/04/08 – 25/04/10

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 1:16 pm

  14. În fiecare clipă depui la picioarele mele

    Roşu de trandafir,

    Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,

    Pentru a scrie poveşti de iubire

    Pe trupul tău.

    Îmi aduc şi acum aminte cum căutam un trandafir roşu atunci când ne-am întâlnit pentru prima oară şi nu îl găseam. Asta doream, iubita mea, să depun roşu de trandafir la picioarele tale. Până la urmă m-am descurcat şi am reuşit să apar în faţa ta, pe acea alee din Cişmigiu, cu trandafirul roşu în mână…

    Sorbi cuvintele scrise de pe fiecare petală,

    Cuvinte ce înfloresc în roşu de trandafir,

    Pe care-l torni în obrajii mei

    După fiecare sărut,

    Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,

    Stoarce lacrimi de fericire

    Din trupul ce vibrează

    La fiecare atingere a mâinilor mele.

    Mi-e dor şi acum – când tu eşti la serviciu – de zâmbetul tău. Şi de sărutul incandescent care mă încălzeşte gradual… Ştii că spuneam de multe ori şi spun şi acum – nu aş dori decât ca ochii tăi să stoarcă numai lacrimi de fericire. Atât şi nimic mai mult… În palmele tale nu sunt altceva decât un bărbat care vibrează pasional. De fiecare dată…

    Priveşti adânc în ochii mei

    Şi extragi doza de aventurin,

    Ce conferă echilibru , pace şi inspiraţie

    Sufletelor noastre,

    Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

    Parfum de poezie.

    Ce parfum minunat. Parfumul poeziei pe care o scrii de fiecare dată cu sufletul. Aşa încerc să scriu şi eu şi sper că reuşesc… Sufletele noastre aflate în comuniune permanentă şi scriu în fiecare zi melodia frumoasă pe o partitură a iubirii…

    Te sărut pe suflet, draga mea dragă… TE IUBESC!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 1:35 pm

    • Imposibil de uitat o astfel de zi. O zi în care iubirea fremăta la fiecare pas, vibra în fiecare cuvânt. Din acea zi eşti aproape de sufletul meu şi îmi este tare bine. Mă respecţi şi mă iubeşti cu toată fiinţa, te gândeşti mai întîi la mine şi apoi la tine…ce aş mai putea spune???

      TE IUBESC ŞI TE RESPECT, MINUNE DE OM!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:17 pm

    • Pe chestia asta… cu te sarut …. PE SUFLET … sunt invidioasa! Cum ati putut da unul de altul?

      Apreciază

      Aprilie 27, 2010 la 9:54 am

      • Un sărut ce nu poate fi uitat. Şi noi ne întrebăm adesea cum de a fost destinul atât de generos cu noi.
        Pupici geaninoşi peste normă!

        Apreciază

        Aprilie 28, 2010 la 12:50 am

  15. ”Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

    Parfum de poezie.”

    Acest vers parcă ilustrează incomparabilul parfum al maestrulu Serge Lutens, numit ”Sa Majeste, la Rose! ”…”roșu de trandafir..”
    O săptămână frumoasă îți doresc!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 3:15 pm

    • Îmi plac teribil aceste asocieri pe care le faci de fiecare dată. Sunt sublime.

      Îţi mulţumesc pentru vizite şi comentariile pline de culoare.

      Zile acoperite de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:19 pm

  16. Pingback: Vernisajul gândurilor « Mihaela Man

  17. Iubire, frumuseţe, pasiune, gingăşie şi un suflet mare ai pus în roşul trandafirului.O săptămână minunată,draga mea, pupici!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 3:36 pm

    • Multă iubire, aşa este draga mea dragă.

      Săptămâna să-ţi fie precum gândurile pe care le aşterni de fiecare dată pe blogul meu!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:20 pm

  18. Carmen Negoita

    iubire cu parfum de poezie… imi plac trairile tale… ale voastre… sugestiva fotografia… o zi frumoasa!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 4:59 pm

    • Mă onorează comentariul mai ales că vine de la un profesionist în materie de fotografie.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:21 pm

  19. ib

    O poezie sensibilă, de dragoste. Frumos mesajul.

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 5:26 pm

  20. imm..ce parfum delicat si fin de flori ale paradisului!..foarte frumoase ganduri,foarte frumoase versuri..imi place mult tara ce ati inventat-o voi,din iubire adevarata..de cate ori trec pe aici,am un sentiment de optimism,si imi spun cum ca viitorul este frumos pentru toti cei ce va trec pragul sufletelor voastre de ingeri ai edenului…si inca..un „la multi ani,din tot sufletul meu ,desi cam tarziu pentru ziua de vineri a sf.gheorghe..te imbratisez cu tot sufletul meu,cu mare drag,Ryana!:*:*

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 5:47 pm

    • Nu este târziu. Îţi mulţumesc cu tot sufletul pentru gânduri.
      Am probleme pe blogul tău. Nu mi se permite să comentez tot timpul. Mai exact nu se încarcă caseta de comentarii decât jumătate. Te rog umblă la setări.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 6:24 pm

  21. Buna,
    Te urmaresc de ceva vreme si pentru ca imi place cum scrii te-am adaugat la blogroll… Daca o sa ma consideri demn de a-mi intoarce favoarea si de a ma adauga in blogrollul tau, ti-as fi foarte recunoscator!
    Mersi!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 6:49 pm

  22. Pingback: Citate importante « Nataşa

  23. Pingback: Despre sensul vieţii « Ioan Usca

  24. „Roşu de trandafir”
    Oare am timp sa ma mir?
    De-aceste cuvinte pline ?
    De-aceste versuri divine?
    Le simt ca-s din suflet bun
    Si am intrat sa va spun:
    Multumesc ca existati!
    Ca sunteti asa curati
    La suflet si inimioare .
    Aici totu-i sarbatoare!
    Aici totul lumineaza,
    Nimic nu ma intristeaza
    M-ajutati sa depasesc
    Supararea ce-o traiesc…
    Din suflet va multumesc!
    Cu voi am sa ma-ntaresc…

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 8:13 pm

    • O minunăţie de răspuns în versuri.

      Mulţumim pentru răbdarea de a ne citi.

      Gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 10:15 pm

  25. Ca niste „minuni de oameni” ce sunteti, 😉
    dragostei voastre alta culoare nici nu i se potriveste, iar trandafirul o reprezinta cel mai bine.
    Iti doresc o saptamana cu inspiratie pentru articole cat si pentru …radio! 🙂

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 8:44 pm

    • Inspiraţie este din belşug.
      Dragostea are culoarea trandafirului întotdeauna.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 26, 2010 la 10:17 pm

  26. Ce parfum au trandafirii tai!

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 9:05 pm

  27. Stoarce lacrimi de fericire

    Din trupul ce vibrează

    La fiecare atingere a mâinilor mele.

    superbă imagine:)

    Apreciază

    Aprilie 26, 2010 la 9:23 pm

  28. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Primăvara în munți

  29. Pingback: În plus | Raza mea de soare

  30. Cand esti indragostit, iti pare ca pana si petalele de flori tanjesc dupa sarutul talpilor…

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 12:26 am

    • Când ești îndrăgostit totul tânjește după un sărut, totul e roșu, totul este așa cum ne place nouă să fie.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Aprilie 27, 2010 la 5:33 am

  31. Pingback: Comentarii la Facerea – 10 « Ioan Sorin Usca

  32. Tasha

    Rosu din trandafir sa fie mereu…esti minunata draga mea Geanina…te pup si te imbratisez!

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 8:06 am

  33. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 15 « Caius

  34. Daca e sa fie rosu de trandafir… hai sa fie. Din abundenta! Desi … voua vi se potrivesc toate culorile curcubeului…
    Va îmbratisam cu drag!

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 9:52 am

  35. Un rosu de trandafir pentru tine, Geanina,

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 10:56 am

  36. Rosu de trandafir.. Numai aici si la Cristian gasesc poezii fara asemanare…
    O zi buna sa ai! Pupici!

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 4:29 pm

  37. interesanta poezia…aveti talent

    Apreciază

    Aprilie 27, 2010 la 8:39 pm

  38. ,,În fiecare clipă depui la picioarele mele
    Roşu de trandafir,
    Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,
    Pentru a scrie poveşti de iubire”

    ,,Sorbi cuvintele scrise de pe fiecare petală,
    Cuvinte ce înfloresc în roşu de trandafir”

    ,,Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,
    Stoarce lacrimi de fericire”

    ,,Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu
    Parfum de poezie.”

    Am ,,contras” poezia şi a ieşit tot o poezie! Iată câtă esenţă are versul tău! …Esenţă de trandafir …şi de iubire…
    Petale să ningă peste inimile voastre, dragii mei!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 7:35 am

    • Te joci cu fraza utilizând contragerea în cel mai ingenios mod.
      Mi-a plăcut.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:16 pm

  39. Ador poezia! si iarta-ma ca incep astfel (nu vreau sa te coplesesc), dar exact ca in imaginea cu pielea compusa din petale rosii de trandafir, mi-am simtit sufletul care savura fiecare zbor catre sublim! Transmite iubirea ta, Geanina. Poezia te face sa iubesti, chiar daca ai renuntat sa faci asta. Imi place la nebunie efectul care il are asupra mea, atat de mult, incat am scris-o deja pe agenda mea cu amintiri si lucruri pe care le consider cu adevarat frumoase.

    Imi place ceea ce descopar in universul tau!

    Apreciază

    Iulie 6, 2010 la 5:59 pm

  40. Florin

    am luat si eu cateva versuri de la tine…primele si ultimele doua! sper sa nu te superi! ms anticipat >:D<

    Apreciază

    Ianuarie 21, 2012 la 10:42 pm

    • Nu mă deranjează când oamenii cer, dar e neplăcut să îţi vezi creaţiile postate fără menţionarea sursei şi a autorului.
      Seară faină!

      Apreciază

      Ianuarie 21, 2012 la 11:04 pm

Lasă un răspuns

