Înfometat

târziu nu este niciodată pentru iubire
sentimentele dau năvală în camerele inimii
acolo unde viața a presărat cristale de jaspis
iar porția de optimism este garnitura ideală
pentru feliile porționate din bucata fericirii
indispensabilă unui destin la patru ace
din care-ți hrănesc sufletul înfometat de dorință

peste care presar proteine extrase
din trup sufocat de pasiune și mister
pe care-l devorezi cotidian și-ți stâmperi setea
cu valul divin de armonie

Te iubesc mult, cum n-am mai iubit niciodată și tocmai de aceea plec pentru că, dacă aș rămâne visul s-ar transforma în realitate, în dorința de a poseda, de a dori ca viața lui să fie a mea. În fine, toate lucrurile care transformă dragostea în sclavie. E bineavem grijă de ceea ce luăm cu noi din viață.

Paulo Coelho

70 responses

  1. Ce minunat vă iubiți! Când vă citesc blogurile îmi renaște speranța că încă există iubire adevărată și împărtășită.

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 1:52 pm

    • O iubire pe care o simţim „până peste urechi”, aşa cum îi place lui Cristi să spună.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 28, 2010 la 11:08 pm

  2. Pingback: GURMAND «

  3. Sincron cu postarea lui Cristian 🙂
    Frumos!

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 2:34 pm

  4. Nah , ce sa zic? 😀 Voua va e tare foame azi…iar eu m-am invitat la voi la masa….sa ma ghiftuiesc…Sper sa nu va suparati , dar l-am adus si pe Marius cu mine….ca sa fie masa mai vesela… 😀 Pofta mare in continuare…azi ma porcai cu caltabos de sarutari si fripturica impanata cu bucati de mangieri , perpelita la foc molcom de dragoste….De baut ce avem? 😀

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 2:35 pm

  5. Pingback: Despre legea eutanasierii cainilor din Romania, tara UE, sec.XXI « my heart to your heart

    • Bine aţi venit!

      Luaţi din tot ce vă pofteşte sufleţelul, vă dăruim cu mare drag!

      Avem şi de băut, valuri, valuri…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 28, 2010 la 11:11 pm

  6. Draga Geanina, poate ca ceea ce spun acum nu e tocmai potrivit iubirii despre care scrii, pe care o traiesti, desi tot despre iubire e vorba.
    Iubirea fata de fiintele necuvantatoare, in special cainii carora li s-a pus gand rau de catre unii. 😦
    O zi minunata!

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 2:47 pm

    • Chiar astăzi mă întrebam de ce nu se fac lucrurile cap-coadă în aşa fel încât iubirea să nu pălească, fie că este vorba de fiinţe fie că este vorba despre necuvântătoare.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Aprilie 28, 2010 la 11:17 pm

      • Geanina, poate fiindca oamenii au deja inimile impietrite.Unii si-au vandut sufletul pentru galbeni pe care-l iubesc mai mult decat orice. 😦

        Apreciază

        Aprilie 29, 2010 la 6:52 am

  7. târziu nu este niciodată pentru iubire
    sentimentele dau năvală în camerele inimii
    acolo unde viața a presărat cristale de jaspis
    iar porția de optimism este garnitura ideală
    pentru feliile porționate din bucata fericirii
    indispensabilă unui destin la patru ace
    din care-ți hrănesc sufletul înfometat de dorință
    peste care presar proteine extrase
    din trup sufocat de pasiune și mister
    pe care-l devorezi cotidian și-ți stâmperi setea
    cu valul divin de armonie

    TE IUBESC, iubirea mea… Citesc și sunt cu gândul la tine… Vorba ta – sentimentele dau năvală. Și nu numai atunci când parcurg cu privirea rândurile tale. De fiecare dată când mă gândesc la tine, iar asta se întâmplă tot timpul. Îmi place ideea de destin la patru ace, un destin elegant care este îmbrăcat tot timpul cu gânduri de iubire. Pasiune cotidiană și mister care atrage permanent. Asta este iubirea noastră, or ce poate fi mai frumos decât atât?
    Te sărut pe suflet, dragostea mea, și îmi place tare mult să fim loviți de ”valul divin de armonie”…

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 3:05 pm

    • Destinul ne-a fost alături, ne-a dat mâna la momentul potrivit.
      Ne-a luat valul, ne-a lovit şi este tare bine, minune de om.
      Armonia este la ea acasă, iar casa ei este la noi în suflet.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Aprilie 28, 2010 la 11:21 pm

  8. Geanina,aceasta poezie atat de sensibila si plina de dragoste se potriveste cu melodia pe care ti-o dedic,o seara frumoasa 🙂

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 6:05 pm

  9. Pingback: 100 de dolari noi… « Dispecer Blogosferă

  10. Foamea de iubire… Te blestem să nu ţi-o potoleşti niciodată! 🙂
    Te blestem să fii fericită mereu, ca acum!

    Cu drag,
    Adela

    Apreciază

    Aprilie 28, 2010 la 9:32 pm

    • Sunt la fără cuvinte, draga mea dragă!

      Mulţumesc pentru vizite şi comentarii!

      Seară plină de magie!

      Apreciază

      Aprilie 28, 2010 la 11:24 pm

  11. Pingback: Necuvintele… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  12. Pingback: Secvenţă | Raza mea de soare

  13. Pingback: De ce? « Dispeceriţa

  14. AI DREPTATE,TARZIU NU E NICIODATA!
    PUPICEI SATMARENI!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 10:14 am

  15. Cu siguranță niciodată nu e târziu pentru iubire, dar dacă masa iubirii e începută de dimineață, poți gusta mai mult din ea.:) O zi bună!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 10:55 am

  16. .. caci cine e infometat de iubire, niciodata nu se va satura. 🙂

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 12:36 pm

  17. Pingback: Déjà vu, déjà connu.. « Noaptebunacopii's Blog

  18. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/29/deja-vu-deja-connu/

    […] Credeţi în reîncarnare? Aţi simţit vreodată că aţi mai fi trăit cândva? Aţi avut senzaţia aceea de “déjà vu, déjà connu” ? […]

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 12:59 pm

  19. Pingback: Gabriel « Opriti planeta vreau sa cobor!

  20. ,,târziu nu este niciodată pentru iubire”

    Nu, nu este niciodata tarziu! Uite, eu si sotul meu avem aproape 27 de ani de casnicie, iar el azi face 50 de ani. Iubirea noastra e din ce in ce mai frumoasa, mai matura, mai altfel 🙂
    Multumesc de urarile voastre atat de calde!

    Am lipsit un pic de pe cararile blogosferei…am stat mai mult in casuta mea. Voi reveni si la tine si la Cristian sa citesc tot, tot : ) Sa nu va sperie ploaia de comentarii : )

    Imbratisari calde si tie si lui Cristian!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 2:17 pm

    • Te aşteptăm de fiecare dată cu mare drag. Timpul nu ne permite să ne mişcăm cum ne dorim.
      Să fiţi fericiţi şi să vă iubiţi mereu ca în prima zi!

      Gânduri din cele mai calde!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:27 pm

  21. Pingback: 3 ani! « Nataşa

  22. Pingback: Zi aparte « Ioan Usca

  23. Mi se umple sufletul de placere cand te citesc! Nu-s prea multe de comentat dar nici nu pot sa nu las un semn, asa ca te pup dulce si-ti doresc o seara frumoasa!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 3:56 pm

  24. Pingback: Picturile lui Raja Ravi Varma « my heart to your heart

  25. Cand iubirea da navala, camerele inimii se umplu de rosul trandafirilor si de parfumul lor!
    Numai impliniri!… 😀

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 5:17 pm

  26. Iau şi eu o porţie de optimism . Se poate crudă şi fără salată ?
    Miroase frumos aici a iubire …

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 6:56 pm

    • Se poate şi crudă, şi asezonată…iubirea are aromă inconfundabilă…

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:20 pm

  27. Iti multumesc pentru ganduri….si tu si Cristian imi dati speranta ca inca mai exista iubire adevarata…O imbratisare calda…

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 7:00 pm

    • Primesc cu mare drag îmbrăţişarea şi gândurile. Şi totuşi există iubire, iar noi nu scăpăm momentul de a ne declara zilnic asta.

      Seară plină de magie!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:19 pm

  28. Pingback: Infint « Cristian Dima

  29. f frumoase versurileeeee:)

    ce mult transmiti prin poezie:)

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 7:55 pm

    • Mulţumesc pentru comentariile pe care le laşi de fiecare dată pe blogul meu.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:17 pm

  30. Cel mai mare păcat, atunci când iubeşti, e să nu îţi mărturiseşti iubirea. Ce folos că iubeşti, dacă cel de lângă tine nu o ştie? Sau cel puţin… arată-i iubirea ta! Voi le faceţi pe amandouă! Succes garantat!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 8:31 pm

    • Despre acest aspect vorbeam acum 5 minute cu Lisandru, acum citesc mesajul de la tine şi am rămas fără cuvinte.
      Mulţumesc pentru vizită.
      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:17 pm

  31. O iubire ca-n povești! Și au trăt fericiți până la adânci bătraneți…

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 8:47 pm

    • Aşa vrem şi noi să se deruleze povestea noastră de iubire. Fericirea este la ea acasă. Mai am o misiune de îndeplinit şi asta se va întâmpla curând, apoi pot spune că sunt împlinită pe deplin.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Aprilie 29, 2010 la 9:15 pm

  32. Pingback: Tradiţii « Ioan Usca

  33. mă gândesc că e tare trist că am crezut cândva că e prea târziu pentru iubire.. dar sunt și momente din astea….

    o seară minunată să ai!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 10:22 pm

    • Fruntea sus, iubirea este lângă tine , în sufletul tău, în fiinţa ta…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:53 pm

  34. Iubirea adevarata aduce la suprafata tot ceea ce este mai bun si mai pur din oameni. E un sentiment inaltator si merita sa lupti in fiecare zi pentru iubirea ta. Traiesc din plin o astfel de iubire! Si e pur si simplu minunat!

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 10:33 pm

    • Bine ai venit!
      Mă bucur nespus să aflu că oamenii se iubesc.
      Să aveţi zile pline de frumos şi multă iubire!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:52 pm

  35. Frumoase exprimarile metaforice…Si profunde…

    Apreciază

    Aprilie 29, 2010 la 10:36 pm

  36. „târziu nu este niciodată pentru iubire”…cât adevăr!
    O oază…asta sunteţi…o oază unde ne oprim de fiecare dată cu mare drag, o oază unde revenim de fiecare dată când suntem prea sătuli de sentimente de hârtie. Aici, omul îşi poate încărca sufletul cu frumuseţe!

    Te îmbrăţişez şi îţi doresc o noapte liniştită şi o zi de vineri minunată!

    Apreciază

    Aprilie 30, 2010 la 12:31 am

    • M-ai lăsat iar fără cuvinte. Mulţumim pentru fiecare trecere şi gând spumos.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:49 pm

  37. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 25 « Ana Usca

  38. Pingback: Ultimul Mitropolit – 18 « Caius

  39. Pingback: Comentarii la Facerea – 13 « Ioan Sorin Usca

  40. Pingback: Miting impotriva legii eutanasierii cainilor fara stapan.Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti « my heart to your heart

  41. setea aceasta este potentata tocmai de incercarea de a ostoi…..

    suna cam nefericit, insa adevarat!

    Apreciază

    Aprilie 30, 2010 la 10:30 am

  42. Azi e vineri, nu-i poezie pe paine?? 🙂
    Un inceput de uikend frumos, Janin!

    Apreciază

    Aprilie 30, 2010 la 10:44 am

  43. Ce adevarat ai spus draga mea! Nu-i niciodata tarziu pentru iubire…
    Ea trece peste timp si invinge.

    Apreciază

    Aprilie 30, 2010 la 11:41 am

    • Iubirea poleieşte sufletul cu frumosul din noi.

      Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 12:45 pm

Lasă un răspuns

