Dragostea, doar dragostea

Luna , eu şi doar o stea ce liniştea îmi înstela
Şi-n colţ cu vrajă ea purta dragostea, doar dragostea.
Zâmbea pe cerul parfumat un colier carmeolat,
De fericire scânteia dragostea, doar dragostea.

Perdea un nor a tras căzând ca să adulmece un gând,
Un gând ce cu inspir cânta dragostea, doar dragostea.
Un astru doarme liniştit cu-a lui prinţesă de fistic,
Şi dintr-o coajă răsuna dragostea, doar dragostea.

Mă uit atent şi spun uimit,un munte-aici a poposit,
Era doar norul ce păzea dragostea, doar dragostea.
Stârnit de curiozitate stau într-un ochi de simplitate,
Ce printr-o lacrimă scurgea dragostea, doar dragostea.

Când ridic ochiul , ce să vezi, e dimineaţă printre vieţi,
Iar glasul tău îmi mângâia dragostea, doar dragostea.
Trimiţi un zâmbet către mine şi gânduri pline de iubire,
De vină este numai ea, dragostea, doar dragostea.

În dragoste nicio certitudine nu e definitivă… Lucrul acela elementar – sentimentul că eşti iubit – trebuie necontenit verificat, căci o singură îndoială, o singură greşeală surpă totul în nebunie şi extaz.

Mircea Eliade

34 responses

  1. „Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor par a fi adormite in
    armonia raiului.” – William Shakespeare.

    Şi, din „cauza” ta, cred că vor mai dormi mult şi bine. 🙂

    Pupici!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 10:38 am

  2. Dar si citatul ales de tine este…nemaipomenit! 🙂

    Referitor la poezie…ce mai putem spune…DRAGOSTEA poarta toata vina! D)

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 11:06 am

  3. Pingback: 1 Mai «

  4. „In dragoste nicio certitudine nu e definitiva….,acesta este adevarul,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 12:57 pm

    • O declaraţie demnă de un om al legii.

      Mulţumesc pentru vizită!

      Preiau dedicaţiile de nu se poate.

      Zile magice!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 1:10 pm

  5. Mângâierea ochilor triști, răsărit în viața ta, minunate versuri. Mă gândesc că ar merita puse și pe acorduri line de chitară și cântate persoanei iubite. Superb.

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 1:04 pm

    • I-am spus acum lui Cristi şi probabil că se va gândi la acest mesaj.

      Gânduri frumoase şi o zi magică alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 1:17 pm

  6. Luna , eu şi doar o stea ce liniştea îmi înstela
    Şi-n colţ cu vrajă ea purta dragostea, doar dragostea.
    Zâmbea pe cerul parfumat un colier carmeolat,
    De fericire scânteia dragostea, doar dragostea.

    Perdea un nor a tras căzând ca să adulmece un gând,
    Un gând ce cu inspir cânta dragostea, doar dragostea.
    Un astru doarme liniştit cu-a lui prinţesă de fistic,
    Şi dintr-o coajă răsuna dragostea, doar dragostea.

    Colier carmeolat – ei, iubirea mea, această imagine îmi place foarte, foarte mult… Of, ce mai scânteiază dragostea, îți ia ochii uneori și zice lumea că ești orb. Dar orbirea aceasta este minunată, nu mai vezi decât chipul iubitei. Sunetul iubirii este îmbătător, nu te saturi să-l asculți în fiecare zi…

    Mă uit atent şi spun uimit,un munte-aici a poposit,
    Era doar norul ce păzea dragostea, doar dragostea.
    Stârnit de curiozitate stau într-un ochi de simplitate,
    Ce printr-o lacrimă scurgea dragostea, doar dragostea.

    Când ridic ochiul , ce să vezi, e dimineaţă printre vieţi,
    Iar glasul tău îmi mângâia dragostea, doar dragostea.
    Trimiţi un zâmbet către mine şi gânduri pline de iubire,
    De vină este numai ea, dragostea, doar dragostea.

    Dragostea păzită de un nor. Un așa paznic este întotdeauna binevenit, mai ales că are și puterea de-i ascunde pe îndrăgostiți de priviri indiscrete… Iar îndrăgostiții se pot… drăgosti în voie.

    Te sărut pe suflet, iubirea mea, te îmbrățișez cu mare drag și de-abia aștept să ieșim la o plimbărică. E 1 Mai, tovarășă de viață și de idealuri, așa că aud cum sfârâie niște mici pe grătar!

    TE IUBESC!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 1:06 pm

    • Cristian, Cristian…eşti orb…şi cu toate astea vezi chipul iubitei, numai chipul ei…o declaraţie de 1 Mai cu toate ingredientele, inclusiv apelativul tovarăşa…

      Mergem la capătul lumii, minune de om!

      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 1:15 pm

  7. Hai să mergem, iubire, alături de tine nici capătul lumii nu este prea departe…

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 1:33 pm

  8. Pingback: După o seară de chef « Nataşa

  9. iubiti-va! sunteti nascuti unul pt celalalt.
    weekend placut!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 3:20 pm

  10. Pingback: Dare de seamă despre norbi…(1) « Dispecer Blogosferă

  11. Pingback: Rugă pentru atei… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  12. Dragostea voastra este minunata!
    Weekend de vis sa aveti,te-am sunat…cred ca aveai telefonul pe silentios…pupicei satmareni!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 8:44 pm

    • Ne iubim, ne iubim, ne iubim…
      A fost o zi minunată aşa cum sunt toate alături de minunea de om, Lisandru.El şi Maria sunt totul pentru mine.
      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 10:47 pm

  13. Perdea un nor a tras căzând ca să adulmece un gând,
    Un gând ce cu inspir cânta dragostea, doar dragostea.
    Un astru doarme liniştit cu-a lui prinţesă de fistic,
    Şi dintr-o coajă răsuna dragostea, doar dragostea.

    strofa asta e memorabilă… superb!
    te îmbrățișez cu drag!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 9:01 pm

    • Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.
      Mă simt ca o prinţesă fistichie…ha,ha,ha…

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Mai 1, 2010 la 10:49 pm

  14. Mă uit atent şi spun uimit,un munte-aici a poposit,
    Era doar norul ce păzea dragostea, doar dragostea.
    și ce lucruri minunate păzește norul ăsta!

    Apreciază

    Mai 1, 2010 la 9:03 pm

  15. Pingback: Carte de vizită. (2) « Cristian Dima

  16. Tasha

    O duminica la fel de frumoasa sa ai!

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 7:52 am

    • Asemenea, draga mea dragă!
      Să simţi mireasma salcâmului ce îşi deschide viaţa în aceste clipe.

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 10:54 am

  17. „Fara IUBIRE nu exista viata!
    IUBITI-VA!
    Si alungati bezna aceasta ce ne sugruma in fiecare clipa!”
    O duminica minunata cu multa dragoste!

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 8:02 am

    • O urare ce a juns la sufletul nostru şi urmează cu sfinţenie instrucţiunile.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 10:55 am

  18. Pingback: Galewrie de pictura Károly Patkó, pictor maghiar « my heart to your heart

  19. mihaela13o

    Trimiţi un zâmbet către mine şi gânduri pline de iubire,
    De vină este numai ea, dragostea, doar dragostea. – foarte frumos! Trimit şi eu o îmbrăţişare şi o urare de bine! Seară frumoasă, plină de iubire!

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 10:51 pm

    • Gânduri din cele mai bune şi zâmbete trimit către tine.
      De nu ar fi dragostea…

      Seară faină !

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 11:29 pm

  20. Pingback: Încă « Nataşa

  21. Dragostea face minuni si nu degeaba se spune asta. Ma uit cata caldura emana randurile scrise de tine. 🙂

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 6:17 pm

    • Face minuni, spun asta cu mâna pe inimă.

      Mulţumesc pentru gânduri şi trecere.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:12 pm

Lasă un răspuns

