Luna

Somnul a plecat, luna s-a scăldat,
Mi-am imaginat cum e pe-nserat.
Nu vă dau detalii despre cum trec anii,
Sub clar de lună şi o dragoste nebună.

Luna ne iubeşte pe coada de peşte
Ea s-a aşezat şi-şi face de cap.
O să-ntrebi acum, noi suntem nebuni?
Ne iubim cu foc sub ramuri de soc.

Mâna ta coboară pe trupu-mi de ceară,
Care se topeşte de dor, nebuneşte.
Mâna ta cerească pare să trezească
Tot ce mi-am dorit ieri, la asfinţit.

Te uiţi către mine şi aud suspine,
Suspine de dor pe-un nor călător.
Nor ce-a dezbrăcat luna pe-nserat.
Şi s-a aşezat pe al apei pat.

Strâns mă ţii la piept, nu vrei să te pierd.
Trupul meu se frânge noaptea se incinge.
Şi respiră de plăcere nu simte nicio durere,
Te doreşte mai aproape, iubeşte-mă, cât se poate!

Fiindcă nu ştii ce te-aşteaptă mâine, luptă să fii fericit astăzi. Ia o cana cu vin şi, sub lumina lunii, bea, zicându-ţi că luna te va căuta poate zadarnic, mâine.

Omar Khayyam

50 responses

  1. Geanina superba poezie
    „Mana ta coboara pe tru-mi de ceara,
    Care se topeste de dor nebuneste.,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o melodie care se potriveste cu poezia ta.

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 1:00 pm

  2. O noapte „nebună”, sub luminoasa lună, ce-ți dorești mai mult, după un sărut? Frumoasă descriere a unei nopți fierbinți, zâmbetul pălește printre ai vieții dinți. 🙂

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 1:42 pm

    • O noapte de vis, aşa cum sunt toate de altfel . Iubirea ne guvernează sufletul, ne face mai buni…

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 2:25 pm

  3. Luna asta…multe stie, multe a vazut si a auzit.
    Este un martor al tuturor povestilor de dragoste! 😛

    Cum a fost plimbarea Geaninache?
    Asa am auzit ca te alinta Cristian, uneori. 😉

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 1:50 pm

    • Râdem amândoi de ne prăpădim. Mare figură eşti.
      Ne eşti tare dragă.
      Geaninache este tare mulţumită de cum a evoluat şi ziua de ieri, plimbări pe jos 15 km, fără nicio exagerare, resturant, minunăţii şi voie bună.
      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 2:23 pm

  4. Pingback: ANUNȚ «

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Armindeni

  6. Somnul a plecat, luna s-a scăldat,
    Mi-am imaginat cum e pe-nserat.
    Nu vă dau detalii despre cum trec anii,
    Sub clar de lună şi o dragoste nebună.

    Luna ne iubeşte pe coada de peşte
    Ea s-a aşezat şi-şi face de cap.
    O să-ntrebi acum, noi suntem nebuni?
    Ne iubim cu foc sub ramuri de soc.

    Detalii acestea pot fi intuite de cei romantici. Așa cred eu. Iubirea te face să uiți de trecerea timpului și să îți dorești să nu se mai termine viața niciodată. E bine cu clarul acela de luna, iar luna rămâne pentru totdeauna prietena de taină a îndrăgostiților…

    Mâna ta coboară pe trupu-mi de ceară,
    Care se topeşte de dor, nebuneşte.
    Mâna ta cerească pare să trezească
    Tot ce mi-am dorit ieri, la asfinţit.

    Te uiţi către mine şi aud suspine,
    Suspine de dor pe-un nor călător.
    Nor ce-a dezbrăcat luna pe-nserat.
    Şi s-a aşezat pe al apei pat.

    ”Suspine de dor pe-un nor călător.
    Nor ce-a dezbrăcat luna pe-nserat.
    Şi s-a aşezat pe al apei pat”

    Ce-mi place această imagine, iubita mea, parcă mă și văd acolo, pe al apei pat, alături de tine, sub pletele despletite ale nopții… În pofida multora care nu sunt de acord cu iubirea noastră sau care cred că exagerăm, o spun încă o dată și o voi spune mereu: TE IUBESC! Și n-am iubit pe nimeni așa cum te iubesc pe tine…

    Strâns mă ţii la piept, nu vrei să te pierd.
    Trupul meu se frânge noaptea se incinge.
    Şi respiră de plăcere nu simte nicio durere,
    Te doreşte mai aproape, iubeşte-mă, cât se poate!

    O noapte de iubire pasională, așa cum au fost multe și cum vor mai fi! Puntea de iubirea pe care am construit-o amândoi nu poate fi zdruncinată de nimeni și de nimic… Te iubesc, fiindcă ești o femeie extraordinară!

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 3:13 pm

    • Minune de om, stau şi citesc şi emoţiile m-au năpădit. Este drept că au fost, sunt şi vor mai fi încercări de zdruncinare a iubirii noastre, dar toate sunt sortite eşecului. Ce nu au înţeles încă cei care recurg la astfel de „cutremure” este că NOI NE IUBIM NU NE PREFACEM, NU FACEM CEEA CE FACEM PENTRU PARADĂ.

      TE IUBESC, TE RESPECT, MINUNE DE OM!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 5:42 pm

  7. Pingback: Cuvinte pentru suflet: cinstirea icoanelor - Cel care striga in pustie

  8. manipulare

    DOAMNE, CE POEZIE FRUMOASĂĂĂĂĂ!!!!!
    AM RĂMAS FĂRĂ CUVINTE…

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 4:04 pm

  9. Luna ne iubeşte pe coada de peşte
    Ea s-a aşezat şi-şi face de cap.
    O să-ntrebi acum, noi suntem nebuni?
    Ne iubim cu foc sub ramuri de soc.

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 4:53 pm

    • Este o strofă care transmite prin toate fibrele iubirea.

      Mulţumesc pentru vizită.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 5:34 pm

  10. Pingback: Umbra | Raza mea de soare

  11. citatul e absolut minunat:)

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 5:14 pm

  12. Tare frumoasa doina asta de dragoste…
    Sa va fie mereu ramuri de soc in drum si peste voi, sa va iubiti cu foc, frumosilor! Frumosi nebuni de dragoste…

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 5:52 pm

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!

      „Frumosi nebuni de dragoste…” sună tare bine…mulţumim…

      Te îmbrăţişăm cu mare drag şi îţi trimitem toate gândurile noastre bune.

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 6:04 pm

  13. Pingback: Cristian Lisandru « Poezieromaneasca's Blog

  14. mishulake

    Sarut mana ! Geanina, tu chiar existi ?

    Apreciază

    Mai 2, 2010 la 7:49 pm

    • Bună seara!
      Exist, respir, scriu şi trăiesc cât mai simplu cu putinţă…

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Mai 2, 2010 la 8:14 pm

  15. Uite si pe Mishulake, dragul de el!
    Janin, tu numa frumos stii sa scrii? Te pupic!! O saptamana frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 12:04 am

  16. Pingback: Călător « Cristian Dima

  17. Pingback: Comentarii la Facerea – 16 « Ioan Sorin Usca

  18. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 28 « Ana Usca

  19. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 21 « Caius

  20. Pingback: Franz Hellens (1881 – 1972) – Pe-un fund de lac « Orfiv

  21. „Te uiţi către mine şi aud suspine,
    Suspine de dor pe-un nor călător.
    Nor ce-a dezbrăcat luna pe-nserat.
    Şi s-a aşezat pe al apei pat.”
    …ce romantic…

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 9:43 am

  22. Tasha

    Minunate versuri draga mea,frumoase ca sufletul tau…
    pupicei satmareni!

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 9:51 am

    • Mă înclin, draga mea dragă!

      Mulţumesc pentru gânduri şi te îmbrăţişez cu mare , mare drag!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:26 pm

  23. Foarte frumoasa draga mea! pe zi ce trece ma uimesti! o saptamana plina de iubire!

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 10:03 am

    • Mulţumesc pentru comentariile pe care le laşi la fiecare trecere.

      Iubirea dictează şi noi scriem cu mare drag.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:24 pm

  24. Draga Geanina,n-am incetat sa-ti urmaresc blogul,sa-ti citesc poeziile si sa ma bucur de ele.Am un premiu pt tine,il gasesti pe blogul meu.Azi poti sa te bucuri pt ca:au inflorit copacii!O zi placuta iti doresc!

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 10:55 am

    • Am preluat cu mare drag premiul pentru care îţi mulţumesc.
      Să ai o seară plină de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:23 pm

  25. prafdestele

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 10:56 am

  26. Pingback: Îngerul Laur « Andi Bob

  27. …Şi o melodie în sincron perfect cu versurile tale:

    Îmbrăţişări (era să spun lunatice – dar pe astea ţi le dă Cristian :)) prieteneşti, de la mine.

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 11:38 am

    • Primesc îmbrăţişările cu mare drag. Mulţumesc şi pentru videoclip care este pur şi simplu minunat.

      Seară faină!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:16 pm

  28. Pingback: Acum 23 de ani… « my heart to your heart

  29. Pingback: Să moară capra bulgarilor! « Simion Cristian

  30. Sunteti minunati! Sa nu incetati niciodata sa va exprimati iubirea. Piedici si oameni carcotasi vor exista mereu. Important este sa treceti peste, impreuna si cu iubirea-n suflet.

    Apreciază

    Mai 3, 2010 la 4:24 pm

    • Vom urma sfatul tău fiindcă adevărul îl spuseşi fără ocolişuri.

      Mulţumim pentru urări şi trimitem pupici geaninoşi!

      Apreciază

      Mai 3, 2010 la 9:14 pm

Lasă un răspuns

