Destinul

Destinul îmi sărută talpa,
Presară catifea pe deget,
Pictează colier pe palma,
Ce-ţi scrie dragoste în cuget.

Destinul îmi oferă hrană,
E pregătită din mult dor,
Îmi face din dorinţă cană,
În care patima are izvor.

Destinul în clepsidră scurge,
Clipele în care mi-ai şoptit,
Cum sângele prin vene curge,
Pompând destinul clocotit.

Destinul mistuie tristeţea,
Şi o transformă-n şevalet,
Apoi pictează tinereţea
Păzită straşnic de-un valet.


Sursa foto – http://www.pixdaus.com

Destinul ne incita la visare,
Din vis ne construieşte scară,
Pentru a urca plini de candoare,
Către iubirea ce azi ne înfioară.

Destinul calm ne suflă-n pânze,
Ca să plutim spre lumea nouă,
Tot el clădeşte pe verdele din frunze,
Speranţa prinsă-n bob de rouă.

Destinul ne înalţă casă mare,
Dintr-un asteroid plin de mister,
Aşterne dragostea-n sertare
Şi –n camere, doar la parter…

Destinul sădeşte în dubii flori,
Ce-ncoronează tâmpla maiestuos
Şi umple gândurile de fiori,
Scăldându-le în trupul tumultuous.

Destinul cade la-nvoială azi cu noi ,
Cei ce iubim nevinovat şi-n somn,
Destinul trimite astăzi ploi,
Să ne iubim, minunea mea de om!

Nu cred într-un destin care cade asupra oamenilor oricum ar acţiona. Dar cred într-un destin care cade asupra lor dacă nu acţionează.

Buddha

52 responses

  1. Pingback: EU, TU, NOI… «

  2. ”Destinul îmi sărută talpa,
    Presară catifea pe deget,
    Pictează colier pe palma,
    Ce-ţi scrie dragoste în cuget.

    Destinul îmi oferă hrană,
    E pregătită din mult dor,
    Îmi face din dorinţă cană
    În care patima-şi are izvor.

    Destinul în clepsidră scurge,
    Clipele în care mi-ai şoptit,
    Cum sângele prin vene curge,
    Pompând destinul clocotit.

    Destinul. Îmi vine să-l iau pe după umeri și să-l sărut pe obraji, să-i spun MULȚUMESC fiindcă mi te-a adus în viață exact atunci când nu credeam. Colierul pictat în palmă este de o frumusețe teribilă, dragostea mea… Serios vorbesc. Mereu mă suprinzi plăcut cu astfel de imagini…

    Destinul mistuie tristeţea,
    Şi o transformă-n şevalet,
    Apoi pictează tinereţea
    Păzită straşnic de-un valet.

    Destinul ne incita la visare,
    Din vis ne construieşte scară,
    Pentru a urca plini de candoare,
    Către iubirea ce azi ne înfioară.

    Destinul calm ne suflă-n pânze,
    Ca să plutim spre lumea nouă,
    Tot el clădeşte pe verde de frunze,
    Speranţa prinsă-n bob de rouă.

    O tristețe transformată în șevalet. Ei, da, o altă imagine încântătoare. Un șevalet pe care se poate picta în fiecare zi, cu aceeași pensulă, o poveste de iubire continuă… Dacă destinul ne suflă în pânze de atâte luni de zile – mai avem un pic și vom aniversa un an de când ne-am întâlnit pentru prima oară – înseamnă că merităm clipe fericite… Și de ce nu le-am merita, din moment ce oferim iubirii, pe tavă, sufletele noastre?

    Destinul ne înalţă casă mare,
    Dintr-un asteroid plin de mister,
    Aşterne dragostea-n sertare
    Şi –n camere, doar la parter…

    Destinul sădeşte în dubii flori,
    Ce-ncoronează tâmpla maiestuos
    Şi umple gândurile de fiori,
    Scăldându-le în trupul tumultuous.

    Destinul cade la-nvoială azi cu noi ,
    Cei ce iubim nevinovat şi-n somn,
    Destinul trimite astăzi ploi,
    Să ne iubim, minunea mea de om!

    Flori sădite în dubii. Să faci din temeri și din griji o grădină în care să sădești flori mi se pare un demers pe care numai un îndrăgostit pătimaș îl poate duce până la capăt. Te iubesc, pătimașa mea… Am căzut la învoială cu destinul – în alte vremuri aveam intenția de a-l introduce în ședință, numai că nu se prezenta niciodată la raport, pârldalnicul – și de atunci totul este altfel. Hai să fiu tranșant – pentru mine, destinul are ochii tăi verzi. Și este îmbrăcat în gândurile tale bune…

    Cum să nu te iubesc ca un nebun, minune de femeie???

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 12:43 am

    • Destinul a fost bun cu noi, iar pentru asta îi mulţumesc zilnic.

      Gândurile tale îmi aduc linişte, dragoste, respect.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 2:02 am

      • Iar eu mă pierd printre îmbrățișările tale ca un adolescent… Frumoasă mai e viața atunci când iubești și ești iubit… TE SĂRUT PE SUFLET, dragostea mea…

        Apreciază

        Mai 6, 2010 la 2:11 pm

  3. Un minunat destin de iubire şi o fotografie pe măsură, suflet frumos pe nume Geanina! Te îmbrăţişez cu tot dragul!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 12:49 am

  4. Pingback: Lasă… « Mihaela Man

  5. Destinul a facut ca voi sa va intalniti si sa va iubiti asa de mult.

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 5:35 am

  6. Pingback: Am sărutat această lume …, Rabindranath Tagore « my heart to your heart

  7. Liniste, pace, armonie, fericire este ceea ce va doresc, Geanina,cu pupicii aferenti, bineinteles! 😉

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 8:17 am

  8. Pingback: Taxa pe ibric « Blogul lui Teo Negură

  9. Destinul meu a fost mai crud…
    Dar citind…parca va aud
    Si-un zambet cald ma lumineaza,
    Iubirea nu ma intristeaza
    Nicicand, oricat ar fi de mare,
    Va fie viata sarbatoare
    Plina numai de fericire
    Invaluita in iubire,
    Cu multa, multa sanatate
    Din zori de zi in miez de noapte!!!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 9:02 am

    • Ne bucură faptul că că sentimentele noastre îţi transmit bucurie, iar această bucurie se transformă în versuri de fiecare dată.

      Trimitem gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:26 pm

  10. Pingback: Alegeri « Ioan Usca

  11. ce frumos e destinul vostru:)

    si ma bucur mult pentru voi:):*

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 10:44 am

  12. O data m-am intrebat : destinul=soarta? 🙂
    N-am aflat raspunsul si am mers mai departe cu valul…
    Sa aveti amandoi o zi excelenta! 🙂

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 11:15 am

    • Poţi pune egalitate dacă aşa simţi.

      Şi noi îţi dorim toate gândurile noastre bune şi trimitem îmbrăţişări !

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:28 pm

  13. Trebuie sa fiu sincera si sa marturisec ca nu gust in totalitate schimbul asta de declaratii de dragoste.Poate sunt si putin invidioasa ca eu n-am sa reusesc niciodata sa-mi exteriorizez sentimentele asa cum o faceti voi.
    Dar imi plac textele,poeziile si proza ,pe care le pui pe blog,si ,cu permisiunea ta,o sa continuu sa-mi iau portia de frumos de aici in fiecare zi,trecand peste comentarii!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 11:31 am

    • O astfel de mărturisire este de apreciat. Regret însă că destinul nu ţi-a oferit încă şansa de a trăi intens aceste sentimente, însă nu este tîrziu.

      Mulţumesc pentru vizite şi comentarii.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:30 pm

  14. Da, eu cred in destin. Sunt convinsa ca ce ti-e scris in frunte ti-e pus! Frumoasa poezie, ca de obicei!
    Pupaciuni Janin!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 11:36 am

    • Îmi place mult hotărârea ta.
      Şi eu spun la fel când citesc pe frunte…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:31 pm

  15. Eu sunt un ANONIM. Şi am venit să vă întreb: „Voi nu aveţi mess sau un google talk ceva?”
    Ha, ha, ha! Să nu arunci cu nimic! 🙂
    Te pup cu răspundere (de ANONIM). 😉

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 11:49 am

    • Te îmbrăţişez peste normă, anonimule!

      Am râs deşi gripa mă necăjeşte rău de tot, nu pot respira, nu pot vorbi şi temperatura asta nu scade deloc…

      Seară faină!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:33 pm

      • Of, îmi pare rău să aud că eşti bolnavă. Ai încercat şi homeopatele „paragripe”, „homeogene” sau „influciid”?
        Sănătate multă!

        Apreciază

        Mai 6, 2010 la 9:23 pm

        • Mulţumesc din suflet, acum mă retrag, iau partea medicamentoasă şi mă culc. Nu mai rezist din cauza durerilor. Cu blogul mă mai ajută Cristi.

          Seară frumoasă!

          Apreciază

          Mai 6, 2010 la 9:33 pm

  16. Tasha

    Destinul vostru e unul frumos,ma bucur sincer pentru voi,abia astept sa va cunosc in realitate!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 12:58 pm

    • Unul minunat, cu adevărat minunat…

      Şi noi aşteptăm cu mare drag.

      Te îmbrăţişăm peste normă!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:34 pm

  17. Pingback: După ploaie « Gabriela Savitsky

  18. fireflight

    Frumoase versuri!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 1:37 pm

  19. Pingback: Remember | Raza mea de soare

  20. Citisem poezia si pe blog-ul lui Cristian si declarasem ca raman uimit de pasiunea pe care o puneti in joc. Ma intrebam cand aveti timp pentru compozitie? Voi mai respirati?
    Oricum, toate aprecierile. Citindu-va ma simt inspirat…
    Va doresc aceleasi clipe fericite!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 5:04 pm

    • Este multă pasiune, la fel de multă bucurie în suflet fiindcă viaţa ne-a adus împreună, iar cu respiraţia este foarte greu la mine de când gripa îşi face de cap.

      Mulţumim pentru vizite şi comentarii.

      Clipe magice alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:38 pm

  21. Cred ca destinul se afla la intretaierea dintre sansa si puterea de a face, e ca un fel de-ntoarcere a foii ce mereu, din varii argumente, s-ar prabusi in orisicare parte… Superba fotografia, inspirata alegere!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 6:18 pm

    • Mie îmi place să fac asocierea cu roata care se întoarce şi culegem ceea ce am semănat.

      Mulţumesc pentru trecere şi gânduri.

      Ore magice!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:40 pm

  22. Pingback: Pagiă de jurnal - Cel care striga in pustie

  23. Erys

    …candva s-a intamplat sa vad clar ca destinul m-a luat in palma sa… cand nu ma asteptam…de-atunci mergem impreuna prin timp, mai certandu-ne, mai iubindu-ne…
    frumos poem, Geanina!
    Tot binele din lume!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 6:41 pm

    • Mă bucur sincer să ştiu că îţi este bine. Viaţa ne oferă din toate, important este să le gestionăm corespunzător, iar clipele să fie minunate alături de cei dragi.

      Gânduri din cele mai bune trimit şi îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Mai 6, 2010 la 8:42 pm

  24. Pingback: Factotum… « Dispecer Blogosferă

  25. Ia-te uita ,ce telepatie preumbla prin univers!:)..azi scrisei si eu despre destin..insa pentru partea mai putin placuta al acestuia..si, cum normal e mereu pe faza, ma si trimite in spatiul virtual unde se simte la el acasa:)ca sigur nu intimplator,am gasit eu acest blog al tau(al vostru)unde intilnesc parte din paradisul ce si-a trimis ingerii mesageri pe pamant prin voi desigur,intru a incanta sufletele celor in cautare de Eden..te imbratisez cu tot sufletul meu,draga mea!

    Apreciază

    Mai 6, 2010 la 9:32 pm

    • Mă bucură fiecare vizită, iar scrierile mă introduc în altă lume, cu bune şi cu rele. Te citesc cu mare drag de fiecare dată.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 12:03 am

  26. Pingback: Viata sub lupa « Ҩ Gabriela Elena

  27. Pingback: Demonul din călimară… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  28. Pingback: Pentru tine… « Ҩ Gabriela Elena

  29. Pingback: La meci! « Cristian Dima

Lasă un răspuns

