Sincronizare

Iluzie este că dragostea se întâlneşte, când ea se învaţă. Se înşală cel ce pribegeşte prin viaţă, pentru a se lăsa cucerit. El află, prin scurte înflăcărări, gustul furtunilor din inimă şi viseazăîntâlnească marea pasiune ale cărei flăcări să-l cuprindă pentru vecie.

Antoine de Saint-Exupery

Îmi place să-mi las gândurile
Să vină către tine,

Ca tu să poţi dansa
Sincronizând paşii în ritm de tango,
O misiune complicată, dar plăcută.
Deşi nu-ţi place matematica,
Încerci din răsputeri
Să rezolvi enigmele ecuaţiei
Cu o dorinţă şi foame de iubire
Greu de înlocuit.
În zilele în care minutele curg
Precum cascadele,
Culegi  gândurile
Din care împleteşti buchete de iubire,
Iubire hrănită cu gândurile tale bune,
Cu tandreţe şi pasiune.

Gândul meu îl sprijină pe-al tău
În timp ce mă conduci de mână
Prin labirintul  în care dragostea
A câştigat cea mai dificilă bătălie
Cu raţiunea…

Sursa foto – http://www.pixdaus.com

59 responses

  1. Dragostea va castiga toate bataliile, asa cum adevarul este mereu invingator, oricat de mult ar lupta, asa iubirea va invinge pe veci!
    O seara frumoasa dragii mei si sanatate!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 12:06 am

    • Minunată sincronizare, draga mea dragă.

      Se ştie că iubirea va ieşi mereu învingătoare.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 12:22 am

  2. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – Pe diverse teme «

  3. Îmi place să-mi las gândurile
    Să vină către tine,
    Ca tu să poţi dansa
    Sincronizând paşii în ritm de tango,
    O misiune complicată, dar plăcută.

    Această sincronizare cotidiană îmi este nespus de dragă, iar misiunea care părea odată foarte complicată a devenit extrem de ușoară pentru că… pentru că ne-am sincronizat bătăile inimilor și trăirile sufletești de la bun început…

    Deşi nu-ţi place matematica,
    Încerci din răsputeri
    Să rezolvi enigmele ecuaţiei,
    Cu o dorinţă şi foame de iubire,
    Greu de înlocuit
    În zilele în care minutele curg
    Precum cascadele,

    Recunosc – am mai spus-o- că nu mi-a plăcut matematica. E frumoasă, să fie la cei care o preferă. M-am orientat către altceva, asta este situația. Fiecare cu plăcerea lui și cu pasiunea lui… Mi-ai părut de la bun început cea mai interesantă enigmă dintre toate, iar descoperirea sufletului tău mi-a adus bucuria pe care o intuisem în mintea mea de bărbat îndrăgostit nebunește…

    Culegi zilnic gândurile,
    Din care împleteşti buchete de iubire,
    Iubire hrănită cu gândurile tale bune,
    Cu tandreţe şi pasiune.
    Gândul meu îl sprijină pe-al tău
    În timp ce mă conduci de mână
    Prin labirintul în care dragostea
    A câştigat cea mai dificilă bătălie
    Cu raţiunea…

    Îți ofer în fiecare zi un buchet de iubire, așa cum ar trebui să facă toți îndrăgostiții. Iubirea merită totul, absența ei transformându-ne în inși goi pe dinăuntru. M-am sprijinit de foarte multe ori pe gândurile tale și am încercat să te sprijin atunci când a fost nevoie cu gândurile mele bune… Uneori trebuie să lăsăm și rațiunea deoparte. Dacă te ghidezi numai după ea nu este exclus să ajungi în faza în care iubirea rămâne doar Fata Morgana. Ulterior, după ce ne-am cunoscut și ne-am învățat unul cu celălalt după doar câteva secunde ne-am dat seama că dacă am fi pus rațiunea mai presus de toate am fi rămas departe unul de celălalt…

    TE IUBESC, tare mult mă bucur că exiști!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 12:36 am

    • Minune de om, de aici, din patul conjugal, cu sute de batistuţe pe lângă năsuc încerc să îţi mai spun doar atât, de frica iubirii a fugit şi gripa, până luni sunt ca nouă, sper şi eu…

      Te iubesc , nu te-aş da pentru nimic în lumea asta şi nici îl altă lume, minune de om!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 12:53 am

      • Sper din toată inima să îţi fie bine, iubirea mea, cu toate că – uite, azi e duminică – încă nu eşti aşa cum ar trebui să fii… Dar să sperăm că tot ceea ce a fost mai greu a trecut… TE IUBESC!

        Apreciază

        Mai 9, 2010 la 4:15 pm

  4. „Gândul meu îl sprijină pe-al tău
    În timp ce mă conduci de mână
    Prin labirintul, în care dragostea
    A câştigat cea mai dificilă bătălie
    Cu raţiunea…”
    Am reţinut aceste minunate versuri în care ai sintetizat esenţa iubirii…Pupici dulci!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 12:38 am

  5. TE IUBESC!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 12:39 am

  6. Ce-ar fi viata fara iubire?O continua lupta cu greutatile.
    va doresc un weekend minunat!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 7:14 am

    • Nu ar avea aceeaşi frumuseţe şi prospeţime. Mulţumim mult pentru daruri şi comentarii.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 8:36 am

  7. Pingback: Bertalan Székely, pictor maghiar romantic « my heart to your heart

  8. ,,Îmi place să-mi las gândurile
    Să vină către tine,”

    Pai cum sa nu le lasi, Geanina, cand stii ca gandul bun iti iese in intampinare?!
    Gandurile se iubesc. Ai observat? Ele isi vorbesc in taina, se rasfata, si din cand in cand se arata in cuvinte : ) cuvinte ce le place dansul poeziei…

    Numai bine, gand drag, cu nume de fata, Geanina!
    Si sanatate! >:D<

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 11:18 am

    • Am simţit multe de când l-am cunoscut pe Cristi, inclusiv iubirea acestor gânduri.

      Mulţumesc mult pentru vizită şi urări.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 1:35 pm

  9. Pingback: Pe mess « Nataşa

  10. Ce te-ai sincronizat cu articolul lui Cristian!
    El scrie despre chefliii cei vesnic indragostiti de politic, iar tu Geanina, cocotata in varful patului cu laptopul în brate, primesti pupe pe obrajii rosii de temperatura!😛

    Multa sanatate, Geanina!🙂

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 11:31 am

    • Depuneri de pupici pe obrăjori face Lisandru pentru ca temperatura să dispară, iae la strănutat am bătut recordul.

      Mulţumesc pentru urări şi sper ca de luni să fiu în picioare.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 1:33 pm

  11. Cred ca tango-ul este cel mai frumos dans…poti arde ca o vapaie dansandu-l…si principalul sau secret e sincronizarea….ce vine ca un lucru stiut…🙂
    Sa aveti o sambata frumoasa!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 12:07 pm

    • Dansul apropierii, aşa îi spunem noi.
      Sincronizarea, atingerea, un dans al sufletului cu pasi de neuitat…

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 8, 2010 la 1:31 pm

  12. Geanina,intr-o Romanie muribunda ,ma retrag in oaza ta plina de iubire,un weekend minunat🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 1:42 pm

  13. iar tu ai sincronizat totul perfect de la versuri până la imagini și citate…:) zile de weekend minunate!:)

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 1:49 pm

    • Încerc mereu ca sincronizarea să fie perfectă, nu îmi iese mereu, dar mă străduiesc.

      Mulţumesc pentru comentariu.

      O săptămână plină de frumos!

      Apreciază

      Mai 9, 2010 la 10:24 pm

  14. Frumos dans tango-ul dar parcă prefer rock’n’roll-ul😉
    Uikend placut Janin! Pup iu!

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 2:48 pm

  15. Pingback: Atunci i-am condamnat pe toţi la şoapte… « Dispecer Blogosferă

  16. Pingback: Octavian Paler… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  17. Pingback: De 9 Mai « Ioan Usca

  18. Pingback: Cuvinte pentru orice oglindă… « Dispeceriţa

  19. Se pare ca sanatatea sufleteasca nu este afectata de raceala. Si asta este bine… Fiindca doreste sa fie sincronizata cu altceva…

    O seara placuta,

    Apreciază

    Mai 8, 2010 la 10:23 pm

  20. Pingback: Unde imi sunt cheile? « Ҩ Gabriela Elena

  21. Pingback: Comentarii la Facerea – 22 « Ioan Sorin Usca

  22. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 34 « Ana Usca

  23. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 27 « Caius

  24. Pingback: Guillaume Apollinaire (1880-1918) – Cântec de dragoste « Orfiv

  25. Pingback: Invitaţie « Ioan Usca

  26. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Lucian Blaga, poetul

  27. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Zi de mai

  28. Pingback: Istorice « Nataşa

  29. Pingback: Amurg de mai | Raza mea de soare

  30. Vezi daca nu poti sa vorbesti cu noi?
    Iti trimitem pinguri. 😉
    Multa, multa sanatate, Geanina!😀

    „Sănătatea e unitatea ce dă valoare tuturor zerourilor vieţii.”

    definiţie de Bernard de Fontenelle🙂

    Apreciază

    Mai 9, 2010 la 2:04 pm

    • Mulţumesc din suflet pentru daruri şi cuvintele pline de frumos.

      Mă ridic eu cât de curând. Mă mai necăjeşte tusea , dar temperatura a ascuns-o Lisandru, nu vrea să-mi spună unde. A avut mare grijă de mine, greu de crezut, dar nu mi s-a mai întâmplat. Un alt motiv pentru care m-am îndrăgostit de el şi pentru care îl iubesc cu tot sufletul.

      O săptămână uşoară!

      Apreciază

      Mai 9, 2010 la 10:30 pm

  31. Într-adevăr, dragostea se hrăneşte cu gândurile bune ale celui iubit. De cele mai multe ori, gândurile se simt. Astfel nu e nici cea mai mică nevoie de a se materializa prin vorbe..
    O zi bună, Geanina.

    Apreciază

    Mai 9, 2010 la 2:10 pm

    • Gânduri bune să existe şi dragostea vine fără să stea pe gânduri.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 9, 2010 la 10:31 pm

  32. Pingback: PROPUNERE «

  33. Pingback: La meci (2) « Cristian Dima

  34. Erys

    Bine si frumos punctata sincronizarea…fara ea e haos, neliniste si neinteinteles…

    Apreciază

    Mai 9, 2010 la 4:47 pm

    • Mi-a plăcut cum ai descris sensul sincronizării în doar câteva cuvinte.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 9, 2010 la 10:33 pm

  35. Gândul meu îl sprijină pe-al tău
    În timp ce mă conduci de mână
    Prin labirintul în care dragostea
    A câştigat cea mai dificilă bătălie
    Cu raţiunea…

    Foarte frumoase versurile tale scumpa mea Geanina. Sa ai o frumoasa saptamana, iti doresc din suflet. Fii binecuvantata!

    Apreciază

    Mai 9, 2010 la 6:03 pm

    • Versuri pe care sufletul meu le simte până în cea mai ascunsă fibră.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Mai 9, 2010 la 10:34 pm

  36. Pingback: Melodia mea… « Ҩ Gabriela Elena

  37. Pingback: Sus în bloc e o casă! « Simion Cristian

  38. Pingback: Veșmânt nou – Sânge balcanic (81) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  39. Sabina

    ,Îmi place să-mi las gândurile
    Să vină către tine,”

    Supperb !

    Apreciază

    Februarie 10, 2012 la 10:26 am

Lasă un răspuns

