Amprente pe suflet

Sufletele au un fel al lor de a se înţelege, de a intra în intimitate, până la a se tutui, în timp ce fiinţele noastre sunt încă încurcate cu schimbul cuvintelor comune, cu sclavia exigenţelor sociale.

Luigi Pirandello

Privesc stingher a sufletului fereastră
Inundat de lumina ce vrea să mă orbească
Timid ne-apropiem ca doi străini
Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini
Lumina ce pătrunde este salvarea mea
Sunt dornic de căldura ce astăzi mi-o va da
Pătrund tot mai adânc în suflet cu privirea
Un deget desenează zâmbind ce-i fericirea
Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă.
Trei degete în aer salută ceruri crude
Ce caută în suflet un lac să se scufunde
Sunt ceruri fragede, prea dornice de viaţă
Şi nori senini de gânduri cu poftă mă răsfaţă.

Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet
Şi ai rugat un nor să-mi dăruiasc-un cântec
Un cântec de iubire, un cântec despre viaţă
Şi despre tot ce vede pe-a sufletului faţă.

O faţă fără riduri cu gura voluptosă
Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă
Iar ochii verzi ai sufletului tău
Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu.
Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
Despre înţelepciune, dragoste şi eu
Un eu ce caută privind nemărginirea
Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.

37 responses

  1. Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini
    Lumina ce pătrunde este salvarea mea
    absolut superb iar poza… mi-a dat așa o minunată senzație de libertate.

    să ai o zi minunată!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 5:47 am

    • Mie îmi place libertatea deplină, numai atunci mă simt în largul meu. De noi depinde totul…

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 12, 2010 la 4:04 pm

  2. „Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet”, e dovada celei mai mari iubiri in care nu exista secrete ci incredere deplina, sinceritate.
    Un weekend minunat!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 6:12 am

    • Dacă nu aveam încredere în Cristian nu făceam niciun pas, de regulă sunt extrem de rezervată. Cu el a fost altfel, deschiderea pe care a arătat-o de la început, sensibilitatea, sentimentele, totul mi-a confirmat că am întâlnit un om de calitate din orice unghi aș privi.

      Te îmbrățișez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 12, 2010 la 4:09 pm

  3. Privesc stingher a sufletului fereastră
    Inundat de lumina ce vrea să mă orbească
    Timid ne-apropiem ca doi străini
    Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini
    Lumina ce pătrunde este salvarea mea
    Sunt dornic de căldura ce astăzi mi-o va da

    Îmi place cum debutează această poezie, cu acel mister care se află între cei doi viitori îndrăgostiţi care caută să se cunoască foarte bine… Se apropie cu timiditate, cu speranţa că şi-au descoperit amândoi marea iubire la care cu siguranţă că se gândeau înainte de a se întâlni. O fereastră a sufletului se deschide pentru a face loc iubirii, iar căldura sentimentelor frumoase cuprinde ambele inimi şi ambele trupuri.

    Pătrund tot mai adânc în suflet cu privirea
    Un deget desenează zâmbind ce-i fericirea
    Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
    Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă.
    Trei degete în aer salută ceruri crude
    Ce caută în suflet un lac să se scufunde
    Sunt ceruri fragede, prea dornice de viaţă
    Şi nori senini de gânduri cu poftă mă răsfaţă.

    Căutarea fericirii este reperul fuindamental în fiecare relaţie dintre un bărbat şi o femeie. Norii senini de gânduri confirmă că frumuseţea anticipată devine o certitudine pe măsură ce îndrăgostiţii reuşesc să se cunoască şi pătrund fiecare în sufletul celuilalt.

    Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet
    Şi ai rugat un nor să-mi dăruiasc-un cântec
    Un cântec de iubire, un cântec despre viaţă
    Şi despre tot ce vede pe-a sufletului faţă.
    O faţă fără riduri cu gura voluptosă
    Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă
    Iar ochii verzi ai sufletului tău
    Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu.

    „Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet” – iată un mesaj penetrant care oferă iubitului o satisfacţie maximă. Cântecul de iubire răsună tot mai tare, este scris pe partitură de suflet în fiecare zi, iar Ea şi El îşi cântă iubirea fără niciun fel de reţinere. Pasajul acesta este punctul central al întregului poem, iubirea mea… Privesc ochii verzi ai sufletului tău şi murmur iubirea cu mare dor de tine. În fiecare zi. Strângerea în braţe vine să completeze pasional această relaţie de o rară frumuseţe, aş zice eu… Şi nu greşesc, fiindcă tot ceea ce s-a întâmplat şi se întâmplă între noi este peste măsură de frumos…

    Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
    Despre înţelepciune, dragoste şi eu
    Un eu ce caută privind nemărginirea
    Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.

    Iubirea a fost şi va fi cântată mereu în versuri frumoase ca acestea. Oamenii ar trebui să pună accentul pe iubire, nu pe alte elemente colaterale ale vieţii de zi cu zi…

    TE SĂRUT PE SUFLET, DRAGOSTEA MEA, citim cu toţii un poem care se lipeşte de suflet. Un poem pentru oamenii sensibili, pentru îndrăgostiţii care nu se sfiesc să-şi exteriorizeze trăirile… TE IUBESC!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 7:26 am

    • Versuri pe care sufletul le dictează, pe care toată fiinţa le simte, le trăieşte, le adulmecă.

      Iubirea merge mână-n mână cu noi, ne mângâie sufletele, ne guvernează clipele.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:51 pm

  4. Imi place locul…unde patrunzi tu cu privirea…

    Trei degete în aer salută ceruri crude
    Ce caută în suflet un lac să se scufunde…si versurile tale ma incanta ca de fiecare data, cu sinceritatea si prospetimea lor.
    Te pup draga mea!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 9:32 am

    • Totul e natural, nefardat, simplu fără complicaţii inutile.

      Mulţumesc din suflet pentru gânduri.

      O seară de vis!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:52 pm

  5. Versurile tale îmi înseninează ziua!
    Te pup!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 10:12 am

  6. Hallo Hallo Geanina! Sarumana pentru votul spre poema mea de Hindu! Salutari si lui Cristian, si multa dragoste si inspiratie in penel!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 12:31 pm

  7. „Iubirea ne permite să ne transformăm ca prin farmec, într-un mod plăcut şi uşor. Datorită câmpului său magic care apare în jurul nostru, iubirea ne permite să construim o lume mai bună. Iubirea face să apară în mod spontan în fiinţa no astră dăruire de sine, bunătate, altruism, bunăvoinţă, fericire, încântare, compasiune…
    Iubirea este cel mai puternic elixir magic, pe care fiecare dintre noi îl avem oricând la dispoziţie. Tocmai de aceea, este minunat să-l savurăm fără încetare.“

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 12:39 pm

  8. Dragostea are menirea de a ne întinerii și de a ne face mai frumoși. Superbe versurile tale!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 1:54 pm

  9. Geanina,ma uit cum au fost batuti cu bulanele pensionarii ,in timp unde sunt tinerii au facut „pact „cu diavolul „de la Cotroceni,acesta este romanul suflet de sluga 😦
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 1:59 pm

  10. Nu pot comenta nimic. Tu ai spus tot şi mă bucur pentru ceea ce trăieşti acum. Am trecut să te salut, să-ţi spun că sper că ai scăpat de răceală sau gripă, ce-a fost şi sa te îmbrăţişez. (dacă tot nu mai eşti bolnavă :P).
    Cu drag,

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 2:45 pm

    • Gripa nu vrea să mă părăsească. Mulţumesc mult pentru vizite şi comentarii.

      O seară plină de magie!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 7:00 pm

  11. Sentimentul dragostei cel mai adesea ne purifica. Pacat ca de cele mai multe ori realitatile inconjuratoare ne distrug ca fiinte umane. Putem doar sa iubim ca sa sfidam ipocrizia care intotdeauna ne este vecina…

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 3:47 pm

    • Purificare, un cuvânt care spune foarte mult, un cuvânt pe care-l îndrăgesc.

      Despre ipocrizie nu am gânduri atât de blânde.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 7:03 pm

  12. iubirea e cel mai de preț lucru de pe lumea asta! Iar tu ai parte de ea din plin! Fericito!!!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 4:23 pm

    • Puseşi punctul pe „i”.

      De data aceasta m-a luat rău iubirea în braţe.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 7:04 pm

  13. Pentru pingul trimis astazi catre tine, am ales ca mesager cuvantul IUBIRE, iar pentru Cristian, cuvantul DRAGOSTE. 😀

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 5:15 pm

  14. Carmen Negoita

    Frumoasa descrierea persoanei iubite… lumina, caldura, zambet, fericire… Insa tind sa cred ca descrierea lui o reflecta si pe a ta… Doar formati un intreg… O seara frumoasa!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 6:43 pm

  15. „Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.”

    Nici nu va imaginati cu ce placere va citesc…
    O seara placuta dragii mei!

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 9:02 pm

    • Şi noi suntem cu gândul alături de tine.

      O seară divină şi mulţi pupici pentru cele patru minuni!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 7:07 pm

  16. „Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
    Despre înţelepciune, dragoste şi eu” ~ minunat !
    ~
    Cornelius TAC(ut-ul) ,
    Într-adevăr, TRĂIND Iubirea ~ tangentăm NEMĂRGINIREA !
    ~,

    Apreciază

    Mai 12, 2010 la 10:30 pm

  17. Mi-e dor, Geanina, de cerurile fragede despre care vorbeai, mi-e dor sa le dezmierd cu privirea si ochii mei sa nu le pateze cu nori…

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 12:30 am

    • Fără pete chiar dacă s-au inventat tot felul de soluţii .

      Petele de pe suflet nu au leac.

      Să ai zile senine, fără pete, doar iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 7:11 pm

  18. Ce minune ca existati si iubirii i-ati intins ambele maini!

    Minunata poezie si minunate simtaminte exprimate in vers.

    Viata intreaga sa va fie plina de iubire!

    Mihaela

    Apreciază

    Februarie 20, 2011 la 3:01 pm

    • Bine ai venit!

      Iubirea este autoarea, este singura vinovată.

      Mulţumesc pentru răbdarea de a citit aceste versuri.

      Ore pline de magie, alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 20, 2011 la 4:26 pm

Lasă un răspuns

