Gama dorinţelor

construiesc din sunete
trasee muzicale fonetice
pe care hălăduiesc gândurile
prinse-n note păzite straşnic
de cheia sufletului pe partitura
unei vieţi cântate piano
la urechea de catifea a timpului
ce ţintuieşte între bemol şi diez
gama dorinţelor nealterate
de notele false strecurate
cu grijă de cântătorii ipocriţi
pe fiecare partitură
dragostea prinde contur în patru timpi
respectându-se măsura bătăilor inimii
care cântă de fiecare dată
forte fortissimo fortississimo
când atingi corzile sensibile
din întreaga mea fiinţă

Muzica este graiul sufletului. Ea stârneşte în noi, nu instinctele, ci gândurile cele mai profunde.

Ludwig van Beethoven

46 responses

  1. Pingback: Ciulinii Bărăganului… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  2. Am inceput sa-ti citesc blogul tot mai des,desi cred ca e prima oara cand comentez,si intrand mereu,mi-au ramas in minte cuvintele: ”Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.” Azi m-au urmarit toata ziua.Seara cand am ajuns acasa am scris si cateva versuri despre asta.Blogul tau ma inspira.

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 1:05 am

  3. Muzică și vals, la voi azi e balul iubirii, un spectacol ce îl oferiți invitaților voștri, chemați în palatul sentimentelor curate. O noapte minunată!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 1:11 am

    • Sunteţi invitaţi cu mare drag la balul iubirii. Sentimentele sunt pe măsura acordurilor inimii.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:23 pm

  4. Pingback: Bancul de joi « Simion Cristian

  5. Sa cante muzica…doar ea mai poate , in lumea asta , sa aduca pacea si armonia…Te pup si sa ai o zi excelenta!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 9:17 am

    • Să cânte muzica, să răsune şi să respire iubirea prin toţi porii.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:24 pm

  6. Pingback: Din copilarie pana in prezent « Ҩ Gabriela Elena

  7. Cristian e dirijorul, iar muzica e iubirea voastra!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 10:28 am

  8. Pingback: DIRIJOR «

  9. Pingback: Marius Bunescu, pictor român « my heart to your heart

  10. April

    Frumoase cuvinte! Frumoase sentimente! Iubiţi-vă mereu la fel! O yi excelenta!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 11:10 am

  11. A apărut „dirijorul” pentru a citi o frumoasă replică scrisă de marea mea iubire. Am coborât de la pupitru,am lăsat orchestra să repete pentru spectacolul de gală din sufletul meu şi am venit în viteză…

    construiesc din sunete
    trasee muzicale fonetice
    pe care hălăduiesc gândurile
    prinse-n note păzite straşnic
    de cheia sufletului pe partitura
    unei vieţi cântate piano
    la urechea de catifea a timpului

    Aceste trasee muzicale fonetice te cheamă să le parcurgi în fiecare zi. Urechea ascultă cu mare atenţie, se delectează cu notele muzicale ce vin din suflet şi nu se mai satură de ele… A cânta în cheia sufletului este minunat. Cu toţii am reuşi să facm asta, dacă am fi mai mult atenţi la tot ceea ce vine din interiorul nostru… O metaforă surprinzătoare şi tare frumoasă – urechea de catifea a timpului…

    ce ţintuieşte între bemol şi diez
    gama dorinţelor nealterate
    de notele false strecurate
    cu grijă de cântătorii ipocriţi
    pe fiecare partitură
    dragostea prinde contur în patru timpi
    respectându-se măsura bătăilor inimii
    care cântă de fiecare dată
    forte fortissimo fortississimo
    când atingi corzile sensibile
    din întreaga mea fiinţă

    Introducerea unor note false a devenit pentru mulţi o pasiune cotidiană. Numai că spectatorii îşi dau seama repede de asta şi ies din sală. Rămân melodiile sentimentale care nu au nimic fals în ele, doar acesta bucură urechea şi cugetul… O dragoste care prinde contur în patru timpi – frumos ţi-a mai ieşit, minunea mea… Atingerea corzilor sensibile din fiinţa ta a fost pentru mine o mare revelaţie şi insist de fiecare dată asupra acestui aspect… Frumos concert al inimilor, dragostea mea…

    TE IUBESC ŞI TE SĂRUT PE SUFLET!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 12:16 pm

    • Eşti o minune, om drag.

      Te aştept de fiecare dată cu mare drag.
      Mulţumesc pentru cuvintele pline de dragoste şi dor pe care le laşi de fiecare dată pe blog şi în suflet.

      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:27 pm

  12. Geanina,dorinta mea este ca sa scapam pana in iarna de regimul neonazist a lui Basescu,altfel …..vom trai intr-o ROMANIE DECEDATA 😦
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 1:34 pm

  13. Pingback: Criza economica si măsurile lui Băsescu - Cel care striga in pustie

  14. Multumesc mult pentru vizita. Eu revin in fiecare zi (adica de 2,3 zile!) pe blogul acesta linistit.

    GDC

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 2:17 pm

  15. Pingback: Pizza/mâncare chinezească. Orasul PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  16. Pingback: Grădina labirint… (1) « Cristian Dima

  17. Chiar daca viata devine din ce in ce mai agitata si ingrijorari se cuibaresc in viata noastra zilnica, daca sufletul ne este implinit, purtand pecetea iubirii, putem sa fim fericiti! 🙂
    Te simt ca esti foarte ocupata.

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 4:16 pm

    • Offffffff, puseşi punctul pe „i”.

      Ultima perioadă a fost cumplită din multe puncte de vedere.

      Mulţumesc fiindcă ai simţit, m-ai citit şi eşti aici de fiecare dată.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Mai 13, 2010 la 6:32 pm

  18. Carmen Negoita

    Ne inviti la balul iubirii? Nu ne spune de 2 ori… ca venim. 🙂 O seara linistita!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 6:55 pm

  19. Cu mare drag invit sufletele îndrăgostite în care iubirea şi-a făcut casă.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 7:13 pm

  20. Felicitari pentru poeyie si pentru iubirea voastre si va doresc asta TOATA VIATA!
    Te pup si te imbratisey!
    O seara fermecata!

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 8:04 pm

    • Iar noi îți mulțumim cu tot sufletul pentru urări și pentru darurile care ne răsfață pe blogul tău.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:59 am

  21. Foarte frumos Geanina! nici azi nu ma simt prea bine, dar nici fara vers nu imi va fi mai bine, asa ca va trebui sa ma apuc de scris…prea mare pauza.
    O seara placuta1

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 10:29 pm

    • Nici eu nu am avut zile tocmai ușoare, încerc însă, cu ajutorul lui Cristi, desigur, să trec peste toate și ne este bine.

      Te îmbrățișăm cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 10:01 am

  22. E minunat ca si prin tot ce scrii esti in consonanta cu iubitul tau, dirijorul… De data asta sunt, oarecum, si pe taramul meu, desi e-a tuturor pana la urma, taramul muzicii. Si cred c-ar trebui sa-i multumim in fiecare zi lui Dumnezeu pentru iubire si pentru portativ…

    Apreciază

    Mai 13, 2010 la 11:39 pm

    • Ne completăm de nu ne vine nici nouă să credem cum de se întâmplă de cele mai multe ori să spunem în același timp aceleași replici.

      Noi îi mulțumim secundă de secundă că ne-a facilitat această întâlnire de zile mari.

      Te îmbrățișăm peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 10:02 am

  23. Pingback: Poveste cu o prinţesă şi cu un vaporean « Noaptebunacopii's Blog

  24. Pingback: Doar azi « Mihaela Man

  25. Pingback: Uneori realitatea doare « Ҩ Gabriela Elena

  26. Pingback: Ţigareta 3 « Ioan Usca

  27. Pingback: Comentarii la Facerea – 27 « Ioan Sorin Usca

  28. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 39 « Ana Usca

  29. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 32 « Caius

  30. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/05/14/poveste-cu-o-printesa-si-cu-un-vaporean/

    […] Numai că, plictisit de familiaritatea jucăriilor ce i se încredinţaseră şi pentru că dorinţele lui erau “multe şi cornute”, hotărî s-o vândă şi să-şi cumpere alte jucării. Ţara nu spuse nimic. […]

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 8:22 am

  31. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Salcâmii,parfum poetic (Parfumul… XXX)

  32. mihaela13o

    Când e vorba de iubire, muzica nu poate lipsi. Minunate versuri. O seară plină de iubire!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 9:48 pm

    • Mulțumim pentru vizită și urări.

      Trimitem îmbrățișări și pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 10:04 am

  33. Pingback: Halina Poswiatowska (1935-1967) – Manechine « Orfiv

Lasă un răspuns

