TE IUBESC PENTRU CĂ EŞTI de Cristian Lisandru

Dacă e vineri – e poezie pe pâineCristian Lisandru

Mă întrebi de ce te iubesc…
Şi îţi răspund cu strălucire de dor în privire:
Pentru că eşti.
Cum eşti?
Aşa cum îmi imaginam că poate fi o femeie…
Dornică de dragoste, de mine, de viaţă.
Te iubesc pentru că iubeşti cu patimă deplină,
Abandonată pasiunii cu frenezie de Evă
Care trăieşte sublimul abandon erotic scufundându-se în păcat
Fără vestă de salvare…
Te iubesc pentru că ai descifrat în hieroglifele din mine
Acel mesaj ascuns privirilor
Care transmite că sunt un bărbat de o simplitate debordantă,
Râzând trist precum un clovn ameninţat cu şomajul
Din cauza greşelilor repetate…
Te iubesc pentru că atingi viaţa cu degetul arătător
Şi o pui pe vârful limbii, picătură cu picătură,
Lăsând să treacă pe lângă tine îndoieli
Şi temeri şi conflicte…
Mă întrebi de ce te iubesc…
Pentru că eşti.
Pentru că ai venit.
Pentru că rămâi alături de mine
În adâncimile unui suflet care înmugureşte
Doar datorită ţie…

Da, sunt recunoscator exist și disperat va veni o vară în care nu voi mai putea să urmăresc cum înnegrește lumina chiparoșii la amiază, nue firesc la varsta mea? doare tot ce iubesc acum, pentru presimt în orice frumusețe sfârșitul, dar poate așa arată adevărata iubire. Bucură-te de acest dar vremelnic, strigă o voce în mine. Căci nu există decât daruri vremelnice.

Octavian Paler

42 responses

  1. Argumente de exceptie….
    Intrebari de astea retorice ne puneam si noi , aseara…numai ca la noi ele se consuma intr-o alta dimensiune 😀 , mai pamanteana decat a voastra… 😀
    Sa ai weekend placut! 🙂

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 9:18 am

    • Scriem de fiecare dată ceea ce simțim, iar iubirea este la rangde regină în sufletele noastre.

      Iubiți-vă cu forță!

      Te îmbrățișăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:39 am

  2. Ce surpriza frumoasa, Cristian!
    Daca Geanina traverseaza o peroada mai agitata, tu o completezi, nu-i lasi locul gol si faci aceasta intr-un mod delicat, plin de dragoste.

    Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Cristian Lisandru
    Dacă e vineri – este inca o zi a marturisirii dragostei prin vorbe si fapte. 😀

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 9:44 am

    • Mulțumim pentru gânduri.
      Iubirea ne ajută să trecem peste toate obstacolele.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:41 am

  3. Pingback: Dacă se vrea… se poate! « Simion Cristian

  4. Asta ca să mă ia cu fiori în dimineaţa aceasta…
    Pe bune!
    Mi-aţi înseninat ziua cu iubirea voastră!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 10:18 am

    • Iar noi ne bucurăm din suflet pentru răbdarea de a ne citi de fiecare dată.

      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:44 am

  5. Pingback: IUBIREA CA O CONSOLARE «

  6. Cu vise prin toate buzunarele 🙂 Asta sună frumos.

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 12:07 pm

  7. O, MULŢUMESC DIN SUFLET, minunea mea, chiar că mi-ai făcut o surpriză. M-ai pus la gazeta de perete, he, he! O poezie pe care ţi-am scris-o cu tot sufletul şi la care ţin foarte, foarte mult…

    TE IUBESC!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 12:12 pm

    • O poezie care stă la loc de cinste în galeria sufletului meu, așa cum stau toate scrierile tale, om drag.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:45 am

  8. Geanina,sa va iubiti pana cand moartea va va desparti,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai i dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 1:48 pm

    • Cu siguranță așa vom face.
      Mulțumim pentru urări și trimitem către tine toate gândurile noastre bune.

      Zile faine!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:46 am

  9. Pingback: Lectia de cinism (II) « Vânare de vânt

  10. Daca e vineri este poezie pe paine? Va fi de acum doar poezie, paine mai putina…
    Oricum poezia de astazi are profunzime…

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 4:02 pm

    • Doar e scrisă de Lisandru, nu putea fi altfel, iar eu dacă am poezie nu mai am nevoie de pâine.

      Zile magice alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:47 am

  11. Pingback: Jurnal de criză ( II ) « Rusugigi’s Weblog

  12. Carmen Negoita

    Frumoasa declaratie de dragoste… Un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 5:30 pm

    • Așa face Lisandru mereu, se ține de declarații, iar eu sunt tare fericită să constat că nu a fost ceva doar de suprafață.

      Te îmbrățișăm și trimitem pupici geaninoși!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:48 am

  13. Da, bucurati-va de aceste daruri vremelnice…dar toti suntem vremelnici, asa ca bucuria ar trebui sa lumineze fiintele noastre si sa ignore cerul acoperit de nori [ tot vremelnic ]..
    Pupici si imbratisari scumpa prietena, frumoasa si desteapta! Cu toata dragostea iti doresc sa fii binecuvantata!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 5:43 pm

    • Îți mulțumesc cu tot sufletul, minunată prietenă.
      Ne vom bucura mereu de aceste daruri care fac bine spiritului și inimii.

      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:49 am

  14. Pingback: Lucas Van Leyden(1494 – 1533), pictor si gravor olandez « my heart to your heart

  15. Pingback: Joi « Ioan Usca

  16. Cineva mi-a spus mai demult ca nu exista un raspuns la intrebarea „de ce ma iubesti?”
    Tu incerci sa dai cateva raspunsuri, dar stiu ca nu ai terminat si nu vei putea face niciodata o lista…

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 8:08 pm

    • Lisandru încearcă să mă lămurească și pe mine cum stă cu dragostea…ha,ha,ha…îl iubesc de mor, mi-e drag de simt câteodată că-l sufoc…

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:51 am

  17. As fi adaugat: „…si pentru ce esti”. Un sfarsit de saptamana placut, indragostiti frumosi!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 8:51 pm

    • Și pentru că sunt, bunul nostru prieten.

      Mulțumim pentru urări , trimitem gânduri bune de tot către tine și cei dragi sufletului tău!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:52 am

  18. Superb!N-am crezut ca mai poate exista o astfel de dragoste.Ma bucur mult pentru voi si va doresc sa va iubiti asa o viata si chiar mai mult!

    Apreciază

    Mai 14, 2010 la 9:48 pm

    • Bine ai revenit !

      Iubirea noastră să fie molipsitoare, asta ne dorim.

      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:53 am

  19. Pingback: Progresam, regresam, degresam « Ҩ Gabriela Elena

  20. Pingback: De rasul porcilor « Ҩ Gabriela Elena

  21. acuarele

    Iubirea e crestere spirituala, si la voi se confirma din plin!…

    Superb citatul lui Paler… Mi-aminteste de aceste versuri ale lui Grigore Vieru:

    „Merg pe pământ
    Şi sun ca vioara.
    Toate îmi par că sânt
    Prima oară.
    Ca un copil
    Aştept dimineaţa,
    Până la lacrimi
    Mi-e dragă viaţa.
    Orice splendoare
    Mă doare,
    Mă doare-această floare
    Şi frumuseţea ta,
    Şi frumuseţea ta!
    Şi-această zi
    Ce mâine nu va mai fi,
    Nu va mai fi!…”

    Multumesc!

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 7:03 am

    • Sunt topită după aceste versuri. Mulțumesc din suflet pentru că le-ai așternut aici.

      Pupici geaninoși peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:55 am

  22. salmi

    Ce frumos ai descris Cristian dragostea ta pentru Geanina! O declaratie de dragoste pe versuri, scrise din inima, ce si-ar putea dori o femeie mai mult?
    Sa va iubiti…un mileniu si mai mult! 😉

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 9:02 am

    • Și eu am fost mai mult decât încântată pentru răspunsul lui în versuri la întrebarea mea,,de ce mă iubești?,,

      Mulțumim pentru vizită și pentru urări.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:56 am

  23. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 33 « Caius

  24. Pingback: Comentarii la Facerea – 28 « Ioan Sorin Usca

  25. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 40 « Ana Usca

  26. mes amis !

    Apreciază

    Mai 17, 2010 la 3:31 pm

  27. florynn

    O iubire după care mulţi tânjesc.

    Apreciază

    Iunie 1, 2010 la 12:56 pm

Lasă un răspuns

